Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Golf R 400 údajně dostal zelenou, půjde do výroby v roce 2016

Volkswagen se chce stát první značkou, která na trh uvede superhot-hatch o výkonu přes 400 koní. Bude jí na to stačit přeplňovaný dvoulitr.
Zpět na článek
13. 11. 2014 11:16
13. 11. 2014 11:39
13. 11. 2014 12:22
13. 11. 2014 13:42
13. 11. 2014 14:17
13. 11. 2014 14:20
13. 11. 2014 14:39
13. 11. 2014 11:44
13. 11. 2014 13:33
13. 11. 2014 13:40
13. 11. 2014 13:49
13. 11. 2014 14:32
13. 11. 2014 14:41
13. 11. 2014 16:29
13. 11. 2014 19:27
13. 11. 2014 20:02
13. 11. 2014 20:12
13. 11. 2014 21:19
14. 11. 2014 10:33
13. 11. 2014 16:31
13. 11. 2014 17:23
13. 11. 2014 17:42
13. 11. 2014 17:54
13. 11. 2014 13:51
13. 11. 2014 14:03
13. 11. 2014 16:36
13. 11. 2014 17:13
13. 11. 2014 17:26
13. 11. 2014 12:03
13. 11. 2014 12:35
13. 11. 2014 13:08
13. 11. 2014 14:29
13. 11. 2014 14:39
14. 11. 2014 07:20
13. 11. 2014 14:59
13. 11. 2014 15:53
13. 11. 2014 16:18
13. 11. 2014 10:37
Nová doba - utahujeme šrouby
Kdo by si ještě před pár lety pomyslel, že by se něčeho podobného mohl dočkat zrovna od VW.
Rozbalit vlákno
35
Avatar - TeeJay
13. 11. 2014 11:37
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
A od koho jiného? Kdyby s něčím takovým přišla nějaká japonská značka, byla by to nesmyslná převýkonovaná mrcha za nehorázné peníze. Jenže u VW je to prostě jen a pouze cool. :-) :yes:

Dělat SUV, co vypadají jako kupé, začalo být také super, až když s tím vylezlo BMW.
Avatar - iudex
13. 11. 2014 11:42
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
No Japonci s takým niečím určite neprídu, tí v poslednej dobe nie sú schopní spraviť ani klasický hotheč so "štandardným" výkonom (250+). Skrátka niekto avizuje hotheč roky a stále nič a niekto za ten čas predstaví novú generáciu auta, jeho tri HH verzie (162, 169 s 221 kW) a možno i kompaktný Porsche-killer. ;-)
Avatar - Choochoo
13. 11. 2014 12:29
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Nikdo ale neavizuje HH s 250 konmi a avizuje ho na rok, ktery jeste nebyl, takze nevidim problem. Rovnez avizuje nejaky cil, ktery je podobny casu R8 V10. Chapu ze je proste vetsi frajerina cipnout Golf R z 300 na 400koni ;-)
Jinak japonci s nicim takym opravdu neprijdou, v planu mozna o neco mene schvalenem je snad za 1,3 mega sportak s motorem uprostred 2,0 turbo v hybridu s cca podobnym vykonem, nekdy rok 2017. Ted jde jen o to, ktery plan je technicky zajimavejsi, aby jsme mohli porovnat pindiky >:D

Jinak k tomuto autu, za 1,4mega no nevim, zda se mi to neprodejne, takze bych to videl take spise na tu limitku, ale asi je to jedno ;-)
13. 11. 2014 15:35
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Se čtyřset koňovým motorem o obsahu 2 litry a pohonem 4x4 v autě nižší střední třídě přišli Japonci už před pár lety. Můžeš hádat jaká značka to byla ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 15:37
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Člověče nevim. Subaru nebo Mitsubishi? ;-)
13. 11. 2014 13:19
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Hlavně že z japonska už takové počiny na trhu také byly, byť (možná) také jako limitky a nic moc na tom nemění, že jim k tomu pomohli tovární "tuneři". A ta auta vzbuzovala nadšení.
U VW je to spíše s podivem, že se do něčeho takového (snad) pustí. A (ale) pokud opravdu ano, tak nevidím důvod jim nezatleskat.
Koukám adept na titul hysterka týdne.
Avatar - white label
13. 11. 2014 13:33
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Kdyby jen týdne... >:-[] ;-)
Avatar - TeeJay
14. 11. 2014 09:26
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Tak to se právě pleteš. To, že ti k tomu dopomohli tuneři, mění situaci dost zásadně. Pokud to vnímáš takhle, tak 400 koní už v Golfu nabízí kdejaký Helmut s notebookem. Že by se jim nějak tleskalo, jsem si nevšiml, na rozdíl od masturbací nad R 400.

Současně trošku zapomínáš, že Lancer má trošku jiný sociální status. Jednak proto, že je to sedan s kdysi slavnou tradicí v rallye a v poslední generaci navíc zřetelně postavený proti autům, jako je M3, nikoli Golf. A druhak proto, že svou sílu posílá na kola prostřednictvím jednoho z nejvyspělejších systémů 4x4 na světě.

Škoda, že s něčím takovým nepřišla Mazda, Nissan nebo Honda, to bychom se dověděli spoustu zajímavého o nesmyslnosti takového počinu. Hodně napovídá přijetí Civicu Type R. Zatímco 300 k ve Focusu a 280 k v Leonu je OK, v Civicu je to pochopitelně špatně. Situace kolem R 400 a čehokoli jiného mimo přesně definovaných "správných" značek by byla naprosto stejná. :-!
14. 11. 2014 09:41
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Je něco jiného tuner a tovární vylepšení, které si můžeš pořídit při koupi nového auta se zárukou.
Nějak jsem si nevšiml, že by někdo masturboval na předmětným G R400, ale když ukážeš na příspěvek, kde to tak je, tak ti to rád odkývám.
No právě, sám to píšeš. Lancer stál (společně s STi) "mimo" běžné kategorie a dokázal konkurovat autům o patro (a někdy i více) výše. A byl tak definován a vnímán. A z toho důvodu ti takto odpovídám na tvou rádoby vtipně ironickou odpověď na můj původní příspěvek.
13. 11. 2014 13:48
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
U Japoncu, kteri se v soucasnosti ridi strategii nabizet naproste minimimum, ktere se da jeste rozumne udat na trhu, by takovy hatchback v jejich portfoliu pusobil jako uplne zjeveni a jen by vyvolaval otazky, proc je zbytek portfolia prosty jakychkoliv inovaci a modernich technologii. ;-)
13. 11. 2014 14:02
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Tak ono nemusíš "bláznit" s technologiemi. Jako zjevení může působit relativně "jednoduché" auto. Když se budeš bavit v kontextu Golfu a kategorie, největší technologickou vychytávkou může a bude působit systém 4x4. A toto tu již bylo. Podívej se na rozdíl Impreza/STI, Lancer/Evo, ve finále i špičkový hondí SH-AWD a jeho evropské (ne)využití. Toto zde již bylo.
13. 11. 2014 14:39
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Neni to jen o 4x4. Ve tride Golfu nenabizi nikdo tak sirokou skalu asistencnich systemu, motoru, prevodovek, podvozku atd. Tento Golf k tomu pridava rekordni hodnotu litroveho vykonu, schopnost akcelerovat na stovku pod 4 vteriny nebo sirsi vyuziti kompozitu. V nabidce japonskych automobilek, ktere v soucasnosti v teto tride povazuji i "blbe" xenony za luxusni prvek, by takovy model vubec nezpadal do jejich strategie, kterou jsem popsal vyse. :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 14:44
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Golf prostě plánuje přebít MB A45AMG. Nic víc nic míň. Honiče čísílek to určitě nadchne, ty co důkladnějš vyzkoušeli to AMG vědi že to je už fakt jen vo těch zase trochu lepších číslech.
To 400 koní ve vyšší střední nebo aspoň v tom Infinity Q50S je jiný kafe :yes:
13. 11. 2014 15:00
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
To ma ten slavny 3.5 V6 z 370Z Nismo, ktery podava vykony na urovni o 50 koni slabsich aut?
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 15:08
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
S čim že konkrétně to Infinitiy porovnáváš?
Avatar - Ham.
14. 11. 2014 11:49
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Nejen motor nestíhá.
[odkaz]
Avatar - white label
13. 11. 2014 15:19
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Svez se s G7R a A45AMG a pak ty auta porovnej zcela bez ohledu na číslíčka v kolonce výkon motoru a bez ohledu na značku (vím, že to zrovna ty nedokážeš) a cenu. Nebo si aspoň přečti jakoukoli srovnávačku, kde se setkal G7R s A45AMG. G7R je prostě celkově lepší (lépe postavené) auto a nějakých 60 koní, nebo hvězda na volantu, to nemůže nijak zásadně změnit (osobní sympatie jsou něco jiného). Takže přestaň řešit číslíčka, a řeš ta auta jako celek, Ačko by se mohlo ve třídě Golfu učit právě od něj, zvlášť když jeho vrcholný mode A45 AMG bojuje tradičními zbraněmi eRkových Golfů R4T/4x4/dvouspojka. A pokud nakonec bude R400, určitě nebude lepší, než A45 AMG jen proto, že bude mít o nějakých 40-60 koní víc...
A to raději nemluvím o době kdy přijde nová RS3 a M2, to bude prémiový A45 AMG se svým R4 navíc vypadat "nepatřičně " v rámci nižší střední prémie.
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 15:26
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
FAkt mi zrovna ty na jedinýho výrobce vwomezenej píšeš: zrovna ty to nedokážeš? S tim do do *
Avatar - white label
13. 11. 2014 15:39
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Vidíš, nepřekvapils, jako bych ti to nenapsal.... ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 15:41
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Jj v kecání seš dobrej
14. 11. 2014 07:14
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Nelob se na mě, ale tvoje neskrývaná nenávist k jednomu znáčku je směšná. Bavme se o autech, ne o výrobcích.

Btw: Od kdy INFINITY vyrábí auta?????? To je celkem trapas ;-)

Navíc Q50 je jiná kategorie, ne? :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2014 09:25
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Jo Ininity je fakt trapas zvlášť když tu sem nejspíš jeden z mála co zná Infinity repro. Jinak viz začátek diskuze kde sem zmínil že za podobný prachy radši podobnej výkon třeba v tom hybridu Q50S
14. 11. 2014 10:06
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Záleží co chceš, to je přece individuální ;-) Já bych hybrid neupřednostnil třeba. Teda kromě P918 nebo LaFerrari
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2014 10:11
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Nešlo mi až tak vo hybrid jako vo skutečnost že i 360 koní v A45AMG je až až. Teda ve třídě těhle autíček. 400 koní podle mě výrazně víc a hlavně líp pasuje do střední ne-li vyšší střední. A v tý střední je navíc za podobný peníze. Jasná volba
Jj LaFerrari na mě působí skvěle ale to je nereálný, zatimco hybridy jako Q50S nebo GS450h jezděj taky skvěle a cenově sou celkem normální
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2014 10:40
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Všem pěti :no: doporučuju svezení v Q50S ;-)
Pak mě můžete přesvědčovat jak je nadoraz naturbenej čtyřválcovej Golfík za mega a půl lepší volba >:-[]
14. 11. 2014 11:51
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
A teď si představ, že ani LaFerrari a ani Q50S se nechytá na Smart.
Avatar - white label
14. 11. 2014 12:20
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Přesně, sakrův svět aut = absurdistán. ;-)
Viz i má reakce z 12:18.
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2014 12:25
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Pro tebe? To bez diskuzí :-)
Když tvuj svět začíná a končí jednim koncernem. A úmyslně sem neřek svět aut >:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2014 12:05
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Vopravuju: už sedmi :no: doporučuju cokoli podobně výkonnýho za podobný prachy ve střední třídě. Tohle bude přes lepší tlumiče pružiny atd. furt jen ten mrňavej Golf. Jen hodně navrčenej. V minulý generaci byl taky povedenější normální model GTI než další naturbenější varinty
Avatar - white label
14. 11. 2014 12:18
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Jakou křeč tady předvedeš příště. Napíšeš nám třeba pod Lambem, ať se svezeme Rollsem, protože je při podobném výkonu motoru a ceně mnohem větší a komfortnější? 8-s >:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2014 12:23
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Dalšíma a dalšíma blbejma kecama to nezměníš
Až se jednou svezeš něčim jako je A45AMG tak možná pochopíš vo čem mluvim. 400 koní je fajn a nevadí ani víc ale v prdítku jako je Golf nebo to áčko je to zbytečně moc. Orchestr prostě hraje podle nejslabšího hráče a v tomhle případě je to ten hatchback nižší střední. Násobně lepší je trochu nižší výkon třeba v Boxsteru, abych zůstal v koncernovejch vodách. Kterej je mimochodem taky za podobný prachy!
A zkus to už bez těch primitivních blábolů, tenhle vo Lambu a RR se ti vopravdu nepoved. Tak blbej abys nepochopil co celou dobu řikám nejseš. Zřejmě tak trojčíš jenom proto že před tim R400 je Golf, ale vo to mi fakt nejde. Je mi zhruba stejně ukradenej jako to MB A
13. 11. 2014 15:03
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
Jistě. Pokud ale model, ze kterého tento nesmysl vychází (nebo by vycházel) nenabízí žádné extra technologické vychytávky, tak i absence těchto vychytávek u top modelu, který bude zaměřen na řidiče nemusí být žádnou extra tragédií. Samozřejmě v kontextu výsledné ceny a případné konkurence ;-)
13. 11. 2014 13:55
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
No a pokud bych ti měl napsat od koho jiného něco takového čekat, no tak právě od toho, kdo už něco takového nabízel. Můžeš se ptát u Mitsubishi, můžeš to zkusit u Nissanu, byť tam je to už pár let. A můžeš se zeptat i u Subaru proč už tyto výšiny nejsou možné.
A bez rozdílu značky si jakékoliv běžné auto, které je trensformováno do takovéhoto "nesmyslu" zaslouží chválu, chceš li ve svém jazyce, tak cool. A výrobci lze jen zatleskat.
Avatar - KANKUNEN
13. 11. 2014 14:17
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
To blbost, 300 koní na předku je o ničem, ale 4x4 vpoho
Avatar - Choochoo
13. 11. 2014 12:29
Re: Nová doba - utahujeme šrouby
:yes:
Avatar - Czerwik
13. 11. 2014 11:16
:D
1,4 mega za Golfa... nech je akýkoľvek >:D
Rozbalit vlákno
28
Avatar - fOE
13. 11. 2014 11:39
Re: :D
Kupce si najde, ale vidim to podobne. Tady uz jsme proste cenou tezce mimo, nehlede na vykon, nehlede na schopnosti.
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 12:22
Re: :D
Jj 400 koní je fajn ale ne v autíčku nižší střední >:-[]
Třeba tohle V6 třiapůllitrový stádo má 364 koní [odkaz] a je fakt hodně dobrý. Pár k nim přidat naturbit v nižší střední dvoulitrovej R4 až nadoraz a prodávat to za podobnou cenu, z toho sem asi už vyrost. Fakt radši to Infiniti nebo něco takovýho :yes:
Avatar - white label
13. 11. 2014 13:42
Re: :D
G R400 a tohle Infinity = hrušky a veverky
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 14:17
Re: :D
Nemusíš tak vyřvávat žes nepochopil vo co mi de >:-[]
Avatar - white label
13. 11. 2014 14:20
Re: :D
Tímto stylem už to nezachráníš určitě... :*) ;-)
A vo co ti de? V podstatě tradičně vždycky vo to stejný... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 14:39
Re: :D
Myslim že všichni víme že kdyby se logo VW nalepilo na trakař tak to budeš vwobhajovat :-)
Ale pod těma osobníma blábolama a tradičnim utíkánim vod tématu jako bych cejtil že víš že mám pravdu. Nebo? ;-)
Avatar - iudex
13. 11. 2014 11:44
Re: :D
To sa tu písalo aj o Rku za 36000 eur a opýtaj sa predajcov, ako dobre sa predávajú. Keď sa na to pozeráš optikou kompaktného auta, je 50000 eur samozrejme strašne veľa. Ale keď sa na to pozrieš optikou ponúkanej dynamiky, zistíš, že dynamicky porovnateľné autá stoja o desiatky(!) tisíc eur viac.
Avatar - fOE
13. 11. 2014 13:33
Re: :D
Tak jinak, uvadena cena tohoto golfu je cca cena za kterou pujde ven M2. A to je to na cem zalezi. Golf R je furt levnejsi nez M135i, nez 45 AMG atd., je to levnejsi alternativa. Ale tento novej 400k golf uz bude za naprosto stejne penize (klasicky mainstreamovo jen s lepsi zakladni vybavou) jako vrchol nizsi stredni od premie jen o 20-30k (coz se jeste muze zmenit) slabsi, ale zato s plnohodnotnym R6, pohonem na zadek, LSD a to vse v karoserii coupe. A nebudme jen u konkurence, ani takove audi RS3 nebude stat vic jak nas uci historie.

Takze ma na to ten golf? V limitce, ano, ta se urcite vyproda. Ale seriove? Podle me ne.
[odkaz]
Avatar - white label
13. 11. 2014 13:40
Re: :D
Pokud G7 R400 nakonec bude, bude to určitě limitka, něco jako G2 Limited, který dodnes stojí (v perf. stavu) docela majlant. R400 jako běžný model v nabídce (jako GR) rozhodně nebude. Cena v článku je navíc pouhý odhad, stejně jako ty pouze odhaduješ cenu RS3/M2.

P.S. Odkaz mi nejde
Avatar - fOE
13. 11. 2014 13:49
Re: :D
Cena v clanku je jen odhadnuta, pravda, cena M2 se da docela dobre odhadnout taky z ceny 1M coupe, ktera byla 50tis euro nebo 1,3mil chces li. Link fungoval, tak repete.
[odkaz]
Avatar - white label
13. 11. 2014 14:32
Re: :D
Tady vypadá M2 dost dobře, taková "baby M4". :yes:
Avatar - fOE
13. 11. 2014 14:41
Re: :D
Zatim myslim jen render, ale vypada famozne. Osobne tipuju, ze dostane zrcadka z aktualni M3 a ikdyz doufam, ze se pletu tak kvuli cene podle me naopak nedostane carbonovou strechu. Coz me privadi k nejvetsimu otazniku. BMW by urcite dovedlo ztlacit hmotnost takto velkeho auta k 1350-1400kg, ale co z toho BMW muze (chce) za cenu za kterou se to auto bude prodavat, nevim. Doufam, ze nebudeme mit M2 a vedle ni v zakladu stejne tezkou M4, byla byt to skoda nevyuzit ten potencial.
13. 11. 2014 16:29
Re: :D
Tak třeba RS3 měla, pokud si dobře pamatuji, "kevlarové" (AFRP) blatníky a další podobná vylepšení, aby kompenzovali váhu toho pětiválce. Určitě by se něco dalo, kdyby se chtělo.
Avatar - fOE
13. 11. 2014 19:27
Re: :D
RS3 byla docela draha a furt mela 60% hmotnosti na predku. To toho moc nenakompenzovala >:-[]
Avatar - white label
13. 11. 2014 20:02
Re: :D
60% na předku je na 4x4 s motorem vpředu celkem v pohodě, kolik % může mít na předku taková M135i xdrive?
Avatar - fOE
13. 11. 2014 20:12
Re: :D
V pohode bych to nenazval. Pokud jdes vylozene po tom ze 4*4 chces, pak to jinak v HB nejde, vyhoda te M135i je ale ze mas na vyber ;-)
Avatar - white label
13. 11. 2014 21:19
Re: :D
Jasně, možnost rwd a R6 jsou dvě největší devizy 1er/2er, o tom snad nepochybuje nikdo, včetně "badboys" z AMG.
14. 11. 2014 10:33
Re: :D
Pointa byla, že cena M2 by neměla bránit použití CFRP střechy. M4 samozřejmě může být odlehčená do větší míry.

Co se týče hmotnosti na předku, RS5 se také myslím pohybuje 55-60 vpředu, RS4/6/7 na tom nebudou lépe. Ideální by bylo mít 55-60 % vzadu, ale to se nestane. Nešlo o to "vymazat" kompletně motor, ale o rozdíl mezi čtyřválcem a pětiválcem.
13. 11. 2014 16:31
Re: :D
Zajímalo by mě, jestli se nakonec objeví nějaké díly z CFRP, jak se dříve spekulovalo. U omezené série by si spíš mohli dovolit se předvést.

Rallye G60 byl ve své době myslím také pěkně drahý.
Avatar - white label
13. 11. 2014 17:23
Re: :D
Určitě byl taky drahý, i když ne tolik jako více vybavený, silnější (G60 16V/210PS) a vzácnější Limited (jen 71 kusů) . 5000 kusů Rally Golfu (G60 8V/160PS) vzniklo především k vůli homologaci pro sportovní účely, objem motoru byl mírně snížen (z 1781 na 1760 ccm), aby ještě spadal do soutěžní třídy 1700 ccm. K vyrovnání mírného snížení výkonu byl použit větší chladič vzduchu. Jen dvanáct kusů Rally Golfu bylo s motorem G60 16V/210PS. Rally Golf byl výhradně třídveřový, zatímco Limited naopak 5dv. v jediné barvě laku - černá metalíza LP9V. Ten kód se dobře pamatuje jako "9víti Voltové eLPíčko". >:-[]
13. 11. 2014 17:42
Re: :D
Četl jsem o něm a cena tam myslím byla ještě vyšší než u Limited. Možná to byl jeden z těch dvanácti. A možná ty informace nebyly přesné.
Avatar - white label
13. 11. 2014 17:54
Re: :D
Všechno to byly 4x4 (syncro), ale to určitě víš.
Avatar - iudex
13. 11. 2014 13:51
Re: :D
Len varíme z vody, ale som si istý, že VW ho nenacení tak, aby bol vo vodách M2 či A45AMG a avizovaných 50000 eur zrejme o niečo podlezie. Neviem presne, ako má byť na tom výkonovo M2, ale keďže M4 má "len" 417 koní, M2 bude musieť byť podstatne nižšie. Plus zrejme bude mať - klasicky prémiovo - slabšiu výbavu, takže dovybavenie na úroveň R400 bude tiež niečo stáť. Naviac na iných serveroch som čítal, že by R400 mohlo mať až 420 koní. A45 AMG je na polceste medzi Rkom (vo viacerých testoch ho Rko dokonca porazilo) a budúcim R400 a stojí 50400 eur.
Rovnako z koncernovej hierarchie vyplýva, že R400 nebude môcť byť drahší, ako budúce RS3 (ktoré tiež bude výkonovo pod 400k).
Každopádne ešte nič nie je isté, tak si počkáme zrejme na Frankfurt.
Avatar - fOE
13. 11. 2014 14:03
Re: :D
Pockame si, jen doplnim ze M2 bude ideovy nastupce 1M coupe. Kdyz se chceme ucit historii tak 1M coupe byla vyborne vybavena jiz v zakladu a ne jak je na premii zvykem, priplacelo se jen par veci a z 1,3mil zaklad se fakticky neslo dostat nad 1,5mil. Aktualni M3 nema 417k ale 430k, nejcastesti spekulace s M2 jsou u vykony 275kw (374k), coz by odpovidalo presne vykonovemu prostredku mezi M235i a M3/M4. Jinak cena M2 je zatim taky jen tipovana v rozpeti 50-56tis Euro.
Avatar - white label
13. 11. 2014 17:26
Re: :D
Taky musíš souhlasit s každou "prázdnou" blbostí... >:-[]
Avatar - Covenant
13. 11. 2014 12:03
Re: :D
No není to málo, ale celkem to zapadá...Golf R 900 tisíc, S3 cca 1,1 když se trochu dovybaví tak 1,25 mil.... G400 1,4 a přijde ještě RS3 tu bych typoval někde 1,5-1,6 mega

Kde byla základní cena například Focusu RS a to mněl jen předohrab a 300 koni.... ;-)

To že se dá za 1,4 mega pořídit například zánovní Porsche Cayman je věc druhá..já bych se za ty penize taky asi už pořádně porozhlédl, ale když se člověk zbaví předsudku že je to jen golf, tak jak napsal Iudex...cena odpovídá výbavě a dynamice nového auta....
13. 11. 2014 12:35
?????????
Naprosto zbytečný model.Stejně jako značka.Dýmý,tuče,netáhne.Tot ve skratce vizitka WV. :no: :no: :no: Ale najde se pár onanů,co koupí.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - white label
13. 11. 2014 12:57
Re: ?????????
Neboj "onane", je naprosto jasné, že zrovna ty bys R400 nechtěl ani zadarmo... :*) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 14:31
Re: ?????????
Ale vono je to na projetí fajn ale jinak za ty prachy je to prostě podobná předražená kravina jako [odkaz] [odkaz]
Viz ten muj pro tebe nepochopitelnej příspěvek já za podobnou cenu preferuju střední s šestiválcem nebo eště spíš vyšší střední. Ale ty si ty přefoukaný 4 válce v miniautě klidně kup >:-[]
Avatar - Choochoo
13. 11. 2014 13:08
Re: ?????????
>:D >:D >:D dobrej frk
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 14:22
Re: ?????????
To si nemyslim. Zkus se projet s 360 koněma A45 AMG. Na jednu stranu bomba ale popravdě jinak kravina, to už neumí využít 99% řidičů >:-[]
Zatimco 400 koní v takový vyšší střední :yes: :-)
Avatar - white label
13. 11. 2014 14:28
Re: ?????????
Zrovna A45 AMG rozhodně není typické "řidičské" auto, jestli mi rozumíš..., teda pokud si v něm aspoň seděl(a)... ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 14:33
Re: ?????????
No ty si v něm zjevně neseděla protože bys věděla že těch 360 AMG koní je sice bezvadnejch ale ;-)
Avatar - white label
13. 11. 2014 14:36
Re: ?????????
Copak Kylie, místo cAps LoCku teď pro změnu trpíš samomluvou v důsledku poruchy vnímání vlastní identity? >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 14:37
Re: ?????????
Ha ha děsně vtipný :yes: :yes: >:D >:D

Spokojenej? >:-[]
Avatar - white label
13. 11. 2014 14:38
Re: ?????????
Neboj, mám pro tebe ještě kousek pochopení... ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 14:46
Re: ?????????
Vokecávky ti dou na výbornou :-)
Avatar - Choochoo
13. 11. 2014 14:29
Re: ?????????
Co si nemyslis, ze je to dobrej frk? Asi jsme se nepochopili, takovy frky jsou proste k pousmani at je to po jakymkoli autem, znackou ;-) >:D
14. 11. 2014 07:20
Re: ?????????
Ani A45 ani Golf se 400HP nejsou řidičský auta jako takový. Aby jsi si užil dráždění vopice, pak musíš reálně na okruh. S pohonem obou náprav je to spíš o absurdních rychlostech a stabilitě než o řidičský nirváně, jak si jí představuju já. Ale technicky, technologicky i rychlostně to jsou fantastický kousky.
Avatar - Ham.
13. 11. 2014 14:59
Dobrá zpráva
Když mainstreamová nákupní taška jde na 420hp, tak modely, které jsou v hierarchii výš budou muset jít také výkonově výš. Nová RS3 i RS4 tedy musí zákonitě značně posílit. A to je dobrá zpráva, výkonu nikdy nebylo dost. :-)
Rozbalit vlákno
35
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 15:02
Re: Dobrá zpráva
No poslední roky výkonu už relativně dost je. Fakt ti nestačí A45AMG? Fakt tam trpíš výkonovym nedostatkem? ;-)
Avatar - white label
13. 11. 2014 15:22
Re: Dobrá zpráva
A 45 AMG "nestačí", ovšem jeho problém rozhodně není v počtu koní, až se v něm svezeš, možná to konečně pochopíš. ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 15:26
Re: Dobrá zpráva
Když mě nevoslovuješ jako ženskou tak teď takhle? Di v *
Avatar - Ham.
13. 11. 2014 15:53
Re: Dobrá zpráva
Dost výkonu mají ti, co jej nemají. :-) Já jsem si na vyšší výkon u každého nového auta zvykl hned první den.
Avatar - white label
13. 11. 2014 16:01
Re: Dobrá zpráva
Koní není nikdy dost, ale musí na ně být správná stáj, bez ní škoda koní... ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 16:06
Re: Dobrá zpráva
Tyhle pindy že koně vod AMG ne a vod VW a Audi jo atp. ty vodvždycky žeru :yes: >:-[]
Avatar - white label
13. 11. 2014 16:10
Re: Dobrá zpráva
Pokud něco z toho, o čem píšeš, vidíš v mém příspěvku, pak je to s tebou opravdu velmi vážné... 8-s >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 16:12
Re: Dobrá zpráva
Jj v kecech vokolo si furt dobrej. Kolikrát to mám vopakovat ? :-)
Avatar - AUDIRS6
13. 11. 2014 16:06
Re: Dobrá zpráva
JOOOO !!! >:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 16:08
Re: Dobrá zpráva
Tak to ti přeju aby se ti do rukou konečně dostalo pořádně silný auto ;-)
Avatar - Ham.
13. 11. 2014 16:18
Re: Dobrá zpráva
Tys mi vždycky přála. :-)
Avatar - AUDIRS6
13. 11. 2014 15:37
Re: Dobrá zpráva
Kolego, keby som bol taky nedockavy a chcel tam vyssie reagovat, neskoro by som sa dostal az tu ku tebe, ako si to krasne 1 vetou zhrnul za mna !!! :yes: :yes: :yes:
Lenze, bojim sa nasledovneho:
Nemci uz aj pisali dojmy zo zvezenia sa na mieste spolujazdca v zamaskovanych RS3...
boli spokojni, rozhodne viac, nez z A45 AMG >:-[] , ale...na otazku, kolko to ma koni, im 1 ofic. predstavitel Audi len odpovedal, ze tiez by si vedel predstavit 4 v predu...lenze prave koli RS4/RS5 musia nechat odstup... :-(
Cim sa dostavam znova aj k tomu, ze co bude pod kapotou RS4 / RS5, atd...
Cena G7 R 420 - vraj by to malo byt okolo 50k€, RS3 ma byt drahsia a s mensim vykonom. Co ale nebude vediet R 420 - je zvuk a kabina - tam sa na RS3 chytat nebude, R4 proste bude R4 naveky. Pozeral som video RS3 ako si to zamaskovana prdi po Ringu.... >:-[] >:-[] >:-[] :yes: Chlpy sa mi jezili na chrbte aj na .....e !!! >:-[]
Ja len dufam, ze nakoniec sa predsalen odviazu, a z tych 525 PS, ktore je ta R5 schopna mat tam uvolnia este par navyse. Takisto cakam, ze Durheimer vyda nove definitivne prehlasenie o V8 4.0 TFSi v RS4 / RS5 a zakiluju tym padom nielen M3/M4, ale aj C 63 AMG >:-[]
Ten motor je proste dobry, dokaze aj malo CO2 vypustat, a ani by nebol o moc tazsi nez V6 BiTurbo :-! :yes:
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 15:39
Re: Dobrá zpráva
Fakt 13 smajlíků na jeden příspěvek? >:-[]
Avatar - AUDIRS6
13. 11. 2014 15:51
Re: Dobrá zpráva
hmm..., tak je pravda, ze keby si ty mala podla pravdy pisat o svojom citronikovi, moc smajlikov by si tam asi pouzit nemohla >:-[] maximalne tak: ;-\ :-( :'-( :-O 8-s :no:
Takze asi tak >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 16:09
Re: Dobrá zpráva
Neser. Nemám ani citronika a s tou babou to už fakt nezkoušej!
Osm smajlíků na příspěvek je sice míň než 13 ale furt mi to přijde dost >:-[]
Avatar - AUDIRS6
13. 11. 2014 16:36
Re: Dobrá zpráva
ja som ti len napisal, ktore by si mohla pravom pouzivat >:-[]
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 21:09
Re: Dobrá zpráva
Jestli myslíš že si s tim voslovovánim ženskou koncovkou vtipnej tak si v mym žebříčku hodně upad. A jestli ste stejně mluvili s Kylií tak fakt chápu proč jí to přestalo bavit. Sorry ale mě tohle přijde fakt hodně debilní
Avatar - white label
13. 11. 2014 15:59
Re: Dobrá zpráva
Jasně, že R4 nebude mít charakter R5/R6, právě proto v tomto ohledu A45AMG nepomůže ani značka, ani logo AMG, ani cena, ani počet koní... a v rámci třídní prémie to prostě bude "outsider".
A z R400 taky nebude prémie jen k vůli ceně a počtu koní.
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 16:07
Re: Dobrá zpráva
Toto trvalo. Dík za potvrzení že stejnej počet koní ve střední je něco úplně jinýho než ve splašený motokáře :yes: >:-[]
Avatar - white label
13. 11. 2014 16:19
Re: Dobrá zpráva
Škatulka do které auto patří dle vnější velikosti je v tomto ohledu zcela nepodstatná, ale chápu, že teoretikům stačí logo, třída, počet koní a mají jasno.
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 21:10
Re: Dobrá zpráva
Tyhle fakt tupý kecy nejsou nic pro mě. A asi konečně chápu Kylii. Blbý rádobyshazující kecy a kecy. S tim di v *
Avatar - white label
13. 11. 2014 21:22
Re: Dobrá zpráva
Na hrubý pytel, hrubá záplata..., stačí se podívat do diskuse, kdo sem ty "tupé kecy" dotáhl. Pouze naprosto přiměřeně reaguji na tvé nesmysly. Zameť si hlavně před svým prahem, bohužel ses v tomto ohledu příliš nezměnil(a). ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 21:25
Re: Dobrá zpráva
Na tvý kecy nezabere ani extra hrubá. A s tim ubohym vopakovánim (a) už di fakt do * Ty seš prostě čítankovej bezpáteřňák dál mě přesvědčovat nemusíš
Avatar - white label
13. 11. 2014 22:38
Re: Dobrá zpráva
Trapnost nad marnost...
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2014 23:22
Re: Dobrá zpráva
Nevíš co s tim že narozdíl od Kylie sem tě prokouk? Jj možná jí tu někdo napadal víc než ty ale špína seš nejhorší ty
Avatar - white label
14. 11. 2014 11:48
Re: Dobrá zpráva
Hlavně, že ty evidentně víš, co se sebou dělat, viz diskuse. Takže tys mě "prokouk"? >:D Chápu, nikdo tě tu neplácá po ramenou (naopak), tak se aspoň musíš poplácat sám... :*) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2014 12:06
Re: Dobrá zpráva
Bez uvozovek. Jen prokouk ;-)
A nemusíš se už snažit tohle už stejně moc lidí číst nebude. Já vim co seš zač a ty si asi uvědomuješ že to vim. Tak sbohem póvle :-)
Avatar - white label
14. 11. 2014 12:25
Re: Dobrá zpráva
Špína, póvl... apod., to jsou tvé jediné "argumenty" na které se zmůžeš. Smutné, aspoň v tomto ohledu jsi míval(a) jakous takous úroveň... :no:
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2014 12:27
Re: Dobrá zpráva
Tos nepochopil. To seš pod maskou jakoslušňáka prostě ty. A my voba víme že takovej prostě si ;-)
Nevim jakous ty míval úroveň ale zrůdičky jako ty takový bejvaj vodvždycky. Maximálně si to moh dřív líp skrejvat
14. 11. 2014 07:22
Re: Dobrá zpráva
"Nemci uz aj pisali dojmy zo zvezenia sa na mieste spolujazdca v zamaskovanych RS3...
boli spokojni, rozhodne viac, nez z A45 AMG"...co k tomu říct, snad jen ;-\
Avatar - AUDIRS6
14. 11. 2014 13:05
Re: Dobrá zpráva
a teraz co ?
Ty si uz mal moznost aspon sediet na mieste spolujazdca uz predavanej A45 AMG ?
Dohladaj si to, pripadne pockaj na uvedenie na trh, pozri zrovnavacky, potom ak sa ti postasti, vyskusaj sam...a potom mozes davat adekvatne reakcie.
Takto mi to prijde ako zbytocne rypanie ;-\
Nebolo to vozenie sa po meste a okreskach, bolo to pocas testovacich jazd tovarnych pilotov, takze co sa im mohlo pacit sa da domysliet si... Ze ty mas problem si spravne domysliet ma prekvapilo. Doteraz si bol v mojom rebricku vyssie. Tak skus mi to nejako objasnit, nech ta nemusim "zaskatulkovat" do inej triedy :-!
14. 11. 2014 14:12
Re: Dobrá zpráva
Je mi jedno kam mě kdo řadí. A45 AMG jsem nejel, proto o tom nepíšu. Když čtu jak nějakej pisálek umí posoudit ze sedačky spolujezdce jaký je který auto, chce se mi smát. A ještě víc, když to sem někdo nalepí a dá to jako bernou minci.
Já si nic nedomýšlím, projedu k čemu se dostanu, nebo co chci koupit. O tom velmi rád budu diskutovat, tohle jsou jen takový tlachy stylu "jedna paní povídala..." ;-) :-!
Avatar - AUDIRS6
14. 11. 2014 16:15
Re: Dobrá zpráva
No joooo...
"Je mi jedno kam mě kdo řadí." - co chces s takymto pristupom dokazat v zivote..., dufam, ze ti to len tak trochu uslo.
Inac - bolo by dobre spravne to chapat - tych nem. zurnalistov - kde sa nas / vas novinar dostane do auta, ktore sa este len testuje a ma niekolko mesiacov pred premierou ?
Ani v tej Skodovke ! - aj to boli uz skoro seriove F III, s len trochu polepenymi svetlami.
Islo fakt len o tie prvotne dojmy, ktore mali vyzniet cca tak, ze sa mame na co tesit, a ti, ktori mozno chceli rychlo objednat A 45 AMG, tak aby este pockali a potom porovnali - lebo podla nich teda rozhodne bude co... ;-)
Tot vsio ;-)
14. 11. 2014 07:21
Re: Dobrá zpráva
:yes: >:-[] Svatá pravda!