V budoucnu se můžeme těšit na minimálně jedno ostřejší provedení kompaktního SUV Škoda Karoq. Následující video vám prozradí i ty nejdetailnější změny ve srovnání s obyčejným modelem.
To znamena ziadna zmena oproti Atece FR v ktorej sa tento motor predava uz nejaky ten piatok. Ale tak verim ze sa oplati este ten polrok cakat. Karoq zato fakt stoji :-)
Vzkaz celé redakci - vyřiďtě Škodovce, že totální mediální masáž na téma Karoq stejně moc nepomůže, protože dát 550tis.kč za motor 1.0 TSI s pohonem 2x4 je černý humor a ne normální nabídka našinci. Jen namátkou za tuhle cenu mám nabušenou Suzuki Vitara 4x4!!! s parádním a NEPORUCHOVÝM motorem 1.4 BoosterJet :-!
Presne! Nebo Suzuki S-Cross 4x4 v automatu a dobrou vybavou za 556 900 Kc!
Co se vyrobnich kapacit tyce, je sice pravda, ze nestihaji vyrabet ( a nemaji tedy duvod zlevnovat), ale on ji VW ani nove kapacity nepovoluje - viz úryvek z clanku na ihned :
"Chtěli jsme koupit Solomonovo, ale Volkswagen nám to zakázal a vnutili nám Osnabrück," popisuje Povšík. Škoda letos zvažovala nákup ukrajinského závodu, který by jí pomohl vyřešit kapacitní problémy. Škoda už si podle něj prakticky nedokáže prosadit žádné rozšíření výroby, i když by ho hradila ze svých zdrojů.