Ladičská firma Hennessey Performance Engineering si vzala do parády supersportovní Ford GT a díky přeplňování se výkon vyšplhal až na 710 resp. 850 koní.
Tak Ježíšku, vzhledem k tomu, že právě začal únor myslím, že máš dost času na to nějak zařídit, abych o Vánocích našel pod stromečkem klíčky k této raketě. A žádné výmluvy.
Jasne, jsem na tom stejne. Problem by ale mohl nastat u nekterych jedincu, kdyz prijdou do baru, daji si nealko mojito a bar okazale hodi klicky :-) Predstav si to zmateni ostatnich. Nemas privesek VW, nesjou to sjeny klicky jako od ostatnich Oktavek f tedeii a jeste vypadaji jako od skrinky na plovarne >:-[] >:-[] To se pak spolecensky znemoznis a nepomuze ani 6 pruhu na teplakach :-!
V případě,že bych chtěl na baru machrovat klíčkama,tak by si přál prosím to startování růžovou klikou.To by bylo teprv terno,švihnout na bar růžovej kus železa.
A taky, Matesi, nemá správně chutnající plasty. To si zapomněl dodat. >:D >:D >:D:no: Nikdy bych nevěřil, že se dožiju toho, jak údajnů Fordův fanda porovnává GT s VW. Víš, tohle není "etalon střední třídy a obchodních cestujících". ;-) Tohle auto je pro radost z jízdy a nikoliv proto, abys oslňoval u baru chlastpartu.
Ty si sedis na vedeni, ze? Proti GT nepadlo ani slovo a ani jsem ho nesrovnaval s VW. Pouze jsem konstatoval, ze ma hnusny (americky) klicky a ze jsou podobne hnusny jako u Caddy. Tot vse. Je to jen detail, na ktery se amici proste vyflakli. To o baru byla jen takova zertovna (pro tebe asi ne) vsuvka. Tak si presedni, nadechni se a bud v klidku ;-)
Z toho si nic nedelej, v Ultime jsou zase klicky k zapalovani Made in Fiat:-) GT ma ale mnohem vice designovych prusvihu, jako viditelne matky na spojlerech, nelicuje plecharina (nebo laminarina?:-)
Jo, Hen se výkonů nebojí :-) Co víc zlepšit? Snad jen to nenabízet v rudé barvě a vytunit už jen ńějaké aero doplňky aby to nevypadalo jako sériovka - i když i to má svý kouzlo, ale spíš u strojů, do kterých by to člověk neřekl, a pak se podívá pozorně na brzdy, že auto je snížený, že vepředu je možná větší chladič, že ...
No samozrejme ze to ma svy kouzlo, ten malej napis na zadi (GT700/850) je idealni maximum co se vnejsiho stylingu tyce. At to vypada jako seriovka, proc ne, me by to vubec nevadilo. Jinak skvely pocin, je to fakt brutalni
Už když tohle super auto vyšlo, šel jsem z něj do kolen >:D, ale ta "základní" verze od Hennessey (nebo jak se to píše) >:-[] nemá chybu. Kdy už konečně vyjde ta sportka? >:-[]:-(
Auto nadherne, vykony uchvacujici. Ale premyslim nad pouzitelnosti takovehoto auta. Prvni vec je porizovaci cena, ktera bude kolem LP640. Dalsi je cena a cetnost servisu, kdyz vidim, kolik stoji udrzba 400HP EVO IX (po kazdych 8000km), kdo by tu vubec umel takto vykonny motor servisovat. Pak cena za megasiroke pneu pri pouzivani k zavodeni, niceni tak draheho auta na okruhu (kaminky a spol).,parkovani bez dozoru. No suma sumarum mi to auto realne vychazi pro multimilionare, jezdeni na vikend, zavod maximalne v 5 autech na okruhu, obcas sprint. Takze si ho neporidim:-)V ohledu na cenu, denni pouzitelnost, pouzitelnost pro denni jezdeni i zavodeni a dostupny servis mi vychazi nejlepe Vette s motorem LS7.
Ahoj,
no můj názor je takový, že tohle auto si lidi kupují pro radost a z lásky k autům. Když už na něj někdo má tak má i na servis a to ostatní. A bude mít určitě v garáži auto co je na ježdění každý den a s tímhle pojede několikrát za rok na okruh nebo nějaký sraz a závod.