Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hennessey Ford GT700 a GT850: Skyla a Charibda

Ladičská firma Hennessey Performance Engineering si vzala do parády supersportovní Ford GT a díky přeplňování se výkon vyšplhal až na 710 resp. 850 koní.
Zpět na článek
7. 2. 2007 09:09
neregistrovaný "yaroukh"
7. 2. 2007 09:22
neregistrovaný "element5"
7. 2. 2007 11:29
neregistrovaný "Hity"
7. 2. 2007 11:48
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2007 12:13
neregistrovaný "Donald"
7. 2. 2007 12:57
neregistrovaný "element5"
7. 2. 2007 13:37
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2007 14:01
neregistrovaný "element5"
7. 2. 2007 14:09
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2007 14:47
neregistrovaný "element5"
8. 2. 2007 09:28
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2007 15:02
neregistrovaný "Donald"
7. 2. 2007 16:02
anonym
7. 2. 2007 17:10
anonym
8. 2. 2007 09:32
neregistrovaný "mates"
9. 2. 2007 23:36
anonym
7. 2. 2007 09:26
neregistrovaný "Makete"
7. 2. 2007 18:18
neregistrovaný "čert"
7. 2. 2007 18:24
neregistrovaný "ZZ"
7. 2. 2007 21:54
neregistrovaný "SuBi"
7. 2. 2007 19:27
neregistrovaný "SuBi"
7. 2. 2007 21:16
neregistrovaný "chali"
7. 2. 2007 21:22
anonym
9. 2. 2007 08:43
9. 2. 2007 13:11
anonym
9. 2. 2007 17:51
anonym
9. 2. 2007 20:15
neregistrovaný "inkvizitor"
neregistrovaný "yaroukh"
7. 2. 2007 09:09
8o)__ _ _ ___
A jdu se převlíct.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "element5"
7. 2. 2007 09:22
GT850, prosím.
Tak Ježíšku, vzhledem k tomu, že právě začal únor myslím, že máš dost času na to nějak zařídit, abych o Vánocích našel pod stromečkem klíčky k této raketě. A žádné výmluvy.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Hity"
7. 2. 2007 11:29
Re: GT850, prosím.
Klíčky ti možná dá.
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2007 11:48
Re: GT850, prosím.
Jen pro doplneni. Klicky ke GT jsou opravdu odporny. Podobny jako u Caddy. Fakt jak od skrinky na plovarne ;-)
neregistrovaný "Donald"
7. 2. 2007 12:13
Re: GT850, prosím.
I kdybych to měl startovat klikou a ještě na růžovo natřenou,tak by mi to bylo jedno :-)
neregistrovaný "element5"
7. 2. 2007 12:57
Re: GT850, prosím.
Moje řeč ;-)
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2007 13:37
Re: GT850, prosím.
Jasne, jsem na tom stejne. Problem by ale mohl nastat u nekterych jedincu, kdyz prijdou do baru, daji si nealko mojito a bar okazale hodi klicky :-) Predstav si to zmateni ostatnich. Nemas privesek VW, nesjou to sjeny klicky jako od ostatnich Oktavek f tedeii a jeste vypadaji jako od skrinky na plovarne >:-[] >:-[] To se pak spolecensky znemoznis a nepomuze ani 6 pruhu na teplakach :-!
neregistrovaný "element5"
7. 2. 2007 14:01
Re: GT850, prosím.
Jo máš pravdu, já ty klíčky také viděl, ... v místní putice bych s nimi díru do světa asi neudělal.
neregistrovaný "mates"
7. 2. 2007 14:09
Re: GT850, prosím.
Ja i nastartoval, hec ;-)
neregistrovaný "element5"
7. 2. 2007 14:47
Re: GT850, prosím.
:yes:
neregistrovaný "mates"
8. 2. 2007 09:28
Re: GT850, prosím.
No, ale to bylo vsechno ;-) :-(
neregistrovaný "Donald"
7. 2. 2007 15:02
Re: GT850, prosím.
V případě,že bych chtěl na baru machrovat klíčkama,tak by si přál prosím to startování růžovou klikou.To by bylo teprv terno,švihnout na bar růžovej kus železa.
anonym
7. 2. 2007 16:02
Re: GT850, prosím.
ale to chce aspoň 20cm
anonym
7. 2. 2007 17:10
Re: GT850, prosím.
A taky, Matesi, nemá správně chutnající plasty. To si zapomněl dodat. >:D >:D >:D :no: Nikdy bych nevěřil, že se dožiju toho, jak údajnů Fordův fanda porovnává GT s VW. Víš, tohle není "etalon střední třídy a obchodních cestujících". ;-) Tohle auto je pro radost z jízdy a nikoliv proto, abys oslňoval u baru chlastpartu.
Avatar - Lonestarstate
7. 2. 2007 17:11
Re: GT850, prosím.
To sem byl já, jak jistě každý poznal. :-)
neregistrovaný "mates"
8. 2. 2007 09:32
Re: GT850, prosím.
Ty si sedis na vedeni, ze? Proti GT nepadlo ani slovo a ani jsem ho nesrovnaval s VW. Pouze jsem konstatoval, ze ma hnusny (americky) klicky a ze jsou podobne hnusny jako u Caddy. Tot vse. Je to jen detail, na ktery se amici proste vyflakli. To o baru byla jen takova zertovna (pro tebe asi ne) vsuvka. Tak si presedni, nadechni se a bud v klidku ;-)
Avatar - davy
9. 2. 2007 08:00
Re: GT850, prosím.
Z toho si nic nedelej, v Ultime jsou zase klicky k zapalovani Made in Fiat:-) GT ma ale mnohem vice designovych prusvihu, jako viditelne matky na spojlerech, nelicuje plecharina (nebo laminarina?:-)
anonym
9. 2. 2007 23:36
Re: GT850, prosím.
máš fotky?
neregistrovaný "Makete"
7. 2. 2007 09:26
Hen se výkonů nebojí
Jo, Hen se výkonů nebojí :-) Co víc zlepšit? Snad jen to nenabízet v rudé barvě a vytunit už jen ńějaké aero doplňky aby to nevypadalo jako sériovka - i když i to má svý kouzlo, ale spíš u strojů, do kterých by to člověk neřekl, a pak se podívá pozorně na brzdy, že auto je snížený, že vepředu je možná větší chladič, že ...
Rozbalit vlákno
1
7. 2. 2007 11:26
Re: Hen se výkonů nebojí
No samozrejme ze to ma svy kouzlo, ten malej napis na zadi (GT700/850) je idealni maximum co se vnejsiho stylingu tyce. At to vypada jako seriovka, proc ne, me by to vubec nevadilo. Jinak skvely pocin, je to fakt brutalni
neregistrovaný "čert"
7. 2. 2007 18:18
?
To není auto - to je zvíře! Jen o tom čtu a podlamují se mi kolena! :yes: no co říci very very nice bjudyfl? .-))))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
7. 2. 2007 18:24
Něco pro fanoušky
[odkaz] Doporučuji zejména závěrečný verdikt >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "SuBi"
7. 2. 2007 21:54
Re: Něco pro fanoušky
supr video.....a ty drifty....kua to má tak roztomile nevychovanou ***ku
neregistrovaný "SuBi"
7. 2. 2007 19:27
ups
zamiloval jsem se....a budu strašně žárlit na každýho kdo si tohle pořídí
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "chali"
7. 2. 2007 21:16
Ford GT40
Už když tohle super auto vyšlo, šel jsem z něj do kolen >:D, ale ta "základní" verze od Hennessey (nebo jak se to píše) >:-[] nemá chybu. Kdy už konečně vyjde ta sportka? >:-[] :-(
Rozbalit vlákno
0
anonym
7. 2. 2007 21:22
ten kdo to...
ten kdo to auto má,tak je bůh :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - davy
9. 2. 2007 08:43
servis
Auto nadherne, vykony uchvacujici. Ale premyslim nad pouzitelnosti takovehoto auta. Prvni vec je porizovaci cena, ktera bude kolem LP640. Dalsi je cena a cetnost servisu, kdyz vidim, kolik stoji udrzba 400HP EVO IX (po kazdych 8000km), kdo by tu vubec umel takto vykonny motor servisovat. Pak cena za megasiroke pneu pri pouzivani k zavodeni, niceni tak draheho auta na okruhu (kaminky a spol).,parkovani bez dozoru. No suma sumarum mi to auto realne vychazi pro multimilionare, jezdeni na vikend, zavod maximalne v 5 autech na okruhu, obcas sprint. Takze si ho neporidim:-)V ohledu na cenu, denni pouzitelnost, pouzitelnost pro denni jezdeni i zavodeni a dostupny servis mi vychazi nejlepe Vette s motorem LS7.
Rozbalit vlákno
1
anonym
9. 2. 2007 13:11
Re: servis
Ahoj,
no můj názor je takový, že tohle auto si lidi kupují pro radost a z lásky k autům. Když už na něj někdo má tak má i na servis a to ostatní. A bude mít určitě v garáži auto co je na ježdění každý den a s tímhle pojede několikrát za rok na okruh nebo nějaký sraz a závod.
anonym
9. 2. 2007 17:51
CO2
Dovedete si představit jak tomuhle krasavci nějakej * z EU měří emise CO2?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "inkvizitor"
9. 2. 2007 20:15
Re: CO2
>:D >:D