Tuner Heron vyladil Volkswagen Golf GT s pohonnou jednotkou 1.4 TSI na výborných 154 kW (210 k). Výrazně se zlepšila i akcelerace z 0 km/h na 100 km/h.
Miluju tvuj usměv směješ se tak krásně, miluju tvý gesta slova a básně, miluju když sníš o cestě na pláš Thajskou, miluju když víš, že fakt nemám rád rajskou, miluju tě tak jak miluje strom svoje květy miluju tě tak jak ve Španělsku kastaněty miluju ty tajný tvý záhyby těla miluju když říkáš co pak by jsi chtěl...Miluju tvý pochyby co si máš vzít na sebe miluju tvý pohyby když se vznášíš do nebe miluju ty okamažiky kdy mě máš tak rád, miluju ty chvíle kdy ti můžu umejt záď, miluju tě večer, když celý prostě záříš miluju tě ráno jak se při tom tváříš, miluju tvý vášně co se z nitra derou miluju tě strašně miluju tě celého... GOLFe GT (jo Mareš věděl o čem zpívá) >:D >:-[]:yes:;-)
Ne-e v rádiu to hráli! Ale už je to dávno. A náhodou je to docela citová písnička, když si jí pustíš někde v soukromí s ženskou na klíně! Nebo ještě lépe v GOLFu GT s ženskou na zadních sedadlech! ;-) No a na CD ji nemám mám ji mezi 105Gb hudby v PC! V kategorii "pomalé"... ***ko mi ještě nikdo neřek! ;-) >:D:yes:
I když to zrovna moc nenápadný auto není, nebude budit až takovou pozornost a přesně tak se mi to "líbí". Tuning moc nemusím, radši mám sérii s dravcem pod kapotou, nebo tovární "tuning" ala OII RS. Žádný přehnaný optický úpravy, jen to, co je nutný pro takový výkon. Osobně bych sundal i to GT na zadku. Znalec pozná, s kým má tu čest, ostatní jen čumí, jak mizí v dáli.... ;-)
Dokonalej drzek. Včera MINI, dnes tenhle Golf... takhle maj vypadat přidrzlá auta... žádná nudle u nosu, žádné náušnice, dokonalej střihoun. BRAVO, BRAVO :yes:
Nemohu si pomoci ,ale jako lajkovy na VW mi toto auto připadá obyčejné.Žádné prahy asi ani křidélko ani nárazník ,dokonce zůstal znak atd. nejspíš tato firma poladila jenom techniku a motor , kola a sportovní pružiny a tlumiče si může koupit každý a namontovat.Ale třeba se mi jenom zdá ....jinak v tomto ohledu se malý objem míjí účinkem .. sporřeba, životnost turba atd.ale třeba se pletu . napište názor.
chvalabohu ze to neospojlerovali .. inac k tym pruzinam a ledeniu motora .. neni to tak lahke to cele naladit .. hlavne motor .. len tak tam dat vecsie turbo ci inu vacku atd. k tomu celemu musis prisposobt elektroniku aby to cele fungovalo spravne ... je to ako si kupit PC a sam si ho skladat ... alebo ti ho vyskladaju odbornici ... ano ak si sam taky macher venujes sa tunningu X rokov .. ok to sa da .. ale to vecsina znas neni .. takze asi tak .. k tej zivotnosti ... samozrejme to na zivotnosti ubera ... ale ked sa to neprezenie [s vykonom] a clovek sa o auto viac stara [ castejsie vymeny oleja, vytacanie motora az po zahriati oleja a vody atd.] tak je to OK
Nenapadny bude, to sedi, to bol vzdy, co si budeme nahovarat, je to masovka.Ale viac som zvedavy kolko vydrzi ten prespekulovany, vyhoneny motorcek, ak s nim bude naozaj niekto jazdit ako s 210 konovym dospelym motorom. Toto veru nebude nic pre mladych byckov.