Indie má vysoký cla, to by to tam museli začít montovat ve spolupráci s domácí automobilkou. A o to Tata ani Mahindra ani Hindustan zájem nemajj....
Řešení je nějaká stačší pohonná jednotka plnící nové normy, v rusku to před časem taky proběhlo, všichni bd nakoupili jiné motory, upravili vlastní nebo vyvinuli nové.
Dovozne cla do Indie su az 100%. Europa tam nepreda ani drevene koleso.
Naopak dovozne cla do EU z Indie su 10% a dovaza sa z Indie vo velkom napr. Hyundai i10, i20 3 dverovy, i20 CKD diely, niektore Nissany a Suzuki.
Treba zaviest reciprocne 100% na Indicke auta!
Tata/Mahindra/Hindustan mali join-venture s Europskymi automobilkami ale jedine co urobili tak ukradli Europske know-how a potom EU firmy odkopli.
TATA sabotuje predaje Fiatu v Indii.
A my sme im ako vdaku za tieto podvody predali Land Rover a Jaguar!