Historie crash-testů: Stíhačka vs. betonová zeď v 800 km/h
Tak vysoká rychlost nárazu znamenala, že byl zdemolován celý letoun, který se po srážce rozpadl na tisíce kousků. Samotná zeď, silná 3,04 metru, náraz dokázala absorbovat. Experimentem chtěla americká vláda zjistit, co by se stalo, kdyby letadlo narazilo do betonové zdi jaderné elektrárny.
Dvoumístný přepadový stíhací letoun McDonnell Douglas F-4 Phantom II byl ve službě poprvé použit na počátku šedesátých let. Do konce výroby v roce 1981 vzniklo více než 5.195 exemplářů této stíhačky, což z Phantomu dělá nejmasověji vyráběný americký nadzvukový vojenský letoun.
Phantom II díky dvěma proudovým motorům General Electric J79-GE-17A zvládne létat až rychlostí 2.390 km/h.
Vedle americké armády letoun používaly také armády Velké Británie, Německa, Izraele nebo Jižní Koreje. Egypt nebo Írán provozují Phantomy II dodnes, většina armád je však již vyřadila z provozu.