Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Historie Fiatů 500 a 600 ve fotografii (90 snímků)

Fiat 600, Fiat 500, první Multipla i novodobé Cinquecento a Seicento se staly pro mnoho řidičů prvními auty v jejich motoristické kariéře, a tak není divu, že vztah k těmto strojům bývá mnohem intimnější než je u čtyřkolových miláčků běžné.
Zpět na článek
9. 2. 2008 09:50
neregistrovaný "ludecotuning"
9. 2. 2008 10:03
neregistrovaný "Kubas_"
11. 2. 2008 21:52
neregistrovaný "Kubas_"
9. 2. 2008 11:29
9. 2. 2008 11:59
9. 2. 2008 21:42
neregistrovaný "FilipHK"
9. 2. 2008 14:13
9. 2. 2008 19:52
neregistrovaný "Dold"
10. 2. 2008 14:11
neregistrovaný "sepo1"
25. 2. 2008 13:49
anonym
4. 3. 2008 11:40
anonym
16. 3. 2008 19:09
anonym
16. 3. 2008 19:11
neregistrovaný "lamo"
neregistrovaný "ludecotuning"
9. 2. 2008 09:50
A co třeba...
...takový Fiat 126P, tj. 650? Ten jste trochu opoměli...
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2008 10:00
angličáky pre dospelích
Krasny článok :yes: Tieto dva fiatíky mi prirastli k srdcu sú to velmi vydarené a úspešne automobili.Osobne sa mi viac páči 500ka jej vzhľad je ešte o kúsok viac sexy ako má 600ka.Nemal som možnosť sa voziť na týchto dvoch modeloch,ale mám menšie skúsenosti s nástupcom 500ky ,Fiatom 126P,ktorý je vlastne postavený na rovnakom základe a ešte aj dvojvalec ma rovnaky.126ka však stratila davku elegancie a hravosti aj ked treba uznať ,že originál talianska 126ka s chromovanými nárazníkmy a kolesami s typickymi puklicami vyzerala tiež dobre.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kubas_"
9. 2. 2008 10:03
svezení v F500
minulý víkend jsem se byl projet v F500 a to auto je výborné... Kromě vzhledu mě dostaly hlavně další tři vlastnosti tohoto vozu - dokonale lehounké a přesné řazení, opravdu nečekaný prostor na předních sedadlech a také pohodlnost těchto sedadel (verze Lounge a Sport, v jiných jsem neseděl). Auto se řídí opravdu báječně a díky prostoru vpředu pro posádku si dokážu představi jet s tím autem docela daleko bez rizika nějakého kolapsu ;-) Samozřejmě nic není dokonalé, takže si myslím že zátah motoru 1.4 by měl být silnější, pronikání jeho hluku do interiéru by mělo být lépe utlumeno a musím říct že podvozek je hodně tuhý, takže i na 15" kolech už cítíte docela tvrdé nárazy (na 16" bych opravdu jezdit nechtěl). Jinak je to autíčko ale fakt skvělé a kdo chce jezdit stylově, bezpečně a neutratit za auto balík, nemusí moc váhat ;-)
Rozbalit vlákno
2
11. 2. 2008 16:10
Re: svezení v F500
Nevím jakou máš postavu, ale v nové pětistovce není moc místa na šířku, člověk sedí nalepený na dveřích jak v klasickém britském sporťáku... :-) (Mám 183 cm a 100 kg). Jinak je to autíčko super... :-) S těmihle krasavci (kromě hranatého cinquecenta a "nového" seicenta, to nebyla hezká auta :o)) zkušenosti nemám :-)
neregistrovaný "Kubas_"
11. 2. 2008 21:52
Re: svezení v F500
No já měřím 192cm, ale zase jsem docela hubeňour... A místa mi tam přišlo fakt dost (což je asi trošku paradox, protože mi přijde že se mi tam sedí nějak pohodlněji než v mém služebním Focusu). Nevím, asi každý se v autě rozvaluje jinak a sedí mu něco jiného....
Avatar - pumpkin
9. 2. 2008 11:29
nostalgia
Krásne fotky, boli to naozaj podarené autá na tie časy. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Kubass
9. 2. 2008 11:59
600ku mám :-)
je to neskutečně dokonalý vozítko, je aji na moje auto kdyby se někdo chtěl mrknout :-) tady je odkaz :-) [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "FilipHK"
9. 2. 2008 21:42
Re: 600ku mám :-)
heč já taky, a je z ní cítit větší charisma než z jiných vozů té doby, hlavně z německých vozů mi charisma moc nevystupuje napovrch
Avatar - Kubass
10. 2. 2008 01:11
Re: 600ku mám :-)
no, německý auto jak který, třeba takovej mercedes, to je lahůdka :-), ale každý auto má svoje proa proti...
Avatar - sargis
9. 2. 2008 14:13
nostalgia
Kamarat mal asi pred 6 rokmi staru 500, potom presedlal na Malucha. Vosli sme sa do toho traja plus par flasiek a slo sa. Neopisatelny pocit, vsetko vrci, trasie sa, na brade mate modriny od kolien (pri nasich vyskach nad 180 cm, xi xi) a ked zastavite pri nejakom kamione s privesom, akoby ste parkovali skoro pod nim - mate pocit, ze ked sa vyklonite z okna, mozete mu chytit zadne svetlo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dold"
9. 2. 2008 19:52
Taky jsem měl 500F z roku 1972 a Malucha.
500 - spolehlivé auto, ale chcípalo na volnoběh, v karburátoru jsem musel vyměnit těsnění, dál přestalo dobíjet (dneska je problém nechat si opravit dynamo, jak jsem zjistil, už to nikdo nezná). Jo a spojka. Jinak naprosto spolehlivý. To se bohužel o Maluchovi říct nedá. Všichni nadávají na italskou kvalitu, ale řeknu vám, proti té polské je zlatá... Levné díly, pravda, ale co tam všechno odešlo...
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2008 02:14
História vs. súčasnosť
Pre tých, čo si nevšimli odkazy v súčasných propagačných materiáloch na minulosť:
Vtedy: [odkaz] Dnes: [odkaz]
Vtedy: [odkaz] Dnes: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sepo1"
10. 2. 2008 14:11
Re: História vs. súčasnosť
hehe
anonym
25. 2. 2008 13:49
Fiat 500
Zdravím všechny fandy značky Fiat,před měsícem jsem si pořídil Fiat 500 r.v.71 je dost na práci ale to se vyplatí.Jsem rád že takovích bláznů jako jsem já je víc a že jich přibude.Ty fotečky z těch propagačních materialů jsou parádní,doufam že moje 500stovka bude zas tak vypadat.Až bude hotová tak se pochlubím .Ahoj Fany
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 3. 2008 11:40
class
:yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
16. 3. 2008 19:09
65
>:-[] >:-[] >:- >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :*) >:D :-! >:D :'-( ;-\ :-) ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lamo"
16. 3. 2008 19:11
65
´dśf´ds´terdzélk=rýe´áišu´řžé=ýířížýřžáý… >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
0