Historie: Plachtové návěsy - Páté kolo pod plachtou
1
/
4
Prohlédnout znovu
Historie: Plachtové návěsy - Páté kolo pod plachtou
Točna se za 90 let příliš nezměnila. Ideální tahač představoval například Mercedes-Benz LPS 333 (konec 50. let)
|
acz
Slavný Porscheho autovlak Austro-Daimler Landwehr (1913) s hybridní jednotkou a valníky vybavenými vlastními elektromotory
|
acz
Všimněte si nezvyklého tvaru oplachtování na zadní soupravě (1914)
|
acz
Výkonný třínápravový Mercedes-Benz LP 333 se řiditelnými čtyřmi předními koly netahal více než jeden přívěs kvůli evropské legislativě omezující délku soupravy
|
acz
Je libo Bentley Bentayga se špetkou růžové? Inspirovalo se přírodou
Policie bude o Velikonocích aktivní. Zaměří se nejen na rychlost
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun
Tipy na výlet: Škoda Muzeum láká na nové výstavy. K vidění budou skutečné legendy
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy
Kdy se mění čas v roce 2024? Dejte si pozor na zvýšené riziko nehody