Historie TDI: Jak to všechno začalo
5
/
49
Prohlédnout znovu
Historie TDI: Jak to všechno začalo
Historie TDI: Jak to všechno začalo
|
acz
1987 Fiat Croma
|
acz
1987 Fiat Croma
|
acz
1988 Fiat Croma
|
acz
1989 Audi 100
|
acz
1989 Audi 100
|
acz
1989 Audi 100
|
acz
1989 Audi 100
|
acz
1989 Audi 100
|
acz
1994 Audi A6
|
acz
1997 Audi A4
|
acz
1997 VW Golf
|
acz
1998 VW Caddy
|
acz
1999 Audi A8
|
acz
1999 Audi A8
|
acz
1999 VW Golf
|
acz
1999 VW Lupo
|
acz
1999 VW Lupo
|
acz
1999 VW Lupo
|
acz
1999 VW Lupo
|
acz
2000 Audi A2
|
acz
2000 Audi Allroad
|
acz
2000 VW Passat
|
acz
2001 Audi A6
|
acz
2002 VW Phaeton
|
acz
2002 VW Touareg
|
acz
2003 Škoda Fabia
|
acz
2003 Škoda Fabia
|
acz
2004 Seat Ibiza Cupra
|
acz
2005 Audi A6
|
acz
2005 VW Passat
|
acz
2006 Audi R10
|
acz
2007 Audi Q7
|
acz
2007 Audi Q7
|
acz
2007 VW Touareg
|
acz
2008 Audi R10
|
acz
2008 VW Golf
|
acz
2009 Seat Leon
|
acz
2012 Audi A3
|
acz
2012 VW Golf
|
acz
2012 VW Golf
|
acz
2012 Volkswagen TDI
|
acz
2014 VW Polo
|
acz
2014 VW Polo
|
acz
2014 Audi SQ5
|
acz
2014 Audi SQ5
|
acz
2015 Audi A4 Avant
|
acz
2015 Audi Q7
|
acz
2015 VW Touareg
|
acz
Nová Mazda CX-80 oficiálně: Vlajková loď značky je prodloužená CX-60
Kolaps přenosové sítě? V Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko
Nissan chce pevný elektrolyt a gigalití. Jde mu o peníze
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud?
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh