Oddělení Holden Special Vehicles (HSV) v letošním roce pracuje na plné obrátky a po extrémním sedanu HSV W427 si pro zákazníky toužící po praktičtější karoserii připravilo ostré kombi.
tohle mi nedělejte... ukazovat tady tak krásný auta, který si evropan stejně nemůže koupit (kromě Britů)... :'-( zase jsem si poslintal klávesnici a zatoužil po Australskym pasu...
Přesně tak! Tohle tady být, tak se asi svatá trojka docela zapotí! Takový výkony...chtělo by to vědět víc info, jestli by to dokázalo konkurovat! I když pro maločechy je to dost ukrutný objem!
no hlvane by to svate trojici doslova nabouraloo ceny, pac tyhle nej kombiky SS-V a podobne stojej v Australii vprepoctu 700 as 800 tisic korun, cos je tu cena Oktavky RS >:D , taky me mrzi ze tohle v EU neprodava Opel kterej je ve stejnem koncernu, mit za mego auto co muze konkurovat M5 nebo RS6 by byla nadhera
nejsem si jistý, jestli by motor splňoval emisní limity pro evropu... vždyť vidět tohle Bursík s Kateřinou, tak celá SZ spáchá hromadnou sebevraždu (škoda by jich nebyla, co si budem povídat >:D >:D >:D )...
Proč zrovna Opel, který by tomu akorát tak nadsadil cenu? :-O Daewoo/Chevrolet spolupracuje s Holdenem dlouho a mnohem intenzivněji (a je to koneckonců zeměpisně i o hodně blíž :-)). BTW motor v mým autě je kompletně zhotoven v Melbourne u Holdenu... :-!
PS: Navíc momentálně Holden prodává pod svou značkou Daewacký modely Barina, Viva, Epica a Captiva, zatímco Daewoo zase pod svou značkou prodává Holdeňácký Statesman/Caprice, od Opla tam vidím akorát Astru... :-!
kdyby se Holden prodával v evropě pod značkou Chevrolet(Daewoo), tak by to nemělo potřebnou image pro konkurování zavedenym značkám... já bych to prodával normálně jako Holden...
Opravdu se domníváš, že ve světě (a hlavně v Evropě) má zvučnější jméno Holden než Chevrolet? :-O To, že tu pár zasvěcených fandů Holden alespoň zná, z globálního pohledu nemá žádnou váhu...
určitě si myslim, že má v evropě lepší jméno Holden, než Chevrolet... Holden neni úplně neznámá značka, i když se k nám ofiko nedováží... Infiniti se taky až do letoška ofiko do evropy nedováželo a přesto ho zná každej... ale HLAVNĚ v evropě neni značka Chevrolet zažitá jako výrobce výkonejch aut jako třeba v USA, ale jako přejmenovaný Daewoo a tudíš výrobce pleček... umíš si představit na showroomu vedle sebe třeba Spark za 190tis. a Holdena HSV...??? proč myslíš, že se Chevrolet Corvette prodává v showroomech Cadillacu a né Chevroletu se Sparkama, Lacetti, nebo Aveo...? zkus trochu přemýšlet... ;-)
Jestli se nepletu, tak se Holdeny s levostranným řízením dováží na blízký východ jako Chevrolety. Což už není tak daleko do Evropy. Ale pro Evropu by muselo zůstat jméno Holden. GM si v Evropě s dražšími/sportovnějšími modely neví rady. Cadillac nijak zázračně neroste, Saab se potací 15 let na stejných číslech, Holdeny nejsou. ;-\ A kvůli CO2 limitům nejspíš ani nebudou...
Jako nadějné bych viděl vstup Holdenu na ruský trh, kde má 1) GM silnou pozici, 2) kupce netrápí cena benzínu a C02 limitů, 3) trh je nakloněn různým specialitám a za 4) je zde silný růstový potenciál.
No a z Ruska už to do Čech, resp.Evropy není zas tak daleko. Teď, co utáhli kohoutky a evropští zpracovatelé vytváří podtlak v rourách, by to mohlo fungovat jako potrubní pošta >:D