Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda Civic: Nový motor 1,4 i-VTEC v modelovém roce 2009 stojí od 429.900,- Kč

Diskuze (14)
Honda Civic přichází v modelovém roce 2009 s řadou drobných vylepšení, s novým motorem 1,4 i-VTEC, který také pohání novou Hondu Jazz, a novými převodovkami. Základní cena je nyní 429.900,- Kč.

Nový základní motor 1,4 i-VTEC dosahuje výkonu 73 kW při 6000 ot./min a je nabízen se šestistupňovou manuální převodovkou nebo s automatizovanou převodovkou i-Shift, taktéž se šesti stupni. Nový motor je o 30 tisíc Kč levnější než předchozí čtrnáctistovka.

Ceny ostatních verzí zůstávají nezměněny, v nabídce je i nadále benzinový motor 1,8 i-VTEC (103 kW) se šestistupňovou manuální převodovkou, nebo pětistupňovým automatem, který byl pro rok 2009 modernizován, a turbodiesel 2,2 i-CTDi (103 kW) se šestistupňovou manuální převodovkou.

Základní výbava Comfort obsahuje šest airbagů, ABS, stabilizační systém VSA a kotoučové brzdy na všech kolech. Z komfortních prvků zahrnuje automatickou klimatizaci, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, vyhřívaná a elektricky nastavitelná zpětná zrcátka, elektrické stahování předních i zadních oken, autorádio s CD/MP3 a ovládáním na volantu a palubní počítač. Manuální převodovka má ukazatel řazení pro ekonomickou jízdu, převodovka i-Shift zase asistent pro rozjezd do kopce.

Verze Sport přidává přední mlhová světla, alarm, tempomat, kůží potažený volant, dešťový senzor, parkovací senzory, vyhřívání předních sedadel, konektor USB k autorádiu a litá kola. V nejvyšším stupni výbavy Executive pak nechybí duální klimatizace, xenonové světlomety, panoramatická střecha a na přání může být interiér čalouněný kůží.

Honda Civic 2009 - ceny na českém trhu
Motor1,4 i-VTEC1,4 i-VTEC
i-Shift
1,8 i-VTEC1,8 i-VTEC2,2 i-CTDi
Zdvihový obj. [cm3]13391339179917992204
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Převodovka6M6AM6M5A6M
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]73/600073/6000103/6300103/6300103/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]127/4800127/4800174/4300174/4300340/2000
Max. rychlost [km/h]177177205197205
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,015,08,911,08,7
Komb. spotřeba [l/100 km]5,95,76,77,35,3
Cena Comfort [Kč]429.900,-459.900,-469.900,-499.900,-539.900,-
Cena Sport [Kč]--499.900,-529.900,-569.900,-
Cena Executive [Kč]--549.900,-579.900,-609.900,-

Honda Civic Hybrid momentálně stojí 539.000,-Kč, standardní sedan s výbavou LS a motorem 1,8 (103 kW) příjde na 489.000,-Kč. Třídveřový Type S stojí se stejným motorem 475 tisíc a Type R (2007) se doprodává za lákavých 579 tisíc Kč.

Diskuze (14)
Avatar - King
10. 11. 2008 21:07
Re: Dostojný základ
...a pak si koupíš podvozek KW. >:-[]
Avatar - King
10. 11. 2008 21:06
Re: Dostojný základ
Máš pravdu, konečně důstojný základ. Ale nesouhlasíms tou 1.6 - od toho je tu 1.8 - spotřeba šestnáctistovky, výkon dvoulitru. ;-) :yes:
9. 11. 2008 21:41
Re: Dostojný základ
Může za to kufr a bombastická variabilita interiéru, že jsi to zrovna nepochopil ty ,když se o to zajímáš??95 % lidí co si kupuje auto tohle fakt nezajímá.Naopak ocení tu variabilitu a kufr.Torzka netorzka, spousta lidí ani neví co na autě má.
Avatar - iudex
9. 11. 2008 17:39
Re: Dostojný základ
Jasné, ono u vacsiny automobiliek je základ cisto kvoli tomu, aby mohli povedat "cena uz od..." Ale ludia to kupujú, tak by to nemala byt úplná hanba. A rovnako tá 2,2D je síce super motor, ale na nizsiu strednú dost vysoko. Tu tiez ako pri benzínoch chýba ten najkupovanejsí stred, t.j. cca. 1,9 diesel. Styri motory v tejto triede je jednoducho málo.
9. 11. 2008 17:19
Re: 1,4 i-VTEC
Na konfigurátor se vykašli. Cena vozů je v něm pouze informativní. Zkus se zeptat přímo u dealera. ;-)