Honda Civic přichází v modelovém roce 2009 s řadou drobných vylepšení, s novým motorem 1,4 i-VTEC, který také pohání novou Hondu Jazz, a novými převodovkami. Základní cena je nyní 429.900,- Kč.
Konecne dostojný základ motorovej palety Civicu. Doterajsí motor 1,4 s dvojventilovou technikou a 61 kW bola ostuda nehodná kvalít Civicu a k motoru 1,8 (podla mna najlepsia atmosférická 1,8 na trhu) bol dost velký skok. Takze :yes: . I tak som ale presvedcený, ze Civicu chýba predovsetkým slusná jedna-sestka, co je v EU najkupovanejsí benzín v tejto triede.
honda to mala postavene proste tak, ze zakladny model bol spraveny formalne a sustredili sa na 1.8 proste, pripadne 2.2 diesel.
doterajsi 1.4 bol ten DISI, s dvomi svieckami na valec. Do jazzu super volba, honde usporny, ale na CV nazoaj slaby. Ta nova 1.33 so 100k bude naozaj vhodnejsia volba
Jasné, ono u vacsiny automobiliek je základ cisto kvoli tomu, aby mohli povedat "cena uz od..." Ale ludia to kupujú, tak by to nemala byt úplná hanba. A rovnako tá 2,2D je síce super motor, ale na nizsiu strednú dost vysoko. Tu tiez ako pri benzínoch chýba ten najkupovanejsí stred, t.j. cca. 1,9 diesel. Styri motory v tejto triede je jednoducho málo.
honda ma tak postaveny cely predaj civicu. nema kapacity na vyrobe, ani siet delaerov, aby sa to predavalo ako top konkurencia v nizsej strednej.
ja skor na CV stale nemozem pochopit, preco isli do jednoduche zadnej napravy, ked mali nezavisle zavesenie kol snad uz styri generacie do zadu... Zrovna TYPE S ukazuje, ze sa 1.5 roku po uvedeni na trh pohrali s nastavenim a jazdi to hodne slusne.
Může za to kufr a bombastická variabilita interiéru, že jsi to zrovna nepochopil ty ,když se o to zajímáš??95 % lidí co si kupuje auto tohle fakt nezajímá.Naopak ocení tu variabilitu a kufr.Torzka netorzka, spousta lidí ani neví co na autě má.
no tak v CV 5D asi spusta ludi netusi, ze tam ma tuhu napravu a ze tam moze mat inu, ale po case, ze im zadok celkom slusne mlati na nerovnostiach, to pochopia vsetci :-)
CV 7G mal double wishbones a 370l kufor, co bolo slusne. V zadu nebol ten klasicky stredny tunel, takze sa tam aj traja zmestili...
je pravda, ze vdaka torzke je v 8G presunuta nadrz na ine miesto a vdaka tomu su tam MAGIC SEATS, co je sympaticka vec, sedadla sa sklapaju lahko a do uplnej roviny, ale...