Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic: Nový motor 1,4 i-VTEC v modelovém roce 2009 stojí od 429.900,- Kč

Honda Civic přichází v modelovém roce 2009 s řadou drobných vylepšení, s novým motorem 1,4 i-VTEC, který také pohání novou Hondu Jazz, a novými převodovkami. Základní cena je nyní 429.900,- Kč.
Zpět na článek
8. 11. 2008 09:48
9. 11. 2008 12:01
neregistrovaný "wector"
9. 11. 2008 19:28
neregistrovaný "babo"
9. 11. 2008 16:56
neregistrovaný "babo"
9. 11. 2008 19:10
neregistrovaný "babo"
10. 11. 2008 11:55
neregistrovaný "babo"
12. 11. 2008 20:46
neregistrovaný "babo"
Avatar - hruodolf
8. 11. 2008 09:48
1,4 i-VTEC
Myslím, že v ČR by mohl tonto motor bodovat díky nižšímu povinnému ručení. Ale cena je v současné době trochu výše než by se slušelo ;-\
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Well-being
9. 11. 2008 10:27
Re: 1,4 i-VTEC
Cena se zdá být na první pohled vysoká, ale zkuste si nakonfigurovat třeba Octávii na srovnatelnou výbavu a dostanete se na ještě vyšší cenu.
neregistrovaný "wector"
9. 11. 2008 12:01
Re: 1,4 i-VTEC
Ona je spíš trochu vysoké vzhledem k ceně, za kterou koupíš Civic s 1.8 nebo rovnou Type-S.
9. 11. 2008 17:19
Re: 1,4 i-VTEC
Na konfigurátor se vykašli. Cena vozů je v něm pouze informativní. Zkus se zeptat přímo u dealera. ;-)
neregistrovaný "babo"
9. 11. 2008 19:28
Re: 1,4 i-VTEC
kazdy Ti da zlavu u nas, o tom to nie je
Avatar - iudex
8. 11. 2008 14:56
Dostojný základ
Konecne dostojný základ motorovej palety Civicu. Doterajsí motor 1,4 s dvojventilovou technikou a 61 kW bola ostuda nehodná kvalít Civicu a k motoru 1,8 (podla mna najlepsia atmosférická 1,8 na trhu) bol dost velký skok. Takze :yes: . I tak som ale presvedcený, ze Civicu chýba predovsetkým slusná jedna-sestka, co je v EU najkupovanejsí benzín v tejto triede.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "babo"
9. 11. 2008 16:56
Re: Dostojný základ
honda to mala postavene proste tak, ze zakladny model bol spraveny formalne a sustredili sa na 1.8 proste, pripadne 2.2 diesel.
doterajsi 1.4 bol ten DISI, s dvomi svieckami na valec. Do jazzu super volba, honde usporny, ale na CV nazoaj slaby. Ta nova 1.33 so 100k bude naozaj vhodnejsia volba
Avatar - iudex
9. 11. 2008 17:39
Re: Dostojný základ
Jasné, ono u vacsiny automobiliek je základ cisto kvoli tomu, aby mohli povedat "cena uz od..." Ale ludia to kupujú, tak by to nemala byt úplná hanba. A rovnako tá 2,2D je síce super motor, ale na nizsiu strednú dost vysoko. Tu tiez ako pri benzínoch chýba ten najkupovanejsí stred, t.j. cca. 1,9 diesel. Styri motory v tejto triede je jednoducho málo.
neregistrovaný "babo"
9. 11. 2008 19:10
Re: Dostojný základ
honda ma tak postaveny cely predaj civicu. nema kapacity na vyrobe, ani siet delaerov, aby sa to predavalo ako top konkurencia v nizsej strednej.

ja skor na CV stale nemozem pochopit, preco isli do jednoduche zadnej napravy, ked mali nezavisle zavesenie kol snad uz styri generacie do zadu... Zrovna TYPE S ukazuje, ze sa 1.5 roku po uvedeni na trh pohrali s nastavenim a jazdi to hodne slusne.
9. 11. 2008 21:41
Re: Dostojný základ
Může za to kufr a bombastická variabilita interiéru, že jsi to zrovna nepochopil ty ,když se o to zajímáš??95 % lidí co si kupuje auto tohle fakt nezajímá.Naopak ocení tu variabilitu a kufr.Torzka netorzka, spousta lidí ani neví co na autě má.
neregistrovaný "babo"
10. 11. 2008 11:55
Re: Dostojný základ
no tak v CV 5D asi spusta ludi netusi, ze tam ma tuhu napravu a ze tam moze mat inu, ale po case, ze im zadok celkom slusne mlati na nerovnostiach, to pochopia vsetci :-)
CV 7G mal double wishbones a 370l kufor, co bolo slusne. V zadu nebol ten klasicky stredny tunel, takze sa tam aj traja zmestili...
je pravda, ze vdaka torzke je v 8G presunuta nadrz na ine miesto a vdaka tomu su tam MAGIC SEATS, co je sympaticka vec, sedadla sa sklapaju lahko a do uplnej roviny, ale...
Avatar - King
10. 11. 2008 21:07
Re: Dostojný základ
...a pak si koupíš podvozek KW. >:-[]
neregistrovaný "babo"
12. 11. 2008 20:46
Re: Dostojný základ
no jo dalsich 50 papekov von oknom :-)
Avatar - King
10. 11. 2008 21:06
Re: Dostojný základ
Máš pravdu, konečně důstojný základ. Ale nesouhlasíms tou 1.6 - od toho je tu 1.8 - spotřeba šestnáctistovky, výkon dvoulitru. ;-) :yes: