tak Felda je přeci jen o dost triviálnější auto. Tam není co by se rozpadalo. Ale je fakt, že se s ní těch půlmilionu kilometrů musí najet co nejdřív. Než jí dostihne koroze ...
to jo feldy hlavně před fl. trpěly na korozi jak ***...zase když je správná údržba a chytí se to včas tak se to dá i levně řešit...navíc na feldy jsou díly opravdu skoro zadarmo...
kamarád má jednu před fl. tak trochu po rekonstrukci...a vypadá prvotřídně...
Jak to myslíš novou Hondou? Veď mal Accord z roku 1990... veď je tam na fotke ten starý Accord a vyzerá, že by eše zopár tisíciek kľudne zvládol. Ako paralelu si daj Favorita nie Feldu, ten sa predával v roku 1990, ako by asi tak vyzeral. :-!
... protože automobilky začaly z aut krátkodobé spotřební zboží. Co se týče Hondy, ta je jeden z posledních mohykánů - nějaké biturbo s přímým vstřikem s předepsanou výměnou oleje po 40 tisíc km, to u Hondy nenajdeme.
Súhlas... ja som tohto roku predal svoju milovanú Hondu Accord 2,0i (posledné kusy z roku 1998 5. generácie) keď mala najazdených 260.000km a auto bolo v takej kondícii, že by som možno pri pravidelnom servise zvládol aj ten milión :-) . Ešte dnes ľutujem, že som si ju nenechal, predal som ju za smiešne prachy, no nemal som ju kde garážovať a vonku by asi zhnila. 8-s Aspoň že šla do dobrých rúk a jazdí spokojne ďalej.
To se samozrejme ve zpravach pise a jde to dohledat:
During that period of time, Joe’s had to make some repairs to his Accord in the form of replacing the fuel pump, both cooling fans and the radiator twice. Joe takes care of his car more than routinely, never letting the gas come close to running out, and using only Honda car parts to replace worn parts.
Nesouhlasim s tim, ze tohle dokaze kazde auto. Je to samozrejme i o nahode, ale pokud bych si mel vsadit na Hondu nebo BMW, vsadim na Hondu.
tak jasný že bez údržby tolik neujede...ale u hondy z těchto let tomu klidně věřím...tehdejší mercedesy i volva byla známá tím že dokázala ujet obrovské kilometry
napřiklad naše W123 v 3.0 dieselu najela přes 800tkm...a jěště se to v 1996tém prodalo dokonce :yes:
Starý audiny byly taky držáky.Znám jednu a 80 1,9 tdi která má lehce přes milion km s původním motorem.Jiný auta by to daly určitě taky,akorát je spíš otázka kdy to najet a na našich silnicích by ten spotřebák odcházel asi trochu častějc.
Ja nie celkom chapem, naco by niekto robil auto, co vydrzi 2mil. km. Zakladom ekonomiky je spotreba a kupovat nove auto, je tak krasne. Je to ako s topankami, bud si kupim nejake Ecco za 3000Kc, co mi vydrzia 5 rokov, alebo si kupim lacneho cinana 3x za rok a vzdy mam iny a novy model a celkovo dam za nich rovnake peniaze.
Chapem vas, ked kupujete ojetiny zo Zapadu a chcete na nich odjazdit este par km a este to predat v dobrom stave nejakemu stastlivcovi, ale taketo auta za nikomu neoplati vyrabat.