Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Accord Type S: Silnější diesel na českém trhu za 839 tisíc Kč

Výkonnější verze nového turbodieselu 2,2 i-DTEC, která měla premiéru na ženevském autosalonu, se začala prodávat také v České republice. Provedení Type S stojí 839 tisíc Kč, v nabídce je ale stejný motor tak s výbavou Executive a Top Executive.
Zpět na článek
3. 6. 2009 01:13
3. 6. 2009 05:57
6. 6. 2009 23:26
neregistrovaný "dydzej"
7. 6. 2009 11:34
3. 6. 2009 10:36
3. 6. 2009 10:47
3. 6. 2009 11:04
4. 6. 2009 09:51
4. 6. 2009 10:07
4. 6. 2009 10:46
4. 6. 2009 12:20
4. 6. 2009 12:52
4. 6. 2009 13:34
Avatar - ryman
3. 6. 2009 01:13
Disonance?
Pokud mám brát to "S" jako "Sport", tak mi to chrochtání na uši určitě dobře nedělá, spíš nevolno na žaludek.. v případě hondy tím tuplem.. zVWláštní chování této automobilky.. ;-\ 8-s když tak mně opravte.. :-|
Rozbalit vlákno
4
3. 6. 2009 05:57
Re: Disonance?
Není co opravovat. Je to (bohužel) tak. Na vině ale není Honda. Trh si žádá, trh deformuje, trh bude mít :*)
3. 6. 2009 07:40
Re: Disonance?
Trh si ziada predovsetkym tento motor a jeho vykon, no nie spojenie s S ako sport. Radsej keby Honda tento silnejsi diesel dala do nizsich stupnoch vybavy a tak ho co najviac spristupnila zaujemcom - zludovatela ho. Uz len samotny pohlad na cenovku 839000 (aj ked je v tejto cene velmi slusna vybava)zariadi u mnohych potencialnych zaujemcoch spiatocku a obzretie sa ku konkurencii bez toho aby novy 132kW motor dostal moznost zaposobit a presvedcit motoristicku dusu zaujemca.
neregistrovaný "dydzej"
6. 6. 2009 23:26
Re: Disonance?
kdo si umi najit svuj novy vuz treba na mobile.de tak usetri radove 80-120tis .. az tam type-s uvidim tak sem pisnu cenu v prepoctu na kc .. :-) :-)
7. 6. 2009 11:34
Re: Disonance?
Nezapomeň na dopravu, DPH a ostatní poplatky ;-\
3. 6. 2009 10:36
Type S
Tiez si myslim, ze si oznacenie Type S, skor zasluzi benzinova 2.4 ako tento diesel, aj ked mal som moznost previezt sa so 150k verziou toho diesla a klobuk dole, je na hony vzdialeny dieslom od VW (v dobrom slova zmysle). No ale mozno to buducna pride aj Type R a nejake to zvysenie vykonu benzinovej 2.4 iVTEC. Ved ked vie Honda dostat 200k z 2.0 v Civic TypeR tak nejakych 250k z 2.4 nemoze byt problem... TypeR - pre nadsencov, TypeS pre menej extremnych nadsencov, ktori chcu vykony ale pri dobrej spotrebe.

Edit: Mozno som trocha zaujaty, mam Tourer 2.4 iVTEC ;-)
Rozbalit vlákno
1
3. 6. 2009 10:47
Re: Type S
Tak Honda umí bez turba z 2.0 i 240 PS ;-)
A hondí diesel není moc traktorový.
Jak už tady bylo poznamenáno - trh si diktuje.
3. 6. 2009 11:04
Krasavec
Accord je velmi elegantny voz a ten Type S v tej bielej na 18" proste nadhera :yes: Prepracovany nadcasovy dizajn u Accordov Honda proste vie. Aj po rokoch posobi Accord 7G stale sviezo a dizajnovo cisto.

V beznej premavke bude 180k diesel rychlejsi/pruznejsi ako 2.4 VTEC takze oznacenie Type S je O.K ;-)
Ale chcelo by to este oturbeny benzinacik a samozrejme V6.

Honda :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kolmar
3. 6. 2009 19:22
kdo umi ten umi...
No tak to by som mohol povedat na adresu tohto dieselu. Tesim sa na zvezenie s 8G ktore som zatial nestihol, no myslim ze budu mat len 150k... ale uvidime.

Tu vetu, kdo umi atd. by som mohol povedat aj na par prvych diskutujucich. Nic v zlom ale mam doma cenniky a vybavy a "trosku" som to studoval, tak Type S je chudobnejsie vybavena ako Executive a samozrejme aj lacnejsia!!! tak reci nech ju daju lacnejsie - on je!!! ale ako Octavka nebude, lebo je to ine cafe.
Co sa tyka oznacenia Type S na diesel tak???!!! je to diskutabilne, ale urcite to neni mimo misu, hold, oni vedia co robia a vo vybave accorda mas tolko volitelnych veci, ze si s pripl. diskami, naraznikmi, spojlermi mozes spravit Type S aj z Executivu akurat ti bude chybat nalepka na kufri :-!
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2009 09:51
rezignace
Nikdo mi nevymluví, že Honda předvádí během posledních 10ti let největší rezignaci na léta budovanou image automobilky.
Rozbalit vlákno
6
4. 6. 2009 10:07
Re: rezignace
A co si cakal figurka? Twin-turbo V10 v case krizy? 8-s
4. 6. 2009 10:46
Re: rezignace
Krize trvá 10 let ?
NSX - konec bez náhrady, CRX - konec bez náhrady, Prelude - konec bez náhrady, ATR - bez náhrady, ITR - pod Acurou RSX - konec bez náhrady, v jap. - konec bez náhrady a nakonec S2000 - konec bez náhrady.
Je mi jasné, že všechny modely přežít nemohli, ale nechat jako jediný "sportovní" model CTR s velmi dobrou "sportovní" image mi opravdu přijde jako rezignace na něco co dlouhou dobu budovali ( a úspěšně ).
A to celé hlavně v kontextu Scirroca a 350Z (nově 370Z), což je přesně ta kategorie, kde Honda byla velmi silná.
Avatar - King
4. 6. 2009 12:20
Re: rezignace
Je zajímavé, jak přesně víš, co všechno nebude mít náhradu. To já bych si teda tvrdit netroufal, už proto, že minimálně příští rok jde na trh nástupce CRX [odkaz] . Ovšem že je ten aktuální úbytek sporťáků smutný, je holý fakt. :-O
4. 6. 2009 12:52
Re: rezignace
Kingu prosím nechytat za slovo.
O nástupci CRX samozřejmě vím a jsem za něj velmi rád i když po tom, jak před dokončením zarazili "nové NSX" a neuvidím nástupce CRX v ceníku tak jistotu mít nebudu. A vzhledem k tomu, že "původní" CRX skončilo v roce 1997 (1998 ?) a nástupce je připravován na rok 2010, bych se dnes opravdu nebál říct, že CRX bylo ukončeno bez náhrady.
4. 6. 2009 13:02
Re: rezignace
všetky tebou zmieňované modely sú autá pre veľmi úzku skupinu ľudí. ich vývoj je nákladný, predaje minimálne a firma z nich jednoducho nevyžije. situácia na trhu s autami sa za posledných 10 rokov dosť drasticky zmenila a automobilka nedokáže žiť z nadšencov, potrebuje aby sa jej autá predávali. sám niesom z tohto vývoja zrovna nadšený, rozumiem však ich rozhodnutiam.
4. 6. 2009 13:34
Re: rezignace
Ano, ekonomickou stránku věci chápu a je mi jasné, že tak široké portfolio sportovně zaměřených modelů nešlo udržet, ale konkurovat Nissanu by mohli. Proti GT-R mohli postavit nástupce NSX, jehož vývoj byl na konci a proti Z nástupce S2000. To, že oba zmíněné modely Nissanu úspěšné jsou a je zde i klientela moc sporné není.
Nejvíce mě mrzí, že tento trend u Hondy není způsoben letošním "krizovým" rokem, ale trvá už delší dobu.