Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda reaguje na krizi, v Británii propustí na 800 lidí

Japonská automobilka ve Velké Británii vyrábí auta od roku 1992, poprvé od zahájení výroby tu bude propouštět.
Zpět na článek
13. 1. 2013 21:43
13. 1. 2013 23:07
13. 1. 2013 09:56
Propouštěli by i bez krize.
Stačí se podívat na modelovou nabídku, kdo by si to kupoval !
Rozbalit vlákno
19
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2013 10:24
Re: Propouštěli by i bez krize.
suhlas.... , odisiel legend, teraz odide accord.... , pomaly ale isto nam honda odchadza z eu....

taha to tu vlastne len CRV so civicom ( jazz, crz a insight - tych sa vela nepreda ) a pritom aj ten novy civic nevyzera ze to bude nejaky bestseller... miesto toho saskovania s UFO civicom mala honda prist s niecim co sa bude aj predavat a mala prist aj s kombikom.... vidime ze auris sa uz poucil a bude aj kombik... kombik maju aj francuzi aj korejci a aj nemci... a ma ho aj skoda aj volvo len honda ma UFO.... nic proti honde ale svojou modelovou ponukou sa skor ci neskor dostane do pozicie z ktorej nebude navratu.... ;-\

kde su tie stare zlate casy hondy ked sme mali aj prakticke bezne kombiky od civicu a okrem crv bolo aj hrv a pritom honda tiez nezabudala ani na sportove modely ako integra alebo s2000.... a dnes? nemame ani poriadny kombik ( accord je uz na odchode z eu ) a ani poriadny sportovy model v ponuke hondy ( crz je slaba naplast oproti integre alebo s2000ke ) ....

Netreba ani odborne oko aby sme si vsimli ze japonci su v eu na tom v dnesnej dobe ( okrem toyoty a nissanu ) skutocne mizerne..... suzuki, mitsubishi, mazda, honda, subaru..... - ziadna slava.... europske predaje idu dole vodou rapidnym tempom..... tie poklesy su neskutocne.... este par rokov a podla mna tu v eu ostane len toyota a nissan....
Avatar - PeterLuk
13. 1. 2013 13:45
Re: Propouštěli by i bez krize.
Civic kombi bude, snáď už v Ženeve. ;-)
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2013 14:14
Re: Propouštěli by i bez krize.
pravdu mas [odkaz] :yes:

ale zrejme medzi predajne trhaky patrit nebude ak si zoberiem velkost kufra a cenu a ten dizajn [odkaz] - nuz co... europske kombiky mozu spokojne spavat

odchod accordu bude asi vacsou stratou pre hondu v eu ako prinos kombika od civicu

inak nove CRV sa mi paci... to uznavam je nadherne a aj motoricky fajn :yes:
Avatar - PeterLuk
13. 1. 2013 16:42
Re: Propouštěli by i bez krize.
:yes: :yes:
13. 1. 2013 14:37
Re: Propouštěli by i bez krize.
Nemáš moc dobré informace. Civic kombi se chystá, Accord z Evropy nakonec nejspíš neodejde (zatím to vypadá na předělávku nějaké Acury - ale kdo ví, jak to nakonec bude), za chvíli bude NSX, Civic Type-R a šušká se i něco o nástupci S2000.
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2013 14:54
Re: Propouštěli by i bez krize.
tak type R a NSX to budu predajne trhaky >:D , kam sa hrabe golf 8-s :yes:

chvalabohu honda vdaka nim bude zachranena >:D
13. 1. 2013 15:59
Re: Propouštěli by i bez krize.
Tady nikdo nerika, ze to Hondu zachrani. Ty sam jsi tu mluvil o tom, ze Honda nema sportovni modely. Jak sam vidis, brzy je mit bude, tak proc najednou takovy despekt k nim? Proc Honde vytykas absenci sportovnich modelu, a kdyz se dozvis, ze budou, tak najednou zacnes neco mlit o tom, ze to Hondu nezachrani? Uz se rozhodni, co chces vlastne rict :-) Nejprv byly zlate casy tehdy, kdyz Honda nezapominala na sportovni modely, civic kombi a ted, kdyz se k nim vraci... tak to najednou neni dulezite? Plati teda tvuj prvni nebo druhy prispevek? Ja se v tom nevyznam :-)
14. 1. 2013 13:37
Re: Propouštěli by i bez krize.
Ty ho asi moc neznáš, co? Jinak by ses ním nepouštěl do sebevražedné diskuze. Žvaní (resp. píše), jenom aby žvanil.....prázdná hlava nejvíc duní.
14. 1. 2013 17:22
Re: Propouštěli by i bez krize.
to topper: Na to, že vaříš z vody, tak si v diskuzi docela sebejistý, jako by si měl info přímo od vedení Hondy nebo v ní přímo stál! Tak za prvé, Honda jako taková nikdy nepatřila k prodejním trhákům tady v EU a ani patřit nikdy nebude! Např. v USA a Japan patří na absolutní špici jak v prodejích tak i v kradení,odbobně jako je tady na tom koncern. Takže momentálně H postrádá sportovní modely, ale pouze díky EU,které zařízlo více modelů.. Takže jak napsal Mino, na Type R se čeka, Nsx je okrajová Hi-tech záležitost pro pár vyvolených, ale taky bude a Acco podle všeho bude taky pokračovat v 9. generaci.
13. 1. 2013 12:38
Re: Propouštěli by i bez krize.
A co ti chybí? Nafouklý rádoby rodinný krabice? Typu Roomster? V čem je nabídka Hondy jiná než např. Škodovky? Nákupní tašku Jazz maj, lepší než Fábie. Octávii a Superbu zdatně konkuruje mnohem lepší Accord, zrůdu typu Roomster nemaj, díky bohu a další zrůdě v řadě Yeti konkuruje CR-V, opět mnohem lepší. A navíc je tady Civic, CRZ- a Insight.
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2013 12:57
Re: Propouštěli by i bez krize.
tak ja ti poviem co honde chyba:

za prve: chyba jej uspesne male auto.... povedzme si uprimne ze jazz ( ktore je svojim ponatim takmer mpv ) je v eu skutocne okrajova zalezitost ( kvoli cene aj dizajnu a koncepciii ) .... ze to ide aj lepsie dokazuje napr yaris... :yes: ,

civic---- auto je dizajnovo zvlastne a nie kazdemu sa paci ( z toho prameni opat slabsi predaj a nie velky uspech v nizsej strednej tirede ) , ked k tomu zaratame absencia verzie kombi tak je uspech opat v nedohladne

este treba doplnit ze v pripade jazzu aj civicu hra v ich neprospech voci konkurencii dalsi fakt --- slaba motorova ponuka.... konkurencia je dnes v malej a nizsej strednej triede s ponukou motorov uplne inde ako honda

accord..... aby si bol v obraze tak nasledovnik terajsieho accordu sa uz v europe predavat nebude.... ano citas dobre.... terajsi accord sa vlastne uz len dopredava a europa sa moze s accordom od hondy uz teraz dopredu rozlucit a zamavat mu.... takze dalsia rana .... a velka strata..... nie ze by bol accord nejaky zvlast uspesny model v eu to rozhodne nie ale jeho absencia rozhodne honde nepomoze

CRV je fajn auto a asi jedina honda co v eu co to predala a predava :yes: a tp je skutocne napr proti skodovke a inym konkurentom ( korejcom a dalsim ) strasne malo, jeden relativne uspesny model dnes nestaci....

a este k tej zrude menom roomster..... tieto auta su vcelku uspesne... a su vyuzivane ako firmami tak aj beznymi ludmi alebo podnikatelmi..... co by honda dala za to keby mala taku zrudu ako roomster
:yes:

tu nejde o to dane auta len mat..... tu ide o to dane auta predat a vediet predat a mat ich aj cenovo v prijatelnej rovine..... je smiesne porovnavat jazz s fabiou... kde fabia je europsky bestseller a jazz raritna kusovka a podobna situacia je aj v pripade octavky a superbu v porovnani so civicom a accordom

ked je jazz lepsou volbou ako fabia preco sa v eu predava tak mizerne? No asi preto ze v tejto triede je svojou koncepciou dizajnom aj cenou uplne mimo :yes: predaje vravia jasne... navyse je to uplne bizarna predstava aby clovek tuziaci po honde ( rozumej sportovej znacke ) siel do niecoho takeho ako jazz ( takmer mpv ) a navyse za cenu pomaly dvojnasobnu ako konkurencia
14. 1. 2013 10:15
Re: Propouštěli by i bez krize.
Tvrzeni, ze dalsi generace Accordu nebude je spekulace. Dozvime se to az ve chvili, kdy se rozhodne co se stane a s nastupcem dnesnich Acur TSX (evropsky Accord) a TL.
Avatar - matii
13. 1. 2013 20:21
Re: Propouštěli by i bez krize.
:yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
13. 1. 2013 23:21
Re: Propouštěli by i bez krize.
:yes:
Kdo? Přece členové místního Honda funklubu, jsou to sice převážně bychařští kupující, ale pod aeropaketem "krásného" aktuálního Civicu 9.g. ti rádi vysvětlí, jak tento design předběhl svou dobu a jak je vlastně pro konkurenci přímo vizionářský. >:D
Podle nich má aktuální Civic jednoduchý a účelný tvar kapky (snad ten "revoluční" nápad neobšlehli od někdejších aerodynamických Tater ;-) ) a ta bradavice vzadu prý nemůže být kýčovitý prvek, protože má určitou (aerodynamickou) funkci.
Takové Corrado (VW) umělo už v 80tých letech podobně umístěný aerodynamický prvek vkusně skrýt a ani při vysunutí (ve vyšších rychlostech) nevypadal zdaleka tak hrozně jako vzpomínaná bradavice aktuálního Civicu.
Jim by zjevně nevadil ani dvoumetrový prut antény, protože ten může mít taky svou funkci (lepší příjem) a pokud se dá na hlavu sádrového trpaslíka třeba otvírák, tak už to taky není kýč, protože to může jako fungovat třeba jako otvírák piva. >:-[]
Avatar - Ham.
14. 1. 2013 00:41
Re: Propouštěli by i bez krize.
Fiha, tvar kapky vody. Když na to koukám tak má, ovšem obrácený špičkou dopředu a koulí dozadu takže to bude mít ideální aerodynamiku při couvání. Jestli má i zpátečku tak dlouze zpřevodovanou jako dopředné stupně tak by mohl být nejlepší mezi HB v couvání.
>:-[]
Avatar - white label
14. 1. 2013 00:49
Re: Propouštěli by i bez krize.
Takže nakonec je to vlastně auto spíš pro "zpátečníky", než pro nějaký "předvoj"... >:-[] ;-)
Avatar - Choochoo
14. 1. 2013 09:30
Re: Propouštěli by i bez krize.
Takove Corrado melo cx 0,32 a divil bych se kdyby umeli udelat poradnou aerodynamiku v te dobe, kdyz nedavno se v TT jeste zabijeli lidi. Stacila by na TT hodit bradavice a bylo vse OK ;-)
Civic ma nejlepsi cx ve tride, 0,26 ;-)
Avatar - white label
14. 1. 2013 14:04
Re: Propouštěli by i bez krize.
Samozřejmě jsem nesrovnával Corrado z konce 80tých let s aktuálním Civicem. Dal jsem to jako příklad, že ani aerodynamický prvek nemusí nutně hyzdit auto a přesto plní svou funkci.
A kolik zákazníků dá přednost mírně rozdílné hodnotě cx, před zásadnějším rozdílem ve vzhledu?
Corrado v originálním stavu je stále krásné auto, ale to i takový Civic 5.g. z počátku 90tých let vypadá (taky, pokud je v původním stavu) na svoje roky dobře, a to tak dobře, jak dobře (podle mě) 9.g. nikdy vypadat nebude. ;-)

Ani ve vysunuté poloze to nevypadalo jako "bradavice":
[odkaz]
A tohle další komentář nepotřebuje:
[odkaz]

P.S. Jak píše MT, TTéčko už se tu řešilo podrobněji a z této diskuze si nakonec raději vycouval... ;-)
14. 1. 2013 14:08
Re: Propouštěli by i bez krize.
Nezačínej zase s tím TT, když o tom moc nevíš. V předchozí debatě ses nějak odmlčel.
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2013 11:58
uspesny rok 2012 pre skodovku na slovensku
kto chce nech si precita:

[odkaz]

gratulujem......

vyzera to tak ze za rok 2012 vedie fabia (5300ks ) a nie uz octavia - ktora aj na slovenskom trhu stratila veducu poziciu , skoda len ze stranka zapsr.sk uz verejne neposkytuje udaje o slovenskom trhu ..... ;-\ takze zhanat nejake info je uz vcelku problem

zaujal ma aj uspech hyundaia v eu:
[odkaz]
444 tisic predanych vozidiel v eu za r 2012 ( +10% ) - to si zasluzi velku pochvalu :yes: :yes: :yes:

presne cislo zatial neviem ale vyzera to tak ze za rok 2012 koncern H/K mohol v eu predat takmer 800 tisic aut!!! ..... pockajme si na presnejsie cisla ale uz teraz je iste ze to bude paradny vysledok ;-) a viaceri budete prekvapeni ci uz milo alebo nemilo ;-)
Rozbalit vlákno
1
14. 1. 2013 07:40
Re: uspesny rok 2012 pre skodovku na slovensku
Nějak se zpožďujou s údaji.....pořád tam koukám a nic. [odkaz]
Avatar - Ham.
13. 1. 2013 21:43
Tato zpráva
je z pátku a dnes oznámil Jaguar, že nabírá nové zaměstnance. Hodlá nabrat 800 nových zaměstnanců v Solihull, což je hodinka cesty ze Swindonu.
[odkaz]
Náhodička. >:D
Rozbalit vlákno
0
13. 1. 2013 23:07
Swindon
Honda dělá prakticky nejspolehlivější auta a Swindon jí hodně kazí statistiky spolehlivosti. Na japonské a US hondí fabriky Swindon nemá. Poněkud nechápu, proč Honda šla do VB, které zrovna ukázkovou pracovní morálku nemá.
Dále je otázkou, jak postupuje v Hondě robotizace výrobních linek, zde je ve světě také na špici. Nicméně vývoj prodeje aut v EU je havárie. Kdo dřív propustí, ten vyhraje.
Rozbalit vlákno
0