Honda CB1000R a CB4 Interceptor: Naděje žije! Honda udělala normální hezké motorky

 

Honda navazuje na svůj nedávný koncept Neo Sports Café novinkou v podobě sériového modelu CB1000R a rovnou i dalším konceptem, jímž je CB4 Interceptor.

Honda na letošním podzimním tokijském autosalonu odhalila koncept Neo Sports Café, který nabídl moderní techniku ve spojení s liniemi v lehkém retro stylu.

V souvislosti s představením konceptu se prakticky ihned objevily informace o tom, že se již na letošním listopadovém milánském motosalonu EICMA dočkáme premiéry sériového modelu, který se mu svou technikou ani designem nebude příliš vzdalovat.

Tyto zprávy nelhaly a Honda na svém stánku v Miláně představila model CB1000R, který využívá tradiční jméno ve spojení s liniemi konceptu Neo Sports Café. Pod nimi se ukrývá ocelový rám, který nese kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 998 cm3 s nejvyšším výkonem 107 kW (145 k) při 10.500 min-1 a točivým momentem 104 N.m při 8250 min-1. Samozřejmostí je šestistupňová převodovka.

Motocykl je vybaven elektronickým ovládáním plynu, trojicí jízdních režimů a systém volitelné kontroly točivého momentu pro brzdění motorem. Podvozek stroje s rozvorem kol 1455 mm a sedlem ve výšce 830 mm využívá vpředu upside-down vidlice Showa. Brzdový systém tvoří vpředu kotouče o průměru 310 mm v kombinaci s radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny, zatímco vzadu je kotouč o průměru 256 mm.

Honda nabídne svou nahou novinku ve stylu café racerů ve dvou verzích, z nichž ta druhá ponese označení CB1000R+ a její výbava bude zahrnovat mimo jiné rychlořazení, vyhřívání rukojetí, sedlo potažené Alcantarou a několik stylových prvků z hliníkové slitiny.

Honda Neo Sports Café: Takto má vypadat naháč budoucnosti

Honda na motosalonu EICMA vedle sériového modelu CB1000R představila i odvozený koncept CB4 Interceptor, který s ním sdílí podvozek i motor, ale odlišuje se svým designem a výbavou.

Malá aerodynamická polokapotáž spolu s dynamicky tvarovanou palivovou nádrží a krátkým jednomístným sedlem silně přitahují pozornost, ale mnohem zajímavější je v tomto případě elektronika, která se pod atraktivními liniemi ukrývá.

Honda CB4 Interceptor na první pohled působí dojmem, že má klasický kruhový světlomet, ale místo něj je jen kroužek ze světelných diod a vstup vzduchu k malé turbíně, zajišťující elektrickou energii pro infotainment, jehož displej se vlastně veze na palivové nádrži mezi koleny jezdce.

Video

Spolupracujeme s TipCars.com
Maturitní zkoušku z matematiky nezvládl téměř každý čtvrtý student Maturitní zkoušku z matematiky nezvládl téměř každý čtvrtý student

U maturity z češtiny i matematiky uspělo letos méně…

Největšího českého výrobce pražců kupují Němci Největšího českého výrobce pražců kupují Němci

Český výrobce pražců ŽPSV z Uherského Ostrohu na…

Jak to vidí Martin Lobotka: Chlad ze západu Jak to vidí Martin Lobotka: Chlad ze západu

Německý růst se začátkem roku sesunul k italskému tempu.…

 
Zdroj: Honda Motor Europe LTD.

Štítky Honda Motorky Video

 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o…

EU schválila další povinnou výbavu aut. S alkoholem v dechu nenastartujete EU schválila další povinnou výbavu aut. S alkoholem v dechu nenastartujete

Rozšíření povinné výbavy o dalších dvanáct prvků vstoupí…

 





 
Renault Talisman Grandtour dCi 130 Intens – Zlatá střední cesta

TEST: Renault Talisman Grandtour dCi 130 Intens – Zlatá střední cesta

Dnes 13:03

Vlajkovou lodí Renaultu je od roku 2015 model Talisman. Po vrcholných verzích Initiale Paris s motorem dCi 160 jsme po určité době usedli za volant verze dCi 130 Intens.




Blesk.cz

Slavná kaplička v Louce má novou malérečku: Tetičku (†90) nahradila neteř a ornamenty kreslí jinak

Slavná kaplička v Louce má novou malérečku: Tetičku…

Sláva, unikátní tradice nezaniká! Kapličku v Louce zdobí po padesáti letech o něco jiné vzory než obvykle.…

Zemřela Patrasové láska a opora! Rodina už nikdy nebude stejná!

Zemřela Patrasové láska a opora! Rodina už nikdy…

Bolestné chvíle prožívají Dáda Patrasová (62) s dcerou Annou Slováčkovou (22). Přišly o milovaného člena jejich…

 

iSport.cz

Šéf IIHF: Příští MS? Češi v Bratislavě, domácí v Košicích! A řeší brankáře

Šéf IIHF: Příští MS? Češi v Bratislavě, domácí v…

Čeští hokejisté po sedmém místě na MS v Kodani a Herningu klesli v žebříčku IIHF z páté příčky na šestou. Proč…

Přestupy v extralize ONLINE: Chomutov získal tvrďáka z Kladna!

Přestupy v extralize ONLINE: Chomutov získal tvrďáka…

ONLINE | Hokejová Tipsport extraliga zná šampiona, sestupující, i nováčky, a začínají vycházet na povrch nové…

 

Reflex.cz

Záhada jménem yetti. Rozlouskli ji vědci definitivně, nebo ne?

Záhada jménem yetti. Rozlouskli ji vědci…

Slyšel o něm každý, ale nikdo ho neviděl. Alespoň ne tak, aby věrohodně potvrdil jeho existenci. Jaký tajemný…

Německá zkušenost s alternativními zdroji: Bez jádra jsme v troubě

Německá zkušenost s alternativními zdroji: Bez jádra…

Civilizaci žene kupředu energie. Kdyby došly cenově přijatelné a únosné zdroje energie, tak se naše civilizace…