Honda CB1000R a CB4 Interceptor: Naděje žije! Honda udělala normální hezké motorky

 

Honda navazuje na svůj nedávný koncept Neo Sports Café novinkou v podobě sériového modelu CB1000R a rovnou i dalším konceptem, jímž je CB4 Interceptor.

Honda na letošním podzimním tokijském autosalonu odhalila koncept Neo Sports Café, který nabídl moderní techniku ve spojení s liniemi v lehkém retro stylu.

V souvislosti s představením konceptu se prakticky ihned objevily informace o tom, že se již na letošním listopadovém milánském motosalonu EICMA dočkáme premiéry sériového modelu, který se mu svou technikou ani designem nebude příliš vzdalovat.

Tyto zprávy nelhaly a Honda na svém stánku v Miláně představila model CB1000R, který využívá tradiční jméno ve spojení s liniemi konceptu Neo Sports Café. Pod nimi se ukrývá ocelový rám, který nese kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 998 cm3 s nejvyšším výkonem 107 kW (145 k) při 10.500 min-1 a točivým momentem 104 N.m při 8250 min-1. Samozřejmostí je šestistupňová převodovka.

Motocykl je vybaven elektronickým ovládáním plynu, trojicí jízdních režimů a systém volitelné kontroly točivého momentu pro brzdění motorem. Podvozek stroje s rozvorem kol 1455 mm a sedlem ve výšce 830 mm využívá vpředu upside-down vidlice Showa. Brzdový systém tvoří vpředu kotouče o průměru 310 mm v kombinaci s radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny, zatímco vzadu je kotouč o průměru 256 mm.

Honda nabídne svou nahou novinku ve stylu café racerů ve dvou verzích, z nichž ta druhá ponese označení CB1000R+ a její výbava bude zahrnovat mimo jiné rychlořazení, vyhřívání rukojetí, sedlo potažené Alcantarou a několik stylových prvků z hliníkové slitiny.

Honda Neo Sports Café: Takto má vypadat naháč budoucnosti

Honda na motosalonu EICMA vedle sériového modelu CB1000R představila i odvozený koncept CB4 Interceptor, který s ním sdílí podvozek i motor, ale odlišuje se svým designem a výbavou.

Malá aerodynamická polokapotáž spolu s dynamicky tvarovanou palivovou nádrží a krátkým jednomístným sedlem silně přitahují pozornost, ale mnohem zajímavější je v tomto případě elektronika, která se pod atraktivními liniemi ukrývá.

Honda CB4 Interceptor na první pohled působí dojmem, že má klasický kruhový světlomet, ale místo něj je jen kroužek ze světelných diod a vstup vzduchu k malé turbíně, zajišťující elektrickou energii pro infotainment, jehož displej se vlastně veze na palivové nádrži mezi koleny jezdce.

Video

Spolupracujeme s TipCars.com
Itálie vystavila účet Amazonu: chce 2,6 miliardy za daňové nedoplatky Itálie vystavila účet Amazonu: chce 2,6 miliardy za daňové nedoplatky

Italský daňový úřad se dohodl s americkým internetovým…

K Mezinárodní vesmírné stanici vyrazila nákladní loď Dragon K Mezinárodní vesmírné stanici vyrazila nákladní loď Dragon

Z floridského Mysu Canaveral po několika odkladech…

Za skladování munice ve Vrběticích nebude nikdo potrestán Za skladování munice ve Vrběticích nebude nikdo potrestán

Osvobozující rozsudek v případu skladování údajně…

Trump: Rusko by nám mělo víc pomáhat v tlaku na KLDR Trump: Rusko by nám mělo víc pomáhat v tlaku na KLDR

Rusko by mělo Spojeným státům více pomáhat ve snaze…

 
Zdroj: Honda Motor Europe LTD.

Štítky Honda Motorky Video

 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Dacia Duster II dorazila na Slovensko. Skvělé ceny si zachovala Dacia Duster II dorazila na Slovensko. Skvělé ceny si zachovala

Český ceník Dacie Duster zatím není k dispozici, a podle…

Takto vypadá nejlevnější Lamborghini Urus. Přitažlivé není, přesto stojí balík Takto vypadá nejlevnější Lamborghini Urus. Přitažlivé není, přesto stojí balík

Konfigurátor Lamborghini Urus ukazuje poměrně zajímavé…

 





 
Škoda Kodiaq 2.0 TDI 110 kW AT 4x4 vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI 140 kW AT 4x4  – Cena za půl sekundy

Škoda Kodiaq 2.0 TDI 110 kW AT 4x4 vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI 140 kW AT 4x4 – Cena za půl sekundy

Včera

Postavili jsem proti sobě dva exempláře Kodiaqu s 2.0 TDI se 110 a 140 kW. Má slabší verze vůbec nějakou šanci?




Blesk.cz

Ondráček šéfem komise pro kontrolu GIBS není. Horáček na to dohlédl

Ondráček šéfem komise pro kontrolu GIBS není.…

Představa komunisty Zdeňka Ondráčka v čele kontrolní komise pro Generální inspekci bezpečnostních sborů opět…

Globus dostal pokutu 183 milionů. Úřad: „Zaklekl“ na dodavatele potravin

Globus dostal pokutu 183 milionů. Úřad: „Zaklekl“ na…

Řetězec Globus dostal od Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) pokutu 183 milionů korun, a to za porušení…

 

iSport.cz

SESTŘIH: Raffael s Hazardem řádili, Mönchengladbach porazil Hamburk

SESTŘIH: Raffael s Hazardem řádili, Mönchengladbach…

Na spolupráci se slavnějším bratrem Edenem v Chelsea nedošlo, Thorgan Hazard si ale získává jméno v německém…

Trpišovský do Slavie? ROZBUŠKA. Jak se může změnit mapa ligových trenérů

Trpišovský do Slavie? ROZBUŠKA. Jak se může změnit…

Jindřich Trpišovský podepíše smlouvu se Slavií. Tahle věc je totálně na spadnutí a nic kromě dohody majitelů…

 

Reflex.cz

Rozhovor: František Kinský, zpovědník šlechticů

Rozhovor: František Kinský, zpovědník šlechticů

Dokumentární cyklus Modrá krev patřil každý jarní týden mezi nejpopulárnější programy na ČT2 se sledovaností…

O čem sním, když náhodou spím: Proč nemá Česko pořádné železnice a silnice jsou hrozné

O čem sním, když náhodou spím: Proč nemá Česko…

V roce 2011 se objevily zprávy, že kolem roku 2016 budeme jezdit vlakem z Prahy do Plzně díky novým železničním…