Honda CB1100 EX: Testujeme naprostou klasiku. Ale v novém!
21
/
37
Prohlédnout znovu
Honda CB1100 EX: Testujeme naprostou klasiku. Ale v novém!
Honda CB1100 EX: Testujeme naprostou klasiku. Ale v novém!
|
acz
Co dodat? Dokonalá elegance, jednoduchost a přehlednost.
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Pohodlný posaz a úžasně komfortní podvozek vybízejí k dlouhým pohodovým výletům
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
V dnešní době by plastové chromy jednoho CB vystačily na deset běžných motorek
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Řadový čtyřválec sice dává z objemu 1140 cm3 skromných 66 kW a 91 N.m, ale na jeho sametovém chodu si pochutnáte jako na tom nejjemnějším crème brûlée
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Vyplétaná kola se neokoukají. Brzdy odpovídají ladění hondy – jsou účinné a jemně dávkovatelné.
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Další důkaz tvrzení, že v jednoduchosti je síla. Sedlo vypadá nenápadně, přitom je velmi komfortní.
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?
Budeme jezdit na čpavek? V Japonsku zkoumají alternativu k fosilním palivům
V nové Dacii Duster se vyspí i čahouni. Můžete ji proměnit v malý obytňák
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Kam po škole, když ještě nemáš zkušenosti? Máme skvělý tip