Honda CB1100 EX: Testujeme naprostou klasiku. Ale v novém!
36
/
37
Prohlédnout znovu
Honda CB1100 EX: Testujeme naprostou klasiku. Ale v novém!
Honda CB1100 EX: Testujeme naprostou klasiku. Ale v novém!
|
acz
Co dodat? Dokonalá elegance, jednoduchost a přehlednost.
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Pohodlný posaz a úžasně komfortní podvozek vybízejí k dlouhým pohodovým výletům
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
V dnešní době by plastové chromy jednoho CB vystačily na deset běžných motorek
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Řadový čtyřválec sice dává z objemu 1140 cm3 skromných 66 kW a 91 N.m, ale na jeho sametovém chodu si pochutnáte jako na tom nejjemnějším crème brûlée
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Vyplétaná kola se neokoukají. Brzdy odpovídají ladění hondy – jsou účinné a jemně dávkovatelné.
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Další důkaz tvrzení, že v jednoduchosti je síla. Sedlo vypadá nenápadně, přitom je velmi komfortní.
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Honda CB1100 EX
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků