Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda City 2014: Nová generace představena v Indii

Malý sedan na bázi supermini Jazz přichází ve třetí generaci s citelně delším rozvorem, novým designem i motory.
Zpět na článek
26. 11. 2013 18:27
26. 11. 2013 18:36
26. 11. 2013 19:57
26. 11. 2013 19:58
27. 11. 2013 00:32
26. 11. 2013 18:36
26. 11. 2013 19:33
26. 11. 2013 21:31
27. 11. 2013 11:38
28. 11. 2013 09:48
27. 11. 2013 12:28
27. 11. 2013 07:26
27. 11. 2013 14:04
27. 11. 2013 08:06
27. 11. 2013 12:18
27. 11. 2013 12:47
27. 11. 2013 12:54
27. 11. 2013 12:57
27. 11. 2013 13:16
27. 11. 2013 14:17
27. 11. 2013 15:31
27. 11. 2013 15:39
27. 11. 2013 17:37
Avatar - Aladeen
26. 11. 2013 18:27
Pekné
Pekné auto , dúfam že zase príde aj na Slovensko ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Wačice
26. 11. 2013 18:36
volba
Napadá mě jen jedno: Pá pá Rapid...Tohle má styl a úrověň.
Rozbalit vlákno
3
26. 11. 2013 19:57
Re: volba
Jó, tohle nemá logo Škoda. >:-[]
Avatar - 3_diamanty
26. 11. 2013 19:58
Re: volba
kedysi sme sa smiali ake maju smiesne a trapne auta v tej cine indii thajsku a dnes im zavidime, doba sa zmenia -- eu bude coskoro na chvoste aj v predaji aj v mnozstve ponukanych modelov aut o tom niet pochyb , ja prekvapeny nie som a priznam sa mam vacsinu europskych znaciek fakticky u ***, krasna je ta honda , bral by som ju :yes:
Avatar - twistedTSD
27. 11. 2013 00:32
Re: volba
Ty to zase dramatizuješ. U poslední generace se jim jasně potvrdilo, že malé sedany (s cenou nižší střední) pro Evropu opravdu to pravé nejsou a že "bys" ji bral tomu moc nepomůže.
26. 11. 2013 18:36
Novej trend
Koukám, že Rapid udává směr.

Tato Honda je ještě užší a vyšší, než vysmívaný Rapid, což jde vidět již z videa. Dáme si porovnání rozměrů.

Honda: délka 4400, šířka 1695, výška 1495, rozvor 2600.
Rapid: délka 4483, šířka 1706, výška 1461, rozvor 2602.

A ještě dodám, minulá City se u nás doprodávala za 320 tis v základu.
Rozbalit vlákno
50
Avatar - Blue Sun
26. 11. 2013 19:33
Re: Novej trend
Jo jo, jak překvapivé, když City je na základu malého auta, zatímco Rapid je lowendová nižší střední... Chjo, ta logika, ta logika...
26. 11. 2013 19:56
Re: Novej trend
Jáká logika? Ta tvoje? >:D

Rapid má přední nápravu taky z malého auta a v zadu obyčejnou vlečku jako tato Honda. Rozvor, jakožto asi ten nejlepší parametr pro řazení do tříd, ty auta mají téměř identický. A cena? Jak jsem psal výše, tohleto (dle tebe) malé auto ji má v základu asi takovou, jako slušně vabavený Rapid. ;-)
Avatar - Blue Sun
26. 11. 2013 21:31
Re: Novej trend
Nečekal jsem nic jiného...
26. 11. 2013 21:36
Re: Novej trend
Jistě, když si pleteš pojmy a dojmy. Jestli chceš vidět lowendovou nižší střední, tak se podívej na Fluence. Rapid je lowcost, tak ho označují a tak ho médii prezentují. :-!
Avatar - Katikakus
27. 11. 2013 09:42
Re: Novej trend
Debatu low-end vs low-cost jsme tu uz jednou meli. Neztrapnuj se znovu. Low-cost jsou sluzby, low-end jsou produkty, jako napr. Rapid.
27. 11. 2013 10:28
Re: Novej trend
A co, kdyby se ty podíval, jak označují Rapid třeba v zahraničí?

Žádnej lowend nikde nenajdeš. ;-)
Lowend za Rapid označují pouze diskuzni zoufalci v našich luzích a hájích - nikdo jiný. :-!
Avatar - Katikakus
27. 11. 2013 11:11
Re: Novej trend
Spatne jsi koukal.
27. 11. 2013 11:31
Re: Novej trend
Jó, klidně to sem nalinkuj. A vynech diskuze. :-!
27. 11. 2013 11:38
Re: Novej trend
Nechce se mi hledat, jestli pro to jsou nějaké definice a ustálené použití. Ale čistě logicky. Low-end hovoří o pozici produktu (přeneseně tedy spíš o hodnotě). Low-cost o ceně produktu. Je mezi nimi korelace, ale nejsou to samé. Také záleží, jestli je to relativně, nebo absolutně. Takhle to tedy chápu a používám.
Avatar - Katikakus
27. 11. 2013 12:05
Re: Novej trend
[odkaz]

Low-cost se v anglictine pouziva zejmena ve spojeni se sluzbami - low-cost airline/flight, low-cost holiday, low-cost healthcare.

Low-end je nejcasteji spojovan s produkty a oznacuje jejich pozici v kontextu jinych podobnych vyrobku stejneho nebo jinych vyrobcu. Typicky low-end phone, low-end TV, low end car.
Takhle mi to vysvetlil rodily mluvci.
Samozrejme, je to relativni, a nelze to absolutizovat. Ale nedalo mi to jelitkovo mudrovani a slovickareni nahore. ;-)
27. 11. 2013 12:08
Re: Novej trend
[odkaz]

Nechceš to těm Amerikánům vysvětlit, že to mají špatně napsaný? Bo nechápou význam vlastních slov, který používaj? >:D
Avatar - Katikakus
27. 11. 2013 12:14
Re: Novej trend
Precti si posledni vety meho prispevku, jelitko natvrdle! :-!
27. 11. 2013 12:14
Re: Novej trend
Přečti si můj odkaz. Stačí jen nadpis. :-!
Avatar - Katikakus
27. 11. 2013 12:19
Re: Novej trend
OK, udelal jsem. Pekne sis nabehl. Nemec, ktereho navic vyhodili z AutoBildu za podvody, opravdu neni pro me autorita a uz vubec ne, co se anglictiny tyce. Jelitko, ty me tak bavis! >:D

[odkaz] :-!
27. 11. 2013 12:20
Re: Novej trend
Co to má co společného s tím, že Rapid je Lowcost a není Lowend? >:D
Ty si opravdu myslíš, že jeho články neprocházejí redakční kontrolou - korekturou? Že by ho nechali používat německou angličtinu? Moc o tom, koukám, nevíš.

Stále čekám na ty tvý linky o tom lowendu. >:D
Avatar - Katikakus
27. 11. 2013 13:09
Re: Novej trend
Muzes to okecavat jak chces, jelitko... :-!
27. 11. 2013 13:55
Re: Novej trend
Jistě, když žádný nejsou. >:D

Odpravil ses tu sám, jako obvykle. Ani tvý nadávky a ubohá sprostota na tom nic nezmění! >:D :yes:
Avatar - Katikakus
27. 11. 2013 17:20
Re: Novej trend
Tak urcite... :-!
27. 11. 2013 17:38
Re: Novej trend
Utěšuj se tím. Snad ti to pomůže.
Mizérie, zjistit, že opět nemáš odkud brát, co? >:D :yes:
28. 11. 2013 09:48
Re: Novej trend
Rapid neni zadny low cost, minimalne u nas. Na zapad od nasich hranic low costem byt muze/musi :-)
27. 11. 2013 12:28
Re: Novej trend
High-end služby určitě existují. V komerčním letectví to bude první třída. V ubytování to budou pětihvězdičkové hotely. Atd. To jsou jednoznačně high-end produkty. Že je něco low-cost, neznamená, že to bude low-end. Třeba první třídou se dalo létat prakticky za drobné.
Avatar - Katikakus
27. 11. 2013 13:07
Re: Novej trend
Ano souhlasim. Proto taky pisu, ze to nejde absolutizovat. ;-)
27. 11. 2013 22:04
Re: Novej trend
Je dojemné, jak couváš ze svých pozic. >:D :yes:
27. 11. 2013 00:02
Re: Novej trend
Ty znáš cenu téhle Hondy na českém trhu? Pokud vím tak se s ní ani pro Evropu nepočítá. Usuzovat z ceny jiné generace před několika lety je tak akorát na úrovni většiny diskusí s tebou...

Srovnáváš auto navržené pro Evropu s autem navrženým pro Indii?

Myslel jsem že podle pomatenců z tvého německého klubu je Rapid něco poněkud lepšího než vůz pro typickou Indickou famílii.
Avatar - Choochoo
27. 11. 2013 07:26
Re: Novej trend
Tak to samozrejme je Rapid neco jineho uz podle motoru, vylagrovany 3hrnek 51kW vs 4valec 1,5ED s 99kW a spotrebou pod skodovackou 3hrnkovou hruzou >:D
27. 11. 2013 10:53
Re: Novej trend
Je pěkné, jak se křečovitě snažíš obhájit Hondu, která ti za cenu o 100 tis více, nabízela jeden lepší motor... >:D
Avatar - Choochoo
27. 11. 2013 14:04
Re: Novej trend
Samozrejme neslo jen o motor, ale o vybavu, kterou ma Honda vzdy v zakladu bohatsi ;-)
27. 11. 2013 16:02
Re: Novej trend
Jasně, taky si za to nechá náležitě zaplatit. V tomto případě byla dražší, než střední třída v podobě Octavie. A to je fakt. >:D :yes:
27. 11. 2013 10:29
Re: Novej trend
On se Rapid prodává i v Indii. ;-)
Avatar - Katikakus
27. 11. 2013 09:40
Re: Novej trend
Ta tvoje urcite ne. U tebe logiku hledat je ztraceny cas. >:-[]
27. 11. 2013 10:30
Re: Novej trend
Jistě, říká katalogový honič. >:D :yes:
Avatar - Katikakus
27. 11. 2013 11:10
Re: Novej trend
Ocenuji tvou sebekritiku, jelitko!
27. 11. 2013 08:06
Re: Novej trend
Lowendová nižší střední?
Nedávno tady škodahaters bečeli smíchy, že Rapid stojí podlaze Fabie, tak kde máš tu nižší střední?

Vysvětlení máš třeba tady:
[odkaz]

Cituji bojlera:
"Fabia a Roomster už od roku 2009 používají nápravu PQ25, oproti Polu a Ibize je o cca 2,5cm menší rozchod. Rapid má podvozkové moduly shodné s Roomsterem, vpředu je ale použitý širší rozchod jako u Pola/Ibizy."

Polo/Ibiza/Roomster = nižší střední se nekoná.
Avatar - Katikakus
27. 11. 2013 09:44
Re: Novej trend
To ale rikej mistrum ze Schadewerke. Oni ji do nizsi stredni cpou. ;-)
27. 11. 2013 10:58
Re: Novej trend
A ty nemáš vlastní rozum, abys to auto byl schopen někam zařadit, co?
Jak bys mohl, vždyť si jen prostý katalogový honič. :-!
Avatar - Katikakus
27. 11. 2013 11:10
Re: Novej trend
Ja mam auto zarazeno od zacatku, ty trubko. Od zacatku tady pisu, ze do nizsi stredni nepatri. Tak co tady zase meles za p*coviny?
27. 11. 2013 11:32
Re: Novej trend
Ale tady budeš tvrdit, jaký je to konkurent nižší střední, co?

Chlapče, tady máš jen dvě možnosti. Buď tvrdíš to samé co já, nebo to auto cpeš tam, kam nepatří. :-!

Jenže já ti ti vidím až do žaludku. Ty potřebuješ ulevit své ušlápnuté dušíčce, vymezit se, poflusat škodovku, a je úplně jedno, že tu opět dokážeš, jaký jsi ubožák.
Avatar - Katikakus
27. 11. 2013 11:57
Re: Novej trend
Vlci mlha, jelitko. Precti si co pisu - ze to tvrdi Skoda. Co to tady zase meles za p*coviny?
Diky za psychoanalyzu, kokutku!
27. 11. 2013 12:05
Re: Novej trend
Kde máš ty linky na ten tvůj lowend? Žeby opět taktický úprk za hlasitého hulákání sprotstých nadávek?

No, nepřekvapils. :-!
Avatar - Katikakus
27. 11. 2013 12:07
Re: Novej trend
Nevim co je to sprotsky. Prosim vysvetlit.
27. 11. 2013 12:10
Re: Novej trend
Pouhý překlep. Inteligentnímu by to snad i došlo. >:D
Avatar - Katikakus
27. 11. 2013 12:11
Re: Novej trend
Na tvou dusi na psi usi? >:D
27. 11. 2013 12:18
Re: Novej trend
Kdyby sis od stejného autora přečetl další příspěvek, tak bys zjistil, že je postavený na PQ34. Což je platforma pro nižší střední. Jen přední nápravu má z PQ25, protože je prý lepší (minimálně je novější).

[odkaz]
27. 11. 2013 12:47
Re: Novej trend
Hmmm, takže je to mix PQ34 a PQ25.
Dík za upřesnění :yes:
27. 11. 2013 12:54
Re: Novej trend
Za málo. Ne, že by to mělo nějakou váhu. Platforma nezmění, jaké to auto je. Jen je otravné dokola číst ty závěry na základě nápravy. Tím teď nenarážím na tvůj příspěvek - každý se může splést.
27. 11. 2013 12:57
Re: Novej trend
Jasně, ta auta jsou konkurenty ve třídě, to, co je Rapidu vytýkáno, bude u Hondy velebeno, ale to je zdejší kolorit.
27. 11. 2013 13:16
Re: Novej trend
Když se vrátím k platformě, měla by to být, řekněme, inovovaná PQ34. Zvolili ji, protože PQ35, kterou měla OII, nepodporuje klikovou nápravu. Takže šli o generaci zpět. A přetáhli na ni nějaká vylepšení z páté generace. Těžko říct, jestli je to víc 34, nebo 35. A proč zvolili přední nápravu z 25 místo 35 - jestli je ("inovovaná") 34 o tolik užší, že 25 dávala větší smysl. Nápravy by to měly být tak jako tak příbuzné. Nechci říct stejné. Tolik o tom nevím. Ale vím, že od Pola po Passat je to jedna rodinka. Platformy nevyvíjí čistě v rámci jedné třídy. Jestli je tam jedna, nebo druhá, je z mého pohledu celkem jedno. U Rapidu dělali nějaká další vylepšení - prostě evoluce. Dělat z toho nějaké závěry moc dobře nejde - to bychom museli mít mnohem lepší informace. Jinak rovnou můžeme říkat, že Passat je převlečené Polo. Že si tohle lidé moc neuvědomují, ukazují typicky diskuze kolem MQB. VW řešil vlastně stejný problém u Jetty. Protože pro USA a spol potřebují srazit dolu cenu a multilink tak nepřipadá v úvahu.
27. 11. 2013 14:17
Re: Novej trend
Tak pro většinu smrtelníků zde se otázka platformy stejně smrskne na problém zadní nápravy (má víceprvek = dělo, nemá víceprvek = je tam lešeňovka = je to šrot) a to aniž by většina věděla, v čem a proč je ten víceprvek lepší / horší, než lešeňovka a že není lešeňovka jako lešeňovka.
27. 11. 2013 15:31
Re: Novej trend
Ještě do toho nezapomeň přimíchat zatížení znáčkem na kapotě, což se děje od začátku i ve zdejší diskuzi - "lešenovka" Renault = mega(n)bomba, která drtí ring a tím pádem vše, "lešenovka" Honda = nejlepší ve třídě, "lešenovka" Škoda = šrot, i kdyby to nebyla "lešenovka" ale F1 z Aventadoru. >:D >:D
27. 11. 2013 15:39
Re: Novej trend
Jo vidíš - to jsem zapomněl >:D
27. 11. 2013 17:37
Magic Seats
První City měla Magic Seats (zvedání sedáků, nádrž pod předním sedadlem) jako Jazz/Civic. Ale druhá generace už ne...
Co tahle třetí?

Je to sedan a není to tedy stěhovák, ale na občasné převezení velkého krámu (třeba televize) to stačilo. A člověk mohl zbytek roku jezdit elegantním sedanem (to neberte jako hodnocení krásy City ;-) , ale jako hodnocení sedanů) a nevozit prázdný kombík.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
27. 11. 2013 20:09
Je to hezký.. a je to auto = má to zadek
Proč vlastně Evropa tak strašně nemá ráda sedany, víte to někdo?
:-!
Rozbalit vlákno
1
27. 11. 2013 22:14
Re: Je to hezký.. a je to auto = má to zadek
Praktičnost/ všestrannost, zdá se. Jakou roli v tom dnes hraje setrvačnost, těžko říct. Ale byla doba, kdy byly opravdu úspěšné a téměř pohltily trh. Odolávají jen vyšší třídy, kde jsou naopak klasické hatchbacky prakticky neprodejné (i když kombi jsou vlastně také hatchbacky; pořád se ale sedanům daří více než v nižších třídách).