Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda City na českém trhu: Nová generace bude stát od 359 tisíc Kč

Diskuze (18)
Honda zveřejnila ceník nové generace malého sedanu City. Základní cena je 359 tisíc Kč, první vozy budou dodány v září.

Předchozí generace Hondy City působila na evropských trzích relativně krátce. Sedan na platformě modelu Jazz se v Asii představil sice už v roce 2002, k nám se ale dostal až po faceliftu v roce 2005. Nová generace přinese techniku loni představeného Jazzu a atraktivnější design více inspirovaný modely Insight a Civic.

Jediným motorem v nabídce je benzinový 1,4 i-VTEC o výkonu 73 kW, který City sdílí s Jazzem a faceliftovaným Civicem. Kompaktní sedan s ním zrychlí z 0 na 100 km/h za 11,5 s a dosahuje kombinované spotřeby 6,0 l/100 km. Standardem je pětistupňová manuální převodovka.

Základní výbava obsahuje dva airbagy, manuální klimatizaci, elektrické stahování předních i zadních oken, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, elektricky ovládaná zpětná zrcátka a rádio s CD/MP3 přehrávačem a připojením Aux-In a USB. Standardem také jsou kotoučové brzdy jak na předních, tak na zadních kolech.

Verze LS přidává za příplatek 30 tisíc Kč boční airbagy, kryty zrcátek v barvě karoserie, boční ochranné lišty a vyhřívání zpětných zrcátek. ES má za dalších 30 tisíc Kč navíc okenní airbagy, přední mlhovky, tempomat, automatickou klimatizaci a 16palcová litá kola.

Honda City - ceny na českém trhu
Motor1,4 i-VTEC
Zdvihový objem [cm3]1339
Válce/ventily4/4
Převodovka6M
Nejvyšší výkon [kW/min-1]73/6000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1 ]127/4800
Max. rychlost [km/h]182
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,5
Komb. spotřeba [l/100 km]6,0
Cena S [Kč]359.000,-
Cena LS [Kč]389.000,-
Cena ES [Kč]419.000,-

Diskuze (18)
Avatar - Righ
4. 6. 2009 14:53
Smisene pocity
Na jednu stranu musim Honde priznat, ze design vozu se mezigeneracne zlepsil asi tak o 1000% a ve shode s nekterymi prispevky vyse povazuju soucasny City za jeden z nejhezcich malych sedanu spolu s Lineou, minulou Cordobou a podle me i Borou. Kdyz uz jsem u toho designu, tak zadni partie ve mne evokuje mix 407cky (profil) a BMW 1 kupe (zadni pohled). Stejne mne ale unika smysl techto malych sedanu - vzdyt to maji byt levna a prakticka rodinna auta, tak proc hra na nejakou reprezantativnost, ktera je v teto tride naprosto absurdni, na ukor pohlednosti a prakticnosti, jez poskytuje hatchback? Pocity reprezentativnosti muze sedan na platforme mensi nez je evropska stredni trida vyvolavat jenom v nejtezsich halucinacich. Snad kazda automobilka navic nabizi ke svemu low-end sedanu ekvivalent s karoserii se splyvavou zadi (i kdyz zrovna Honda je v tomto celkem vyjimkou, vnejsimi rozmery je City hadam uprostred mezi Jazzem a Civicem, nicmene vetsi prostornost a variabilitu nez Jazz urcite nenabidne). Dalsi vytka smeruje k bezpecnostni vybave - jak je mozny, ze auto v zakladu za 360 tisic ma 2 airbagy? Vi nekdo o tom, jak se to ma se stabilizacnim systemem? Za tohle nalezi Honde velky minus. Za motor je tomu samozrejme presne naopak. :yes:
4. 6. 2009 13:23
Re: CR vs. SR
platilo to pre City a rovnaká situácia bude aj pri Insight-e ;-)
4. 6. 2009 13:07
Re: CR vs. SR
mas pravdu, to ma nenapadlo, som zvyknuty, ze v CR maju vsetko skor.
4. 6. 2009 12:56
Re: Tohle jo
nieje VTEC ako VTEC ;-) pod týmto označením sa na trhu momentálne schováva niekoľko (4) rôzne fungujúcich systémov...
tvoj 2,4 DOHC VTEC je skoro posledný zástupca tradičnej filozofie VTEC - systém za účelom zdvihnutia výkonu vo vysokých otáčkach
4. 6. 2009 12:54
Re: CR vs. SR
predaj na slovenskom trhu bol spustený skôr než na českom... dôvodom boli štátne dotácie ( to slovo na š...) ktoré tu v tej dobe prebiehali