Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda City na českém trhu: ceny od 339 900 Kč

Libor Zezulka
Diskuze (91)
Na českém trhu se začala prodávat Honda City. Za základní model si Honda účtuje 339 900 Kč.

Honda Česká republika zařadila do nabídky nový model City. S tříprostorovým sedanem chce Honda prorazit především ve východní Evropě, ale zároveň věří, že si pro model budou do Česka jezdit i zákazníci z Německa. Honda City se prodává ve třech stupních výbavy S, Cool a ES a jedním zážehovým motorem s objemem 1.4 litru o výkonu 61 kW, který je spojen s manuální pětistupňovou převodovkou nebo s moderní automatickou převodovkou Honda s plynule měnitelným převodem CVT.

Základní cena Hondy City ve výbavě S činí 339 900 Kč. Za tuto částku dostanete ABS + EBD, dva čelní airbagy, elektricky ovládaná všechna okna a zpětná zrcátka, centrální zamykání, rádio s CD přehrávačem, posilovač řízení nebo palubní počítač. Nejdražší model 1.4 ES CVT přijde na 449 900 Kč. Ve výbavě jsou navíc boční airbagy, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a manuální klimatizace.

Libor Zezulka
Diskuze (91)
7. 2. 2006 23:51
Re: hrome
Pěkně ses rozjel :-) Je fajn, že připouštíš, že existuje styl vnitřku Fabia... a já bych dal do kontrastu třeba k tomu - aktuálně styl Clio. Pak věz, že opravdu jsou lidé, kteří jsou "jakodoma" ve Fabii a ničím je neosloví vnitřek Clia... Passata popisuješ dlouze a nedáváš pozitívní příklad povedeného... Co mi chceš předhodit? Passat na počátku 90tých let, tedy ten bez masky... byl opravdu majestátní. Nová generace, zejména po liftingu přesně zapadla do doby. Zakomponování zadních světel je takřka na nobelovku... Novej je opravdu novej a počty prodejů mi dávaj za pravdu, že se sejde rok s rokem a Passat, Apoštol krás smete komplet konkurenci. Ještě k Fabii sedan - co máš v rukávu? Thalii? Já opravdu nevidím v tomhle segmentu vyváženější auto, než Fabii... P.S. Vlastně mě moc překvapil tón tvého hodnocení evropské jedničky... zdá se mi až nenávistný...
7. 2. 2006 21:01
Re: hrome
Dobrá story... jen mi nedochází postoj k Fabii RS... přece... jde o sportovní náčiní a tak právě ta určitá strohost... řekněme... vnitřku, pasuje k charakteru auta. A v černé barvě může naplnit touhy mladejch kluků po lítačce. U těch vícegolfů bychom možná měli hledat v aktuální Jettě stopu "miniApoštola"... a já odhaduji, že minimálně v tomhle je Jetta povedená. VW je si totiž jisté, že designové vykročení Apoštolem bylo správně, já při pohledu na varianta musím než přitakat... a Jetta tohle podtrhuje.
7. 2. 2006 20:28
Re: Konecne...
Klid, Skyline. Ani jeden příspěvek není samoúčelný. Popravdě, tohle vypadnout z brány VW... jsem do půl hodiny na dozorčí radě :-) Ještě se snad umím podívat. Jinak souhlas, že uvnitř je to dobré... P.S. Thalia... a že já ji moc nemusím je proti tomuhle Kleopatrou... Když se podíváš dejme tomu na 147ku... nepřekvapí tě, že ten samej výrobce dělá 159ku... prostě obě (všechna auta) maj šmrnc... Zrovna tak si vem třeba Citroen... nebo Audi... citíš obrovskou jistotu designera, vnímáš tu "jednotu" stylu a křivek. A teď porovnej s tozptylem zde - City a Accord... rozumíš, v tom to je. Ne každá automobilka to dělá tak, že čím menší, tím ošklivější - zde snad nejpřesvědčivěji vyzní - FIAT. Píši ti to proto, abys nemyslel, že tu jízlivě stíráme tuhle koňadru... A na závěr... objektivně - sedan Fabia, ač ho nemusíme milovat byl z pohledu karosářkého dokonale provedný...
7. 2. 2006 20:13
Re: korejec
>:D >:D >:-[]
7. 2. 2006 20:12
Re: korejec
:-) Tak to teda by měl vidět každej... Dobrej tam je ten první příspěvek v diskuzi - "zabiják BMW" , >:D >:D Vidím, že si v klubu vyhrajete :-) ;-)