Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic: 10. generace se začíná vyrábět, do Evropy zamíří v roce 2017

Civic je světově nejprodávanějším modelem značky Honda. V Americe se začala vyrábět již 10. generace tohoto automobilu.
Zpět na článek
21. 10. 2015 16:08
21. 10. 2015 16:56
21. 10. 2015 18:29
21. 10. 2015 18:59
21. 10. 2015 19:05
21. 10. 2015 21:27
22. 10. 2015 09:25
21. 10. 2015 19:09
21. 10. 2015 19:21
21. 10. 2015 22:47
22. 10. 2015 09:23
22. 10. 2015 07:55
22. 10. 2015 09:55
22. 10. 2015 09:24
21. 10. 2015 16:52
21. 10. 2015 17:09
21. 10. 2015 18:12
21. 10. 2015 20:50
22. 10. 2015 09:51
22. 10. 2015 15:11
22. 10. 2015 09:48
22. 10. 2015 15:09
22. 10. 2015 11:21
22. 10. 2015 12:20
22. 10. 2015 15:07
Avatar - dewill
21. 10. 2015 16:08
Liftback?
Mě se 10G líbí z venku i zevnitř, ale když se kouknu na fotky, tak to na mě přímo křičí: proč to není liftback?

Interiér se vrací zpátky ke klasickému uspořádání, tedy až na ty budíky, na digi si prostě ještě dlouho nezvyknu:(
Rozbalit vlákno
16
Avatar - TeeJay
21. 10. 2015 16:56
Re: Liftback?
A proč by měl být? Američané chtějí sedan, tak je to sedan. Jinak musím souhlasit, vypadá to velice pěkně.

Těch současných interiérů je škoda. Hlavně v 8G byl geniální. Holt zvítězila politická korektnost. Aspoň že nezevšedněl zevnějšek. :-)
21. 10. 2015 18:29
Re: Liftback?
Naopak, zaplať pán bůh, že už budou pryč. Něco tak ošklivého, jako přístrojová deskua Civicu současné i minulé generace se jen tak nevidí, nemluvě o podivné ergonomii.. ;-\ :no: Ještě by se měli zbavit těch digitálních ukazatelů a udělat pořádné ručičkové!
21. 10. 2015 18:59
Re: Liftback?
Nastuduj si co je ergonomie. Ať neplácáš pojmy o kterých nic nevíš. Jako zdejší pisálci, co tvrdí, že je Škodofka přísně ergonomická, což je snad největší blábol co jsem kdy o autech četl.
Avatar - TeeJay
21. 10. 2015 19:05
Re: Liftback?
Přesně tak, po naprosté ergonomické dokonalosti v Hondě S2000 byl Civic 8G hodně vysoko, výš, než jakékoli jiné masově vyráběné auto. U devítky už Honda podlehla tlaku "ergonomů" a teď už je to běžný interiér.
21. 10. 2015 21:27
Re: Liftback?
Právě ta deska jak u 8, tak 9 se mi líbí.
Je to věc vkusu.
2017 je akorát, to budu měnit auto(končí leasing) už se těším!
Avatar - Blue Sun
22. 10. 2015 09:25
Re: Liftback?
Retro už nefrčí...
Avatar - donPedro
21. 10. 2015 19:09
Re: Liftback?
Tož bať, exteriér jest esecne japonského designu, snad přímo samurajským mečem vysekaná, a tak je to správné, tak to má byť (bo kazeň je to hlavni). Jen snad na zádi by bylo záhodno pravda trochen hodně popracovati, neb takto [odkaz] vypadá jaksi poněkud poměrně dost nedodělaně .......
Avatar - TeeJay
21. 10. 2015 19:21
Re: Liftback?
Nedodělaně ne, jen možná zbytečně překomplikované. Na to, jak je jednoduchý předek a přijatelný profil, je to zezadu trošku divočina. Ale zase si to nespleteš. >:D
Avatar - donPedro
21. 10. 2015 22:47
Re: Liftback?
No já měl na mysli hlavně ty vejfuky, přece jen máme tady 15. rok století 21. A Honda to umí líp, ne že ne
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
toto je fail [odkaz]
Avatar - Individualita
22. 10. 2015 07:59
Re: Liftback?
S výfuky souhlas, ale ještě uvidíme. Navíc vždycky to jde potunit :-)
Avatar - Blue Sun
22. 10. 2015 09:23
Re: Liftback?
Co je na tom tak špatně? Záď sedanu se mi líbí snad nejvíce z toho, co jsi nadhodil...
Avatar - white label
22. 10. 2015 15:37
Re: Liftback?
Vždyť píše, že ty výfuky.
Avatar - dewill
22. 10. 2015 07:55
Re: Liftback?
Proč? protože Američané a Asiaté sice chtějí sedan, ale konkrétně u tohoto auta by byl vzhledem k tvarovaní zádi liftback logičtější a ze zkušenosti můžu říct i praktičtější (měl jsem u jednoho auta oba typy kastle), i kdyby jen kvůli takové maličkosti jako je zadní stěrač.

Ergonomii nehodnotím, hodnotil jsem jen vizuální stránku a mám radši klasický interiér s budíky pod volantem (nejlépe analogovými)
Avatar - TeeJay
22. 10. 2015 09:55
Re: Liftback?
Praktičnost nepraktičnost, trh si žádá sedan, tak je to sedan. Kdo bude chtít výklopnou záď, může vzít evropský 5D. ;-) Sportovní silueta je tu čistě z estetických důvodů, vypadá to prostě dynamičtěji, než klasický sedan.
Avatar - Blue Sun
22. 10. 2015 09:24
Re: Liftback?
Nějaká šance, že by evropský interiér byl přeci jen v duchu současných generací? Tohle je fakt krok zpět.
Avatar - Individualita
22. 10. 2015 18:45
Re: Liftback?
I krok zpět je někdy krokem správným směrem ;-)
Avatar - TeeJay
21. 10. 2015 16:52
Civic
Tady je o autě samotném trošku více informací, než jen čtyři údaje o motorech. [odkaz] :-)
Rozbalit vlákno
0
21. 10. 2015 17:09
Motorizace
Škoda že to není naopak , už bych začal šetřit :-!
Rozbalit vlákno
10
Avatar - TeeJay
21. 10. 2015 18:12
Re: Motorizace
Můžeš začít, v Evropě by měl být manuál a dvouspojka, co jsem tak zaslechl. ;-)
21. 10. 2015 20:50
Re: Motorizace
... a atmo 1,4 ;-) ;-)
Mne vlasne nevadí. Len ma akosi iritujú všelijaký junáci, ktorí na týchto dychavičných 1,4 jazdia ako pakovia.
Avatar - TeeJay
22. 10. 2015 09:51
Re: Motorizace
Civic X má být nejsportovnější auto řady v dosavadní historii. Ten motor 1,34 už nemá pokračovatele a 1.3 z Jazzu tam hádám nedají. Takže buď 1.5 z HR-V nebo 1.0 VTEC Turbo.
Avatar - Individualita
22. 10. 2015 10:10
Re: Motorizace
Co jsem četl, tak 1.5 turbo ne? Pokud tu nebude ten, tak o civicu nemá smysl přemýšlet...
Avatar - TeeJay
22. 10. 2015 15:11
Re: Motorizace
1.5 Turbo nebude základní motorizace, měl jsem na mysli evropskou alternativu z atmosférickému dvoulitru. Nikdo si hádám nemyslí, že i v Evropě bude základ 160k dvoulitr. :-)
Avatar - Individualita
22. 10. 2015 18:46
Re: Motorizace
Základ je mi volnej >:-[]
Avatar - Individualita
22. 10. 2015 08:01
Re: Motorizace
Nějaký zdroj? Jaká dvouspojka?
Avatar - TeeJay
22. 10. 2015 09:48
Re: Motorizace
Chodím hlavně na hondaclub.cz, ale čtu zprávy porůznu i jinde.

Osmistupňové DCT, made by Honda. V současnosti ho má už Acura ILX a TLX. V úvahu připadá i 7DCT, ale to není dvouspojka Hondy, ale nějaká německá - taky už s ní byly problémy v hybridech pro Japonsko. Asi by nedávalo smysl dávat outsourceovanou skříň, když mají vlastní, leda že by chtěli odlišit Acuru. Ale v Evropě je to fuk, když se tu neprodává.
Avatar - Individualita
22. 10. 2015 10:08
Re: Motorizace
Tyjo sice je to globální model, ale těch rozdílů je tedy nemálo. Jsem zvědavej co tady nakonec vlastně budou přesně prodávat :-|
Avatar - TeeJay
22. 10. 2015 15:09
Re: Motorizace
Neřekl bych, budou to drobnosti, spíš než co jiného odrážející specifika jednotlivých trhů.
22. 10. 2015 11:21
škoda
konečne urobia poriadnu káru, ale dajú to sem s ročným sklzom a zas budú hovoriť, že sa eu neopla ako keď urobili prúser (súčasná verzia).
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Individualita
22. 10. 2015 12:20
Re: škoda
Ten roční skluz je přehnaný, půl roku by jim mělo stačit. Jestli ono to není tím, že ta evropská verze bude napůl jiné auto :-|
Avatar - TeeJay
22. 10. 2015 15:07
Re: škoda
To není škoda, ale Honda. >:D

Civic 5D se má v USA prodávat v létě 2016, v Evropě zkraje roku 2017, takže skluz bude půl roku. ;-)