Slubeny prehlad vsetkych novych modelov Honda na 5 rokov:
HONDA: CITY-CAR: od roku 2008 bude v ponuke v EU miniauto, postavene ako „world-car“ na baze Jp.-modelu Life. Na nasich trhoch bude namierene proti Toyote Aygo.///
JAZZ: premiera novej gen. v Japonsku v 2007. Niektore stylisticke prvky vraj budu pochadzat z konceptu WOW. ///
CIVIC: novinka. Od roku 2006 doplnena o 3dv. verziu (vratane Type-R: [odkaz] ) ///
CR-X: uz v roku 2006 by mal byt v Japonsku predstaveny koncepcny nastupca maleho roadsteru CR-X. Kedy, a ci vobec, sa dostane do EU neviem...ale pre kompletnost tu info uvadzam. ///
ACCORD: nova generacia v predaji od roku 2008, volitelne aj s pohonom 4WD. (mohol by to byt sedan v tom zelenom policku: [odkaz] ) ///
LEGEND: novinka ///
S2000: nemam nijake spravy o tom, ze by sa pripravovalo nieco uplne nove. Zachytil som nieco o rokoch 2007-08, ale nic konkretne to nebolo. Osobne si myslim, ze dojde iba k zvyseniu objemu motora, ale nepocitam s uplne novym autom.... ///
SUPERSPORT: Prezident Hondy Takeo Fukui potvrdil v japonskej tlaci, ze premiera nastupcu NSX bude na ich domacom trhu v roku 2008. Najneskor koncom roka 2009 sa novy supersport dostane aj do EU. (mozna podoba auta: [odkaz] ). Ukoncil aj spekulacie o pocte valcov motora: bude to definitivne V8.///
FR-V: relativne nove auto ///
CR-V: nova generacia sa na trh dostane v roku 2007. Mala by byt znatelne vacsia, nez sucasna: https://gateway.nifty.com/service/g-way/…
Konečně ;-) Super jako vždy! Díky za informace. P.S. co ten Type-R? Ví se už něco bližšího o motoru? Mluví se o 2.0l 200 koní, ale to mi připadá málo vzhledem k posilnění konkurence. Ta 2.4 je prý zase moc těžká.. A co Accord Type-R nebo alespoň třílitr..
Chybi ti?;-) Co tvoje kosmicka kuchyn? Stejne mi nikdo nevymluvi, ze nejlip se vari na plynu :-! PS: Mam na nej i mobil, kdybys mu chtela napsat smsku >:-[]
Co te na tom prekvapuje? Jsem prece stara svine, nijak se tim netajim >:-[] Jo takhle pekne vecer doma smska, GTI rekne jen , ze to byl klient a za chvili dalsi a dalsi a dalsi...... >:-[] Pani GTI ova by byla nadsena >:-[] >:-[]:-!
Plyn je prezitek, indukce je budoucnost, ma to vsechny vyhody plynu a pritom je to cista prace. A navic je to nabouchany elektronikou, to mam rada. Jestli mi chybi GTI? No u nas na mandlu furt nejdou ty pojistky... Jeho mobil ne, to zas ja hraju na ferovku, sranda musi bejt, to jo, ale problemy ja lidem nedelam.
Jsem staromilec, plyn mi nevymluvis a veci nabouchany eletronikou ve me vzbuzujou pocit lehke paniky:-) To byl taky jen zert, jeho mobil bych ti nedal. Ne ze bych ho tak miloval, ale mam se rad;-) Mas tendenci vsechny tradicni veci nahrazovat necim, co je nabouchany elektronikou?;-)
Vsechno samozrejme ne zejo, s robotem bych si asi nezasukala, ale jinak jo, urcite, uz slovo tradicni se mi nelibi, mam rada novy technologie a fascinuje me vsechno z budoucna, bohuzel si taky dost veci neumim odeprit, ale zas na druhy strane umim usetrit tam, kde to nedokaze vetsina zenskejch, takze doma problem nemam. Jediny, ceho se v budoucnu desim, sou autopiloti nebo neco podobnyho, nemuzu bez rychly jizdy a povedomi, ze to mam ve svych rukou (ten volant...) zit. Ale zase si rikam, ze tady nejsou penize ani na spraveni kocicich hlav, natoz nejaky cidla pod povrch. Cetla jsem uz nekdy pred 15 lety, ze neco takovyho testovali na nejakym kousku dalnici v USA, ze se auta zarazuji a udrzuji urcitou vdalenost a rychlost a ridic muze zatim spat. Presne se pamatuju, jaxem se tenkrat lekla, ze za 10 let uz to bude urcite aspon nekde normalni... ale jelikoz se este za 15 let nic nestalo, tak myslim, ze dalsich par desitek let muzem bejt v klidu.
Kdyz mas tak rada tu techniku, tak i ten sex muzes ztechnologizovat. Zkus se kouknout na www.sybian.com , treba te to zaujme a budes mit dalsi moderni vymozenost do domacnosti;-) Jo, autopilot je nocni mura kazdyho z nas ;-\ Co ti vadi na slove "tradicni"?
Ne, to jsme si nerozumeli, nemyslela jsem, ze bych do sexu nemichala techniku, myslela jsem, ze bych nemenila organickyho partnera za mechanickyho. A slovo tradicni ve me evokuje neco staryho, sice odzkousenyho, ale staryho, zkratka radsi se necham inspirovat tim, co nam veda prinasi novyho, divam se porad dopredu, nemyslim na to, co bylo. Proste mam averzi ke vsemu starymu a dokonce ani nechapu, jaxe nekomu muzou libit stary auta. Ani takovy ty stary unikaty, kdyz to srovnam treba s tim conceptem coupe Infiniti, tak bych nevahala ani na minutu. Asi to neni spravny, ale kazdej sme nakej no, vo tom ten zivot je.
Nesmysly? Fakta: Chevrolet Avalanche SUT 2002 (v prodeji od 2001). GM představuje unikátní kombinaci pick-upu a osobního auta a kategorii nazývá SUT. Hned po uvedení na trh je vyprodán na 2 roky dopředu. Detroit 2004: Honda představuje Honda SUT Concept. Sériová verze je pod názvem Ridgeline v prodeji od 2005. Co se týká designu, je to subjektivní názor a snad na něj nepotřebuju žádná fakta. ;-)
Koukam, zes nepochopil... Je i Explorer Sport Trac jen "parazitkou na Avalanche"? Ja jen, abysme si ujasnili pojmy. Zjevne nema smysl se bavit o technickych detailech, kterymi se Ridgeline od Avalanche (a ostatnich) odlisuje, kdyz nemas jiny argument nez ten, ze "Avalanche byl driv". Klidek Lonesi, to ti nikdo nebere. Ale Ridgeline je proste lepsi. Taurus byl na trhu taky driv, nez Accord, ale dnes mu nesaha ani po kolena. Chapu, ze je pro amerikanofila, jako ses ty, tezke se s tim smirit.
Mno tohle jsem už s někým řešil, ale tuším že to byl Tom(Tomyota). Jsem fanda amerických aut. Nejsem fanda marketingu GM a Fordu. Nejsem fanda jejich manažerů. Nejsem fanda astronomických výsluh, které vyplácí bývalým zaměstnancům. Nejsem fanda jejich sekretářek, skartovaček, image v očích třetí osoby. Zajímají mě jen ty auta. Nikdy si nebudu vybírat auto podle toho, jakou marži si dokáže výrobce přirazit nebo podle toho jak málo hodin tráví auto na montážní lince. Mimochodem má nejoblíbenější značka (Cadillac) propad neměla. I přes to, že 2 nejklíčovější modely čekaly na novou generaci (to znamená doprodávaly zbytky), měla nárůst 0,3%. V roce 2006 se těším na velikánský růst Cadillacu se stejně zatajeným dechem, růžolícíma tvářema a štěstím v očích, s jakým se ty raduješ vždy když zanikají tradiční výrobci.
Napsals, ze se Ridgeline prodava mizerne. Celkem jednoduse jsem ti ukazal, ze to neni pravda. Tvuj prispevek je sice hezky pateticky, ale mimo misu. /// On si nekdo vybira auto podle marze nebo poctu hodin na montazni lince? Muzes to specifikovat? Nikoho takoveho neznam... /// PS: Honda rostla (v USA) o 4.8%, Acura o 5.3%. To jen tak pro informaci.
Na pick-up se prodává vážně špatně. Za rok 2005 prodali 42,593 kusů. / Netvrdím, že vybírá. Poukazuji na věci, kterýma se japanofilové rádi chlubí. Nikdo neupírá japonským výrobcům vysokou efektivitu a ziskovost. Ta by mě zajímala, kdybych zvažoval nákup automobilky. V nákupu automobilu je to irelevantní. Takže i to, kolik kdo ovládá procent trhu.
Ehm, nikoliv za rok, ale za 10 mesicu. A jestli je to spatne? Honda planovala 50k za rok, coz splnuje. Cadillac se taky nejspis v Evrope prodava mizerne a navic je to jen parazitka na zavedene luxusni limuziny, ze? /// Nechapu. Napises, jak ses rad, ze Cadillac rostl o 0.2%, ale kdyz ja mam radost, ze Honda rostla o 4.8, pises uplne mimo misu, ze je irelevantni, kolik ovlada trhu... Proste nechapu.
Cadillac není parazitka. Vyrábí zavedené luxusní limuzíny co je svět světem. Navíc stále svým nezaměnitelným stylem. A v Evropě má Cadillac takový růst, že Lexus v Evropě zválcují velmi velmi brzo. / Ano, mám z toho radost ale netvrdím, že to je ten důvod, proč je to nejlepší značka. Proto je to pro obyčejného kupce irelevantní. Mě jako fandu značky to těší. A bylo to 0,3%. Nekraď mi desetiny. >:D
Tak to pozor! Lexus v roce 2005 prodal v Evropě +- 30,000 a do roku 2010 to zvedne na 50,000 ;-) Tohohle Caddy prostě nidy nedosáhne - možná jedině s tou faceliftovanou Vectrou BLS >:-[]
Jak Lexus tak Cadillac plánují velké nárůsty pro příští roky. Uvidíme jak se komu podaří naplnit plán. Faceliftovaná Vectra v dieselu ani faceliftovaná Toyota Altezza v dieselu mě moc nezajímají. Ale pro objemy prodejů budou stěžejní. Jinak ač na platformě Epsilon, mezi Vectrou a Saabem 9-3 jsou značné rozdíly v bezpečnosti, jízdních vlastnostech atd. A BLS bude vycházet právě ze Saabu. Lexus má velký náskok v počtu let na evropském trhu a prodává asi desetkrát tolik co Cadillac v Evropě nyní. Nicméně dynamika růstu prodejů je už několik let okolo 20% procent ročně. Cadillac vzrostl v 2005 oproti 2004 o 50% (od nástupu filosofie Art&Science v roce 2002 se prodeje v Evropě zpětinásobily!). Samozřejmě z o jeden řád nižších čísel se mnohem snáze roste. Ale to, že začne prodávat konečně "malé" auto by mělo dynamiku růstu ještě zesílit.
Lonesi, nevykladej mi, ze nove Cadillaky maji "stale svuj nezamenitelny styl". To byla pravda tak pred 10-15 lety. Dnes se snazi jit s dobou a styl novych aut je uplne jinde, zvlast tech, ktera jdou do Evropy. Uz jsem to psal jinde, pro me jsou to dost hrozna auta a kdybys nenosil bryle s hvezdami a pruhy, taky by sis na Autosalonu v Brne vsiml, jak lacine vypadaji svetla a interiery, me to nejvic pripomnelo 300C, coz je naprosta tragedie (teda ty Caddy jsou lepsi, ale v podobnem stylu, tj. pokus o evropsky vzhled, ze ktereho vznikl paskvil, ani ryba, ani rak)./// Zminku o rustu (pardon za tu desetinku) jsi uvedl prvni, ja jen uvedl cisla Hondy pro srovnani. Nic o "nejlepsi znacce" z toho nevyplyva a nechapu, jaks na to dosel.
Že Cadillacům nerozumíš tě omlouvá. Současné Cadillacy jsou designově dokonalé. Mají design typicky cadillacoidní. Zadní světlomety odkazují na slavné "ploutve". Příď je uprostřed jakoby prolomená vpřed. Tvary se inspirují nejmodernějšíma stíhačkama (i to patří ke Cadillacu).
Soucasne Cadillaky jsou designove dokonale jen pro tebe, nejake obecne soudy si nech od cesty. Cim se inspiruji je dost jedno, pro me je dulezite, jak to vypada. Jak jsem rekl, v Brne jsem se na ne tesil, ale bylo to velke zklamani, asi jako kdyby tam byl rovnou ten MPi.
Ja znam tisice takovych, kteri si je nekupuji. Kdyby to byla "dokonalost sama", ostatni luxusni znacky by neprodaly ani auto. Takze svou predchozi vetu rozsiruju na "...dokonale jen pro tebe a jeho fanousky a kupce". Na tom, aby sis nechal obecne soudy od cesty to nic nemeni.
Čí seš -Japonci hýbou světem Ať se ti to líbí nebo ne auto od Rejžáků jsou daleko lépe zpracované než jakékoliv auto Made in USA a ví to i Amíci a sere je to-ale proč by si ho nekoupily? >:D
Ridgeline NENI razen mezi velke pick-upy, ale mezi kompaktni. Tam se Toyote i Nissanu dari celkem slusne. A Ridgeline neni az takova rarita, nicmene jich pochopitelne jezdi min, nez F150, kdyz je auto v prodeji teprve 9 mesicu.
OK, tak to vypadá větší. Aby sesadila Ford F-150 z pozice nejprodávanějšího pick-upu, musely by se její prodeje zvýšit více jak 20x. Možná v příštím století. ;-)
Ridgeline se s F-150 srovnava jen tak z hecu, aby ukazal, ze i 3.5 V6 muze byt vykonnejsi, nez V8. Se soucasnou situaci benzinu je dost mozne, ze nebude potreba cekat do pristiho stoleti >:-[] Technicky je Ridgeline o tridu vys, nez drtiva vetsina konkurence a nektere jeho prvky uz vsichni pilne kopiruji. I ten Accord nejak zacinal, nezapominej na to.
No vidíš. A já myslel, že chce dokázat, že i malý V6 pick-up může být dražší než velký V8 pick-up. Které prvky že tak pilně kopírují? >:D To co nestihli okopírovat od Chevyho?
Obecne srovnani s F150 nema smysl, takze neco o cenach je trochu mimo. Avalanche stoji o peknych par tisic vic, nez Ridgeline (jiste i kvuli V8). O techto autech vis zjevne naproste (s prominutim) ho.no, jinak bys nenapsal takovou kravinu, ze neco okopirovali od Chevyho. Udelej pro sebe neco, precti si, co je Ridgeline zac a pak se aspon nebudes ztrapnovat. :no:
Ze o Ridgeline nic nevis neni urazka, ale fakt. Az si neco zjistis, sam pochopis, ze reci o nejakem kopirovani od Chevy byly velmi trapne. Ja taky nepisu o Cadillaku, ze ma nejvetsi motor 1.4 MPi (coz by bylo na urovni tveho prispevku a asi uznas, ze by to ode me bylo dost dementni). Takze klid.
Tvůj příspěvek byl dementní i tak. Ty si uvedl jasnou nepravdu (s tím MPI). Můj příspěvek je od začátku o tom, že Japonci nemají invenci třeba k tomu, aby vymysleli novou kategorii aut jako Američani (SUV,MPV,SUT). To je fakt. Proto nikdy nemůžou být trendsetterem v čemkoliv jiném než v číslech.
Uz jsem ti rekl, ze se mas o Ridgeline informovat. Pak bys pochopil, ze tvuj prispevek byl stejne jasna nepravda, jako to MPi v Cadillaku. Ze o Ridgeline nic nevis te v tomto pripade neomlouva, protoze se porad snazis zjevne hlouposti protlacit jako pravdu. 1+1 jsou 2 a ani ty na tom nic nezmenis./// Japonci maji invence dost, opet ukazujes, jaky mas nulovy globalni prehled. Zacina me diskuse s tebou unavovat, protoze se chovas jako petilete decko, ktere chce ucitelce dokazat, ze Viden je na Tahiti. Mrkni se nekdy na Civic Shuttle, ten predbehl svou dobu o hromadu let. Prikladu je vic, ale prehled jako Marko nemas ani omylem a jakakoliv diskuse mimo USA je s tebou nemozna.
Pěkné. Uznávám, že celosvětový přehled o modelech (natožpak novinkách) jako Marko nemám ani zdaleka. O tom ale tahle diskuse nebyla. Ovšem tenhle pokus o podpásovku a dovolávání se Marka jen ukazují tvojí ubohost a zoufalost. To jen s tebou se nedá rozumně mluvit o čemkoliv jiném než japonských autech. Zaslepenec si ty. V životě sem tě neslyšel chválit cokoliv nejaponského. Já obdivuju mnoho evropských a japonských aut. I když ty japonský mi znechucujou zaostalý stvořeníčka jako jseš ty.
Diskuse byla o tom, ze placas nesmysly a jeste se tvaris, ze tomu vlastne rozumis (kopirovani od Avalanche, chybejici invence atd.). Pravda je pritom uplne jinde, na to tvuj rozhled bohuzel nestaci. Navic ani nejsi ochoten si ho rozsirit, misto toho mi nadavas do zaostalych stvorenicek. Chtelo by to vic sebereflexe a min silnych slov, Lonesi.
Když tak koukám na tu sérii japonských novinek (zejména Infiniti, Lexus a Honda) a na ty udělené ceny, tak mě tak nějak napadlo, že v tom má asi trochu zmatek.. já myslel, že Tokio Motor Show už dávno skončilo >:-[]
Tohle je téma pro Lonese... héééj, dej to tam prosím tě trochu do pořádku... kdo to rozhod´... nadšenci z čínský čtvrti? Miluju auta... krásný auto poznám na sto metrů... P.S. Lonesi, dá se, prosím tě, zjistit jaká sociální vrstva kupuje Čivavy ve Státech?
No kdo nemá ani v USA na benzín? Když je tam průměrný plat $ 3000 a litr benzínu stojí $ 0,5. :-) To pro nás Čechy s průměrným platem 17 000 Kč je jako by benzín stál 2,8 Kč za litr.
Já si přečetl tady minulej tejden genezi Civica a bylo to hezký čtení... dělaj na něm pěknejch pár let... tak nějak ho chápu jako povedený auto pro nejširší masy a myslím, že i tak ho chápou ve státech. Desetiletí ho šlechtěj k obrazu japonskejch lidí a jsou úspěšní, jak vidím i ve Státech. P.S. Za 2,80 nekoupím ani Aquilu...
skusim ti pomoct rozlustit socialnu vrstvu, ktora si kupuje civica. vo vacsine su to studenti, aj ked to zaplatia rodicia. chodim na college kazdy den, a vidim to mnozstvo. medzi mladymi je to auto oblubene, ma smrnc, malu spotrebu, aj ked to amikov az tak netrapi, vykonny motor a hlavne je spolahliva. starsie hondy kupuju spanieli, portorico a podobna vzrastom nizsia skupina ludi, ktori sa na tom doslova a dopismena odbavia roznymi kridlami, vyfukmi a inymi somarinami.
co sa tyka pickupu, fakt je ten, ze honda trafila do cierneho. ako niekto pisal, nie je to full size pick up, preto sa neda porovnavat s f150. v prvom momente ked som ho videl nazivo, som sa chytil za hlavu, lebo mi pripadalo strasne hranate. zvykol som si, lebo nic ine mi nezostavalo. aj napriek tomu, ze nepatri medzi najlacnejsie, vidim ich viac a viac. a kto ich kupuje? este je skoro na hodnotenie. predava sa kratko. pekny den. :-)
Predseriovy prototyp Acury RDX (moj nazor: oproti krasnemu konceptu to velmi vyrazne na krase stratilo. Nie je to designovo ciste, a z niektorych uhlov trochu disproporcne): [odkaz] /// [odkaz] ///
[odkaz]
Z toho "front-angle" pohladu sa zda byt ponton karoserie dost nizky v porovnani s prednymi castami presklenej plochy a smerom dozadu to stupa v pontone a presklena plocha sa znizuje. Mozno to robi uhol natocenia auta...ale robi to na mna dost zvlastny (neprijemny) dojem... A tiez tomu nepridava uplatnenie tej zvalstnej mody, ked ma SUV pomerne malu svetlu vysku. Potom nsa mi nepaci ani obrovske mnozstvo designovych prvkov uplatnenych na prednej casti - ale to je zas vec vkusu...niekomu sa mozno prave to paci...
Velká prosklená plocha bývala donedávna téměř charakterovým rysem Hond. To, že ponton stoupá a prosklení vzad klesá mi přijde normální, stejně tak mi nevadí příď s členitými světlomety. Pokud jde o zadní lampy, je otázkou, kdo je měl dříve - Audi, nebo Acura? :-) . Ale máš pravdu, že z jistého úhlu působí trochu zvláštně, ale takové úhly mívá většina aut.
Me nepripada, ze by to ztratilo. Videl jsem fotky primo z NAIAS a vypada fakt dobre, predevsim zadek je super a konkurence ma co delat. X3 je jednoznacne nejhnusnejsi SUV, RX300 byl hezci driv (ty zadni svetla, opreny o okno proste nemuzu, stejne jako u Vectry kombi) a Infiniti v teto tride nic vhodneho nema. Spis, nez design (ktery nezklamal) me ted zajima, co ten motor. Prvni turbo v Acure.
Prva vec je, ze v serii to akoby stratilo ostrejsi dojem konceptu. Potom je tu ten velmi clenity predok - ten na koncepte taz "bohato" nevyzeral. Linie na koncepte boli hladsie a tak nevynikali pre mna rusive prvky ako zalomene svetlomety, vsadena maska, spodna cast naraznika, atd... Su to iba detaily - ale je tu vidiet ako detaily celkovo zmenia dojem na aute. Aj ked chapem, ze detaily z konceptu by asi boli vyrobne nakladne a minulorocny koncept bol robeny viac na dojem... Ale tak to byva: koncept ma casto nadchne, ta seria uz taka slava nebyva... Btw. ano, zo zadu to vyzera lepsie, a menovane auta su tragedie. ;-)
Bohuzial, stale tomu v zasade nemozem prist na chut. Vidim tam tie iste "body", ktore sa mi nepacia. Fakt ale je, ze pri istych pohladoch a nasvieteni to robi o trochu lepsi dojem...(napr. ten predobocny odspodu foteny). Ale to je iba moj pohlad na vec - takze nijaka tragedia. ;-) Proste mi RDX nesadla, to je vsetko.
Co nadelam, jen jsem to zkusil:-) Me se na "zivych" fotkach libi vic, nez na PR, tak jsem si rikal, ze problem bude treba prave v nich. Tak snad priste ;-)