Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic Concept: Premiéra v Detroitu

Lednový autosalon v Detroitu se stane místem světové premiéry konceptu nové generace Hondy Civic.
Zpět na článek
14. 12. 2010 17:45
14. 12. 2010 17:57
14. 12. 2010 21:12
14. 12. 2010 21:57
15. 12. 2010 12:52
14. 12. 2010 17:33
Protiaerodynamický humus
Přední kapota mizerně přesahuje přes světla, tím vzroste odpor. Na přední masce je také víc děr a korunu všemu dává nárazník levného Fiátku Punta.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - King
14. 12. 2010 17:36
Re: Protiaerodynamický humus
Tak teď se tedy celé aerodynamické oddělení Hondy zoufale chytá za hlavu, jaks odhalil ten jejich šlendrián. >:D
15. 12. 2010 01:05
Re: Protiaerodynamický humus
Hmmm... a co ty, "wolffe" z dálného východu? :-O
Avatar - King
15. 12. 2010 12:49
Re: Protiaerodynamický humus
e? Vstals dnes velkým svalem hýžďovým napřed, nebo to máš chronické? :-|
Avatar - King
14. 12. 2010 17:45
Civic 8G Evo 1
Pokud má tahle skica signalizovat, že správnou cestou je podle Hondy nikoli styling přídě, prezentovaný na faceliftu Coupe [odkaz] a sedanu [odkaz] , ale spíše filozofie původního kupé [odkaz] , respektive evropského Civicu, pak je to signál jedině správný. :yes:

Smutné je, že klasickým kompaktním kupé v Evropě dlouhodobě pšenka nekvete a tak si ho budeme moci prohlížet nanejvýš tak na internetu. :-(
Rozbalit vlákno
6
Avatar - gld
14. 12. 2010 17:57
Re: Civic 8G Evo 1
Načo vyrábať alebo do európy voziť kupátka, keď stačí trojdveráku dať stúpajúcu líniu okien a hneď máš coupé ;-\
14. 12. 2010 21:12
Re: Civic 8G Evo 1
Malinké coupé, Kingu, je v Evropě vyčpělý téma přesně, jako dederonová košile. Životaschopný produkt je SCIROCCO, to je kompaktní "coupé" tohoto století.
Avatar - King
14. 12. 2010 21:57
Re: Civic 8G Evo 1
Velikost je stejná, GTI, jen jedno z těch dvou aut je kupé (Civic) a to druhé hatchback. To jsou konce, v kolébce automobilizmu. :-O
15. 12. 2010 11:45
Re: Civic 8G Evo 1
Trendy bohužel v Evropě udává především duo Audi/VW a obecně pokud s něčím nepřijde evropská automobilka, šance na úspěch je minimální. Kdo štěkl po Outbacku, dokud nevyjelo Audi s Allroadem, podívej se na úspěšnost hatchkupé od BMW, ale Scirocco úspěšné je, kolik mělo Mitsubishi MPV a nikdo jimi nejezdil dokud Renault znovuneobjevil Ameriku se Scenicem, Honda měla i kompaktní MPV s vyšším podvozkem a pohonem všech kol (Civic Shuttle 4WD) a nikdo tím tehdy nejezdil. To samé nastane, až evropská automobilka znovuobjeví klasické kompaktní kupé. Hold jak na to nemají odvahu místní automobilky, tak pak ani kupující. Soused typu XY by se mi mohl smát...
Evropa je vůbec divná kolébka motorismu... Tak patriarchální, že je vlastně sama proti sobě. Tleskáme tady jenom sobě a svým pseudoúspěchům. Tleskáme naftovým vozům, bodejď by ne, když s radostí platíme nejdražší pohonné hmoty, tleskáme pseudoekologii a s radostí budeme jezdit ve vozech s přeplňovanými sekačkovými motory jejichž přínos ekologii je tak maximálně papírový stejně jako všech těch biosraček v palivu, za identická auta platíme rádi o několik desítek procent víc než zbytek světa, ale přestože si svět ťuká na hlavu, my samou hrdostí na "to evropské" nevidíme vlastní blbost:-)
Avatar - King
15. 12. 2010 12:52
Re: Civic 8G Evo 1
Jak říkáš. :yes: A těch příkladů je víc. Naposled třeba SsangYong Actyon vs BMW X6. :-)
16. 12. 2010 22:06
Re: Civic 8G Evo 1
Není příjemné číst to, co jsi napsal, není příjemné o tom chvilku uvažovat a vůbec není příjemné si přiznat, že máš BOHUŽEL ZATRACENĚ PRAVDU.....sorry, reaguji na příspěvek MichalH!