Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic: První snímek 9. generace

Honda Civic deváté generace bude mít ve verzi hatchback opět rozdělné zadní okno
Zpět na článek
1. 9. 2011 08:37
1. 9. 2011 10:56
1. 9. 2011 08:48
1. 9. 2011 09:03
1. 9. 2011 09:23
1. 9. 2011 09:53
1. 9. 2011 16:26
2. 9. 2011 21:25
1. 9. 2011 16:31
1. 9. 2011 10:56
1. 9. 2011 09:25
1. 9. 2011 09:55
1. 9. 2011 09:54
1. 9. 2011 11:31
1. 9. 2011 11:29
1. 9. 2011 11:51
1. 9. 2011 12:45
1. 9. 2011 14:10
1. 9. 2011 15:02
1. 9. 2011 15:19
1. 9. 2011 15:29
1. 9. 2011 16:46
1. 9. 2011 14:12
1. 9. 2011 14:36
1. 9. 2011 14:56
1. 9. 2011 14:13
1. 9. 2011 14:38
1. 9. 2011 15:10
1. 9. 2011 15:30
1. 9. 2011 15:35
1. 9. 2011 12:41
1. 9. 2011 17:08
1. 9. 2011 09:38
1. 9. 2011 15:26
neregistrovaný "Kubajsu"
1. 9. 2011 16:20
1. 9. 2011 17:00
1. 9. 2011 21:03
2. 9. 2011 06:31
1. 9. 2011 08:37
Civic
Zda se mi, ze ten pas co rozdeluje zadni okno je trochu nize a navic vypada to, ze Civic bude mit zadni sterac - chce se rici konecne, otazka zustava jak ten sterac zakonponuji do celkoveho looku auta.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - King
1. 9. 2011 10:56
Re: Civic
Nezdá se ti to. :-)
Avatar - KANKUNEN
1. 9. 2011 08:48
výborně
Záď se povedla.
Rozbalit vlákno
44
Avatar - Choochoo
1. 9. 2011 08:57
Re: výborně
Vypadá moderně a luxusně. Řekl bych že dojde k mírnému přechodu od sportovního vzhledu k luxusnímu. Německé konkurenci uteče o další generaci >:D
Avatar - Dinar
1. 9. 2011 09:03
Re: výborně
>:-[] Jasně, hlavně tím úžasným prostorem, díky "kompaktnímu zkrutnému nosníku" na zadní nápravě, to je skutečně útěk, ale tak nějak opačným směrem.
Avatar - KANKUNEN
1. 9. 2011 09:14
Re: výborně
Dinare, co zase rýpeš. Mnohem víc lidí ocení ten prostor než o 3,23% lepší jizdní vlastnosti na limitu. Honda už není sportovní značka, ale kytičkový kombajn. Bohužel já Hondu chápu jako ty, sportovní značku, která by měla jezdit 1.ligu s Focusem a Mazdou 3. Vypadá krásně agresivně, ale podvozek a motory už takové nejsou.
1. 9. 2011 09:23
Re: výborně
S tím souhlas, byl jsem překvapen kolik je v tom autě místa. 4 vzrostlé jedince to pobere přímo luxusně, jak kdyby jsme byli o třídu výše :yes:
Trošku zklamání bylo jak je tvrdý a drncá, což způsobovalo i nepříjemné rázy od podvozku (1.8vtec executive). U seriových 17" bych takové prkno nečekal.
Avatar - Dinar
1. 9. 2011 09:53
Re: výborně
A vo tom to je, nikdo neumí zázraky, vždy je něco za něco. Principielně nemám nic proti tuhé zadní nápravě, jenže civic byl vždy prezentován coby auto s řidičským zaměřením a také jeho cena není taková, aby se dalo argumentovat třeba meganem. Tedy ze zatím známých informací plyne, že nic se nemění, i v této generaci to bude auto nijak nevybočující z průměru třídy, o.k., jen si prostě představuju ten pokřik, přijít tak někdo z evropanů aspirujících na třídní špičku s pevnou nápravou a dvěma motory, předvést tohle focus nebo golf, tak je tu v diskusích přitlučou na kříž tisíci příspěvků. O civicu si jistě přečtu ze všeho nejdříve to, že je futuristický, už se těším. :-) ;-)
Avatar - Choochoo
1. 9. 2011 14:10
Re: výborně
Cos cekal? Ze to bude ladnost jako na Ochcavkovych 15? >:D
Dat na Civica kola s Ochcavky, tak si myslim ze podvozek bude +/- stejne hodnocen. Osobne mam radsi tvrdsi a menenaklaneci podvozek. V hodnoceni je v krizovych situacich hodnocen lepe, coz si myslim je dulezitejsi.
1. 9. 2011 16:26
Re: výborně
Co je to ochcavka? Neznám....
1. 9. 2011 16:31
Re: výborně
Já si osobně myslim, že mám na 19" tvrdý auto. Přesto je Civic výrazně prkenější. Ve předu to jakž takž jde, vzadu lidi na českých silnicích docela trpí.
Avatar - King
1. 9. 2011 10:56
Re: výborně
Co je to "Jezdit první ligu s Mazdou3"? K tomuhle mám zajímavou storku. Jezdil jsem týden s M3 a protože je to aspirant na nejsportovnější japonský hatch, zavolal jsem známému, ať doveze Civic (má 1.8 předface, ještě na PS2kách), že porovnáme.

První bod byl pro Mazdu -nižší posaz. Tím ale výhody v interiéru skončily - malý rozsah volantu a tím posaz na krátké nohy, tenký volant, sedadla s minimálním bočním vedením. Interiér ve všech směrech stísněnější ) krom hlavy zvadu, logicky), kufr o parník menší. Tak se jdeme projet na pro oba známou trasu.

Nejen že jsem mu na okresce s 2.2 dýzlem v autě, které se mnohem méně naklání, nestačil, ale ještě jsem byl vyděšený z přeposilovaného a pomalého řízení. I řazení má M3 horší.

Pak jsme se vyměnili a nechápal jsem ještě víc - na divné nastavení Civicu 9G jsem si vždycky musel docela dlouho zvykat a na to prostě 20 km nestačí, takže jsme na tom byli s rychlostí +-nastejno, rozdíl v tom, jak se obě auta řídí, je ale propastný.

Je jasné, že to není srovnání srovnatelných aut, ale chci jen říct, že pokud by M3 jezdila první ligu s Focusem, pak by ji Civic jezdil taky, jen by asi hrál o baráž. Fakt, že o generaci novější mazda s rozhodně vypiplaným víceprvkem, byť s těžkým dieselem na čumáku, není schopná pojet první verzi Civicu se skutečně nevycválaným šasi, mě docela překvapil. Nehledě na to, že při řízení mazdy máš pocit, že jedeš v golfu, což určitě není špatný stav, ale sportovní vzdor designu karoserie ani za mák.

Takže ať se účetní v Hondě snaží, jak jen mohou, sportovní flair se jim prozatím vygumovat nepovedlo. A pokud Honda slibuje trošku nadneseně zlepšení jízdy o dvě generace, pak by Civic 9 mohl příjemně překvapit. Focus totiž udělal značný krok zpátky. ;-)
Avatar - Anonym
1. 9. 2011 09:25
Re: výborně
Megane RS ma rovnaky typ zadnej napravy... ;-)
1. 9. 2011 09:34
Re: výborně
No, ani ten Civik na tom není s podvozkem kdovíjak bídně. Jsou horší.
Avatar - Dinar
1. 9. 2011 09:55
Re: výborně
Jsou i lepší, jen říkám, že je to otázka aspirací a ceny, ale třeba se už v této generaci dočkáme střízlivého pohledu na civic.
Avatar - Dinar
1. 9. 2011 09:54
Re: výborně
Nepochybuju o tom, že civic typeR bude schopné auto, ale megane rs nijak nevypovídá o tom, jak jezdí standardní megane.
Avatar - King
1. 9. 2011 11:31
Re: výborně
Jen aby nějaký Civic Type R vůbec byl... 8-s
Avatar - King
1. 9. 2011 11:29
Re: výborně
Dinare, není to tak dávno, to měl "etalon třídy" vzadu trubku taky, jak to chudák zvládal, když měli jiní vpředu ivzadu lichoběžníky, to mi pověz. ;-) A jistá značka dokonce přechází z pohonu zadních kol na přední, není to také náhodou krok opačným směrem. ;-)

Myslím, že potkáváš dost chytrých lidí, kteří se jistě už stačili svěřit s tím, že v autě téhle velikosti a váhy houby záleží na tom, kterou nápravu poháníš a jaké zavěšení využíváš. Jednoduše proto, že auta před lety měla kvůli zachování jízdního komfortu výrazné náklony karoserie a kola pracovala v mnohem větším rozsahu propružení. Dneska se kola v zavěšení pohybují na mnohem kratších vzdálenostech, které už jsme uspokojivě naladit i geometrií polotuhé nápravy.

Jedinou výhodou víceprvku je stále ještě možnost tlumit každé kolo zvlášť a nepřenášet pohyby do kola druhého, ale dneska se tak rozmohla móda tlustých stabilizátorů, že to, co mají dneska na zadní nápravě německá auta, se od vlečených ramen zas tak moc neliší. >:D

Mohli bychom tu rozpitvávat sportovnost aut od Hondy hodně dlouho. Jsou lidé, kteří tvrdí, jak byly Hondy v minulosti sportovní. Třeba Civicy měly opravdu šťávu ve IV. a V.G, byly velmi zběsilé, což je jistá forma sportovnosti, od té doby jsou sportovní čím dál méně a dost výrazná změna charakteru přišla až s 8G, jenž jako první navazuje na vyhlášenou 5G. Jenže se ta sportovnost týká zejména auta jako celku, zatímco motory, které až do počátku 21. století silně vyčnívaly nad ostatní, se naopak otupují. A protože pro spoustu lidí je u auta stále ještě nejdůležitější motor, může vzniknout takovýhle obraz.

Takže nemůže být sporu o tom, že Honda vymazala své sportovní modely a motory, ale ať se mi nikdo nepokouší namluvit, že Civicy byly sportovně laděná auta a 8G už není...

Je také pravdou, že za stávající stav nemůže jen sama Honda, jako spíše byrokracie a orientace zákazníků. Honda bohužel jela v té technice, která na papíře vypadá jako ta nejméně ekologická. Bohužel než jí došlo (a to jí jde zcela bezvýhradně k tíži), že je třeba změnit orientaci nebo učinit výrazný krok vpřed, přišla krize a s ní nejistota dalšího vývoje.

Navíc Honda není trendsetter a nemůže si dovolit experimenty, proto jí, co se strategie vývoje nových modelů týče, nezbývá nic jiného, než sledovat, kdo s čím přijde a pak na to zareagovat. V souvislosti s tím musíme spoléhat na to, že inspirace sportovními auty konkurence v kombinaci s naznačovanou novou generací motorů vrátí značce část původního lesku.

Ufff, doufám, že to není moc intelektuálně náročné. >:D
Avatar - Dinar
1. 9. 2011 11:51
Re: výborně
K té poslední větě, proč? Cítíš se vyčerpanej? >:D

Já ti nevím, Kingu, jestli není problém Hondy v tom starém otřepaném poznatku, že čím více písmenek potřeba na obhajobu něčeho... však to znáš.

K tomu golfu, pamatuju internetovědiskusní doby plné smajlíků nad golfem IV, a komentářů ve smyslu, jak může někdo v jednadvacátém století ještě nenabízet vzadu víceprvek, podívej na civic. Hm, čas oponou trhnul, a dnes už není víceprvek potřeba, jak čtu. Já spíš vidím pozitivní vývoj tam, kde dochází ke zlepšování v rámci generací, tj. u golfu to tak je, tuhá náprava, po ní víceprvek, teď stavitelný podvozek... prostě vývoj, jak je to u civicu, si doplň sám.

Co se předního náhonu u bmw týká, ano je to krok zpět, druhou 130i už nám bmw nejspíš nepostaví.
Avatar - King
1. 9. 2011 12:45
Re: výborně
>:D Ale vůbec ne, to je péče o tebe. :-)

No, byly doby, kdy jsem i obhajoval. ;-) Ani já nejsem z tohoto směru nadšený, ale na rozdíl od jiných vidím trošku dál, než jen na poslední číslo otáčkoměru. Je potřeba znát fakta a ne se nechat blbnout marketingem.

Mám pocit, žes nečetl 2. a 3. odstavec mého předešlého příspěvku, jinak by ses asi neoháněl internetovými diskuzemi nad Golfem 4. Myslím, že na to velmi dobře odpovídá rozdíl v chování aut jako Mini Cooper S, Golf GTI a Focus RS na jedné straně a Clio RS, Corsa OPC a Mégane RS na straně druhé. To, co mělo mít horší jízdní vlastnosti i kvalitu jízdy má stejné jízdní vlastnosti a jízdní komfort větší. V nastavení a geometrii tedy asi potíž nebude, mnohem důležitější je kvalita tlumičů a jejich sladění s pružinami. Jenže on ten víceprvek v brožurce VW vypadá tak sexy. ;-)

Souhlasím, že vývoj u VW jde z mého pohledu tím správnějším směrem, nicméně nakonec stejně rozhoduje výsledek a ne forma a udělat technicky jednodušší podvozek, jenž se chová lépe než vyspělejší, je také obrazem vývoje.

Ostatně stejným způsobem si už několik let Honda hraje s motory. Z DOHC je SOHC, u DOHC je i-VTEC jen na sacích ventilech nebo má naopak SOHC rozvod VTEC na sacích i výfukových ventilech. Je tu stále absence přímého vstřikování a přitom výkony a spotřeba stále na úrovni konkurenčních DOHC s DI, vysokozdvihové motory (a díky ní vcelku přijatelný točák) a přesto točivá charakteristika. Ani tohle mi nedělá extra radost. Chtěl bych podčtvercové přímovstřikové DOHC v každém autě, co by se dalo točit do bezvědomí. Jenže proč se štvát, když se dá držet na špici s mnohem jednodušší, lacinější a tím i spolehlivější technikou. Halóefekt kulhá na obě nohy, ale skvěle to funguje.
Avatar - Dinar
1. 9. 2011 14:10
Re: výborně
Odpověď je prostá, golf V nebo VI má lepší podvozek, agilita v kombinaci s komfortem, než civic, řeči o tom, co je sexy... hm, ani bych reakci v jiném duchu nečekal.

A motory, žiješ v zajetí svých potřeb a preferencí, mluvíme o nižší střední, obyčejná auta mnohaúčelového zaměření, tady nikdo nepotřebuje točit do bezvědomí. A zde civic, jestli se u podvozku dá říct, že nestíhá uprchlíky, ale jede v pelotonu, pokulhává i za tím pelotonem.
Avatar - King
1. 9. 2011 15:02
Re: výborně
Já chápu, že se ti hodí do krámu, že má Golf lepší podvozek, ale já argumentoval jinými srovnatelnými auty. U Civicu 8G se to holt nepovedlo, což ovšem neznamená, že to bude u 9G stejně tak.

Ad motory: to je opravdu otázka úhlu pohledu. Jistě, asi každému je příjemné, když je mu po sešlápnutí plynu odezvou slušné zrychlení, i já bych asi v rodinném autě měl raději turbo, ale ne každý je ochoten za to platit výrazně vyšší spotřebou. V tomhle dávají smysl atmosféry - když chci jet za málo, šolíchám motor dole, když chci dynamiku, tak ho vytočím. Nehledě na to, že stejně jako u hodinek u aut upřednostňuju špičkovou mechaniku před berličkami, atmosféry před turbem, dobře udělané šasi před adaptivními podvozky a stabilizačními systémy, LSD před elektronickými náhražkami.
Avatar - Dinar
1. 9. 2011 15:19
Re: výborně
Ta poslední věta je velmi ignorantská, to víš stejně dobře jako já. :no:

Já ti rozumím, jako nástěnkáře klubu tě musí tenhle ústup ze slávy druhdy velmi technologické značky mrzet, ale realita je realita. Ale jak jsem tu onehdy četl, tak vodíkový sedan se velmi povedl a honda dělá i nejlepší hybridní sporťák na světě, tak hlavu vzhůru, snad nebude tak zle. >:D ;-)
Avatar - King
1. 9. 2011 15:29
Re: výborně
Ignorantská? Když se neumíš rozjet do kopečka a potřebuješ k tomu hill-holder, tak snad jezdi raději autobusem.

Pevně doufám, že nebude tak zle, jinak už bych nástěnku dávno strhnul. :-)
1. 9. 2011 16:46
Re: výborně
Nedá mně než vám oběma dát velkej palec nahoru. Je příjemný číst diskuzi, jakou jste předvedli. Nojo, no, naštěstí je to Civicu, ne o Fiatu a dohadujete se vy dva, ne barichello s wolffem.

Jinak nástěnku nestrhávej ani náhodou. Mně poslední Civic fascinuje, doufám, že ten přicházející bude stejná pecka. Tahle auta opravdu nejsou na závodění a přijde mně poctibější mít míň motorů v těch optimálních objemech a výkonech, než oblbovat záplavou variant, které se od sebe liší minimálně a v kombinaci s převodovkami ještě míň. No, ale to je holt ten marketing. On Honda byl prý hodně tvrdá palice..... :-)

Mám sice Mazdu (spokojenost velká), ale Civica jsme měl taky (r.v1995 sedan) a vzpomínám na něj se slzou v oku. A první západní auto, co jsme po roce 1989 řídil byl taky Civic - takže pro mně srdeční záležitost.
Avatar - Choochoo
1. 9. 2011 13:44
Re: výborně
S viceprvkem je to jako s kotoucema na zadku, jsou moderni, ikdyz zbytecny a nakladnejsi.
Avatar - Dinar
1. 9. 2011 14:12
Re: výborně
Jasně, dokud evropská auta nižší střední jela na tuhé nápravě a bubnech, hondaři se bili v prsa, jak Japonci válcují Evropu. Jakmile civic víceprvek nemá, dozvíme se, že je to v podstatě zbytečnost. >:D Já vás fakt mám rád, kucí hondařský. ;-)
Avatar - Choochoo
1. 9. 2011 14:26
Re: výborně
V tomhle mas pravdu, taky jsem v tom videl prinos. Ale spis v tom ze za stejne penize nekdo nabizi drazsi techniku, ikdyz je to zbytecnost. Dnes ale kdyz mam navstivit servis, tak me zajima cena v servisu a kdyz slysim cenu nezavisleho zaveseni na starou hondu tak dekuji nechci, turbo dekuji nechci a spoustu kravin v elektrice ktera zpusobuje az cca 65% poruch na aute dekuji nechci. Tudis co nekdo bere jako minus je pro 90% uzivatelu plus, jen si to uvedomit >:D
Avatar - Dinar
1. 9. 2011 14:36
Re: výborně
Jistě, podvozky golfů a focusů se rozpadají po pár tisících a civic jen jezdí a jezdí. Stejně tak je to s motory, turba lítají, vstřiky nestříkají, kábly jiskří. No, nic, pojď dál, pořád čekám na ten futuristický design, to jsme tu dnes ještě neměli. >:D ;-)
Avatar - Choochoo
1. 9. 2011 14:52
Re: výborně
Kdyz slysim jak tomu preskocil retez, tomu se propalily pisty na TSI ve stari motoru 1rok, jak v pribuzenstvu u 3letych TDI u Passatu meni vstriky, tak jsem popravde taky zvedav na ten futuristicky design a spolehlivou techniku >:D
Avatar - Dinar
1. 9. 2011 14:56
Re: výborně
Co to máš proboha za příbuzenstvo? Oni jezdí v passatech? Ty tu osvětu nějak zanedbáváš. >:-[]
Avatar - Choochoo
1. 9. 2011 15:02
Re: výborně
Delam co muzu,ale na vsechno sam nestacim, ale nektere uz je nastesti jen byvale >:D Ale pokrok je citit kazdym dnem >:D
Avatar - Choochoo
1. 9. 2011 14:17
Re: výborně
Myslis vyvoj jako nekde to nakoupit a namontovat s tim ze je to moderni? drazsi? nespolehlivejsi a mozna tudis i mene bezpecne v krizove situaci? Silne mi to pripomina Rendlik, co nejvic za malo penez a na kvalitu se nehledi.
Avatar - Choochoo
1. 9. 2011 14:04
Re: výborně
kdyz porovnam body - jizdni vlastnosti bezne a v extremu nevidim duvod pro drazsi viceprvek
Je to jen otazka naladeni. Jel jsem ted v zadu v rok starym Superbu a muzu rict ze jsem myslel ze jedu v Civicu. Stejne tvrdy a hlucny podvozek, nevidel jsem rozdil. Jestli byl v hlucnosti o 5% rozdil tak je to moc, ikdyz ty gumy hucely ve 100km/h snad na Superbu vic.

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Dinar
1. 9. 2011 14:13
Re: výborně
Jistě, superb je proti civicu naprostá plečka. >:D Jsem docela zvědav, co tu z vás ještě vyleze.
Avatar - Choochoo
1. 9. 2011 14:31
Re: výborně
Porad slysim jak ma Civic tvrdej a hlucnej podvozek. Nevim co mel Superb za kola, ale podle 1,8TSI, a dalsich serepeticek, jako okenni rolety, ktere se mi teda libili a zajimavych klinovych podlezek asi pro nohy, nevim(zbytecny kram do auta) ze to nebyly nejmensi prumery rafku a muzu rict ze to bylo tvrdy jako Civic a hlucny stejne. Je to proste hodne o rozmeru kol.Proste Ochcavka byla proti tomu komfortni manazersky auto >:D
Avatar - Dinar
1. 9. 2011 14:38
Re: výborně
Jasně, ochcávko. >:D ;-)
Avatar - Choochoo
1. 9. 2011 15:01
Re: výborně
>:D
Nevis na co jsou ty hejbaci filcovy klinovy kraviny na gumovych podlazkach v zadu? jsou fak na nohy? Takovy zbytecny veci jdou mimo me.
Avatar - Dinar
1. 9. 2011 15:10
Re: výborně
V tom ti nepomůžu, nikdy jsem v superbu vzadu nejel.
Avatar - King
1. 9. 2011 15:30
Re: výborně
...a to se odvažuješ zasvěceně diskutovat na auto.cz >:-[]
Avatar - King
1. 9. 2011 15:35
Re: výborně
Podložky vzadu? Vzpomínám si na řadu novinářských kritik Hondy Jazz, jejíž podlaha se pod zadními sedadly směrem vpřed mírně zvyšuje, takže když si dáš nohy vsedě do úhlu většího, než 90 stupňů, krásně ergonomicky podpírala chodidla. Prý je to nepřirozené. >:-[]

Asi mě zkroutila křivice, mně to přijde velmi komfortní. A mladobleslavákům asi taky, protože do superbu nabízejí právě tu možnost si chodidla zvednout. Třeba jsou v Česaně taky všichni po obrně. :-)
1. 9. 2011 12:41
Re: výborně
>:D >:D V čem uteče ?
Avatar - Choochoo
1. 9. 2011 14:06
Re: výborně
Muzes si vybrat. Design, komfort, prostornost, spolehlivost?
1. 9. 2011 17:08
Re: výborně
Sám píšeš, že Civic má v současnosti tvrdý a hlučný podvozek. Ano, třeba se to zlepší. Jistota = 0. Design. Subjetivní záležitost. U Civicu bych řekl jiný přístup, než evropská klasika (i když, co je to vlastně evropská klasika, že). Prostornost. Ano, tak je Civic na vrcholu třídy. Bude tomu tak i dál ? Uvidíme. Spolehlivost. Hodně ošemetné. Buď jsou zákazníci spokojeni, nebo ne. Nic na tom nemění statistiky všebarevných andělů.
Avatar - Choochoo
2. 9. 2011 09:59
Re: výborně
Jistotu nemas nikdy, kdyz ti to valy reklama do hlavy muzes se jen >:D
Chces rodinejsi auto, aby ale vypadalo velikosti jako bezny hatch a pritom to nebyl bezny hatch? Kdyz nechces Oktavku kombika je pro me Civic jasnou volbou.Ted jsem byl na srazu Mini a nechtelo se mi vybalovat stan, chatky plny, tak sklopis sedacky a se svyma 185cm senatahnu a jeste muzu natahnout skoro i spicky >:D Spolehlivosti byli japonci vzdy lepsi, nebudu porovnavat s kolegovym golfem stejneho 1rocniho stari, pac vahrat 3:0 v navstevach servisu neni urcite fer >:D Design Civica jasne odlisuje od konkurence, nerikam ze je lepsi, rikam ze nezapadne do prumeru. Komfort klidne ozelim na prumer tridy, pac si stejne uzivam vyborny rizeni a nizky naklon v zatackach. >:D Hlavne kdyz vidim ze jsou lidi ochotni jezdit v necem jako Fabie tak podvozek neresim. Snad se upravy na podvozku projevi v posunu na vrchol tridy jako v ostatnich parametrech.
Avatar - white label
2. 9. 2011 10:53
Re: výborně
Tak ona už přece utekla a teď uteče ještě dál.... >:-[]

P.S. Tady u toho maskování jsem lekl, že jim Fiat prodal licenci na Fiat Coupé: [odkaz]
1. 9. 2011 09:38
Zajímavé ...
Jsem na něj opravdu zvědavý .... aktuální generace je velmi zajímavé auto, minimálně zvenku :-) ...
Rozbalit vlákno
0
1. 9. 2011 10:56
Asi ješte brzy na úvahy...
Ale přece jen,
zatím se dá soudit podle jedné velmi vkusné fotky, otřesného zámořského interiéru a bohužel už i jistoty, že se na další roky asi odskakující zadní nápravy na českých silnicích nezbavíme.

Trochu mě jímá tušení, že opět tu bude něco, na co Honda vystaví šek, ale nebude shopna jej proplatit.
Rozbalit vlákno
0
1. 9. 2011 13:55
Co to je za zvyk?
Ach jo, co to je za zvyk automobilek, že z představení nového modelu dělají telenovelu, a ukazují nám jej po kouskách? Když s tím přišlo před pár lety Audi (nebo to byl snad Lexus?), přišlo mi to vtipné, ale teď už to dělají snad všichni (viz. i nová Impreza). Chápu, že se tím marketingovým oddělení asi podaří přitáhnout pozornost k jejich značce na delší dobu, ale co my, nedočkaví fanoušcci aut? Proč nás nechávají tak dlouho trpět? :-) Jinak ale musím říct, že to málo, co nám zatím z nového Civica ukázali se mi líbí Jsem zvědavý na zbytek :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kubajsu"
1. 9. 2011 15:26
Zadek
Tak velmi se mi nelíbí zadní stěrač (na 8G jsem ho ještě ani jednou nepostrádal) a ploutvička na střeše.
Naopak se mi líbí normální víčko nádrže, ne ta tuzingová příšernost co je na nynějším.
Rozbalit vlákno
0
1. 9. 2011 16:20
Uvidíme
Víceprvek je holt na tankodromech lepší, to bezesporu,krom starání se o něj...jinak ale 90% řidičů, pokud je auto dobře naladěné nepozná nic.Myslím že jízdně by to mohlo bejt hodně dobré auto....i jako celek.Svezeme se a uvidíme.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
1. 9. 2011 17:00
hmm
Zatím to vypadá celkem slibně. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ricz73
1. 9. 2011 21:03
Pěkný auto
Minulý Civic byl bezva a na tohle se fakt těším. Bude to pěkný auto :-)
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2011 06:31
Moc pekny...
...pro Dinara, bych Civic neporovnalva s Golfem i kdyz je ve stejne tride, tak si podle me nekonkuruji....Golfa si koupi ten, kdo pozaduje strohou dokonalost, design nevybocujici z rady...priijde mi jako auto urednika...(tim nesnizuju kvality)...Civic si naopak koupi nekdo, kdo chce byt mimo mainstream a je mu ochotne odpostit par chybicek...tzn.Golfa si koupi asi vice lidi, ale kdyz uz si koupis Civica...je to laska na cely zivot...tzn. pokud kupujes auto emocemi....kazde auto vypovida trochu o charakteru majitele ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
2. 9. 2011 10:49
Re: Moc pekny...
Takže Civic = láska na celý život?
Asi proto potkávám současný Civic tak často s důchodci za jeho volantem/na jeho palubě..., co bude Civic dělat, až ti důchodci vymřou, chtělo by to znovu nějaký "nábor" mladších generací " s láskou (k Civicu) na celý život"... ;-)
Avatar - Choochoo
2. 9. 2011 13:24
Re: Moc pekny...
To uz tu bylo. Neni to spis o penezich? Dokazat si odrict prumer a trochu vydrzet, nasporit a udelat si radost ;-)
2. 9. 2011 23:27
Re: Moc pekny...
takze na hondaclub foru....jsou vsichni duchodci...vcetne kinga...jeste jsem nevidel vernejsi fanousky znacky, nez jsou hondari....btw my uz mame treti Hondu, po 2 Civic, nyni CR-V...a dalsi bude....

jinak v CR mi neprijde,ze v Civicich jezdi duchodci...ale je to jen subjektivni nazor z Ostravy, mozna nekde jinde, je to jinak....
Avatar - Choochoo
15. 9. 2011 20:48
Naftove motory
Takze je sand hotova 120 konova a 160 konova 1,6 turbonafta. Nezbyva nic jineho nez se tesit. Myslim ze to bude spicka vzhledem vykonu ke spotrebe. Uz ted je spotreba naprosta spicka nova 2,2 :yes:
Kdo z vas to ma? >:D HONDA :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bully_
12. 11. 2011 15:03
Re: Naftove motory
Tak s "novou" 2.2i-DTEC bych brzdil, stejny vykon i kroutici moment realne namerila vetsina majitelu uz u predchudce 2.2i-CTDi (tenhle motor mam v Accordovi). Netvrdim ze na auto tehle velikosti motor nestaci, naopak, ale vzhledem k objemu a tim vsem poplatkum jako povinne ruceni, silnicni dane v ruznych zemich a vysi pojisteni mi tenhle na dnesni dobu nizky vykon prijde jako za hodne penez malo muziky. Co se tyka spotreby tak stejne zalezi jenom na tom jak umis nebo nebo chces slapat na plyn.