Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic Tourer Concept: kombi jako břitva

Honda v Ženevě oficiálně představila studii kombi verze kompaktu Civic. Vypadá ještě dynamičtěji, než výchozí pětidveřový hatchback.
Zpět na článek
4. 3. 2013 09:44
4. 3. 2013 09:47
4. 3. 2013 10:29
4. 3. 2013 10:31
4. 3. 2013 11:13
4. 3. 2013 11:32
4. 3. 2013 11:50
4. 3. 2013 11:59
4. 3. 2013 12:21
4. 3. 2013 13:19
4. 3. 2013 12:08
4. 3. 2013 12:22
4. 3. 2013 12:38
4. 3. 2013 12:44
4. 3. 2013 12:53
4. 3. 2013 13:11
4. 3. 2013 13:11
4. 3. 2013 13:33
4. 3. 2013 19:29
4. 3. 2013 21:53
4. 3. 2013 13:58
4. 3. 2013 14:09
4. 3. 2013 14:19
4. 3. 2013 19:45
4. 3. 2013 22:24
4. 3. 2013 22:21
4. 3. 2013 22:44
4. 3. 2013 23:00
5. 3. 2013 12:14
5. 3. 2013 16:48
5. 3. 2013 18:55
4. 3. 2013 14:41
4. 3. 2013 14:47
4. 3. 2013 14:54
4. 3. 2013 15:28
5. 3. 2013 10:05
4. 3. 2013 19:45
4. 3. 2013 15:03
4. 3. 2013 15:28
4. 3. 2013 15:36
4. 3. 2013 15:54
4. 3. 2013 16:21
4. 3. 2013 16:26
4. 3. 2013 14:13
4. 3. 2013 23:58
4. 3. 2013 10:45
4. 3. 2013 09:52
4. 3. 2013 10:02
4. 3. 2013 15:18
4. 3. 2013 14:36
4. 3. 2013 15:38
4. 3. 2013 16:15
4. 3. 2013 16:22
5. 3. 2013 10:09
5. 3. 2013 10:14
4. 3. 2013 17:04
5. 3. 2013 10:07
4. 3. 2013 17:05
5. 3. 2013 10:11
5. 3. 2013 12:05
4. 3. 2013 10:24
4. 3. 2013 10:25
4. 3. 2013 10:25
4. 3. 2013 10:36
4. 3. 2013 10:43
4. 3. 2013 10:51
4. 3. 2013 10:54
4. 3. 2013 10:57
4. 3. 2013 10:54
4. 3. 2013 10:59
4. 3. 2013 11:05
4. 3. 2013 13:18
4. 3. 2013 11:23
4. 3. 2013 12:08
4. 3. 2013 12:47
4. 3. 2013 14:24
4. 3. 2013 15:13
4. 3. 2013 15:36
4. 3. 2013 16:10
4. 3. 2013 16:19
4. 3. 2013 16:27
4. 3. 2013 15:43
4. 3. 2013 15:58
5. 3. 2013 00:16
4. 3. 2013 12:29
4. 3. 2013 14:34
4. 3. 2013 15:36
4. 3. 2013 15:39
4. 3. 2013 19:51
4. 3. 2013 23:04
5. 3. 2013 10:14
5. 3. 2013 12:04
4. 3. 2013 15:49
5. 3. 2013 10:15
5. 3. 2013 02:50
4. 3. 2013 11:12
4. 3. 2013 11:18
4. 3. 2013 11:26
4. 3. 2013 11:35
4. 3. 2013 12:09
4. 3. 2013 12:17
4. 3. 2013 12:21
4. 3. 2013 12:44
4. 3. 2013 15:02
4. 3. 2013 19:55
4. 3. 2013 16:47
4. 3. 2013 12:46
4. 3. 2013 13:00
4. 3. 2013 13:38
4. 3. 2013 13:46
4. 3. 2013 14:34
4. 3. 2013 14:10
4. 3. 2013 14:12
4. 3. 2013 20:52
5. 3. 2013 07:38
4. 3. 2013 20:03
5. 3. 2013 08:47
5. 3. 2013 12:02
Avatar - King
4. 3. 2013 09:44
Civic
Tak už není třeba dlouze diskutovat o tom, jaký je nejhezčí kompaktní kombík. >:-[] Tohle je opravdu parádní záležitost. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
45
Avatar - Choochoo
4. 3. 2013 09:47
Re: Civic
:yes: >:D
Ten zadek mi trochu pripomina Mercedes A, ale Civic vypada lepe. Medak vypada trochu lacineji ;-)
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - kari.laz
4. 3. 2013 10:29
Re: Civic
O tom není pochyb >:D

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - King
4. 3. 2013 11:13
Re: Civic
Tak určitěěě. V případě, že se oblékáš výhradně u Nosferatu, tvé nejoblíbenější květiny jsou karafiáty, před Vánoci věšíš na dveře místo adventního věnce smuteční a když se řekne urna, nevybaví se ti nejdřív Útvar Rychlého NAsazení.
Avatar - kari.laz
4. 3. 2013 11:50
Re: Civic
Možná že mám radši Steak místo rozteklého pudingu, radši pěkné holky, než neforemné roztelké ženy, ridgebacka místo Shar pei, moderní funkční budovy místo Kaplického chobotnice (nebo rejnoka), oblek od gucciho místo karnevalového kostýmu, rovný povr silnice místo zvlněný...
Avatar - kari.laz
4. 3. 2013 12:21
Re: Civic
To není, ale Civic rozhodně nepatří k těm autům, které jsou pro mě ve škatulce "hezké", jako například Accord.
4. 3. 2013 13:19
Re: Civic
Pravda, s tim muzu souhlasit, nebot ac mam Hondy rad, velmi rad, kvuli Civicum to urcite neni..
Avatar - King
4. 3. 2013 12:08
Re: Civic
Možná že jo, ale kdo to má poznat? >:-[] Zatím to vypadá spíš na sójový řízek, zálibu v plochých anorektičkách a jezevčících. Jestli dělá Gucci gothiku nevím, ale dress code už jsme tuším probrali.
Avatar - kari.laz
4. 3. 2013 12:22
Re: Civic
Když nepoznáš, že je civic "nepěkný" nedivím se, že nepoznáš tohle >:-[]
Avatar - King
4. 3. 2013 12:38
Re: Civic
Promiň, ale slyšet od někoho, kdo přirovnává kombíky golf a octavia ke steaku a obleku Gucci, hodnocení Civicu "nepěkný", není příliš relevantní. :-) Skoro bych řekl, že je to úplně vedle. ;-)
Avatar - kari.laz
4. 3. 2013 12:44
Re: Civic
To si samozřejmě myslet můžeš, stejně, jako já si myslím pravý opak. S tím asi ani jeden z nás nic nenadělá.
Avatar - King
4. 3. 2013 12:53
Re: Civic
To je pravda. Nicméně až potkáš v Penny pána v obleku Gucci, jak cpe do vuittonky kilo točeňáku v akci, zeptej se ho, jestli jezdí Octavií Combi. Jeho odpověď ti třeba otevře nové obzory.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2013 13:11
Re: Civic
Určitě ale nebude jezdit Civicem >:D Oktávii bych v našich končinách věřil spíš :-)
4. 3. 2013 13:11
Re: Civic
A co když řekne: "Ne, jezdím Civica kombi".
Jak mám potom reagovat?
Smíchem?
Avatar - King
4. 3. 2013 13:33
Re: Civic
Asi ti nerozumím. Někde jsi zahlédl, že bych asocioval zálibu v Civicu s klientelou módního domu Gucci? Ovšem já už se dnes pobavil, tak co bych ti upíral totéž. Můžeš vyrazit hlídkovat. :-)
4. 3. 2013 19:29
Re: Civic
Já jenom abyses nedivil, až zjistíš, že v Civicu jezdí i (samozřejmě na-pro-sto vyjímečně) nějakej totální paňác.
Avatar - King
4. 3. 2013 21:53
Re: Civic
Víš co je super na zboží, které není považováno za módní? Že ho spíš koupí někdo, kdo má více vztahu k autu nebo značce. Takže zatímco 8G lákalo dost "nehonda" zákazníků, tady už by se to mohlo zase otočit, což je pozitivní, byť to zhoršuje prodeje. ;-)
Avatar - kari.laz
4. 3. 2013 13:58
Re: Civic
Ač by jsem rád věděl tu odpověď, tak kvůli tomu do penny (lidlu a podobných bordeláren) nepůjdu.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2013 14:09
Re: Civic
Proč? Potraviny jako potraviny, doufám, že nejsi ten co si nechává dovézt Francouzskou bagetu z Paříže a tu upečenou v čr nedá do pusy?:D
Avatar - King
4. 3. 2013 14:19
Re: Civic
Jejda, máme tu živého příznivce kvalitního polského importu. Nedáme někde sraz? Něco takového bych rád alespoň jednou potkal osobně. Ty přivez svoje oblíbené uzeniny s posypovou solí a já zkusím sehnat sušenky s jedem na krysy. Potraviny jako potraviny, we. >:D
Avatar - Ronault.
4. 3. 2013 19:45
Re: Civic
Kdybys tomu alespoň trochu rozumněl nebo měl alespoň špetku zkušeností, nenapsal bys takový nesmysl.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2013 22:21
Re: Civic
Zkus si někdy do Polska zajet a neco si dát u nich k jídlu:D Budeš ještě nasranej co ti tady cpou za dobroty čeští stánkaři za dvojnásobnou cenu >:D To, že se sem vozí nekvalitní potraviny... víš.. ono to jde i jedndušeji než nechodit do obchoďáku a to jest.. vybírat si co kupuju.. Já vim.. ono je to pro tebe složitý, tak tam radši nechodíš.. co kdyby viď? >:D Tak si dej radši rozemletou všehochuť u svého řezníka, hlavně že to pochází z čr a neni to z obchoďáku :D. Jestli na tom trváš, rád ti přivezu ty nezávadné potraviny ukázat :-)

P.S. nakupuju jak od zemědělců na trhu, tak i v obchoďáku a tohle může napsat fakt jen člověk, kterému chodí na nákupy maminka :)
Avatar - King
4. 3. 2013 23:00
Re: Civic
Ty máš v hlavičce trošku zmatky, viď? Někde jsi mě vidět psát, že nechodím do obchoďáků? Hele, chlape, ještě není ani půl 11 a ty už jsi namol?

Ano, jak říkáš, bojuju proti tomu tím, že ten polský šmejd nekupuju a to zcela programově, neměl jsem v puse nic polského opravdu hodně let. Bohužel mi tenhle boj kazíš ty a tobě podobní, kteří to zase klidně koupí.

Jinak ano, sekanou mám celkem rád, ale ne z polského masa. Ať si na něm pošmákne někdo jiný za mě. A u stánkařů se stravuji opravdu jen ve stavu nejvyšší nouze, takže co ti tam cpou za dobroty opravdu netuším. Ale počítám, že ty polské.
Avatar - Ozzman
5. 3. 2013 12:14
Re: Civic
Prosím nauč se číst chlapče :-) Píšu, že kupuju otrávené polské výrobky?:D Myslíš, že cokoliv co je od nich je otrávené? I to co si dáš u nich v zemi ve vybraných lahúdkářství?:D To snad ne:D

P.s. Ty si mě snad viděl napsat, že kupuju polský šmejdy?:D Popisoval sem, že je jedno kde ten výrobek koupim ne? Mouka od jednoho výrobce je stejná v lídlu v Tescu i u v malym krámku na vesnici...
Avatar - TeeJay
5. 3. 2013 16:48
Re: Civic
Že se vám do toho míchám (to by člověk nevěřil, o čem se dá na auto.cz diskutovat) >:D - psals potraviny jako potraviny, což je dost fatální omyl. A když baštíš vše, tedy i polské dobroty, je větší šance, že se k tomu kontaminovanému nachomýtneš...

V tomto ohledu je můj postoj naprosto identický jako Kingův - ze mě nemají Poláci ani zlotý. :-!
Avatar - Ozzman
5. 3. 2013 18:55
Re: Civic
Jo.. >:D už teď chápu, co řešíte
Potraviny jako potraviny.... dobře přeložím takhle se u nás říká obchodu s potravinami.. např. Jdu do potravin pro rohliky... takže.. jestli to berete takhle, tak to se omlouvám, moje chyba..
Avatar - kari.laz
4. 3. 2013 14:41
Re: Civic
To určitě ne, ale k penny, lidlu a podobným mám vyloženě odpor. Potraviny nakupuji různě, ale Maso v masně a zeleninu a ovoce převážně v prodejně zeleniny a ovoce a i to pečivo beru z pekárny. Ovoce a zelenina je o něco dražší, než v marketech, ale také lepší. Maso v masně vyjde stejně nebo dokonce levněji za lepší kvalitu a pečivo cca stejné, ale je to vyrobeno ne z polotovaru. Ve finále to není o moc dražší ale podstatně kvalitnější. Toť můj názor.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2013 14:47
Re: Civic
Záleží kde a co.. ne vše v supermarketu je špatné a ne vše v obchodech specializujících se na jeden druh zboží je dobré:)
Avatar - Emel
4. 3. 2013 14:54
Re: Civic
Výhoda marketů je v tom, že se tam zboží točí. Vím že tu byly kauzy s plesnivým masem, ale podle mě je to spíš výjimka, třeba maso v Makru je dobré a s velkým výběrem.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2013 15:28
Re: Civic
No.. Makro bych zrovna nezminoval :-) Tam už sem se taky párkrát napáli zrovna na mase :-) Ale věřím, že ty vybrané speciality různých mas z celého světa mohou být ok :-)
Avatar - Emel
5. 3. 2013 10:05
Re: Civic
Argentinské hovězí, steaky z tuňáka nebo lososa nebo dokonce nějaké exotičtější ryby... tohle v mé masně nevedou.
Avatar - kari.laz
4. 3. 2013 15:03
Re: Civic
Já netvrdím, že je tam vše špatné, ale že mnou uvedené věci kupuji tam, kde jsem uvedl. Samozřejmě i masnu si můžeš vybrat špatnou, ale tam co chodím to dvakrát denně zavážejí čerstvým masem, takže vím, že je to nastorpo čerstvé.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2013 15:28
Re: Civic
Třeba ten proklamovaný Lidl má vyrobky na vysoké úrovni oproti některým českým. Třeba jejich uzeniny mívají dost procent masa ( šunky, špekáčky, párky). Jejich výrobky se často umístují na dobrých pozicích v testech kvality :-) Proto si tam občas zajdu.
Avatar - kari.laz
4. 3. 2013 15:36
Re: Civic
Mě je úplně jedno, kde se jejich výrobky umisťují. By jsem tam jednou a nikdy už mě tam nikdo nedostane. Vypadá to tam jak na indickém tržišti "co si kdo vyhrabe odněkud, to má" Když si chci koupit nějaký známý výrobek, tak tam prostě nebyl. Jako například CocaCola. Nic. Samé napodobeniny. A jak na potvoru jsem tam byl ráno a důchodci se tam div nepoprali o zlevněné zboží. Možná to je jinde lepší, ale mě to dokonale odradilo, troufám si říct, navždy. Jinak nevím, jaké tam mají uzeniny, jestli mají i pultový prodej, ale raději je beru z pultového prodeje, než vakuované. Pravda je to většinou pak o něco dražší, ale zase tolik jich nespořádáme, takže to není finanční zátěž, co by stála za slovo.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2013 15:54
Re: Civic
Důchodci berou útokem každý obchod. Od Lidlu po Tesco >:D To si nevybereš:D
Avatar - kari.laz
4. 3. 2013 16:21
Re: Civic
Je pravda, že ráno běžně nakupovat nechodím, tak je možné, že ráno útočí všude.
Avatar - King
4. 3. 2013 14:13
Re: Civic
Doufal jsem, že ta maličká mentální manipulace zabere. ;-) To je velmi pozitivní, od toho už je jen krůček k uvědomění si, že zmiňovat Variant a Gucci v jedné větě je trošku úlet. :-)
4. 3. 2013 23:58
Re: Civic
Octavia ? Ciernu na nu a je z toho pohrebak. >:D
K Civicu sa nemoze rovnat; typicka konstrukcia kombika bez napadu, ktora nic neschovava. Golf je o macaci krok dalej.
Avatar - KANKUNEN
4. 3. 2013 09:52
UFO kombík
:yes: :yes: :yes: za odvahu. :yes: :yes: :yes: za zadní světla, trčící vředy na 5D jsou u kombíku umně zakomponovány. Všechny třídní kombíky najednou vypadají podobně a jen tohle se vymyká. Než začneš kritizovat uvědom si, že ne každý musí mít rád klasiku a tohle UFO je ufozní ne bizarní.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 09:56
Re: UFO kombík
vyzera svojsky a impozantne a je to auto ktore asi nikto nemoze prehliadnut ... skutocne ak taketo nieco podobne pride do vyroby tak to bude spolu s nissanom juke jedno z dizajnovo najodvaznejsich aut na trhu :yes:
4. 3. 2013 10:02
Re: UFO kombík
Když si odmyslím LED předek a těch pár kudrlinek, tak to žadná velká odvaha nebude. Bude to designově umírněnější a stravitelnější než hatchback, protože mu zmizí kontroverzní a podivně vylezlá světla na pátych dveřích.
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 10:07
Re: UFO kombík
no asi mas pravdu ze koncept vyzera odvaznejsie ... ale podstatne pre hondu a jej uspech je ze pride kombik.... myslim ze sokovat uz honda klasickym civicom stihla dost ludi ... je nacase spravit niec oprakticke a kombik jej velmi pomoze :yes:
4. 3. 2013 15:18
Re: UFO kombík
on je hlavně taky částečnou náhradou za accorda, který nebude.
Avatar - Choochoo
4. 3. 2013 10:15
Re: UFO kombík
Porovnej kridlo a kridlo u 5D, pak zjistis ze podivne vylezla svetla nejsou nic jineho, nez kridlo ala Type-R
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - KANKUNEN
4. 3. 2013 10:27
Re: UFO kombík
Nejde o to co to je, ale jak to vypadá.
Avatar - Choochoo
4. 3. 2013 10:44
Re: UFO kombík
Mne to prijde na fotkach, ze to vypada stejne ;-)
Rekl bych, ze 9G je jasne propracovanejsi, pac pod kridlem necumi jeste svetla jako u 8G.
Avatar - Emel
4. 3. 2013 14:36
Re: UFO kombík
Pro mě vede 8G díky čistotě tvarů. 9G je pro mě krokem zpět, možná je uvnitř prostornější, ale platí za to. A pohled čistě zezadu je taky jasně ve prospěch 8G.
4. 3. 2013 15:38
Re: UFO kombík
Asi jsem divnej, 8. g mám, ale 9 se mi z exteriéru líbí ještě víc-působí lehčeji. Zato vnitřek už mě oproti 8 nebere :-(
4. 3. 2013 16:22
Re: UFO kombík
Tak možná by jsi mohl vědět, že u každého auta najdeš úhel, ve kterém mu to nesluší. Ke každému autu i výrobce publikuje grafický manuál, ve kterém jsou úhly ze kterých se smí a nesmí fotit a používat v médiích. Jo, u 9g je to přesně ten v odkazu, tam uznávám vypadá hrozně. Tenhle už je ale dle mého subjektivního vnímání super [odkaz]
Avatar - Emel
5. 3. 2013 10:09
Re: UFO kombík
Neposlal jsi náhodou stejnou fotku jako já :-)?

Různé šikmé pohledy jsou lepší, to ano... nevíš náhodou, jestli je 9G nějak podstatně delší? Na mě to totiž působí tak, že je devítka oproti osmičce nějaká natažená do délky, což z pohledu designu není krok správným směrem.
5. 3. 2013 10:14
Re: UFO kombík
To jsem ale tele :*) , chtěl jsem dát tuhle [odkaz] Tam už je to hezký šmrncovní auto.
PS: Díky za upozornění ;-)
Avatar - King
4. 3. 2013 17:04
Re: UFO kombík
Co máš s touhle fotkou za problém? Mně na ní nepřijde nic problematického. Je to nezvyklé řešení, to je pravda, ale nic mě na tom neuráží. Třeba takto v pohybu to vypadá ještě lépe. [odkaz] :-)
Avatar - Emel
5. 3. 2013 10:07
Re: UFO kombík
Přijde mi to překombinované, neelegantní. Uznávám, že z různých bočních náhledů je to lepší.
Avatar - TeeJay
4. 3. 2013 15:44
Re: UFO kombík
Ano, C8G je čistší z hlediska stylistického, to je bez diskuze. C9G ale více respektuje aerodynamické zákony. Z toho vychází celkové vyznění vzhledu obou aut, přestože využívají téměř stejnou nosnou konstrukci. A teď co je lepší. ;-) Mně se líbí svalnatější postoj 9G, který eliminuje to "akvárko" co měla vzadu osmička. Co se agresivní přídě týče, každé auto na to jde úplně jinak a těžko vybrat vítěze, ale co se zádě týče, tam vede 9G dle mého názoru zcela přesvědčivě. Díval se něky, kolik má 8G vzadu různých zlomů a linií? Tam dostala na frak i ta designérská čistota. ;-)
5. 3. 2013 02:47
Re: UFO kombík
Som rad ze si to niekto tiez vsimol - myslim ten trochu komplikovany zadok 8g ako jedina malinko necista cast inak dokonaleho dizajnu - stacilo tie zadne linie okolo svetiel a z profilu trosilinku precistit a mohlo to ist von ako nadalej fotogenicka, jemne evolucna 9g... ... a zpatky do reality.
Avatar - Emel
5. 3. 2013 10:11
Re: UFO kombík
Zadek 8G má sice několik různých linií, ale tyto jsou pouze "nanesené" na základním tvaru auta, který je designově čistý. Jsou potřeba velká hezká kola a hezká barva, jinak to působí až trošku fádně, ale celkově se mi to líbí.

Co se předku týče... při představení se mi nelíbila ta skleněná maska, pak jsem si celkem zvykl, pořád bych ale dal přednost klasice (tak jak to má Type-R).
Avatar - King
5. 3. 2013 12:05
Re: UFO kombík
To se asi neshodneme, daleko čistší a jednodušší je naopak zadek 9G. ;-)
Avatar - Ozzman
4. 3. 2013 13:20
Re: UFO kombík
Oni existují! Já to věděl :-) Škoda, že nejde ve stopách Accordu kombi...
4. 3. 2013 10:13
konecne novy civic aerodeck
nakolko som rozmyslal nad kupou civicu aerodeck ( nakoniec ma ale na kupu ineho auta presvedcil vek auta a podvodni predajcovia ) ... po zhliadnuti tychto fotiek uz vidim na co mam zacat setrit ;-) ... accord sa mi velmi paci ale uz mi pride az velmi mohutny, toto bude zjavne taky idealny kombik
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
4. 3. 2013 10:24
Ufo
Trochu úlet, ale nakonec se mi to na fotkách líbí víc než na té skice. Hodně dělají parádní kola a zajímavě nasvícená barva auta.

Tenhle pohled je pořád poněkud podivný... ale počkejme naživo
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sargis
4. 3. 2013 10:25
no...
cez vikend nas potesil GVII Kombik a teraz skororealny Civic. Kazde z ineho sudka ale je dobre, ze sa da vyberat. Cicic bude urcite prakticky, zadok vyzera byt objemny, ale interier vzadu bude asi trosku klaustrofobicky a na vyhlad von by to chcelo spatne zrkadla z tahaca ;-) Uvidime v reale, kolko dotiahnu z konceptu. V kombinacii s novym 1,6 dieslom krasa, len aby to nezabili cenou.
Rozbalit vlákno
0
4. 3. 2013 10:25
Odvaha...
Celkovo je dizajn dosť odvážny, ale fajn. Na mňa trochu moc plechu na úkor skla. som zvedavý na nový dízel, bude zrejme lepšia voľby ako tá 2,2-ka. Plus super prevodovka a jazdné vlastnosti. Čo ale nedokážem u Civic-u prehltnúť, je ten interiér. Keď som sa bol na tom previezť, tak som bol normálne nervózny z toho. Ale zase je to asi o zvyku... V každom prípade good luck! :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - the_punisher
4. 3. 2013 10:36
Kombík
Je to krásný auto. Po delší době přišla Honda zase s něčím fakt parádním pro náš trh, čímž se liší od konkurence. Ostatní značky budou tohle kombi jistě obdivovat. Ani mně se u hatche moc nelíbil zadek, ale tohle kombi, to je jiná káva! :yes:
Rozbalit vlákno
33
Avatar - Emel
4. 3. 2013 10:43
Re: Kombík
Ostatní značky... no, jak které. VW, Škoda a další jsou v klidu, ty vědí proč dělají kombík tak jak ho dělají a prodejní čísla Hondy jim jistě vrásky na čele nepřidají. Zamyslet by se měli u Mazdy, Fiatu, Citroenu...
Avatar - Choochoo
4. 3. 2013 10:51
Re: Kombík
Skoda se neprodava kvuli designu nebo snad znas nekoho kdo obdivuje a na parkovisti okukuje treba Fabii v kombiku? 8-s
Avatar - Katikakus
4. 3. 2013 10:54
Re: Kombík
O jednom bych vedel... ;-)
Avatar - Emel
4. 3. 2013 10:54
Re: Kombík
Fabie I je pohledné auto, v dané třídě jedno z nejlepších... no schválně s podívej na konkurenci jako minulé Clio Grandtour. Fabia II se nepovedla, ale mezi kombíky od Škodovky je to výjimka.

U nás na parkovišti samozřejmě Octavie nikdo neobdivuje, to by se "uobdivoval" k smrti, ale četnost výskytu na silnici nic nemění na tom, že se jedná o možná nejpovedenější kombík své doby a třídy.
Avatar - Choochoo
4. 3. 2013 10:59
Re: Kombík
Tak treba tohle mi neprijde o nic horsi a spousta automobilek ani kombik v nizsi stredni nedelala.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Emel
4. 3. 2013 11:05
Re: Kombík
U Focusu se mi nelíbí předek... byť facelift to trošku vylepšil. Ale jinak ok, proč ne. U Meganu to pojali sportovněji, určitě je to nejhezčí varianta Meganu. Prostorově na Octavii nestačí, ale běžné rodině vyhoví. Přesto, já osobně bych přece jen asi dal na první místo Octavii II před faceliftem.
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 11:05
Re: Kombík
napr fabia kombi I je dodnes velmi pekne auto a v case prichodu na trh jeden z najkrajsich kombikov a nielen vo svojej triede .... bola vyvazena a elegantna, dokonca mam pocit ze kombik bl vdaka aerodynamickejsej karoserii rychlejsi ako hatch..... :yes:
Avatar - Ozzman
4. 3. 2013 13:18
Re: Kombík
No.. to snad zas né >:D V té době když vezmu i jiné třídy v potaz, tak co taková Alfa 156 kombi či Laguna II kombi? A to nemluvim o BMW E46 či dalších prémiových autech.
Spíš bych řekl, že Fabia I kombi nebyla ošklivá jako její menší bratříček hatch.
Avatar - twistedTSD
4. 3. 2013 18:03
Re: Kombík
Nepatrně rychlejší je i v druhé generaci, a tipl bych že je to tak u mnoha kombíků/hatchů...Nicméně souhlasím, že kombík F1 (po FL) se mimořádně povedl. :yes:
Avatar - Stefič
4. 3. 2013 11:23
Re: Kombík
řeč o trochu jiné kategorii než je Fábia. Problém těhle designových záležitostí je v tom, že strašně rychle vycházejí z módy. Dneska se na to podíváš, poklesne ti čelist a za rok tě to začne nudit, ba dokonce možná obtěžovat. Pak jistě oceníš klasiku v podobě koncernových vozů. Protože pokud se ti Passat líbí dnes, zcela jistě se ti bude líbit i za 5 let. U tohohle prapodivného designu o tom dost vážně pochybuji
Avatar - Choochoo
4. 3. 2013 12:08
Re: Kombík
Treba s tim Passatem, je to trochu mimo. Az posledni generace je koukatelna, jinak to byl donedavna nafukovaci clun s kabinou a predtim hruza s nepekne naroubovanym kufrem
[odkaz]

[odkaz]
Porovnam koncernovou klasiku s Accordem stejneho stari 93-97
[odkaz]
To i generace 89-93 vypadala lepe
[odkaz]
Pokud se podivas na koncernovou klasiku tak Ti celist neklesne dnes, ani casem
;-) Po 5 letech tu bude jiste dalsi generace z ktre Ti brada zase poklesne, tudiz je poklesla stale ;-)
Avatar - kari.laz
4. 3. 2013 12:47
Re: Kombík
Accord je pěkný. Ale Civic se jim nějak vymkl z ruky. Tam se dá říct, že je "jiný" "odlišný" ale já určitě nemůžu říct, že je pěkný. Stejně tak jak nové CR-V s prapodivným batohem se jim moc nepovedlo.
Avatar - Emel
4. 3. 2013 14:24
Re: Kombík
Passat IV je poměrně konzervativní záležitost... to je ovšem čtvrtá generace Accordu taky. Pátý Accord byl celkem zajímavý, ale ve své době také nic tak výjimečného, Mazda byla dál. Mě se nejvíc líbí Accord VI, ideálně v japonské verzi, ale i Evropská vypadá dobře, třeba v bílé na bílých kolech je to taková Honda klasika. Sedmička může být, osmička je trošku moc chromu, ale jinak taky ok... ale že bych byl nějak unešený, to zase ne.

Passat V co jsi posílal se mi naopak líbí dost... v kombíku to trošku zaniklo, ale sedan s tou kulatou střechou měl ve své době něco do sebe.
Avatar - TeeJay
4. 3. 2013 15:13
Re: Kombík
Dovolil bych si jemně nesouhlasit. 626 4G rozhodně nebyla dál, než Accord 5G. Sedan byl až nepřirozeně olízaný a o pověst "manažerského snu" té doby se postaral dívatelnější liftback, což byla pro Evropu mnohem přijatelnější karosářská verze. Že jich jezdilo řádově více, než drahých Accordů, určitě nevypovídá o tom, že by byla dál. Zkus si trošku osvěžit paměť a podívat se na obě auta s odstupem času. ;-)

Největší rozdíl byl ale, jako ostatně vždycky, v interiéru. Tam je stále Mazda 1-2 generace pozadu.
Avatar - Emel
4. 3. 2013 15:36
Re: Kombík
U Mazdy mluvím o liftbacku, ano. Ten byl tvarově poměrně podobný Accordu 5G, ale alespoň pro mě byla Mazda hezčí. Ideálně ještě před faceliftem.

I vevnitř se mi 626 celkem líbila, srovnatelně s Accord 5g.
4. 3. 2013 16:10
Re: Kombík
Mazda ale měla ohromný skok mezi GE(podnikatelský sen-ocucaný bombon) a GF(od roku 98), hlavně pofaceliftu. Když jsem si ji kupoval, byl accord v podstatě jediný protihráč a nakonec rozhodla lepší nabídka. Měl jsem přesně takovou-bvyla to 2001 [odkaz] a popravdě řečeno jak acco tak 626 se mi líbí stejně :-) a jsou to dle mě naprosto porovnatelná auta. Teda skoro, v GF už měl prsty i Ford a pár věcí se futr sr..kazilo ;-\
Avatar - Emel
4. 3. 2013 16:19
Re: Kombík
V čem vidíš takový skok? Pro mě to příliš velký posun nebyl. Ten přišel až o generaci později, kdy 626GF vystřídala fenomenální 6, pro mě pořád jedno z nejhezčích aut střední třídy, dotažené k (téměř)dokonalosti faceliftem.
4. 3. 2013 16:27
Re: Kombík
Si v odkazu rozklikni GE a GF a najdi 10 rozdílů >:D Ge je klasická "ocucanina" GF už je poměrně "evropsky" civilizovaný auto tak akorát hranatý, tak akorát oblý. Prostě GE se mi nelíbí ani trochu, GF naopak moc. Možná jsem slepej a nemám vkus, ale rozdíl mezi těmi vozy vnímám výrazně.
4. 3. 2013 15:43
Re: Kombík
Tak schválně, víš jak je starý design minulé generace, resp. kdy přišla? Představena 2005-to už je nějakej pátek, a že by byla okoukaná, nebo působyla staromódně, směšně, mimo...co já vim. Ne, pořád je to auto, které svůj věk neprozrazuje a na jeho vzhled jsou vpodstatě jen dva názory-líbí/nelíbí. Nikdo ho asi neoznačí za nemasný, neslaný ;-)
5. 3. 2013 00:16
Re: Kombík
Fabia2 ? Ta prisla v r.04/2007, nie 2005. 3 roky po, v r.2010 prisiel facelift, ktory sa robi doteraz. Sama automobilka zistila, ze je auto skutocne hnusne, ako to hovorili novinari, tak bezni vodici. Odvtedy sa na to da aspon pozerat. A vlastne to ani nie je stare, teraz to bude mat len 3 roky.
Avatar - King
4. 3. 2013 12:29
Re: Kombík
Tak uznávám, že takové Volvo 850 mělo své kouzlo, ale už je to kolik? 15 let? Pokud někomu stačí klasický užitkový design a na hodnotový žebříček staví možnost do posledního místečka zaplnit i prostor nad roletkou, proč ne? Občas si říkám, žebych mohl mít tenhle prostor i větší, ale holt je to úlitba velmi specifickému designu. A je stále více vidět, že spousta zákazníků chce něco víc, ať už to byla Alfa Sportwagon nebo níže zmíněný CLS Shooting Brake. V případě Civicu ale současně vzhled nebude na úkor praktičnosti, jako je tomu u 5D.

A pak je ještě opačný paradox, kdy se dnes každý kombík jmenuje SportNěco a sportovně nevypadají ani za mák. Vsadím se, že Civic, ač bude mezi běžnými kombi patřit k nejsportovnějším, v názvu nic o sportu mít nebude. ;-)
Avatar - Emel
4. 3. 2013 14:34
Re: Kombík
Nic proti stylovému kombíku, pro většinu rodin je dostačující cokoli nad 400-450 litrů s dobrým přístupem, i mě by to stačilo. Otázka se vznáší spíš nad tím, co se komu líbí, jestli v tomto případě méně není více. Alfa budiž, to bylo pohledné auto... a jen tak mimochodem, 156 byl proporcemi i tvary vcelku standardní kombík bez nějakých úletů.

Golf má svůj designový styl funkčního auta a hurá, u nové generace to klaplo a nevypadá to jako u šestky, tedy že někdo navařil kulatý zadek na hranaté auto. Nová sedmička se mi vcelku líbí, je to konzistentní, konzervativní a nadčasové. A o Octavii platí totéž, jen má možná ještě o kousek víc šmrncu (a na druhou stranu je možná ošizená jinde).

Je otázka, v čem bude vlastně spočívat ta sportovnost Civicu. Bez výhrad pro mě byla naposledy pětka, tu měl jeden kamarád s 1.6VTEC a bylo to opravdu sportovní autíčko par excelans. Šestka už se mi tolik nelíbila, sedmička už vůbec ne, osmička zase polevila v technice a devítku jsem zatím neřídil.
Avatar - TeeJay
4. 3. 2013 15:36
Re: Kombík
Co je většina rodin? 400 litrů je zoufale málo, slušné to začíná být od 450 l dál a to je ještě musí jít o HB/kombi, ne sedan.

Nejde přece o to, jestli jsou na autě nějaké úlety, buď je kombík krabice (konzistentní, konzervativní a nadčasové) nebo má nějaký emotivní náboj, případně ani jedno.

Civic 9G už je zase auto, které dokáže vtáhnout do děje. Tedy ona to uměla i osmička, ale tam bohužel nestíhal podvozek, zprasenou 5D bych raději nezmiňoval vůbec. Těžko se to popisuje, prostě způsob, jak auto reaguje na pohyby volantem, jakou poskytuje zpětnou vazbu, kolik informací pošle do zadku, jak řadí, tuhost pedálů a posilovače řízení, dávkovatelnost brzd - tenhle komplex vlastností způsobuje, že si jízdu užiješ. Tohle umí málokdo, vlastně bohužel nikdo, poté, co z Focusu udělali, co udělali. Druhá nejlepší je v tomto ohledu asi Mazda3, ale tam hodně škodí lehký chod ovládacích prvků - volantu a pedálů.
Avatar - Emel
4. 3. 2013 15:39
Re: Kombík
Že by Honda dokázala i s jednoduchou nápravou jezdit lépe než konkurence? No, možné je všechno...
Avatar - Ronault.
4. 3. 2013 19:51
Re: Kombík
Opravdu nejezdí špatně, ne sportovně, ale pohodlně ano.
Avatar - King
4. 3. 2013 23:04
Re: Kombík
Ono to chce projet trošku víc, než dvakrát kolem showroomu a přes kruháč zpátky. A hlavně bez vyděšeného prodejce na sedadle spolujezdce. :-)
Avatar - Emel
5. 3. 2013 10:14
Re: Kombík
8G jsem jezdil a nadšený jsem tedy nebyl, respektive... řízení i řazení bylo v pořádku, 1.8VTEC byl příjemný, ale jinak žádná hitparáda. 9G jsem zatím neměl příležitost.
Avatar - King
5. 3. 2013 12:04
Re: Kombík
Souhlas. Časy se ovšem změnily dost dramaticky. ;-)
4. 3. 2013 15:49
Re: Kombík
Tak 156 byl desgnovej úlet jak hrom. Měl snad někdo v předešlých pár letech mřížku chladiče tak výraznou? Značku na straně? Barvy, nad kterými by dřív lidé kroutily hlavou (poměnková modrá byla dokonalá), i interiér byl dost jinde než konkurence(oddělené ciferníky)a na kombík měla nezvykle opticky "lehkej" zadek, žádnou "přivařenou almaru" >:D
Avatar - Emel
5. 3. 2013 10:15
Re: Kombík
To co píšeš je převážně o 156 jako takové, není to specifikum kombíku. Zbývá ten "lehký" zadek... no ano, od Alfy těžko čekat Volvo-styl, ale můj názor je, že kombík nebyl ani ve své době nijak výjimečný. Ano, bylo to hezky udělané a tak dále, ale nějaké převratné řešení to rozhodně nebylo.
5. 3. 2013 02:50
Re: Kombík
Dal by som ti plus keby definitivne zmenili aj ten predok, konkretne ten hnusny cierny plast.
4. 3. 2013 11:12
Ale jo
Sice civam moc nerozumim, ale stylizovany to je pekne.
Uvidime.
Rozbalit vlákno
0
4. 3. 2013 11:13
Vždy jsem byl
toho názoru, že auto, jakožto dopředu se pohybující věc, by mělo mít dynamický vzhled. Dnes už to však téměř nikdo nedělá - trochu z toho viním němce a to zejména VW. Tato Honda je však opravdu nádherná a je to snad nejhezčí kombi, jaké jsem viděl - titul, který u mne donedávna patřil CLS shooting brake. Opravdu velmi vydařené. Teď jen aby se do produkční verze moc nezměnilo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PeterLuk
4. 3. 2013 11:18
Parádny!
Nádhera! Neveril som, že by sa z Civicu dal urobiť kombík, ale podarilo sa a je dokonca krajší než hatchback!
BRAVO HONDA! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Stefič
4. 3. 2013 11:26
Re: Parádny!
tak než hatch je snad krásnější i Multipla. Hlavně ten parádní zadní blok světel, který vypadá, jako by tam odněkud přiletěl
[odkaz]
Avatar - Choochoo
4. 3. 2013 12:15
Re: Parádny!
No z Nemecka roku 90 to jiste neni, ze >:-[]
4. 3. 2013 11:35
OT
AD kombík: Fakt hezký, žádná unylost, pěkný, neotřelý, neokoukaný. Pokud se dostane na trh, bude štikou v rybníce ( Ornella může být ale v klidu...).

OT: Jeden z mála článků, kde se píše (zde u HB), kolik litrů má kufr BEZ ZAPOČTENÍ PROSTORU POD PODLAHOU. Redakce by mohla porovnat kombíky NSS, třeba by se našlo i pár překvapení. Hledat na netu údaje o každým zvlášť se mi nechce. >:D Máme na ACZ novýho šéfa, třeba se dočkáme.
Rozbalit vlákno
12
4. 3. 2013 12:09
Re: OT
Nevím jakým způsobem Honda měří objem kufru, ale podle evropské metodiky má kufr Civicu objem 350l.
Avatar - King
4. 3. 2013 12:17
Re: OT
Ale posimtebe. >:D Podíval ses někdy dovnitř? :-!
Avatar - Choochoo
4. 3. 2013 12:21
Re: OT
Nakonec zjistime ze Civic, kufrovy kral hatchbacku nizsi stredni ma nejmensi kufr, ne?
>:D >:D >:D
Avatar - King
4. 3. 2013 12:44
Re: OT
Bude to jako v německých testech - fak off objem, zavedeme položku "raumgefühl" a tam ho pěkně setřem, že se nám zdá docela malej. A bude mít pochopitelně trojnásobnou bodovou váhu. :yes:
Avatar - Choochoo
4. 3. 2013 15:02
Re: OT
>:D
Musis si umet postavit v test kriteria. Na zdejsim serveru to o nicem jinem neni ;-)
4. 3. 2013 16:47
Re: OT
ADAC to tak změřil. Mimochodem Golfu naměřili 305l. :-)

Ad testy - Němci k testům přistupují úplně stejně jako v jakékoliv vyspělé zemi v EU (samozřejmě s výjimkou pomatených Britů) a v USA.
Avatar - KANKUNEN
4. 3. 2013 12:46
Re: OT
Právě jsis to vymyslel, uvěřil tomu a pak vyprodukoval.
Avatar - Katikakus
4. 3. 2013 13:00
Re: OT
Ze tys Civica v realu nikdy nevidel?
4. 3. 2013 13:38
Re: OT
Takový údaj ne každý uvádí, takže by museli odvést nějakou skutečnou práci (a je celkem pravděpodobné, že v některých případech nebude vědět ani české zastoupení). :-)
4. 3. 2013 14:34
Re: OT
Si piš, tady to píšou. [odkaz] Ale VWavwerka to není, velebný pane... >:D
4. 3. 2013 14:10
Vlastní cestou
No, tohle auto určitě není moje krevní skupina, takže po něm určitě netoužím. Ovšem za odvahu Hondy ji stejně patří velký :yes: Soudě podle hatchbacku to bude jistě mít obrovský kufr. Jen se uživatel bude muset i nadále smířit s horším přístupem k zadním sedadlům, daným malými zadními bočními dveřmi.
Rozbalit vlákno
1
4. 3. 2013 17:34
Re: Vlastní cestou
Horší přístup k zadním sedačkám 8-s Cože? Dveře se otevírají o 90° a i taková "operace" jako usazení a připoutání prcka vzadu do sedačky je naprosto v pohodě a to i když měřim necelejch 190cm. Ono to sice na první pohled vypadá jako dveře nouzovky, ale ve sutečnosti se do toho leze líp než do mnoha aut s vratama jak od stodoly a navíc je mnohem menší přavděpodobnost, že děti na parkovišti omlátí vedle stojící auta. Co se tomu dá spíše vytknout je malá prosklená plocha zadních dveří, že to na někoho může působyt stísněně, ale to už je daň za design a děti to stejně neřeší. Jsem rád, že toto řešení z 8 zachovali :yes:
4. 3. 2013 14:12
konečně
Hodna se konečně vzpamatovala a překopala svojí děsnou prosklenou masku. Na kombíky jsem nikdy moc nebyl, ale nekterým vozům seknou občas víc jak sedan a o tomto kombíku můžu říct, že bych asi neváhal a šel ho toho. :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
4. 3. 2013 17:56
Re: konečně
Ač mě to šokuje, docela s tebou souhlasím.
4. 3. 2013 20:52
Re: konečně
Z Tveho pohledu na vec jsem taktez sokovan.. coz je samozrejme lepsi, nez byti konsternovan ;-) Kazdopadne jsem to necekal, diky!
Honda si jako spolecnost sla, jde a vzdycky pujde svoji vlastni cestou, protoze ji nikdo nemuze branit. Je to ciste a pouze na vedeni.
Navic, projekt Honda Jet mel absolutni prednost - diky bohu. Vysledky mluvi za vse..
Ted uz snad zase bude prostor a kapital k tomu, aby Honda opet predvedla to, co vzdycky umela - dobra a spolehliva auta, ktera se v nekolika pripadech stala kultovnimi.
5. 3. 2013 07:38
Re: konečně
:yes: Honda Jet je povedený stroj, designově opět trochu jinde, než to zavedení výrobci mastěj už +/-30 let stejně :-) Ale stejně se mi akvárko líbí >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
4. 3. 2013 16:30
Chci víc
Tak já myslím, že oproti hatchi, kde to křídlo z červenýho plastu je opravdu už trochu moc, by tohle mohlo být pro případné nevyhraněné zákazníky mnohem přijatelnější volba.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
4. 3. 2013 18:13
Hondí stěhovák
Na jednu stranu jsou ta zadní světla pořád trochu UFO, ale musím pochválit za vytvoření pěkné dynamicky střižené karoserie, rozhodně to není žádný pohřebák. :yes:
Rozbalit vlákno
1
4. 3. 2013 20:03
Pokrok
Tak u tohoto auta si říkám, že takto vypadá pokrok.

Zatímco u jiných automobilek by se aktuální modely dali splést s těmi ze století 20. tohle je moderní auto ve všech ohledech.

Podle mě u novýho civika:
top design (hlavně tohle kombi)
top motory
top spolehlivost

To je to, co očekávám od svého auta :-)
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2013 00:09
Sakra práce :-(
Sakra Ti Japončíci mě ale ser....... Jsem si loni koupil hatcbacka a teď mě nejspíš donutí ho prodat a jít do tohoto krásného kombika ;-) Ten se vážně povedl.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Choochoo
5. 3. 2013 08:47
dalsi foto
[odkaz]

Tohle je nadhera :yes:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - King
5. 3. 2013 12:02
Re: dalsi foto
Což o to, nádhera je hlavně [odkaz] a [odkaz] - ještě mnohem lepší, než oficiální foto. :yes:
Avatar - Rysguf.
8. 3. 2013 00:07
Re: dalsi foto
Ano, ano, ano...ta druha foto, to je na plakát :yes: To je proste nadhera, na to sa vydrzim pozerat 10 minut. To sa snad ani neni pravda... :yes: :yes: :yes:
Avatar - Choochoo
8. 3. 2013 07:36
Re: dalsi foto
Jojo, taky jsem se u ni [odkaz] drive pozastavil :yes:
Tak tohle a slovo design jde dohromady. Vetsina tuctovych krabic, ceskych snu, s dolepenym batohem a jednim oknem navic ala Felicia kombi, se svetly s 80.let nejsou v dnesni dobe hodny slova design :no: