On se vůbec ten stupeň výbavy S dá koupit? Žil jsem v domění, že je tam jen do počtu, kvůli homologaci či co.
Jak je u Hondy obvyklé, cenu "od" nemá smysl uvažovat. Místo toho vybrat nějakou rozumnou výbavu, která už bude mít spoustu věcí v ceně.
Je to speciality po Skodovacku, proste cena "OD" dostupny jen v CR a to jeste mozna >:D
Lidi na to slysi u nekterych vyrobcu a po kalkulaci maj pomalu 2x drazsi auto a v nem porad skoro nic ;-)
20 let stary recyklat Rapid ve vybave Fresh Ambition + 10tis za automatickou klimu + 11 za tempomat + 5 za zadni okna +4 za 16" hliniky +4 za hlidani tlaku + 10 za delsi zaruku vyjde na 450tis v horsim dieslu 77kw. Civic Comfort na 424tis bez mlhovek a kozeneho volantu. Neprijde mi to jako spatna nabidka, spise naopak. Lepsi a spolehlivejsi technika, tudiz nizsi naroky na servis a nizsi naklady na provoz diky nizsi spotrebe. Ted neni co resit a Civic je jasna volba
A víš jak je to v reálu? Že toho Rapida se slušnou výbavou koupíš za 330 tis s mnohem lepším benzínem. Stejně to nejsou ani konkurenti, zbytečné tu tu vůbec vypisovat.
Tak ty jsi teda hodně odvážnej, porovnávat Trapida s Civicem. Pravděpodobně čteš hodně článků např. od pana VWaverky, kterej má skoro pokaždé, když píše o koncernových autech orgasmus. Panáčku, svez se v Civicu a pak plácej tyto nesmysly. Trapid - to je jedna velká předražená tragédie
Termin low-cost (psano s pomlckou) je v anglictine zpravidla spojovan se sluzbami, kdezto pojem low-end s produkty, resp. jejich hierarchickym zarazenim v kontextu techniky, technologii, vybavy atd. ;-)
Tudiz, low-cost letenky, dovolena atd., ale low-end mobilni telefon, notebook, auto, atd.
Jenže např. dvouspojková převodovka, moderní turbomotory, xenony, panoramatická střecha atd. rozhodně nejsou znakem mizerné techniky, technologie či výbavy.
O mizerne technice pises pouze ty. Low-end nemusi ani zdaleka znamenat mizerny.
I kdyz konkretne v tomto pripade jsou ty motory jeste ze stare generace s problematickym retezem a xenony diky salamounskemu Skoda reseni sviti opravdu mizerne. Kazdopadne, na tom, co jsem napsal vyse, to nemeni zhola nic.
Já nemám problém nazývat věci pravým jménem. Co by za podobnou techniku dali jiné, dle tebe asi nelowendové, značky/modely. Protože ony třeba takového výbavové prvky vůbec nenabízí.
Proto to tvoje označení tady kulhá a to dost jasně.
Hele, placat si tady muzes co chces, na tom, co jsem napsal nahore to stejne nic nezmeni.
Ze je rapid low-end co-sklad-dal proste neokecas. Dalsi debata na toto tema by byla ztratou casu... ;-)
Jasně, je to škodovka, všechno je špatně, všechno je na nic.
Jenže zapomínáš, že to tam v podstatě nic z toho není povinné, je to jen další možnost výbavy, kterou ovšem jen tak někdo nenabízí.
PS: Jen tak pro informaci. Obyčejné halogeny H7 v autě mají asi 1500 lumenů (povolená mez), ty xenony v Rapidu těsně pod 2000 Lumenů. Takže to tvoje blbý pindání o tom, že nesvítí, je tak trochu mimo.
Mas se skvostnym Rapidem problem Maco? Slo o to ukazat ze Civic je dnes vyhodna koupe. Ano "S" vybava je nesmyslna, mozna se ani skutecne nenabizi, je zde jen proto aby byla cena "od". Tvuj prispevek ale vyznival ze Civic je drahy, ale ve skutecnosti neni, spise naopak ;-)
Netvrdím, že je Rapid skvostný, ale Civic rozhodně není výhodná koupě, neboť podobně velké auto s dieselem se dá pořídit podstatně levněji. Civic není o tolik lepší, o kolik je dražší.
Příklad:
[odkaz]
Za podstatně nižší cenu má Active lepší výbavu, a - na rozdíl od Civicu - i dobře vypadá (rozdíl vesmíru).
Active je levnější, ale 438 500, pokud nechceš bílou, ale metalízu, připlať tuším 13 000 Kč, ta je v Civicu v ceně, Civic má větší kufr a více místa vzadu a 1,6 d je přecejen lepší, krapet, ale je.
A i když to neříkám zrovna rád, Honda má o něco lepší image a lépe si cenu držet bude....
Civic není teď s touhle slevou vůbec špatná nabídka... a hlavně jen blázen by si eď koupil Civica v benzínu.
Jó ty hondí benzíny, to je trága, přitom stačí tak málo.
Mimochodem mám zamluvenou Mazdu 3 s 2,0/121, rád bych ten víkend projel i kamarádův Civic 1,8/103, ať mám mustr :-)
No tak 438 mi neprijde jako extra nizka cena. To uz bych spise vsadil na Megana, ktery je motorove na urovni Civica a asi ma i lepsi cenu. Jinak ta vybava u 308 neni take nijak zazracna, senzor deste nabizi Sport a cena neni o tolik jina, plus ma jiste Sport neco navic, jako kola 17",.... Clanek nijak extra nepopisuje vybavu a 10, 20 tis neni zadne minus, kdyz Honda nabizi spolehlivost a jmeno ;-)
Pozor na fakta, v kompaktu s dieselem! Já beru, že základ bez klimy za 414 je dost, ale např výbava sport za 464t Kč s 1,6d je už vzhledem k té výbavě hodně zajímavá volba a v podstatě atakuje třeba Megana 1,6 dCi, i když dCi je přecejen silnější, tak Honda má lepší podvozek... Co nabídne Octavia? 1,6 TDI kvality Hondí 1,6 nemá a výbava je taky velmi výhodná.
Zkusenost s v OII s 77kw dieslem me trochu vydesila. Uz vim proc to nemelo 6kvalt. Predjizdet bezpecne se dalo na 3kvalt, jinak motor mrtvola. Prislo mi to jak benzinova 1,6 ve Fobii. Nechapal jsem kde ten motor nechal tak opevovany kroutak 250Nm. Takze jedine ten Megane.
Nějak mám zmatek v maximalce u motoru 1.8 - a nejspíš ne vinou auto.cz - na stránkách Hondy jsou uváděné maximálky u S 190 kmh (jako v tabulce u článku), u Comfort a Sport 215. U zrychlení 0-100 jsou hodnoty dokonce podle výbavy 8,7 s, 9,1 a 9,4 s. u stupně výbavy se to dá částečně vysvětlit hmotností navíc, i tak jsou ale odstupy opravdu veliké..
...podle mého docela v pohodě. Jen volant je sice na prd, že není koženej, ale pokud se to nedá doobjednat, dá se to v pohodě nechat profi potáhnout, jen je člověk chvíli bez volantu :-)
Tuhle jsem jel skoro Golfem, tedy Fabii v 1,6 benzin, 5 let stara, rozvrzana. Prevodovka je jako vzpominka na vykvedlanyho favorita. No a motor po 150 tis to byla taky pecka. Pri startovani jsem nevedel podle zvuku jestli to neni nafta. Prevalovani na volnobeh takove nepravidelne, jako kdyz do sekacky naliju starej benzin. To ze jsem nemohl najit slusnej posez a ze do kolena tlaci stredovy panel o tom nema cenu hovorit. Pak clovek pochopi, ze i 50 tis. navic se vzdy vyplati nez jezdit ve vwraku ;-)
>:D Nováku, Nováku, ty už ses musel dát na vyšší drogový level - SB z Golfu a LB vlastní výroba >:D Ty opravdu aspiruješ na titul PAKO ROKU. Ale nic proti tobě, já ti to přeju ;-)
Jeste me prekvapilo to osizene tesneni ve dverich. Jedno tesneni jsem jeste nevidel. V aute to susti kolem A sloupku tolik, ze si clovek musi zkontrolovat jestli ma dovrene okno, pac neco takoveho jinde nezazije >:D
Porovnávat kvalitu Hondy se Škodovkou? Tady někdo spadl z višně.
Spolehlivost, propracovanost, japonská preciznost (i když vyráběná v EU, evropská výroba je slabinou), hondí motory...
No nic, škoda slov. Kdo chce vyhazovat peníze, ať je vyhazuje. Já raději trošku připlatím a mám pak klid a výdaje jen za benzín.
Jak priplatis? Civic Sport je za stejne penize jako Golf trendline, cca asi stejne vybavy, pritom Hondi 1,6 diesel je spicka jako vzdy ;-) Honda ted nabizi bezkonkurecni kup :yes:
>:D Honda má dobrý motor..to je vše.
Podvozek je udrncaná tragedie s traverzou místi výceprvku!!
Nový Golf je jízdně o třídu lepší..a multilink má kromě základu vždy!
O designu nemluvě..ten se Hondě moc nepovedl.
Civic měl čtyřprvek vředu vzadu, když VW nevěděl, co to je a Golfy měly 8 ventilový motor. Pokrok jde dopředu a tady znamená umět udělat jednodušší věc, aby fungovala jako složitější.
Zajímavé, že hothatch na Severní smyčce porazí "borce" s vícelinkem.
>:D
Nalejme si čistého vína, nijak pěkné auto to není, ale prostorné s velkým kufrem a pohodlným podvozkem, který je lepší než třeba Octavia III a mnoho dalších.
Kde byl problém... CENA a MOTORY. Doteď v nabídce 1,4, tu jsem nejel, ale jel jsem chcíplou 1,8, která stěží konkuruje 1,2 TSI, přitom cena vysoká... a jediný diesel 2,2... katastrofa. 1,6 je jako zjevení a Hondě chyběl, jenže ta cena...
První nástřel vypadá i teď děsivě, ALE...
Vemte kvalitní diesel tohoto objemu, nejlepší jsou dva, 1,6 dCi a tady 1,6 od Hondy, pak nic, HDI, dlouho nic a slabá 1,6 TDI.... přidejte k tomu v podstatě kompletní výbavu, kvalitní podvozek a hledejte za 464 t Kč a to prosím včetně metalízy za kterou se podle mě u Hondy nepříplácí (dosud to tak bylo)
Nejblíže je snad Megane kombi, krátký má menší kufr a není tak prostorný, možná až jednou bude, tak 308 SW, ale o té není zatím zmínka. Octavia liftback 1,6 TDI 77 kW s menší výbavou kolem 450t Kč, dovybavte ji na Civic Sport a jste výše s horším motorem a pořád jen pětikvaltem. Totéž Golf a Leon. Ještě by mohla konkurovat Astra, trochu těžká a 1,7 diesel přecejen hlučnější a v nízkých otáčkách nepoužitelný, ale své zájemce najde.
Takže za mne :yes::yes::yes: Konečně je Civic zajímavá volba.
Ty ses jeste do Civica nezakoukal ;-)
Jinak za metlu uz priplatek. Lidi slysi na cenu "OD" v bile a s 3hrnkem (toho se snad nedoziju) >:D Nevim, ale co nabizi za barvy, kdyz mimo cervene bylo drive vse v metle ;-)
Nějak tam nevidím jediného pořádného japonce , který by stál za hřích..?
Kde máš Mazdu 3 se skyactive ??? ;-);-)
VW Golf Ok..Leon taky.., 308 fajn..ale ne Civic!
sky active jsem ještě nejel a zase až tak udělaný z Mazdy 3 nejsem... když se nějaké auto přehnaně chválí za jízdu a opomíjí se praktické věci v nejpraktičtější třídě, čili nižší střední, tak to není vždy ideální..