Diskuse

Honda Civic Type R chce být jedničkou na Nürburgringu

19.11.2013

Ostrá verze Hondy Civic nebude chybět ani u nejnovější generace. Automobilka již zveřejnila snímky předprodukčního vozu.

 

  • 813 Reagovat !

    foto Provocateur

    Provocateur 19.11.2013  13:02

    Civic

    Bez ohledu na čas na ringu, má Civic už jedno prvenství jisté, ošklivější HH se v Evropě nenabízí.

    Prodeje v Evropě budou nejspíš mizerné. Pravověrní Hondaři se turbo motorům vyhýbají jako čert kříži a nové zákazníky tento design,obzvlášť zádě, moc neoslovuje (viz letošní prodeje).
    • 42 Reagovat !

      foto Magister

      Magister 19.11.2013  13:14

      « Re: Civic

      Mi se to celkem zamlouvá v té matné černé... teda kromě složitého zadku...
      • 36 Reagovat !

        foto Provocateur

        Provocateur 19.11.2013  13:35

        « Re: Re: Civic

        Ta černá naštěstí ještě hodně zamaskuje. Ale zadek je strašnej, tam nepomůže ani ta černá: [odkaz]

        Ještě jedná výtka, nechápu současný modní trend 4 koncovek výfuku. Zlaté časy, kdy bylo běžné mít 1 koncovku i na 300 koní, což na tento výkon bohatě stačí...
        • 30 Reagovat !

          foto white-label

          white label 19.11.2013  13:53

          « Re: Re: Re: Civic

          Taky mi ty trendy "varhany" pod nárazníkem hh vadí. Všichni se tváří, že šetří každé deko a pak tam prdnou podobnou změť barevných kovů. Na čtyřválec čtyři laufy, to je na Chocholouška.
          • 42 Reagovat !

            foto King

            King 19.11.2013  14:56

            « Re: Re: Re: Re: Civic

            Čím víc koncovek vzadu, tím lepší rozložení váhy. :-)
            • 30 Reagovat !

              foto Provocateur

              Provocateur 19.11.2013  15:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Civic

              Čím víc koncovek, tím víc Adidas :-) Jinej důvod za tím nehledej ;-)
            • 20 Reagovat !

              foto MariAchi

              MariAchi 19.11.2013  16:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Civic

              Tak tohle je revoluční teorie, paka ve Škodě nacpala do Fabie RS zátěž do zadního nárazníku, místo toho mohli dozadu nacpat pár koncovek a potěšit tak "mladé, začínající adepty tuningu" >:D
              • 02 Reagovat !

                foto King

                King 19.11.2013  16:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                To víš, to hloupá Japka nenapadlo, rvát do auta zbytečně traverzu, aby se jim při brzdění auto nestavělo na přední kola, oni se pitomci dělají s koncovkama. >:D
                • 10 Reagovat !

                  foto MariAchi

                  MariAchi 19.11.2013  19:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                  Tak šli na to logicky, tím megavýfuckem posunuli těžiště níž, za to jim dávám palec :yes: >:D
                  • 11 Reagovat !

                    foto King

                    King 19.11.2013  23:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                    Přesně ;-)
    • 85 Reagovat !

      foto martin-MPS

      martin_MPS 19.11.2013  13:31

      « Re: Civic

      Ani už nemá cenu se sázet, že většina příspěvků se bude týkat designu. Asi to bude tím, že většina místních (a nejen těch místních) diskutérů technice nerozumí, o řidičských zkušenostech ani nemluvě :-( ... Omlouvám se těm málo vyjimkám, kteří autům opravdu rozumí.
      • 34 Reagovat !

        foto Provocateur

        Provocateur 19.11.2013  13:38

        « Re: Re: Civic

        No a o čem jiném chceš zatím ohledně Civica diskutovat?
      • 51 Reagovat !

        foto white-label

        white label 19.11.2013  14:05

        « Re: Civic

        Až konečně vyjde podrobnější článek o technice nového TajpáRu (a nejen to, co by s ním u Hondy jednou chtěli dokázat), můžeme o ní diskutovat... a až bude dokonce na trhu můžeme diskutovat o řidičských zkušenostech s ní.
        Chápu, že zde chodí spousta nicků, které podobné informace a zkušenosti k takovým diskusím vůbec nepotřebují, ale naštěstí takoví nejsou všichni. ;-)
        • 35 Reagovat !

          foto King

          King 19.11.2013  14:36

          « Re: Re: Civic

          Pokoření času na Ringu není kategorie "zbožné přání", Honda je už nyní zcela jistě pod 8 minutami a diskutovat už klidně můžeš i o řidičských zkušenostech - [odkaz] . A protože Germáni mají vždycky pravdu, možná ještě lépe [odkaz] . Nadhazuji pár diskuzních témat:

          ...320 PS und 400 Newtonmeter Drehmoment bei 2.300/min...

          ...Der bereits aus den früheren Saugmotoren bekannte variable Ventilhub wird im neuen Triebwerk mit einem kleinen, aber extrem rasch ansprechenden Turbolader kombiniert. Dadurch kann Honda das berüchtigte Turboloch sehr klein halten.

          ...Beim Beschleunigen bekommt der Honda Civic Type R schnell Grip unter die Pneus

          ...Im sportlichen R-Modus geht es bei der Lenkung noch ein wenig direkter zur Sache, werden die Federwege kürzer. Die Gänge der Sechsgang-Box flutschen exakt geführt durch die Gassen, während der Fahrer in den bequemen Sitzen eine gelungene Mischung aus Komfort und exzellentem Seitenhalt vorfindet.

          Tak pojďme diskutovat. :-)
          • 40 Reagovat !

            foto Provocateur

            Provocateur 19.11.2013  15:45

            « Re: Re: Re: Civic

            Diskutovat o předprodukčním voze na závodních pneu je trochu mimo mísu ne? :-)
            • 12 Reagovat !

              foto King

              King 19.11.2013  16:00

              « Re: Re: Re: Re: Civic

              Není. Dává to rypákům alespoň teoretickou šanci rozestřít alespoň stín pochybností o autě předtím, než si budeš u produkční verze moci odškrtnout zlepšení v každém jednotlivém ohledu.

              ...a sakra, ono se o žádných slabších stránkách v těch článcích nemluví. Tak beru zpět. >:D

              Znám pár lidí, kteří by asi považovali Continental Sport Contact za závodní pneu, ale ani jeden nechodí do diskuzí na auto.cz. Blahopřeji, jsi první. :yes: :-)
              • 20 Reagovat !

                foto Provocateur

                Provocateur 19.11.2013  16:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                Nemluví, protože je to předprodukční verze se závodními pneu, která může mít komplet jiné nastavení i výkon. Pokud tomu tak bude i v sérii, můžeme o tom debatovat.

                Já znám zase pár lidí, kteří nepoznají ani Continental Sport Contact a jedním z nich je i King. Blahopřeji, ale první nejsi >:D
                • 13 Reagovat !

                  foto King

                  King 19.11.2013  16:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                  OK, není to Sport Contact ale Force Contact, což ovšem nemění nic na tom, že to opravdu závodní pneumatika není. Michelin Pilot Sport Cup je tedy tím pádem také závodní pneumatika, žeano? >:D Byls někdy na závodech alespoň jako divák?

                  Jistěže bude mít jiné nastavení a výkon. Lepší. :-) Ale zatím je možné se nechat ukolébat tím, že to bude jen tak dobré, jak o tom mluví ti, co už ho řídili.
                  • 10 Reagovat !

                    foto jossalito

                    jossalito 19.11.2013  16:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                    To auto tady bude nejdříve snad za dva roky, ne?

                    Nějak nechápu, tuhletu diskuzní propagandu na téma, coby kdyby za dva roky. To je strašně dlouhá doba.
                    • 01 Reagovat !

                      foto King

                      King 19.11.2013  16:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                      Ale je to hnus, to auto, co?
                      • 10 Reagovat !

                        foto jossalito

                        jossalito 19.11.2013  16:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                        Je mi to tak nějak jedno. ;-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto MariAchi

                      MariAchi 19.11.2013  19:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                      Pochop, že pro hondafans je vědomí, že v roce 2015 (možná) překoná Honda s výkonem minimálně 280 koní a šestipístkovými Bremby Mégana z roku 2011 (nebo 2012) s o cca 20 koní slabším motorem, živá voda.
                      • 13 Reagovat !

                        foto Choochoo

                        Choochoo 19.11.2013  20:33

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                        Ze to nepodas spis jak stary megan s torzkou a 260 konikama udela 300 konovou 4-kolku >:D
                        Nejde o to jestli ho udela Civic, ale koho vsechno prevalcoval Megan s torzkou.
                        Taky jde o cas 6valce NSX. Megane se proste dostal nekam kam se asi malo co podiva, koncern asi horko tezko, mozna tak s R8 ;-)
                        • 11 Reagovat !

                          foto MariAchi

                          MariAchi 19.11.2013  21:55

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                          Jasně, šušu, tobě jde jen a pouze o boj proti koncernu, klidně se ukájej dál :-)
                          Reálně nejde o to převálcovat koncern a ostatní na ringu, reálně jde o to, vytvořit funkční auto.
                          I když to Honda za těch pár let asi zvládne (ono nepřekonat s 280-320 koňovým autem čas auta 265 koňového by byla megaostuda), tak sice budem vědět, že tajpár je na ringu nejrychlejší předohrab, ale na image Civicu jako takového to bude mít vliv nulový, z přemotorované předokolky se už nikdy legenda nestane, a to ať ji vyrobí kdokoliv. Klíčem v dnešní době je vyváženost a o té u tajpáru pochybuji. Bude to drahé jak na pořízení, tak na provoz, bude to v běžném provozu použitelné jen s hromadou omezení, ale bude to rychlejší, než v té době 3-4 roky starý Mégan - gratulace do Honda klubu.
                          Tys blahoslavený chudý...tobě stačí, že je to Honda, tak hurá do ní, no, máš to v tomhle jednodušší, brát ti to nebudu.
                          Osobně nechápu, k čemu je mi jako uživateli fakt, že jezdím s autem, které má na ringu čas xx:xx:xx, já jezdím po normálních cestách a potřebuji auto jako celek, ne motokáru na trhání okruhových rekordů, takže časy na okruhu jsou jen jedny z mnoha střípků skládačky, která mi ve finále udělá celkový obrázek o autě.
                          Pokud chci auto jen a pouze na okruh, tak každopádně ne předokolku.
                          • 24 Reagovat !

                            foto King

                            King 19.11.2013  23:21

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                            No jistě. U VW to jsou frajeři, ti géniové dali Golfu adaptivní podvozek a je z něj dokonalé auto, které zmáčkutím čudlítka změníš z nijak úchvatného hot-hatche v geniální nákupní tašku. CTR bude mít také adaptivní podvozek, ale bude to použitelné jen s hromadou omezení.

                            Focus RS500 měl 350 koní a Focus RS také nebyl zrovna auto pro blondýmu s teplým řidičákem. Ty nadšené ovace vidím ještě teď - oslava brutální síly, udajně v kombinaci s použitelností. Ani slovo o přemotorované předokolce. CTR ovšem s 320 k bude přemotorovaná předokolka, ze které se nikdy legenda nestane.

                            K čemu ti je čas na Ringu? Třeba k tomu, abys věděl, jak dobře inženýři odvedli svou práci. MRS nebyl rychlý jen na Ringu, Focus RS překonal i na naprosté většině britských okruhů, snad s výjimkou rovinkového Silverstone. Že zmíněný silnější Focus Megána nepojel, stejně jako Astra OPC, Golf R a spol naznačuje, že to není jen otázka výkonu, ale o tom už jsem se zmiňoval.

                            Takže mi ten tvůj příspěvek přijde, promiň mi to, takový nějaký ...nevyvážený. ;-)
                            • 22 Reagovat !

                              foto Provocateur

                              Provocateur 19.11.2013  23:48

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                              Focus RS měl těch 300 koní jen na papíře. Když si někteří majitelé nechali změřit výkon, tak se nestačili divit, když jim několik koní chybělo.

                              Focus Megana dal, ne na okruhu, ale na běžné silnici, kde tato auta v drtivé většině času jezdí...takže k čemu ti je porovnávat čas jen na okruhu?
                            • 12 Reagovat !

                              foto MariAchi

                              MariAchi 20.11.2013  07:40

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                              Jedinej, kdo tady pořád a neustále zmiňuje koncern, jsi ty, kingu, a šušu.
                              Musíte mít, vy hondafans, z VW zatraceně velkej mindrák, když ho taháte snad do každého druhého komentu >:D

                              Jestli nechápeš ta omezení, o kterých píšu a pleteš do nich adaptivnost podvozku, tak to je mi tě líto. Podvozek bude tajpára omezovat trochu jinak - například světlou výškou, v zimě s ním asi lyžovat nepojedeš, pokud nebude stanice vleku hned u dálničního odpočívadla. Před mrtvým policajtem budeš manévrovat jak nějaké osmnáctileté pako s vytuněným Golfem, pod kterýho nestrčíš ani prst. Sjezd do podzemní garáže budeš před jízdou procházet s metrem a úhloměrem, a nakonec to stejně necháš venku. A jestli se ten nízký podvozek bude dát přitvrdit, nebo změkčit zmáčknutím čudlítka, to na těch omezeních nic nezmění.
                              Ano, tato omezení samozřejmě platí pro většinu HH a sportovně laděných aut vůbec, v podstatě čím víc Hot, tím méně Hatch.
                              Když už jsme tedy u toho VW, tak to je právě důvod, proč je Golf tak "pomalý" na ringu - udělali ho jako daily driver, oželeli čas na ringu ve propěch každodenní použitelnosti. Pro malé děti tím ztratil na ceně, ale o reálné kupce se bát nemusí.

                              Ano, právě Focus RS a RS500 jasně dokázal, že přemotorované předokolky jsou už moc ultimativní pro běžný provoz a naopak málo efektivní na okruhu.
                              Je to už cca 4-5 let, kdy ereso vyjelo a dokázalo, že megavýkon není vše, jak Opel, tak Honda měli dost času na přehodnocení plánů.

                              Já netvrdím, že bude tajpár špatné auto, pochop to, jde mi o to, že přemotorované předokolky jsou mrtvé, FocusRS to napsal jasně, RS500 to potvrdil a Opel Astra GTC OPC ABCD OPBH to podtrhnul.

                              Ale já vám toho tajpára s třistadvaceti koníčky přeju, konečně budete mít nějakej pádnej argument proč Hondu jo a VW ne - je to přece nejrychlejší předohrab na ringu.

                              Mně by byl tajpár mnohem sympatičtější, kdyby ho Honda presentovala jako konkurenta právě toho Golfu GTI, Focusu ST - výkon 220 - 250 koní, srovnatelný čas na ringu (no dobře, tak samozřejmě lepší čas), zachování praktičnosti a provozních nákladů.
                              Ale Honda jistě ví, co u lidí, kterým se líbí tohle [odkaz] zaboduje víc >:D
                              • 12 Reagovat !

                                foto King

                                King 20.11.2013  10:53

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                                Mindrák z VW? No tos uhodl. >:D

                                Důvod je ten, že jsou produkty VW v Evropě z nějakého mně neznámého důvodu považovány za etalon a diskuzní bejček tak má daleko lepší možnost nahlédnout do dané problematiky, zvlášť když se jeho automobilový rozhled povážlivě zúžil pouze na produkty z Německa.

                                Ten druhý odstavec, to úplná haluz. >:D CTR bude naprosto nepoužitelný pro běžný provoz protože ...protože je to HH a vlastně všechna HH jsou nepoužitelné, ikdyž tedy GTI vlastně nepoužitelný není, protože je každodenně použitelný, i když dohromady nikdo neví, co to ta použitelnost vlastně je, jen se ví, že Golf ji má a je to tedy to nejlepší.

                                Krásná práce, >:-[] korunovaná "přemotorované předokolky jsou už moc ultimativní pro běžný provoz a naopak málo efektivní na okruhu." Tohle by se mělo tesat. Jejda, ale ono to vlastně popírá větu v předešlém odstavci "proč je Golf tak "pomalý" na ringu - udělali ho jako daily driver, oželeli čas na ringu ve prospěch každodenní použitelnosti." Takže tu máme dvě kategorie aut - "GTI-Type" a "FRS-Type". Ta první je dobrá na každodenní ježdění, ale pomalá na okruhu. Ta druhá je špatná na každodenní ježdění a pomalá na okruhu. Tak které HH jsou tedy rychlé na okruhu, když ani ty výkonné,a ni ty každodenněpoužitelné? A ty, co jsou rychlé, jsou každodenněpoužitelné nebo jsou na běžné ježdění už moc ultimativní? Nějak se v tom ztrácím.

                                Ještě že nám to přeješ, to jediné jsem z to blábolu pochopil zcela jasně. :-)
                                • 11 Reagovat !

                                  foto -MT-

                                  _MT_ 20.11.2013  11:30

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                                  HH nemá přicházet o praktické vlastnosti základního vozu. O tom je použitelnost. Nemáš mít problém se vejít na okresku, přejet zpomalovací práh, naložit kupu krámů, zaparkovat, nemá z tebe vytřást duši. V každodenním životě má zkrátka být co nejblíž základu. Nebo ještě lepší. Někde budeš muset nejspíš udělat kompromis. Nemělo by to být nic opravdu zásadního.
                                  • 01 Reagovat !

                                    foto MariAchi

                                    MariAchi 20.11.2013  12:46

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                                    Přesně, ale v tomto případě škoda slov...
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto white-label

                                    white label 20.11.2013  18:45

                                    « Re: Civic

                                    :yes:
                                • 01 Reagovat !

                                  foto MariAchi

                                  MariAchi 20.11.2013  12:44

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic


                                  Kingu, poslední dobou argumentuješ jako makovnik, to je maras, kams to klesl...
                                  Jak chceš, já myslím, že kdo to tu po nás čte, udělá si obrázek sám, já ti už na ty tvoje demagogické, křečovité, žvásty odpovídat nebudu, nemá to nejmenší cenu :no:
                        • 21 Reagovat !

                          foto -MT-

                          _MT_ 19.11.2013  22:22

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                          Kam se "koncern" horko těžko podívá? Pod 8 minut? Na co tahat R8, na to stačí i pomalu deset let stará RS4. A to taktně mlčím o Porsche.
                      • 02 Reagovat !

                        foto King

                        King 19.11.2013  23:06

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                        To zcela jistě, to by bylo pro každého. Jenže nikomu se to zatím nepovedlo. Ani Fordu, ani VW, ani Opelu. Takže všichni zachovávají status quo a tváří se, že jim o to vůbec nejde. Jasně že jde, ale prostě na to nemají. Honda je po letech první, kdo má kuráž na to, aby skvělý výkon Méganu VÝRAZNĚ překonala. :-)
                        • 12 Reagovat !

                          foto Provocateur

                          Provocateur 19.11.2013  23:38

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                          Protože u VW nebo Fordu ví, že HH primárně na okruhy nepatří. Je vtipný, jak všichni vzhlíží k časům na ringu i v této kategorii aut. Když pak vyšel test s časy na normální okresce, kde byl MRS pomalejší než Golf R, tak to bylo ještě vtipnější :-)
                          • 32 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 20.11.2013  00:27

                            « Re: Civic

                            Je třeba chápat momentální situaci ultraHondafuns. Aktuálně se Honda s TajpáRem chystá (v budoucnu!) překonat (už dnes pomalu letitý) "zázračný" čas MRS Cup a ultaHondafuns samozřejmě už teď 100%ně ví, že ho nejen překoná, ale doslova "VÝRAZNĚ" překoná. A poněvadž tomu předem bezmezně věří, dělají už dnes z času na okruhu absolutní měřítko rychlosti hh a z této rychlosti "logicky" měřítko celkové kvality hh.
                            Doteď neměl na okruhu CTR nejen na MRS šanci a od zarytých fanoušků CTR bylo slyšet, že u hh přece nejde o absolutní časy na ringu, počet koní apod., ale jde hlavně o pocity (atmosféra, přesný manuál...). A najednou, když má přijít CTR s turbem vyladěným na +- 300 PS a dvojspojkou, tak je naopak alfou omegou hh právě čas na ringu.
                            Pokud je tedy čas na ringu obecně primárním hlediskem hh, měl by MRS Cup prodejně válcovat veškerou hh konkurenci a tuto štafetu by měl "logicky" přebrat nový CTR, který určitě do dvou let překoná jeho čas na ringu.
                            HH není (a nikdy nebyl) primárně o překonávání času na okruhu... a fakt, že "Cupově" zaměřenou verzi (homologovanou pro běžný provoz) běžně nabízí stále pouze Renault, to jasně potvrzuje.
                            • 00 Reagovat !

                              foto King

                              King 20.11.2013  10:36

                              « Re: Civic

                              To si trošku pleteš pojmy s dojmy. Že CTR se už teď od 8 min psali v Autocaru, tedy nejde o vlhký sen Hondafans.

                              A pokud jde o celou tu šarádu s Ringem, které se říká marketing, ta je tu ze dvou důvodů. Tím prvním jsi ty a tobě podobní, kteří vytrubují, jak je Honda jako sportovně orientovaná značka odepsaná - těm je třeba ukázat, že tomu tak opravdu není. Tím druhým je Honda samotná, která si pochopitelně za ty kecy může sama a do značné míry to tedy dokazuje i sama sobě ...a tím pádem obratem i všem ostatním.

                              Jistě, ono se to přímo nabízí, bagatelizovat význam času na Ringu, který nějakou shodou náhod považují všichni za nejnáročnější trať na planetě, pokud jej chce pokořit Japonec. Stejnou diskuzní masáží si před lety prošel i Mégane. A co se tvé dojemné péče o pocity fans týče, to jsou hlavně rádi, že prozatím zůstal manuál. Atmosféru většina z nich oplakala, ale pokud bude CTR 9G stejně řidičský, jako ty předešlé a k tomu navíc i opravdu výkonný, naštvaní rozhodně nebudou. :-)
                              • 10 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 20.11.2013  22:00

                                « Re: Civic

                                Buď té dobroty a piš za sebe, nikde jsem se nevyjádřil tak, že je Honda jako sportovně orientovaná značka "odepsaná". Naopak bych (místo těch "dlouhodobých" slibů) hrozně rád viděl něco nového, sportovně orientovaného, reálně na autosalonech Hondy u nás.
                                Nevidím důvod podobně řešit časy na okruhu a vůbec konkrétní detaily vozu, který má přijít na trh až v horizontu nějakých dvou let. Ještě aby ten slibovaný čas Honda nedala, když to (dětinsky) slibuje dva roky dopředu, aniž by u Hondy věděli, jaký top čas bude vlastně k překonání v té době. Jinými slovy, nová CTR špatná určitě nebude , ale to že přijde pozdě ví dobře už dnes i u Hondy, jinak by si tyhle marketingové kotrmelce v klidu odpustili a prostě "jen" překvapili výborným časem sériové verze.
                                Pro zákazníky kterékoli značky je podstatné to, co mají aktuálně v nabídce, tedy to do čeho se mohou posadit a projet se a srovnat to s konkurencí, a o tom se věcně diskutovat určitě dá, debata o tom co a jak asi bude za dva roky, je o "ničem" jiném.
                        • 00 Reagovat !

                          foto figurka

                          figurka 20.11.2013  09:50

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                          Kingu já si někdy říkám, jestli si někdy dlohodobě řídil/vlastnil nějaký HH. Nebo i něco "většího". Největší síla a řidičská zábava HH se ti ukáže na zapadlé okresce, kde díky rozumnému výkonu, většinou hmotnosti, FWD koncepci a z velké části také rozměrům lze auto relativně jednoduše vodit, umisťovat do zatáček, využívat výkon. A v tomto prostředí dokáží potrápit i dospělejší sporťáky. Navíc a to hlavně bývá tato jízda s HH zábavnější, uvolněnější. Průměrnému řidiči je rychlost a výkon dostupnější, zvládnutelnější a kontrolovatelnější než v tom dospělejším spoťáku. Podívej se na legendy STi/EVO. Ano, jsou již řidičsky náročnější než třída HH, ale vezmi je na odpovídající okresku, tedy jejich teritorium a budeš těžko hledat auto, které se jim vyrovná. A pak se podívej na jejich časy na ringu v kontextu jejich schopností a pověsti. Vyloženě tragédie. >:D
                          Kdepak. Zvyšování výkonu, posun k okruhovosti (WT bla bla) a stopky z ringu jako marketingový nástroj mohou naopak to auto "diskvalifikovat".
                          Ono totiž když vezmeš ten HH z jeho přirozeného prostředí na klasický přesun po otevřených hlavních silnicích s provozem, utahá tě i kdejaká silnější nafta. Jo, na uklidnění si k tomu mužeš pouštět video z ringu. >:D
                          • 10 Reagovat !

                            foto King

                            King 20.11.2013  10:22

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                            Figurko, nevím, vůči čemu přesně se vymezuješ. Jedno z nejlepších okreskových aut, které jsem za posledních několik let řídil, byla 130k Honda CR-Z. Ti méně zaslepení byli (občas) ochotni připustit, že to na klikaticích funguje náramně, ale jakmile se silnice narovná, je problém.

                            Totéž CTR 7G a 8G - na okreskách paráda, na silnici ti zle zatápí Civic 2.2. Tak tu teď bude auto, které bude fakt HOT a pokud někomu doteď vadilo, že s ním závodí silnější ropáky, tak teď mohou být v klidu. Už nebudou. CTR/FRS/MRS/OPC jsou přesnými obrazy této doby - v kurzu je brutální síla a rychlost. Naštěstí v řadě případů nevymizela ta okreskovost, MRS je skvělý na jakékoli silnici. Poté, co Honda tři generace sázela na řidičskost svých HH je velmi naivní se domnívat, že ze své ikony udělá neovladatelné monstrum. Ostatně linky na první dojmy tu najdeš.
                            • 00 Reagovat !

                              foto figurka

                              figurka 20.11.2013  10:48

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                              Vůči okruhové argumentaci u kategorie HH obecně. Nejsilnější a také použitím nejfrekventovanější prostředí použití HH, tedy okreska je, v podání ČR speciálně, něco uplně jiného. Propadlě krajnice, výmoly, nestejné povrchy, štěrk, to vše jsou faktory které znesnadňují využití vysokých výkonů. V tomto kontextu, a netvrdím to poprvé je dle mne obrosvská škoda posun Hondy, kdy nepřemotorovanost a plná využitelnost, byť třeba s o trochu nižsší absolutní rychlostí je nahražena prsením se top výkonem a budoucností na ringu.
                              • 10 Reagovat !

                                foto King

                                King 20.11.2013  11:06

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                                Je to chvilka, cos psal, že máš pocit, že spousta lidí, co sem píšou, asi ani neřídí. Teď mám z tebe ten pocit taky.

                                Co to je za akademickou diskuzi? Etalon okreskové neovladatelnosti Asta OPC minulé generace už je dávno minulostí a současné HH s handlingem nemají zásadnější potíže, rozdíl je pouze v míře, jakou tě dokáží vtáhnout do děje.

                                Jestli v daném místě využiješ maximum daného auta záleží na spoustě faktorů, jsou úseky, kde je i to CR-Z přemotorované. Obecný problém HH je ten, že už jsou dneska příliš dobré a aby sis jízdu užil, musíš jet jako hovado. Proto jsem si tak zamiloval CR-Z a další malá auta, která ti zprostředkují zážitky i při jízdě rozumnými rychlostmi. Ovšem jak známo, CR-Z si obdiv veřejnosti nezískalo. CTR si jej zcela jistě získá. A o to jde.
                  • 11 Reagovat !

                    foto Provocateur

                    Provocateur 19.11.2013  17:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                    Představ si, že jsem už na závodech byl. A taky si představ, že vedle čistě závodních pneu existují i závodní pneu s homologací pro silniční provoz, kam právě patří Force Contact, PZero Corsa atd. ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Bully-

                      Bully_ 19.11.2013  19:24

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                      Ale houby, ze to marketing nazve "zavodnim" plastem jeste neznamena, ze jde o neco vic nez o UHP pneu. Obe tebou jmenovane jsou kvalitni UHP a nic zavodniho.
                      Jesli jsi mel ale na mysli treba semislicky s homologaci (ci bez), pak by ses musel divat do jine kategorie. Tam je prorezani plaste mnohem mensi, aby co nejvetsi bloky behounu mohly bez ztraty prenaset vykon na vozovku. Stejne tak je pouzity uplne jiny material behounu, kde se nehledi tak na kilometrovy prubeh jako na grip. Mel by mit taky postatne tvrdsi bocnici. Podivej se treba sem [odkaz] , sem [odkaz] apod., at uvidis ten rozdil mezi semislickem s homologaci a UHP i svyma ocima.
                      • 10 Reagovat !

                        foto MariAchi

                        MariAchi 19.11.2013  19:32

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                        ...tudíž na UHP můžu ještě pořád normálně lítat každej den, ale na semislicku raději jen na okruh, right?
                        • 11 Reagovat !

                          foto Bully-

                          Bully_ 19.11.2013  20:14

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                          Ne, muzes mit i semislick s relativne dobrou vydrzi. Zalezi na ktere auto a na jake pouziti to chces. Sam mam uz na letnich kolech taky semislicky.
                          • 00 Reagovat !

                            foto MariAchi

                            MariAchi 20.11.2013  07:45

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                            To by mně zajímalo kdo a proč ti za tu odpověď dal palec dolů...

                            Jinak mi ani tak nešlo o výdrž, ale spíš o chování na jiném povrchu, než hladkém, teplém asfaltu - jak se ten semislick chová na vodě třeba?
                            • 20 Reagovat !

                              foto Bully-

                              Bully_ 20.11.2013  17:37

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                              mariachi:
                              zalezi, co to je za semislick. Pokud je mokro a zahrejes ho (coz jde rychleji nez s UHP), pak i na mokru muze podrzet lip nez UHP. Problemem je vetsi dest nebo proste hlubsi voda stojici na vozovce. Diky mnohem mensimu prorezani uz tu vodu nestaci odvest a je proste potreba jet opatrneji. K aquaplaningu dojde driv, neco jako kdyz uz mas treba na normalnich UHP vzorek okolo limitu.
                              Ad tvoje reakce na Kinga (a podstata spousty hloupych prispevku tady)- vzdyt vam jenom odpovida, nic nevyzdvihava a na zadne jine konkretni auto nebo znacku neplive. Neni lepsi diskutovat, nez se chovat jak decka?
                              • 00 Reagovat !

                                foto MariAchi

                                MariAchi 21.11.2013  07:20

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                                Kinga nechme kingem a dik za vysvetleni tech pneu :yes:
                    • 11 Reagovat !

                      foto King

                      King 19.11.2013  23:00

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                      Jasně, takže ještě Zero Corsa, další závodní brus, prej to od příštího roku nasaděj i do F1. >:D Taky jezdím mimochodem na Miatě závodní gumy - Kumho Ecsta KU36. Krutopřísnej rejsink.
                      • 11 Reagovat !

                        foto Provocateur

                        Provocateur 19.11.2013  23:31

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                        [odkaz]

                        :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto King

                          King 20.11.2013  10:10

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                          Prima tak už jsi to dokonce našel. Hobby-guma, to je závodní náčiní jako řemen. Ve kterých šampionátech se to jezdí?
                          • 00 Reagovat !

                            foto Provocateur

                            Provocateur 20.11.2013  11:13

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                            U tebe evidentně začíná závod F1 a končí WTCC. Nechám tě u toho, že Corsy jsou běžné pneu, proto se vyrábí ve verzích jak pro sucho, tak i pro mokro :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto MariAchi

                              MariAchi 20.11.2013  12:53

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                              Nech to být, kdyby byly na Golfu, kterej King tak nenávidí, byly by to závodní gumy a koncern by byl podvodník nejhrubšího zrna, jakmile jsou na Hondě, jsou to normální sériovky, skoro tak běžné jako kdysi Pneu Vraník.
    • 23 Reagovat !

      foto chup44

      chup44 19.11.2013  13:46

      « Re: Civic

      Väčšina ľudí si to bude aj tak kupovať kvôli jazde a dizajnovo to auto vôbec nieje zlé,skôr naopak,v tej farbe je brutálne,to krídlo je možno trochu prestrelené ale nieje tam len tak bez dôvodu...A určite je krajšie ako nové fordy,stačí sa pozrieť na túto fotku [odkaz]
    • 33 Reagovat !

      foto white-label

      white label 19.11.2013  13:49

      « Re: Civic

      Právě jsem si říkal, jak mám věřit někomu, kdo napíše, že tento: "...vůz nejen skvěle vypadá... "
    • 40 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 19.11.2013  14:04

      « Re: Civic

      Pravověrní Hondaři se sice turbomotorům vyhýbají, ale budou muset změnit víru. Honda se rozhodla postavit malé turbomotory pro Evropu a přijde s litrovým tříválcem a dvěma čtyřválci 1,5 a 2 litru, které kompletně nahradí atmosféry. :-)
      • 56 Reagovat !

        foto white-label

        white label 19.11.2013  14:10

        « Re: Civic

        Jen si to představ, Type-R s turbem a dvojspojkou, hotová sodomagomora.
        To vše až deset let po konzervativním VW Golfu V GTI. ;-)
        • 77 Reagovat !

          foto King

          King 19.11.2013  14:22

          « Re: Re: Civic

          Kdo mluví o dvouspojce? CTR bude mít ještě pěkně postaru 6MT, i když asi naposledy...

          Deset let po Golfu GTI, pravíš? To je přece super, že Honda vydržela dělat skvělé atmosféry ještě dekádu poté, co Etalon zbaběle vycouval a začal raději turbit. A teď si představ tu frustraci, až Honda lusknutím prstů desetiletý náskok VW v turbech naprosto vymaže. To teprve bude sodomagomora. :-)
          • 36 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 19.11.2013  14:48

            « Re: Re: Re: Civic

            Ty nevíš, že jakákoli Japonská snaha postavit se VW je předem odsouzena k nezdaru? Vždyť tu nejsi první rok...
          • 63 Reagovat !

            foto white-label

            white label 19.11.2013  15:06

            « Re: Civic

            Civic bude mít (možná) za dva roky 280-300 koní, které má GR už na trhu, ale Hondafuns už dnes píše o mokrých snech, jak lusknutím prstů Honda smaže desetiletý náskok. Zatím si vem sprej a běž ty sny někam nastříkat (třeba na NS), ať máš v ruce aspoň něco už teď... >:-[]
            Až bude něco reálně na trhu, můžeme o tom začít reálně diskutovat...a srovnávat to logicky s tím, co bude v té době na trhu u konkurence. ;-)
            • 25 Reagovat !

              foto Choochoo

              Choochoo 19.11.2013  15:33

              « Re: Re: Civic

              Jakej ze to ma ten ctyrkolkovej skvost na okruhu cas? >:-[]
              Cokoli Honda postavi, bude vzdy lepsi motor, tak to proste je a bude ;-)
            • 15 Reagovat !

              foto King

              King 19.11.2013  16:05

              « Re: Civic

              Už jsem o GR četl kdeco, ale že by měl malý turbolag opravdu ne. A myslím, že nepadlo ani slovo o excelentním řazení manuálního šestikvaltu. A jak prosímtě VW u 2.0 TSI technicky vyřešil proměnný zdvih ventilů?
              • 40 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 19.11.2013  16:27

                « Re: Re: Civic

                Stejně jako dříve je tam valvelift.
          • 42 Reagovat !

            foto Provocateur

            Provocateur 19.11.2013  15:29

            « Re: Re: Re: Civic

            "Honda vydržela dělat skvělé atmosféry ještě dekádu poté, co Etalon zbaběle vycouval a začal raději turbit" >:D

            Spíš je to tak, že Honda jako poslední pochopila, že udělat v této kategorii opravdu rychlé auto bez turba prostě nejde. Ono to není jen o Etalonu, třeba v Subaru to ví už skoro 20 let ;-)
            • 13 Reagovat !

              foto Bully-

              Bully_ 19.11.2013  20:01

              « Re: Re: Re: Re: Civic

              Rychle to umi i bez turba odedavna, "zabijakem" lip reagujicich a daleko zabavnejsich atmosfer jsou emise. A pochopitelne s tim souvisi i spotreba pri klidne jizde (pokud bude pro nekoho tenhle rezim rozhodujici). Kdyz tomu nalozis, turbomotor ma ten apetyt prave diky preplnovani vetsi.
              • 20 Reagovat !

                foto Provocateur

                Provocateur 19.11.2013  23:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                V tom případě byli třeba u Subaru nebo Mitsu vizionáři, když přešli k turbu před cca 20-ti lety, neboť věděli, že emise jednou zabijí atmosféry :-)

                Rychle to bez turba šlo a pořád jde, ale určitě ne se čtyřválcem v této třídě...
                • 11 Reagovat !

                  foto Bully-

                  Bully_ 20.11.2013  06:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                  V teto tride se ctyrvalcem ano, porovnavej porovnatelne- stejnou kategorii aut se stejnou pohanenou napravou za podobnou cenu. Taky neplivu treba na to Subaru nebo Mitsu ze nejsou tak rychla jako Porsche.
                  Proc mam pocit, ze nekteri lide diskutuji a jini se snazi za kazdou cenu delat z ostatnich blbce.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Provocateur

                    Provocateur 20.11.2013  10:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                    Zkus si poposednout ;-) Já nikde Subaru ani Mitsu s Hondou nesrovnávám, jen poukazuju na to, že i v Japonsku (schválně jsem nechtěl argumentovat evropskou konkurencí) dávno pochopili, že v nižší střední bez turba top auto neuděláš...
                    • 00 Reagovat !

                      foto figurka

                      figurka 20.11.2013  10:22

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                      Já bych to takhle kategoricky neviděl. Hlavně ve třídě HH nevidím v absenci nějakého koníku zásadní problém. Spíše v tom vidím cestu pro lepší ovladatelnost a plnou využitelnost. Dále se s atmosférou dá lépe pracovat s dávkováním výkonu což považuji za největší problém u výkonných předokolek.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Provocateur

                        Provocateur 20.11.2013  11:21

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                        Já sám nejsem zástance předokolek s výkonem kolem 300 koní. Za rozumný ještě považuju výkon MRS. Ladit do takových výkonů atmosféru asi není to pravý ořechový a na točivé okresce budeš rychlejší s turbo motorem než stejně výkonnou atmosférou...
                        • 00 Reagovat !

                          foto figurka

                          figurka 20.11.2013  11:46

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                          S přemotorováním předokolek souhlas. S hodnocením stejně výkonné atmo. vs. turbo bych byl opatrný.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Enthusiastic-driver

                      Enthusiastic.driver 20.11.2013  13:21

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                      A k čemu je na okresce rychlost? Prožitek bude větší, když jí projedeš o 5,764 s rychleji?
                • 00 Reagovat !

                  foto Enthusiastic-driver

                  Enthusiastic.driver 20.11.2013  13:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Civic

                  Subaru a Mitsu je úplně jiná písnička, ty bych tady vůbec netahal...

                  A čert vem rychlost - K20 byl jedním slovem božský. A koneckonců i dost rychlý, protože sériových 200 koní šlo poměrně jednoduše zvedat až někam ke 240.
      • 22 Reagovat !

        foto King

        King 19.11.2013  14:55

        « Re: Re: Civic

        Nemyslím, že by kompletně nahradily atmosféry, zcela jistě dojde k namíchání obojího. proč by se jinak dělali s atmosférickými Earth Dreams od 1,3 až do 2,0 l?
        • 22 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 19.11.2013  16:29

          « Re: Re: Re: Civic

          Jednak platí, že u běžných motoru v maistreamu ve škále řekněme 70-150kW, kdo si jednou čuchne k modernímu turbu tak atmo už chtít nebude, tento efekt nastal u všech automobilek a nastane i u Hondy. A druhak samotná Honda je ráda, že Evropu nějak pokrývá alespoň základními karosářskými variantami a nějakou škálou motorů (pozdní příchod Type-R, pozdní příchod kombi, umírání ve střední třídě, pozdní příchod nafty etc.) takže bych se divil kdyby najednou byla takový grand, že by třeba v Civicu nabízela stejný výkon jak v atmosféře tak v turbu, to prostě ekonomicky neutáhnou. Takže nejdříve turba obsadí vrch nabídky, řekněme 90kW a výš a postupně slezou i dolů (nač by dělali přeplňovaný tříválec) a do tří let bude mít atmo u Hondy v Evropě po ptákách.
          • 11 Reagovat !

            foto King

            King 19.11.2013  16:41

            « Re: Re: Re: Re: Civic

            Nemyslím, že by to šlo tak rychle, minimálně v další generaci každého auto určitě bude obojí (pochopitelně nikoli s obdobným výkonem), ale nakonec to tak asi dopadne.
            • 11 Reagovat !

              foto Ham-

              Ham. 19.11.2013  16:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Civic

              Bude obojí, ale v Evropě bude turbo a atmo mimo Evropu.
    • 00 Reagovat !

      foto JDM

      JDM 19.11.2013  19:09

      « Re: Civic

      to víš všechny auta nemůžou vypadat jako golf
  • 74 Reagovat !

    foto rimow11

    rimow11 19.11.2013  14:08

    type-r

    nádhera! :yes:
  • 64 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 19.11.2013  14:30

    Kdo má něco s 300 koníky,

    tak ví, že skrotit takové stádo na předku jde jedně dlouhými kvalty a sadou omezovačů.
    Mi příjde, že HH patří na zatočené okresky a tam jsou vracáky a při výjezdu si moc zábavy s předokolkou neužiješ.
    • 10 Reagovat !

      foto -Teddy-

      _Teddy_ 19.11.2013  15:10

      « Re: Kdo má něco s 300 koníky,

      Pred casom testovali Type-R na TopGear, a boli nadseni tym, ake je to auto zabavne. Pravda, to bolo este to stare "ufo". Porovnavali to s novym, a tusim ze Clarkson sa tam vyjadril asi v tom zmysle, ze u noveho Civicu Type-R Honda pokazila vsetko, co sa pokazit dalo. Tak som zvedavy, ci sa vratia na spravnu cestu...
      • 12 Reagovat !

        foto Bully-

        Bully_ 19.11.2013  20:06

        « Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

        Televizi uz zapnout umis, staci si jeste sednout do par aut ktera tam vidis a udelat si obrazek sam. Ne jenom papouskovat kraviny ;-)
    • 41 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 19.11.2013  15:32

      « Re: Kdo má něco s 300 koníky,

      Pánové mínusáři, o 300 koních víte z praxe kulové, takový výkon na dvojku protočí kola jak malinu. Zatáčky kolem komína je úplně něco jiného než okruh.
      • 11 Reagovat !

        foto MariAchi

        MariAchi 19.11.2013  16:30

        « Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

        Neboj, do roku 2015 bude vsechno jinak. :-)
      • 11 Reagovat !

        foto jossalito

        jossalito 19.11.2013  16:30

        « Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

        :-! :yes:
      • 33 Reagovat !

        foto King

        King 19.11.2013  16:46

        « Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

        Něco ti prozradím - plynový pedál není vypínač, tedy není pouze poloha 0 a poloha "val to tam". Když jsou volšové nohy, je to prostě problém. :-)
        • 31 Reagovat !

          foto KANKUNEN

          KANKUNEN 19.11.2013  18:40

          « Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

          Musíš zažít. U předokolky to nesmíš přehnat s plynem, u čtyřkoly to chceš uřídit pod plným, rozdíl v zážitku neskutečný.
          • 22 Reagovat !

            foto King

            King 19.11.2013  22:54

            « Re: Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

            Asi budeš překvapený, ale opravdu nejsi jediný se zkušenostmi s různými systémy pohonu a různými stupni výkonu. Že to s některým z nich neumíš nutně neznamená, že je špatný. Já si zase neoblíbil 4x4. ;-)
        • 21 Reagovat !

          foto JDM

          JDM 19.11.2013  19:12

          « Re: Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

          kdo by chtěl ze zatáčky vyjíždět s napůl sešlápnutým plynem?? to asi moc rychlosti nepřidá to je jako do zatáčky nepodřadit. ale ty koníci v ty hondě budou určitě zkrocený elektronikou takže plnej plyn tam bude mejt furt a těch 300 kobyl se rozběhne stejně jen na rovince.
          • 20 Reagovat !

            foto KANKUNEN

            KANKUNEN 19.11.2013  19:23

            « Re: Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

            Dokonale vystiženo.
          • 22 Reagovat !

            foto King

            King 19.11.2013  22:52

            « Re: Re: Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

            Nevím. Ten s těma volšovýma nohama třeba? Je mi jasné, že sem přispívá spousta lidí s minimálními zkušenostmi s řízením, to je v pořádku, ale neměli by své představy prezentovat jako dogma. Slyšel jsi už třeba o takovém diferenciálu se zvýšenou svorností?
            • 20 Reagovat !

              foto KANKUNEN

              KANKUNEN 20.11.2013  08:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

              Jovanky, s běžným diferákem tady snad ani nikdo nepočítá. Jde o počasí jako dnes, mokro a zimáky.
          • 00 Reagovat !

            foto Enthusiastic-driver

            Enthusiastic.driver 20.11.2013  13:28

            « Re: Re: Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

            skoro všichni majitelé výkonných zadokolek ???
      • 02 Reagovat !

        foto MirekGTA

        MirekGTA 19.11.2013  19:17

        « Re: Kdo má něco s 300 koníky,

        Jakou máš praxi ty?
        • 20 Reagovat !

          foto KANKUNEN

          KANKUNEN 19.11.2013  19:26

          « Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

          S vlastní garáže Míro. Pokud nekrotíš nepochopíš.
          • 01 Reagovat !

            foto MirekGTA

            MirekGTA 19.11.2013  19:31

            « Re: Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

            tak buď konkrétní
            • 20 Reagovat !

              foto KANKUNEN

              KANKUNEN 19.11.2013  19:39

              « Re: Re: Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

              Můj obrázek je z mé garáže. A už se těším na sníh, trénuju poctivě a stejně na cestě jen na jistotu.
              • 12 Reagovat !

                foto MirekGTA

                MirekGTA 19.11.2013  20:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

                nojo, ale to čtyřkolka a ještě k tomu krom EVA jediná, se kterou se dá v této kategorii užít nějaká zábava, protože dnešní čtyřkolky, předokolky i zadokolky mají omezovače a stabilizace, se kterou si zábavu neužiješ, ale i tak si stojím za tím, že s 300 koňmi na předku se dá zažít hodně zábavy i klikatých cestičkách a jde s tím normálně jezdit i bez dlouhých kvaltů a omezovačů.
                • 01 Reagovat !

                  foto figurka

                  figurka 20.11.2013  10:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

                  Jo, jenže se ti reálně může stát, že 200HP pojede v plnom zápřahu a ty s 300HP budeš laborovat s plynem (čemuž turbo nepřidá) a přemýšlet co se dá ještě zvládnout.
                  Naopak já mám spíš dojem, že tady skoro nikdo pravdu neřídí. Jedna věc je absolutní rychlost a druhá způsob, jakým se k té rychlosti dostaneš a jak se u toho cítíš. No a pak třeba jednou přijdeš na to, že ta absolutní rychlost tě najednou přestává zajímat. Věřím, že Kankunen by ti k tomu taky napsal své. Jedna věc je užít si se STíhačkou sérii zatáček, průjezdy, správné načasování brzdných bodů atd. a druhou věcí je po tom výjezdu hrdinsky držet plyn v podlaze celou delší rovinku. Tam tě totiž ten smích z těch zatáček rychle přejde.
                  • 10 Reagovat !

                    foto MirekGTA

                    MirekGTA 20.11.2013  18:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

                    Hlavně je to tady samej teoretik, tohle může napsat fakt jen někdo, kdo vůbec z praxe neví o čem je řeč...
    • 02 Reagovat !

      foto MirekGTA

      MirekGTA 19.11.2013  19:14

      « Re: Kdo má něco s 300 koníky,

      Kdo má něco s 300 koníky se ti teď směje >:D
      • 01 Reagovat !

        foto figurka

        figurka 20.11.2013  10:04

        « Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

        Ne, tobě. >:-[]
        • 10 Reagovat !

          foto MirekGTA

          MirekGTA 20.11.2013  18:28

          « Re: Re: Re: Kdo má něco s 300 koníky,

          máš auto s 300 koňma na předku, pokud ano, mužeš se mi smát, zatím se ale směju já tobě :-)
  • 43 Reagovat !

    foto vanos

    vanos 19.11.2013  15:22

    Komedie

    Tak jsem zvedav, zda-li to japoncici dotahnou az do konce a postavi i seriovou verzi na Conti force contact [odkaz] nebo se zachovaji jako Rencek, ktery si na semi slickach zajel jedno rychle kolo a pak zakaznikum dodaval auto s obycejnymi gumami, s kterymi to auto neni na NS o nic rychlejsi nez levnejsi a komfortnejsi GTI. No vzhledem k tomu, co predvadi Nissan, bych osobne tipoval spise to druhe... :-)
    • 02 Reagovat !

      foto patrikzx

      patrikzx 19.11.2013  16:21

      « Re: Komedie

      ak sa sprava nissan? a este co nepovies to auto neni na NS o nic rychlejsi nez levnejsi a komfortnejsi GTI a potom si sa zobudil?
      >:-[] Bridgestone Potenza RE050A bezne dostuopne pneu tak ich moholi aj pri gti pouzit ci?
    • 11 Reagovat !

      foto King

      King 19.11.2013  16:27

      « Re: Komedie

      Mégane RS Trophy neměl semislick, rekord na Ringu zajel na klasickém obutí a tak se i prodával. To si pleteš s předešlým MRS, ten měl ss a vybrakovanou kabinu.
      • 00 Reagovat !

        foto patrikzx

        patrikzx 19.11.2013  16:31

        « Re: Re: Komedie

        to som chcel povedat
      • 11 Reagovat !

        foto vanos

        vanos 19.11.2013  16:41

        « Re: Komedie

        A ted tu o cervene karkulce...
        • 11 Reagovat !

          foto patrikzx

          patrikzx 19.11.2013  16:43

          « Re: Re: Komedie

          ved to uz si nam povedal ty ;-)
          • 11 Reagovat !

            foto vanos

            vanos 19.11.2013  16:57

            « Re: Re: Re: Komedie

            Tak pro ty natvrdlejsi. Na 2,6 km kratkem a velmi technickem Hockenheimu byla ztrata toho Meganu na Cayman S v podstate totozna jako na osmkrat delsi a rovinatejsi NS. Kazdemu soudnemu cloveku musi byt jasne, za tu neco smrdi. ;-)
            • 20 Reagovat !

              foto hipisko

              hipisko 19.11.2013  17:16

              « Re: Re: Re: Re: Komedie

              ved nam to je jasne, ze tu nieco smrdi.....
              • 01 Reagovat !

                foto patrikzx

                patrikzx 19.11.2013  17:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Komedie

                neviem preco mi nejde prihlasit povodny nick...
            • 00 Reagovat !

              foto patrikzx

              patrikzx 19.11.2013  17:25

              « Re: Re: Re: Komedie

            • 00 Reagovat !

              foto Enthusiastic-driver

              Enthusiastic.driver 20.11.2013  13:33

              « Re: Re: Re: Re: Komedie

              rozdílní řidičové ;)

              A navíc, pomalá technická trať přemotorované předokolce už z principu nevyhovuje.
  • 34 Reagovat !

    foto Choochoo

    Choochoo 19.11.2013  16:17

    Zadek

    Ten zadek je proste nadhera, bomba, nemam slov. Hned bych menil 8G
    [odkaz]
    • 24 Reagovat !

      foto King

      King 19.11.2013  16:27

      « Re: Zadek

      Moje řeč. :-) :yes:
      • 33 Reagovat !

        foto MariAchi

        MariAchi 19.11.2013  16:31

        « Re: Re: Zadek

        No, aspoň jednoho kámoše sis tu našel :-)
        • 35 Reagovat !

          foto King

          King 19.11.2013  16:42

          « Re: Re: Re: Zadek

          Lidí s dobrým vkusem bývá málo, jsem rád. :-)
          • 21 Reagovat !

            foto MariAchi

            MariAchi 19.11.2013  19:35

            « Re: Re: Re: Re: Zadek

            Záleží čemu říkáš vkus, ale vzhledem k tomu, nad čím tu s šušu jásáte, to snad raději ani nechci vědět.
    • 43 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 19.11.2013  16:32

      « Re: Zadek

      Jak autíčko od Hot Wheels. >:D
  • 21 Reagovat !

    foto MamutJDM

    MamutJDM 19.11.2013  18:09

    TYPE R

    Ahoj soudruzi z koncernu už byste si měli pomalu začít zvykat na ty krásný zadni světla ,protoze vam uz ted muzu zarucit ze je uvidite asi docela často a nebudete na ně mýt odpověd... >:-[]
    • 10 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 19.11.2013  18:12

      « Re: TYPE R

      Ano, je nad slunce jasnější, že soudruzi z koncernu nebudou "mýt odpověď". >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto figurka

      figurka 20.11.2013  10:12

      « Re: TYPE R

      No, když jsi u koncernu tak mě takhle rychle napadá 9 aut vedle kterých můžeš toho Civica klidně zapálit a poslat někam do rokle.
      Co te je sakra za stupidní mindrák tahat pořád někam koncern a za každou cenu ukázat, že na něco nemá.
  • 00 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 20.11.2013  13:39

    WIN?

    Zatím těžko předjímat. Předprodukční testy ze zásady nečtu, protože to nezřídká bývá nakonec jinak...

    Každopádně si myslím, že Honda to snad nemůže pokazit. Zkušenosti na poli HH obrovské, technika špičková.

    Že by byl nový Type-R přemotorovaná bestie a la Focus RS si nemyslím - nevím o sportovní Hondě, která by trpěla nevyvážeností podvozku a motoru a nemyslím si, že by přechod na turbo a atak NS času něco změnil...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Blonďatá pornoherečka Bree Olson teď vypadá jako babochlap. Může za to její ex Charlie Sheen?

Blonďatá pornoherečka Bree Olson teď vypadá jako…

Sexy rajda Bree Olson (32) už sice s roztahováním nohou před kamerou sekla, ale to neznamená, že by na ni…

Miliardář Paul Allen (†65) zemřel na rakovinu. S kamarádem Gatesem založil Microsoft

Miliardář Paul Allen (†65) zemřel na rakovinu. S…

Spoluzakladatel firmy Microsoft Paul Allen zemřel v pondělí ve věku 65 let. Miliardář, filantrop a hledač…

 

iSport.cz

Griezmann sestřelil Němce, Gibraltar znovu vyhrál, Wales slaví i bez Balea

Griezmann sestřelil Němce, Gibraltar znovu vyhrál,…

Fotbalisté Francie vyhráli po obratu ve šlágru dnešního programu Ligy národů nad Německem 2:1. Letošní mistři…

Ukrajina - Česko 1:0. Suverénní domácí slaví, zajistili si první místo

Ukrajina - Česko 1:0. Suverénní domácí slaví,…

Čeští fotbalisté prohráli v Charkově s Ukrajinou 0:1 a budou tak ve skupině B1 Ligy národů hrát už jen o druhé…

 

Reflex.cz

Příručka moderního fotra: Když dítě není doma, mají rodiče pré. Nebo ne?

Příručka moderního fotra: Když dítě není doma, mají…

Být vlastníkem jednoho či více kusů lidského mláděte bývá dost zápřah. Samozřejmě, že rodiče své děti milují,…

Laurin & Klement: příběh podnikavého dua, které stvořilo slavnou automobilku

Laurin & Klement: příběh podnikavého dua, které…

„Proč si při výrobě jízdních kol na malém městě konkurovat, když můžeme spolupracovat?“ řekli si na podzim 1895…