Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic Type-R nafocena: Široké blatníky zůstaly

Produkční verze Hondy Civic Type-R byla nafocena. Nechybí jí veliké křídlo vzadu, čtveřice koncovek výfuku ani patřičně rozšířené blatníky.
Zpět na článek
28. 2. 2015 16:18
28. 2. 2015 18:27
28. 2. 2015 18:48
1. 3. 2015 14:32
1. 3. 2015 18:00
2. 3. 2015 11:29
1. 3. 2015 18:26
1. 3. 2015 19:39
1. 3. 2015 20:05
28. 2. 2015 19:39
28. 2. 2015 23:48
2. 3. 2015 07:40
Avatar - Doupik
28. 2. 2015 15:57
Ďábelské křídlo se světly
Je fuč ;-\
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Covenant
28. 2. 2015 16:17
Re: Ďábelské křídlo se světly
Možná bude za příplatek..i když jestli tohle je model pro Ženevu, tak to by ho tam už asi dali.
Avatar - TeeJay
28. 2. 2015 16:20
Re: Ďábelské křídlo se světly
Na hondaclubu píšou, že to umístění světel nebylo legislativně košer. :-(
Avatar - Emel
28. 2. 2015 16:19
Re: Ďábelské křídlo se světly
A místo něj tam je nějakej tjuning. ;-\

Ty skořepiny vypadají dobře.
28. 2. 2015 19:41
Re: Ďábelské křídlo se světly
je z toho ušoplesk :/
Avatar - TeeJay
28. 2. 2015 16:18
CTR
Vypadá to hodně nas*raně. :-) :yes: Sice jsme se ze světa překrásného konceptu přesunuli do střízlivější reality, ale v zásadě vše, co slíbil koncept, bude. Pořádný splitter, vytažené blatníky, difuzor a křídlo. Už aby tu byly ofiko fotky. :yes:
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2015 16:40
Z konceptu moc nezbylo
skoro vše je upravené a divně hranaté.
Rozbalit vlákno
54
Avatar - TeeJay
28. 2. 2015 17:34
Re: Z konceptu moc nezbylo
Jak se píše v článku, nakonec je to inspirované spíš Civicem WTCC [odkaz] , než CTR Concept. Divné by bylo především to, kdybys nenapsal, že je to divné. >:D
28. 2. 2015 17:58
Re: Z konceptu moc nezbylo
Nevypadá to zle, nicméně zadní část není uplně to pravé ořechové a to křídlo je vážně nevkusné. Ale nechme soudy až budou oficiální fotky.

A pak v reálu to bude vypadat taky jinak. Důležité je, jak bude nový Tajpár fungovat a jezdit. :-!
Avatar - TeeJay
28. 2. 2015 19:04
Re: Z konceptu moc nezbylo
Jak tohle můžeš říct na základě jedné fotky z brutálního podhledu? Nechceš s tím hodnocením počkat, až bude kompletně představený? Navíc pokud si vzpomínám, Honda mluvila o extrémním důrazu na aerodynamiku, takže nejde o vkus či nevkus, ale o funkci. 8-s
28. 2. 2015 19:22
Re: Z konceptu moc nezbylo
Však to píšu, že počkám, až jak to bude vypadat po ofiko poředstavení a hlavně naživo ;-) Například Mugen křídlo na 8g CTR taky na fotkách vypadá jako lavička z parku, ale v reálu je to o dost lepší a pěkné.

Jinak vím, že se zde nehraje až tak na oko, ale na funkčnost a to taky uznávám v předešlém příspěvku. Já nepochybuju o tom, že to bude dost ostré svezení....je to Honda a její Type R patřilo vždy mezi elitu :yes:
1. 3. 2015 17:40
Re: Z konceptu moc nezbylo
To auto na fotkach vypada z 95% stejne jako to, co kdysi pred lety testovali na ringu.
Stejne tuzingove nalepene blatniky, stejne tuzingove nalepene kridlo, prakticky stejne tuzingove nalepene prahy a jen lehce pozmeneny naraznik.
Jestli je Mercedes A45 AMG jako z cirkusu, tak tenhle Civic v tom cirkusu bude delat vrchniho klauna.
Takze snad bude aspon rychlej, jestli ne, tak bude cela Honda pro smich.
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 18:31
Re: Z konceptu moc nezbylo
To je opravdu překvapení, že vypadá jako vývojový prototyp, což? >:D

Jinak tedy rozhodně dává smysl, že vývojový prototyp má "tuzingové" blatníky a "tuzingové" křídlo, viď? ;-)
2. 3. 2015 11:00
Re: Z konceptu moc nezbylo
Pisu snad neco o prekvapeni?
nebo jaky mel tvuj koment smysl?
Zadny, ja vim...
1. 3. 2015 18:36
Re: Z konceptu moc nezbylo
Nemůžu než souhlasit ;-\ SIce vlastním poslední generaci Tajpáru a jsem Hondař, ale tohle je vážně pojízdný cirkus, který těžko tráví 99% honda funs...stačí vlézt do diskuze na Hondaclub.cz.... Krom designu jde především o techniku, ale ten divný přeplácaný styl to vše nějak zabíjí....Zítra, po oficiálním představení, se ukáže, kde je pravda.... 8-s
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 18:42
Re: Z konceptu moc nezbylo
Co konkrétně se ti na tom autě zdá přeplácané [odkaz] ? :-O

Já si naopak myslím, že to mohlo být ještě drsnější a od ostatních verzí více odlišené. ;-)
1. 3. 2015 19:01
Re: Z konceptu moc nezbylo
Ty fotky, díky kterým se vedou už 2 dny dlouhosáhlé diskuze, jsou vyfocené vážně z hrozných úhlů, hlavně ta záď, kde to křídlo s tím obřím difuzorem vypadá obludně, když k tomu připočítám zalezlé kola s ET ala tramvaj a ty nalepené lemy, tak je vymalováno >:D

No to už je lepší foto, hned to vypadá líp :yes: Nicméně to zadní křídlo mi jde proti srsti..ale pokud to opravdu bylo nutností, kvůli dostatečnému přítlaku, tak pak asi nebylo zbytí...

Jak pořád říkám, zítra se ukáže a potom můžem říct konečný verdikt a klidně spát :-)
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 19:17
Re: Z konceptu moc nezbylo
Ale to je přece klasický "fuj efekt" špionážních fotek. Čekal bych, že coby kolega majitel CTR dokážeš takové věci odfiltrovat. ;-)
1. 3. 2015 19:36
Re: Z konceptu moc nezbylo
Byl si na hondaclubu? Vlastně na obouch? I tam s tím mají vážný problém :-) Však taky stále píšu o typu fotek a špatných úhlech a jsem zvědavý na ofiko. Ale to křídlo budu vážně rozdýchávat trochu déle.... >:D

Malá ochutnávka....[odkaz]
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 19:48
Re: Z konceptu moc nezbylo
Jo byl. Vzpomínáš si ještě na přijetí CTR 8G? Byla na hondaclubu vůbec někdy nějaká Honda přijatá pozitivně? >:D
1. 3. 2015 20:25
Re: Z konceptu moc nezbylo
Ano vzpomínám, vlastně i EP3 mělo hodně těžké začátky a vedly se dlouhosáhlé diskuze o "pekařské dodávce" apod, ale časem lidi zjistili, že to zase tak škaredé není a že to je dost ostré a zábavné náčiní...já pro design EP3 mám slabost dodnes :yes:

FN2 po debilním a nesmyslném testu Clarksona, to mělo ještě těžší, ale časem se to taky uklidnilo. No hondaři jsou všeobecně dost náročná komunita a jak říkáš, nikdy žádná nová H nebyla přijata bez zbytečných řečí ;-)
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 20:53
Re: Z konceptu moc nezbylo
O EP3 vůbec nemluvím, to bylo peklo, po ITR >:D Už proto, že ho mám doma, jsem objevil jeho půvab. ;-)
Avatar - white label
1. 3. 2015 21:13
Re: Z konceptu moc nezbylo
Ono se není moc co divit, prvních 5 g. šel hb Civic designově stále nahoru a po vrcholné 5.g. už to s ním šlo naopak z kopce a bohužel dodneška jde.
Třeba 5. g. byla dokonalá. Jednoduchý (v tom nejlepším slova smyslu) monolit s parádními proporcemi. Současná g. je proti tomu jen zoufale vyzývavá "tuzeřina".
1. 3. 2015 21:28
Re: Z konceptu moc nezbylo
To ti musím Whaite oponovat a to v tom směru, že nelze z dnešního pohledu srovnávat C5g a 9g a to kvůli EU normám, které dnes musí auta z bezpečnostních hledisek splnovat. Dnes nevypadá žádné auto jako C5G, je jiná doba a tak se na to člověk musí dívat a smířit se stím.

Hodně hondařů právě uznává jen ty starší verze a nejsou ochotni si přiznat, že by mohly i ty nové za něco stát...ale chce to otevřít oči, svézt se a přiznat si, že jsou o vesmír jinde vším! Doba jde dál a snimi i design, technika a proporce aut...pokrok nezastavíš :-!
Avatar - white label
1. 3. 2015 21:58
Re: Z konceptu moc nezbylo
Když je ta jiná doba, tak proč třeba Golf vypadá pořád relativně stejně jednoduše?
Jak to, že Golf splňuje ty samé předpisy, jako Civic 9G a nepotřebuje k tomu žádné okázalé designové výstřelky, a to ani ve vrcholné verzi?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Určitý designový minimalismus (opět v tom nejlepepším slova smyslu) měl svého času Civic společný právě s Golfem s tím, že Civic působil poměrem výšky k šířce sportovněji, aniž by k tomu potřeboval jeho dnešní zbytečné serepetičky. 3dv. Civic 5g. považuji za designovou ikonu kompaktních hb všech dob, i když už i ve 4 g. byl na svou dobu mimořádně povedený.
Avatar - Bully_
1. 3. 2015 21:29
Re: Z konceptu moc nezbylo
wl:
clovece, tebe mela Honda angazovat jako vrchniho designera :yes: A jeste by usetrili.
Avatar - white label
1. 3. 2015 22:03
Re: Z konceptu moc nezbylo
Každopádně je Hondy v tomto směru škoda, toho času to byla moje suverénně nejoblíbenější neevropská automobilka, které jsem tehdy u nás prorokoval mnohem lepší budoucnost.
A že jsem v tom tehdy nebyl zdaleka sám, ukazuje i porovnání tehdejšího a dnešního podílu Hondy na evropském automobilovém trhu.
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 21:36
Re: Z konceptu moc nezbylo
5G byl nejlepší, to je bez diskuze. ;-)
Avatar - white label
1. 3. 2015 19:29
Re: Z konceptu moc nezbylo
Čím méně je toho zadního "parokřídla" vidět, tím lépe. Předek je zmáklý ve stylu MRS a dopadl/dopadne tak asi relativně (z exteriéru) nejlíp. Ovšem kola, zejména zadní, vypadají i na této fotce poněkud "utopené", a to i ve srovnání s běžnou verzí vedle v modré barvě.Ale jak už tu padlo, věřme, že bude "aspoň" tak rychlé, jak dlouho se to slibovalo.
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 19:36
Re: Z konceptu moc nezbylo
Něco jiného je ta fotka zespoda a něco jiného normální pohled - [odkaz] - prostě křídlo. ;-)
Avatar - white label
1. 3. 2015 19:49
Re: Z konceptu moc nezbylo
Jasně, prostě úplně normální, běžné křídlo..., pro sériový fwd hh. >:D
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 20:03
Re: Z konceptu moc nezbylo
Přesně tak [odkaz] , [odkaz] :-)
Avatar - white label
1. 3. 2015 20:06
Re: Z konceptu moc nezbylo
Jasně, to jsou (v obou případech) fwd hh jako vyšité..., pán je zřejmě znalec, bohužel pouze Hondy... >:-[] ;-)
Nehledě na to, že v obou případech jsou ty křídla prakticky až "na střeše" a nestraší dole ve výhledu dozadu. každopádně to jde i u 4x4 bez nich, a to i hodně rychle:
[odkaz]
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 20:19
Re: Z konceptu moc nezbylo
Mezi tím je nějaký rozdíl? Jestli FWD nebo AWD? M3 jsi zajisté viděl, stejně jako minulý FRS, Astra OPC...., takž je možná jednodušší vyjmenovat hatche, které křídlo nemají. ;-) Na střeše nebo jinde, křídlo je stále křídlo.
Avatar - white label
1. 3. 2015 20:24
Re: Z konceptu moc nezbylo
Naopak, není křídlo jako křídlo. Někomu stačí nenápadný spojler na horní hraně zadních dveří a jiný si na hh vozí žehlící prkno i se sušákem na prádlo přímo ve výhledu dozadu.
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 20:51
Re: Z konceptu moc nezbylo
Někomu stačí nenápadný spoiler, někdo potřebuje nápadný spoiler, jiný vozí žehlící prkno, co naděláš. Každé z těchto řešení v případě továrních dílů vidělo aerodynamický tunel a to je myslím zásadní. :-)
Avatar - white label
1. 3. 2015 21:00
Re: Z konceptu moc nezbylo
Tak aspoň v to pevně doufám, myslím fakt, že to křídlo viděllo i aerodynamický tunel. ;-)
2. 3. 2015 10:02
Re: Z konceptu moc nezbylo
Priznej si ze nekdo se na kridlo zmuze jiny ne. To ze se ti nelibi je jen tvuj problem a jeste to resit jen z fotek z mobilu je mimo.
[odkaz]
[odkaz]
Tady si velky kridlo dovolilo Ferrrai a je to OK.
Difuzor, barva, kridlo, proste TypeR bude sportak jako Ferrari ;-)
Avatar - white label
2. 3. 2015 12:37
Re: Z konceptu moc nezbylo
Jasně, stačí dát na hh křídlo a difuzor z Ferrari a hned z toho bude "sporťák jako Ferrari". >:D
I to křídlo z Ferrari (na tvém odkazu) je decentní, proti tady tomu parohatému dvojplošníku. ;-)
2. 3. 2015 11:53
Re: Z konceptu moc nezbylo
Jak si prisel na to, ze je to ve vyhledu, uz jsi v tom sedel?
To kridlo ti mozna bude branit vyhledu do nebe, ale ne ve vyhledu na silnici. Pokud bys jen trochu koukal na jine fotky a jen nekecal, tak bys videl, ze to kridlo je o chlup nize nez je strecha ;-)
Avatar - white label
2. 3. 2015 18:14
Re: Z konceptu moc nezbylo
Každému normálnímu člověku musí být jasné, že tohle heblo [odkaz] musí zavazet ve výhledu vzad, a to určitě nejen ve výhledu do nebe, logicky tím spíš, že je níž, než střecha. Mimochodem je to "dvouplošník", čili dvě křídla nad sebou + ty "parohy".
1. 3. 2015 22:35
Re: Z konceptu moc nezbylo
Kdyz mluvis o tom tuzingu, tak asi myslis toto, ne? [odkaz]
Rychly to nebude, ale uz je. Je otazka jestli Honda rekord uvede uz v Zeneve >:-[]
2. 3. 2015 07:58
Re: Z konceptu moc nezbylo
Proc mi tu postujes fotku zavodniho BMW?
Co to ma spolecneho s hornim clankem a fotkami?
Nezda se ti, ze ses trochu mimo?
2. 3. 2015 10:19
Re: Z konceptu moc nezbylo
Co to ma spolecneho? Ze by ty blatniky, prahy,...Mluvi tady snad nekdo o tuzingu?
Ze by to Honda myslela treba na vikendove skorozavodeni....
Ty ses ale opravdu hodne mimo
2. 3. 2015 10:54
Re: Z konceptu moc nezbylo
Nema to spolecneho lautr nic, to, cos tu postnul je zavodni auto, to, co Honda hodla uvest je Civic Type-R, tedy civilni auto, ktere ma byt rychle, ale ne zavodni.
Jestli nechapes rozdil mezi zavodnim autem a civilnim autem, tak sorry, ale nejak se nemame o cem bavit.
A tuzing? Ano, to je presne tuzing - kdyz se nejakej loula snazi na civilni auto nalepit vnejsi znaky zavodaku.
Avatar - Bully_
2. 3. 2015 11:16
Re: Z konceptu moc nezbylo
Pokud vim, tak sloganem Hondy pro novy TypeR bylo hodne zhruba neco jako "zavodni auto do bezneho provozu". Designem i projevem nudnych (i kdyz neskutecne rychlych a efektivnich) modernich HH tu uz par je, tak si snad ted bude moct vybrat i ten, kdo chce neco jineho.
Uvidime, jaky novy CTR bude ve skutecnosti. Placat kraviny na zaklade nekolika fotek z mobilu tady umi spousta lidi.
2. 3. 2015 11:40
Re: Z konceptu moc nezbylo
Sam jiste chapes, a zrovna ty bys to mel chapat, ze "zavodni auto do bezneho provozu" je totalni nesmysl.

Co se tyka placani kravin, tak ja se omezuju na to, ze to konkretni auto na tech konkretnich fotkach mi prijde proste desgnove zprznene, tuzingove, a jestli je to novy Civic Type-R, nebo ne, to je mi celkem sumak. Vetsi kravina je, hodit mi tu jako kontra ciste zavodni special, nemyslis?
2. 3. 2015 11:51
Re: Z konceptu moc nezbylo
Takze rozdil mezi tuzingem a zavodnim autem je ten, ze se jedno provozuje na okruhu a druhe na bezne silnici. Ty si teda loula >:D
Honda nerikala nic o tom, ze to bude auto na nakupy a na rozvoz deti do skoly. Celou dobu mluvi o polozavodnim aute.
Pokud tomu budou odpovidat vykony, je jasne o cem je rec. A rychlost 270 se nezda zrovna mala. Jak rika Bully, hodnotit neco z fotek je mimo, kor kdyz jsou priserny
2. 3. 2015 12:47
Re: Z konceptu moc nezbylo
Chlapce, ty jsi tak mimo, az se mi chce te zeptat, jestli sis neco neslehl.
Pokud nechapes psany text, tak nekoho pozadej, at ti to vysvetli, ja s tebou koncim, na to nemam nervy...
Avatar - Bully_
2. 3. 2015 12:06
Re: Z konceptu moc nezbylo
Jasne, nesmis to brat tak doslova. Vuz ma evokovat WTCC special, coz se docela dari. Bohuzel >:D A jak tu uz zaznelo X-krat- verim, ze bude vsechno funkcni (at uz bude auto vypadat jak chce) a ze proste "pojede". Takovy Megane RS taky rozhodne moc krasy nepobral a funguje. Lidi si zvyknou, urcite si svoje kupce najde. Stejne jde vicemene o vykladni skrin, marketing znacky. Navrat k jejimu vnimani jako znacky sportovni. Tak at se predvede CTR sam, misto toho naseho neustaleho brblani tady na MACZ (i jinde) :-)
2. 3. 2015 12:49
Re: Z konceptu moc nezbylo
Zatim prvni argument, ktery tu ve prospech toho foceneho auta padl, jsi tu dal ty - je OK moct si vybrat, jestli vzhledove usedle, ne moc durazne auto ala GTi a spol, nebo vykricene Type-R. Ano, tohle tu opravdu chybelo, je jen otazka, jak moc to chybelo zakaznikum, to se teprve uvidi.
Osobne me vzhled CTR moc nezajima, kridlo z konceptu proste nebude, fajn, dulezite je, jestli Honda splni, co uz leta slibuje, porad ji drzim palce :-)
Avatar - white label
2. 3. 2015 12:22
Re: Z konceptu moc nezbylo
Samozřejmě, že zatím se můžeme bavit jen o tom, jak to vypadá. Na druhou stranu ty fotky kvalitativně (rozlišení, "ostrost"...) tak hrozné nejsou a zatím to vypadá, že je to opravdu kus nachystaný na autosalon.
[odkaz]
[odkaz]
Takže i tvým nadějím, že tohle vzhledově není finální verze, dávám už velmi malou šanci.
28. 2. 2015 20:45
Re: Z konceptu moc nezbylo
Divné je, že auto.cz při představení konceptu tvrdilo, že produkční verze bude shodná konceptem a jenom se změní polepy karoserie.
1. 3. 2015 12:28
Re: Z konceptu moc nezbylo
Auto.cz tu prostrednictvim klavesnice mistniho ultra-honda-fanatika napsalo neskutecnou hromadu blbosti, ktere mely se skutecnosti spolecneho asi tolik jako Zeman s Van-Dammem.
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 20:47
Re: Z konceptu moc nezbylo
Například?
2. 3. 2015 10:58
Re: Z konceptu moc nezbylo
Za vsechny jmenuju veselou "jednicku v lodickach", to byly kydy od zacatku do konce.
Zbytek si dohledej sam, prakticky pod kazdym clankem vaseho hlavniho nastenkare FoKinga je diskuse, kde mu znali diskuteri vyvraci ty blbosti, co napsal. Ke cti jmenovaneho je treba dodat, ze v teto redakci to neni jediny neznalek, to je tady, bohuzel, standart.
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 19:41
Re: Z konceptu moc nezbylo
Jen jestli trošku nekecáš. ;-)
1. 3. 2015 20:38
Re: Z konceptu moc nezbylo
Citace z článku pana Fokta z 29.9:
...vysvětlením může být, že se produkční verze nakonec bude se studií vizuálně shodovat...
Takže už za pár hodin uvidíme, nakolik se bude sériová verze shodovat s Conceptem a jak dobře je tedy pan redaktor informovaný ze zákulisí Hondy nebo zda je to jen sloupkař co honí senzace i za cenu, že píše jenom výmysly.
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 20:46
Re: Z konceptu moc nezbylo
Hmmm, "...vysvětlením může být..." znamená "...auto.cz při představení konceptu tvrdilo, že produkční verze bude shodná konceptem a jenom se změní polepy karoserie..."? Tak to pak jo. >:D
1. 3. 2015 21:41
Re: Z konceptu moc nezbylo
No určitě to neznamená, že bude vypadat jako speciál WTCC.
28. 2. 2015 18:27
..skoda,ze..
..takto agresivne nevyzera aj Focus RS.Bola by to bomba.Som rad,ze Honda nenechala tie zadne kolotocarske svetla v spojlery.Konecne auto od Hondy co si zasluzi nosit znak TYPE R :yes:
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2015 18:48
Sklamanie
Po neskutočne našlapanom koncepte, ktorému som veľmi držal palce prišla studená sprcha. Divné zozadu, divné zpredu, o krídle či podivnom rozšírení blatníkov ani nehovorím... ;-\ Tak nech sa im aspoň podarí ten rekord na Nordschleife. :yes:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - praděda7
28. 2. 2015 20:12
Re: Sklamanie
S těmi předními blatníky máš pravdu. Vypadají jako připravené pro WRC... ;-)
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Sklamanie
Jen velký naiva si mohl myslet, že se koncept nezmění, naštěstí většina toho dobrého tam zůstalo. Auto je vyvedeno v typickým "japan style", takže tomu fňukání nerozumím a studenou sprchu by si měl dát spíš pisatel....
Avatar - iudex
1. 3. 2015 14:32
Re: Sklamanie
Mojito, musím zásadne nesúhlasiť. Tuto tie najzaujímavejšie prvky z konceptu (zadné krídlo á la diablove rohy, denné LED v spodnej časti nárazníku a i.) zmizli a zostala len pachuť tuzingu. 8-s
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 18:00
Re: Sklamanie
Tak pokud ti funkční úpravy inspirované okruhovými cesťáky přijdou jako tuzing, pak ano. Tyhle slinty fakt miluju. Zmizel tuzing v podobě zdvojených LED, ale auto je kvůli tomu víc tuzingové. Ty jsi fakt k sežrání. >:D :yes:
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Sklamanie
iudex - s tím tuzingem to beru jako vtip, dost pochybuju, že to nebude funkční a snad každému, kdo má základní elementární zkušenosti s auty, muselo být jasný, že se tam vše nedostane. 10-týho ji uvidím živě a to je vždy nejlepší, podobné byly "plky" o tom, že ND nevypadá podle fotek dobře a skutečnost je přitom úplně jiná.
2. 3. 2015 11:29
Re: Sklamanie
Tak funkční to bude, ale krásné moc ne. Prostě to vypadá více jak nalepená sada spoilerů z aftermarketu a ne jak sportovní verze přímo od výrobce (snad s výjimkou zadního nárazníku a výfuků).
1. 3. 2015 14:33
Re: Sklamanie
Čo pokladáš za typický japan style, bosozoku? :-)
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 18:26
Re: Sklamanie
S trochou nadsázky - ano. Japonci si libují ve vizuální výraznosti. ;-)
1. 3. 2015 19:13
Re: Sklamanie
S týmto sa dá súhlasiť len čiastočne - EVO, STi áno, no Nismo, MPS alebo aj predchádzajúce Type-R neboli síce výraznejšie ako sériovka, no o nič viac ako napríklad BMW v M-packete.
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 19:39
Re: Sklamanie
Tak zrovna i 3 MPS bych zařadil do té extrémnější kategorie, ta poslední. Nismo, tam je to kus od kusu. ;-)
Avatar - white label
1. 3. 2015 19:57
Re: Sklamanie
Co je zrovna na Ma3 MPS (designově) extrémnějšího? Normální, nepatrně "svalnatější", 5dv. rodinný "jezevčík".
Dovedeš si představit na sériové Ma3 MPS podobné křídlo?
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 20:05
Re: Sklamanie
Bavíme se o autě jako celku ne? BTW křídlo na MPS taky nebylo úplně malé [odkaz]
Avatar - praděda7
1. 3. 2015 20:31
Re: Sklamanie
Co se týče zadního křídla na M3 MPSII, tak to byl podle mě majstrštyk... :-!
Avatar - white label
1. 3. 2015 20:48
Re: Sklamanie
Hlavně se to nedá s tímto monstrózním dvouplošníkem vůbec srovnat.
[odkaz]
A v těch parůžkách jsou zřejmě integrovány všechny možné antény, hotový pojízdný radar v Brdech.
;-)
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Sklamanie
Spousta prolisů a různých hran, "komixový" zadek, komplikovaný interiér, zkrátka opak evropského stylu, to tam vidět je
28. 2. 2015 19:39
4x4
škoda ,že asi nebude 4x4 i toho křídla na ďáblovy rohy jsem se těšil ,ale to by šlo pak určite dodělat . Mezi předokolkama asi nebude mít moc konkurenci :-!
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2015 23:48
Maximalismus
Jakože chcete vostrou káru? Tady je! :-!
Taková japonská kapesní stíhačka :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
1. 3. 2015 12:37
Re: Maximalismus
Relativně, proti skutečné letecké stíhačce, navíc jde o "kompaktní" hh. ;-)
1. 3. 2015 15:47
Re: Maximalismus
No tak to jo. :-)
Avatar - iudex
1. 3. 2015 14:41
Továrenský tuzing
Tak ak toto bude naozaj finálna podoba tajpáru, tak to bude potom veľké sklamanie. Sklamanie najmä v kontexte toho, čo sľubovali koncepty. To, ako sa s odstupom času zmenili, resp. vlastne nezmenili koncepty CTR dávalo nádej, že v podstate nezmenenej podobe sa to dostane do série. Žiaľ nestalo sa. Sám nie som priaznivcom takého expresívneho dizajnu, ale musel som uznať, že koncept mal svoje čaro a hlavne nezameniteľnú osobitosť danú výraznými štylistickými prvkami. Typicky to zadné krídlo á la čertove rohy, v mojom veku by som sa síce hanbil vystúpiť s takto ozdobeného auta, ale objektívne uznávam jedinečnosť a dizajnovú čistotu tohto riešenia. To, čo zostalo do série, je na zaplakanie - preplácané chaotické krídlo á la Jardov tuzing. Obdobne tie rozšírenia blatníkov, to vyzerá ako lacný aftermarket len pricapnutý na pôvodnú karosériu. Skrátka a dobre popri tomto továrenskom tuzingu vyzerá aj Focus RS ako elegantné dizajnovo čisté auto.
Ale aby som len nekritizoval, Recara vyzerajú skvele, obdobne tak disky a pôsobivá brzdová sústava, splitter vpredu tiež vyzerá funkčne. Celkovo ale oproti konceptu veľké sklamanie. Teraz tajpáru nezostáva nič iné, len ísť cestou Subaru Impreza/WRX/STi, teda že to auto bude jazdne tak dobré, že bude dôvod ho milovať napriek tomu vzhľadu.
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Bully_
1. 3. 2015 14:45
Re: Továrenský tuzing
Hlavne jeste nove CTR nikdo oficialne neukazal. Dohadu, zarucene pravych fotek a myslenkovych dedukci z toho vykonstruovanych muze byt spousta.
Aspon ja teda porad jeste verim, ze to neni finale >:D
Avatar - white label
1. 3. 2015 16:00
Re: Továrenský tuzing
Ty věříš, já doufám..., tak snad to nakonec dopadne dobře. ;-)
Avatar - Bully_
1. 3. 2015 16:03
Re: Továrenský tuzing
>:D Hlavne at to aspon jede tak rychle, jak nam Honda slibuje.
Avatar - white label
1. 3. 2015 16:16
Re: Továrenský tuzing
Ono i kdyby se náhodou něco Hondě nepovedlo, tak od toho tu přece máme TeeJaye, a ten už nám vysvětlí, že to, co my vnímáme jako případný nedostatek/slabinu, je naopak originalita a přednost v jedinečném podání Hondy. >:-[] ;-)
1. 3. 2015 17:37
Re: Továrenský tuzing
Spis Kinga, TJ jen obhajuje sveho proroka.
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 18:15
Re: Továrenský tuzing
Můžu se zeptat? Jak moc nepovedený, nedostatečný a slabý shledáváš tenhle tuzing: [odkaz]… ?
Avatar - white label
1. 3. 2015 19:06
Re: Továrenský tuzing
Můžeš, ovšem pokud rozchodíš ten odkaz... ;-)
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 19:43
Re: Továrenský tuzing
Třeba [odkaz] :-)
Avatar - white label
1. 3. 2015 20:00
Re: Továrenský tuzing
Tak jestli tohle je to auto, co má pro Hondu zajet ten rekordní čas na NS, tak pak už tomu docela začínám věřit... >:D >:-[]
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 20:06
Re: Továrenský tuzing
Mě spíš zajímá, jestli na něm vidíš něco nepovedeného.
2. 3. 2015 08:03
Re: Továrenský tuzing
Jsi mimo, mistre Soiciro TJ, to, cos tu postnul, je zavodni auto, my se tu bavime o seriovem aute pro normalni smrtelniky.
Pokud je vsak horni clanek o ZAVODNI Honde Civic, tak se omlouvam, tam je jakykoliv extrem samozrejme omluvitelny, nebot nejde o vzhled, ale o funkci.
Zkuste uz konecne, vy hondamaniaci rozlisovat mezi beznou produkci a zavodnimi auty.

P.S.
Koukam, ze zavodni auto jako kontra k civilnimu Civicu tu postnul i jiny Honda-fanatik, vy mate asi nejake centralni rizeni, ne? Nejaky CML, kterrej vam napovida, jak reagovat, ze?
No to jste se predvedli >:D
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 18:04
Re: Továrenský tuzing
Nevím, co furt řešíte, tohle je přesně ten konkrétní kus, který bude vystaven v Ženevě, foto je z přípravny.
Avatar - white label
1. 3. 2015 16:09
Re: Továrenský tuzing
[odkaz]
[odkaz]
Ty Bremba vypadají hodně podobně (možná i stejně) jako u Cupry s Black/Orange paketem, který má u nás 3dv. Cupra sériově:
[odkaz]
Avatar - woody-alien
1. 3. 2015 17:49
Re: Továrenský tuzing
Obzvlášť pikantně tenhle Type R vypadá v kontextu poznámek tvého známého s Q7 na adresu tvého auta. Tedy pokud bych bral jeho slova jako bernou minci, potom by měl tento nový Type R největší cílovou skupinu mezi předškolní populací. ;-)

Jinak samozřejmě souhlas. Jakkoli ani koncept nebyl můj šálek čaje (čistě po stránce vzhledu), svoje kouzlo měl a tady to bohužel zatím vypadá tak, aby se tuner nažral a světla zůstala celá (tj. konvenční). Ale na druhou stranu je to opravdu nafoceno blbě, zadek z podhledu....ještě počkám.

Bully věří, white label doufá a já mám rád zázraky. Tak uvidíme, třeba to v reálu dopadne jinak. :-)
Avatar - Covenant
1. 3. 2015 18:15
Re: Továrenský tuzing
Tak že čekáte na Rumburaka >:D
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 18:11
Re: Továrenský tuzing
Tady se člověk dozví každý den něco nového. Teď třeba to, že HH musí být "elegantné dizajnovo čisté auto". Jsem to ale trubec - já si totiž myslel, že ostrý hatch naopak musí vyvolat pozornost, kontroverzi, naznačit potenciál. >:D

Budu se opakovat, ale na úpravách ve stylu závodního auta neshledávám tuzingového naprosto nic a právě to tvarově komplikované křídlo prozrazuje, jak moc při návrhu hrála roli aerodynamika. kdyby nehrála, bylo by tam klasické nepřeplácané křídlo. To by ti Jardo možná mohlo dojít i bez toho, aby do tebe někdo trknul. 8-s
Avatar - white label
1. 3. 2015 19:18
Re: Továrenský tuzing
Děkuji za nepřekonatelné potvrzení mého příspěvku z 16:16. ;-)
Ve tvém podání bude nakonec i to nejstrašnější na celém voze (ano, myslím to "parohaté" křídlo), vlastně jeho "nutnou ozdobou" a veškerá konkurence si (opět díky Hondě!) konečně uvědomí, co jim na jejich hh dosud zoufale chybělo. >:-[]
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 19:46
Re: Továrenský tuzing
Je třeba si uvědomit, že zadní partie Civicu s vystouplými svítilnami nepředstavuje úplně běžné řešení a s klasicky koncipovaným křídlem patrně nebudou kompatibilní. Takže nutná ozdoba je možná hodně výstižný popis. ;-)
Avatar - white label
1. 3. 2015 20:04
Re: Továrenský tuzing
Takže "díky" těm ošklivým "plexi bradavicím" (vystouplé zadní lampy) tam ještě musíme přidat i ošklivé zadní "parokřídlo"... a navíc opět s něčím takovým přijdeme jako první. >:-[]
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 20:10
Re: Továrenský tuzing
Novotvar "parokřídlo" mi není znám, nicméně to z hlediska obtékání vzduchu vcelku dává smysl. Druhá možnost je, že si japonští aerodynamici řekli - uděláme to co nejzprohýbanější, aby mohl mít v diskuzi na auto.cz white label rádobyvtipné bonmoty. Tak schválně - co je pravděpodobnější? :-)
Avatar - white label
1. 3. 2015 20:19
Re: Továrenský tuzing
Nehledej v tom nic složitého, japonští aerodynamici prostě chtěli být opět originální za každou cenu. Přece nebudou nudní jako třeba někteří Němci, kterým i k vyšším rychlostem stačí nahoře jen primitivní kousek "prkna":
[odkaz]
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 20:23
Re: Továrenský tuzing
S ohledem na to, že chce být CTR nejrychlejší FWD na Ringu a rychlosti podřizuje aerodynamiku je to velmi pravděpodobné. >:D
Avatar - white label
1. 3. 2015 20:34
Re: Továrenský tuzing
Ono to křídlo určitě nebude jedinou podmínkou (pro CTR) k tomu být rychlý na NS tak, jak slibovali, ale není snad až takový problém nabídnout vedle veleokřídlené edice pro překonání rekordu i normální verzi CTR. Podobně to přece nabízí i MRS a Leon Cupra, i když ti takové megakřídlo nepotřebovali ani k těm rekordům.
Takže pokud to parohaté křídlo nebude podmínkou nákupu nové CTR, nemám s tím větší problém, v opačném případě to ovšem opravdu bude zřetelně větší cirkus Humberto, než třeba A45 AMG v "závaděcí" edici.
Avatar - TeeJay
1. 3. 2015 20:43
Re: Továrenský tuzing
Jestli to je nebo není nutné bych řešil až budeme vědět, s jakým rozdílem oproti MRS to zajede. Na druhou stranu je třeba říct, že je to i součást brandu Type R, respektive japonských HH vůbec. ;-)
2. 3. 2015 11:10
Re: Továrenský tuzing
Opravdu?
Nejak si nevzpominam, ze by predchozi Civic Type-R, Accord Type-R, nebo treba Integra Type-R vypadaly jak z cirkusu.

Byla to auta, kde normalni smrtelnik malem ani nepostrehl, co ze za raketu kolem vlastne projelo, motor v podstate seriovy, ale jakmile to clovek vydrazdil, nastalo peklo! Jo, to byly casy... Nejrychlejsi knedlik - prvni dvoulitrovy Civic Type-R (je to EP3?), jeste ted se mi jezi chlupy, kdyz si na jizdu v nem vzpomenu...

A ted?

Ciskusovy vzhled, turbo, lacina cingrlatka... Je to pravy opak toho Type-R image.
1. 3. 2015 22:31
Re: Továrenský tuzing
Kdz se ti libi prkynko z Favorita, tak proc ne.
Takze tohle Audi je neco jako drugster, vysoka rychlost a pomaly na okruhu. to asi nebylo cilem u tohohle TypeRa ;-)
No ty hlinikovy listy na strese jsou hodne osklivy a to same zadni naraznik s vyfukama a tim divnym hranatym hlinikem okolo.
To je fecelift RS3 nebo novy model vypada to trochu obtloustle a tezkopadne, trochu retro s tema doplnkama
Avatar - white label
1. 3. 2015 23:04
Re: Továrenský tuzing
Kdes přišel na to, že je nová RS3 pomalá na okruhu?
Hádej kdo podobné megakřídlo potřebuje víc? Drugster, nebo hh? I bezkřídlá Audi RS3 umí větší maximálku, než CTR s dvouplošníkem na zádech. Ale hlavně NS není solné jezero, dragstere. ;-)
Avatar - plzenaak
2. 3. 2015 09:45
Re: Továrenský tuzing
U každého auta křídlo maximálku snižuje. Křídlo přidává přítlak a tak auto jede míň.
Jinak se musím přidat k většině, design CTR mi přijde nešťastný.
Avatar - white label
2. 3. 2015 12:03
Re: Továrenský tuzing
Na jakém principu obecně (vztlak/přítlak) funguje křídlo snad ví každý, kdo má aspoň základní vzdělání, i když tu chodí různí týpci...
Avatar - rimow11
2. 3. 2015 07:40
type r
vyzerá kruto :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0