Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda CR-V 2010 na českém trhu: Facelift, nový turbodiesel a automat. První cena 599.000,-Kč

Tři roky po uvedení na trh prošla aktuální Honda CR-V modernizací. V nabídce jsou dva čtyřválcové motory plnící emisní normu Euro 5. Dočkali se příznivci turbodieselů kombinovaných s automatickou převodovkou.
Zpět na článek
8. 1. 2010 13:24
neregistrovaný "misiak"
8. 1. 2010 17:29
8. 1. 2010 19:34
8. 1. 2010 21:21
9. 1. 2010 16:35
neregistrovaný "dmpato"
9. 1. 2010 17:31
9. 1. 2010 18:14
neregistrovaný "dmpato"
9. 1. 2010 19:32
neregistrovaný "misiak"
8. 1. 2010 13:24
:yes:
vynkajuca cena za skvele vozidlo :yes: :yes:
...viem, ze miestni pisalkovia, ktori sa zmozu maximalne na olietanu Fabiu, Octaviu alebo Golfa sa tu budu bit do prs a presviedcat vsetko naokolo, ze lepsia volba je krabica na smeti, pretoze v podobnej vybave je o 30 000 lacnejsia. Ale zakaznik, ktor kupuje automobil za 700 tis. na nejakeho Yeti nepomysli....pripadne ak ano, tak si do neho sadne, potom sa podakuje a opusti predajnu Skody s usmevom na perach!

BRAVO HONDA! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
8. 1. 2010 17:29
Re: :yes:
Za 700 000 mně u tak velkýho auta chybí výkonnější motor. Navíc, ne každému se líbí takovej předkus jako má CRV ;-)
8. 1. 2010 13:31
Ach ti Japonci...
Japonským autám veľmi fandím, akurát v Európe nevedia predávať. 110kW diesel s len 5-stupňovým automatom je dosť biedne. Veď majú aj 130kW diesel. Okrem toho snáď najhorší pohon 4x4 na trhu. Bohužiaľ, CRV u mňa nezabodovalo.
Rozbalit vlákno
0
8. 1. 2010 19:34
Paradicka :)
Mno ked tak zobereme momentalnu ponuku, je toto auto asi najlepsie riesene co moze byt. Pohodlne, vysoka variabilita priestoru, dobre vybavenie, tichy kludny motor (aj ked nie najrychlejsi, ale tak, osobne mi to absolutne nevadi). Kvalita a bezporuchovost...

oproti mame:
X-trail (vyzorovo je horsie, diesle su renault - otazna kvalita)
Outlander
Mazda CX7 2.2 dizel
Q5,bmw X1,3,benz GLK - vysoka cena...
Freelander - vysoka spotreba a cena ale komfortnejsie, otazna kvalita
opel/chevy antara/captiva - neveriiim :-)
yeti - je oproti tomuto male, imho skarede
ford kuga - osobne sa mi to nepaci a je to mensie
nova kia sorento - vacsie, pri presadnuti z cr-v do tohoto som sa citil ako v 90tych rokoch, strasny interier zvnutra, skarede plasty vsade..
hyundai ix35 - neviem

ak som nieco zabudol, dopiste..
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ham.
8. 1. 2010 21:21
Re: Paradicka :)
To byla nejlepší řešení tak před třemi roky, dnes je hlavně cenou, výběrem motorů, jízdními vlastnostmi na horším povrchu a slabými brzdami již mimo mísu. A dost jsi toho zapoměl, jako třeba XC60, Forester, RAV4, Tiguan, Grand Vitara, Qashqai, Santafe, Freelander etc. No a tvrdit, že třeba X1 má vysokou cenu je také dost mimo když se podívám na ceny uvedené v článku u lepších verzí CRV a podívám se na slabiny které uvádím výše tak nečekám ani minutu a běžím k BMW nebo k Volvu nebo k Audi nebo k VW nebo k Subaru nebo když už něco za hubičku s minimálně stejnou kvalitou tak ke Kia nebo Hyundai. Myslím, že na konci tohoto roku pokud to s uveřejněnými cenami myslí vážně tak skončí na chvostu prodejů, již dnes vyklízí pozice měsíc po měsíci.
Avatar - woody-alien
8. 1. 2010 22:04
Re: Paradicka :)
Máš pravdu. Pokud jde o jízdu po silnici, tak získala smečka SUV nového leadera - X1. BMW X1 xDrive 20d 130 kW je za 833 000, samozřejmě pozor na příplatkovou výbavu, tam se snadno dostaneš hodně nad milión, ale X1 je i v základu super auto. Jízdu by mohla vyučovat. Lze jít i níž na prostou zadokolku nebo 18d. Dále tu máme skvělýho Forestera s povedeným boxer-dieselem atd. V mezních situacích je Honda se svým 4x4 prostě namydlená a tam máme zase jiné přeborníky. GLK, Forester, Freelander, Grand Vitara...Takže Honda dobrá na silnici, v terénu nula, design imho úděs, cena nebezpečně atakující premianty. Pro mě nic zajímavýho. ;-\
Avatar - saldy
9. 1. 2010 23:37
Re: Paradicka :)
Dnes jsem procházel ceník x1, nejlepší nabídku považuju právě pro xdrive 20d za 833t, s tou výbavou bych klidně přežil, nepotřebuju xenony, metalízy, aut.klimu,ozdobný pakety, park.senzory,megarepráky, snad jen kůži na volant a tažný by se muselo připlatit, třeba i jinde.Má někdo ponětí jak je to s dostupností x1?
Avatar - woody-alien
9. 1. 2010 23:46
Re: Paradicka :)
Já se svezl právě tou xDrive 20d, nejspíš tu bude nejprodávanější. Mimochodem byla v bílé, pochopitelně bez X-linu na 17" hliníkáčích (pro 20d standard) a vypadala moc pěkně. Uvnitř už tedy příplatky byly, ale dá se to i bez nich. Jo a jezdí parádně, pokud nevyžaduješ jízdu "na sametových polštářích". :-)

No, prodejce mluvil o 4,ale spíš 5 měsících od objednávky. Hotový auto koupíš, ale je nabušený a mnohem dražší.
8. 1. 2010 22:43
Re: Paradicka :)
Ah ano kde mam hlavu :-)

Bmw maju pre mna neprekonatelny problem - nedostatok jazdneho komfortu na nasich cestach. Proste bmw bude stale tvrdy sportovy kus zeleza. Technicky je urcite super, ale fuu, cenovo to je urcite uplne na inej urovni ako cr-v za 900k. XC60 rovnaky stav.

Forester - no neviem, interier je kus hrozny by som povedal, servis je iba na zopar miestach tu na .sk..
Rav4 a Tiguan - to je celkom dobry konkurent to ano
Grand Vitara ma ten podivny Fiatovy diesel, to je snad horsie ako TDI PD :-)

Ta kia sorento (podobna cenova relacia) bola vo vnutri ODPORNA, ozaj hroza, v hyundai ix35 som este nesedel.
Avatar - woody-alien
8. 1. 2010 22:58
Re: Paradicka :)
Jen pro upřesnění, diesel ve Vitaře není Fiat, ale Renault...a Grand Vitara je celkem specifický SUV, pokud si zakládáš na komfortu jízdy (žehlící podvozek) tak by tě nepotěšila.

Komfortem jízdy se naopak vyznačuje Renault Koleos (mně osobně se tedy jeho design nelíbí, zrovna tak jako CR-V) s výbornými motory 2.0 dCi.
Avatar - STi 2008
9. 1. 2010 16:27
Re: Paradicka :)
To je právě to,sám píšeš,že ti záleží na jízdním komfortu,a ten je Forestera k Hondě CR-V 100:1. A to jsi Subaru ještě nevyzkoušel v terénu-diferenciál s viskozní spojkou a nefalšovaný 4x4.A když koupíš benzín 2,0 tak i s redukcí.Nízké těžiště jako v osobáku...a když vezmeš 2,5 turbo tak máš 169 kW.To už dáš na * i jiným frajerům ve sporťácích!
9. 1. 2010 19:11
Re: Paradicka :)
Bohužel to platí o Foresteru předchozí generace. Snad kromě novýho Focusu RS a Golfu R se nenajde HH, který by se Foresteru v akceleraci 2,5XT vyrovnal. Kdo ho nevyzkoušel, nepochopí :-)
Ikdyž na druhou stranu musím uznat, že i novýmu Foresteru jsem postupem času přišel na chuť. Co se týče designu, tak je to z poslední doby rozhodně jedinej koukatelnej počin od Subaru (když pominu STI). I když, jeho dravost je tatam.
Avatar - woody-alien
9. 1. 2010 19:18
Re: Paradicka :)
Ten minulej Forester 2.5 Turbo je naprostá legenda. Na ulici bys o něj pohledem nezavadil, tím spíš pak řidiči "vyškolených" fajnovek nevěřili vlastním očím a nechápali co to vůbec je.

Současnej je celkem pěknej, uvnitř to ale žádná sláva není a budíky mě svým ztvárněním a podsvícením vysloveně drážděj.
Avatar - STi 2008
10. 1. 2010 18:36
Re: Paradicka :)
Já myslím,že to je úmysl,aby tě nenapadlo furt čučet za jízdy na palubovku a furt ji drhnout prachovkou.... Jsou jistě hezčí palubovky , i než ná můj Outback 2,5i/121kW,ale mne na těch autech fascinuje něco jiného-pohon,podvozek..aaaaaaaaa náádherný zvuk boxeru! A tak mne baví všichni passataři,audisté i ,oktávisté!
neregistrovaný "dmpato"
9. 1. 2010 16:35
Re: Paradicka :)
Za tie peniaze je to najlepsi pomer cena/vykon. K brzdam: test talianov podla jednotlivych znaciek a brzdna draha: [odkaz] . Nemaju dovod predavat pod cenu. To, ze v EU nemaju marketing ako BMW je druha vec. :-!
Avatar - Ham.
9. 1. 2010 17:31
Re: Paradicka :)
Jo vždyť říkám mizerné brzdy, skoro 40 m versus 36,4 u X3. A to jiné testy říkají, že při opakovaném brzdění Honda dokáže i zcela zkolabovat. Jinak cena/výkon se na českém trhu stáva naopak zcela nejhorší, je to jasně vidět na klesajících prodejích a při slevách ostatních výrobců v poslední době je uveřejněný ceník CRV v podstatě cesta do pekla...
neregistrovaný "dmpato"
9. 1. 2010 18:14
Re: Paradicka :)
Tak budme presni: 39,1 vs 36,4 je rozdiel 2,7 m v prospech BMW. Brzdná draha porovnatelna, pozri aj ostatnych vyrobcov, napr. Mercedes. Ziadna negativna odchylka. Auto som kupoval v CR a nie za cennikovu cenu. Aj japonci davaju zlavy. Jazdim v CRV 30000km rocne a nic sa nezablokovalo, ani olej sa do japoncov nedolieva. Vybava sa nedokupuje, lebo nie je velmi co dokupit, vsetko je v zaklade aj metalicka farba. V CRV je viacej miesta aj vpredu aj vzadu. Ak porovnas rovnaku motorizaciu, tak X3 xDrive20i ma zrychlenie z 0 na 100 za 11.5s, Honda za 10,2. Ze Honda neponuka aj 180 konovy motor, ktory je v USA je skoda. Tebe sa paci nemecke auto na tvrdom podvozku, OK, ja by som v nom prisiel o chrbat, hlavne na dlhych cestach. Kazdy mame ine preferencie.
Avatar - Ham.
9. 1. 2010 19:32
Re: Paradicka :)
Před třemi roky bylo CRVčko volba number one, dnes už na špičku nestačí. Howgh
Avatar - STi 2008
9. 1. 2010 16:21
Tato generace CR-V
se japoncům nepovedla.První dvě generace jsou mnohem líbivější ,toto mi připomíná jako Rexton Rodion.... tady designová slátanina.Prostě auto nic moc.Na cestě velké a do lehkého terénu neupotřebitelné.
Rozbalit vlákno
1
9. 1. 2010 19:19
Re: Tato generace CR-V
Jo jo, naštěstí pro Hondu i Toyotu má CRV i RAVka ještě pořád dobrý jméno. Jinak designově i technicky už seženeš lepší SUV...
Avatar - Ada je zase tady
11. 1. 2010 16:21
No nevim...
Technicky prima auto, ale designove stale za 4 minus.

- dat do hranate budky kapkovite zadni okno je vrchol nevkusu, hranicici snad puze se sprasenym bocnim profilem Rumunstera. Kvuli tomuhle [odkaz] bych si to auto nikdy nekoupil, protoze bych byl jak pred sebou, tak i pred ostatnimi, za blba. Ale nepochybne se to bude libit takovemu OndraH, protoze to jsou ridici, kterym se libi co mozna nejosklivejsi kreatury. [odkaz]

- predni maska potrebovala facelift jako sul. Ale design typy Ssang Young I. se bohuzel jen zmenil na desig Ssang Young II. Brrr! [odkaz]

Porovnejte, jak krasnym, praktickym, designove cistym a elegantnim autem proto tehle kreature bylo CR-Vecko predchozi generace (model 2006). [odkaz]
Rozbalit vlákno
0