Diskuse

Honda CR-V (2015): České ceny začínají na 579.900 Kč

29.1.2015

Honda CR-V se v rámci faceliftu dočkala nové vznětové šestnáctistovky biturbo. Dále je k dispozici slabší turbodiesel a benzinový dvoulitr.

 

  • 27 Reagovat !

    foto Stefic

    Stefič 29.01.2015  10:30

    Zase ten design

    nezdá se vám malinko pouťový? Zadek neladí s předkem, přední maska do tvaru vysmátého xichtu, stejně jako Kia.
    Vypadá to, že zadek a předek dělali dva lidé a na konci to k sobě jenom svařili. Je to fakt ohavné. Za poslední dobu snad jediné jakžtakž slušně vypadající auto je M6. I když...za pár let...
    • 11 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 29.01.2015  11:28

      « Re: Zase ten design

      Myslím, že se japoncům povedly designem i modely Mazda CX5 a nový Nissan X-Trail..jenže ten nemá motor..že? ;-)

      Honda je divný kombík-SUV...
      ..bez světlé výšky , bez šíbru , bez tunelu na lyže či dříve standartního dělení zad.sedadel 40-20-40 za nemálo peněz. :-!

      A ten motůrek..1.6 na velké auto..to samé jako u Nissanu ..blbost.? Na skyactive to nemá , to je jiná liga!
      • 43 Reagovat !

        foto Toyoda

        Toyoda 29.01.2015  12:36

        « Re: Re: Zase ten design

        Nedavno jsem koukal na Spritmonitor a ten Skyactiv je spise nafoukla bublina, nez nejaka extra spicka. Spotreba se zda papirove hodne dobra podobne jako u dnesnich turbomotoru, ale skutecna uz takova spicka neni.
        • 00 Reagovat !

          foto Strelec

          Střelec 29.01.2015  13:10

          « Re: Re: Re: Zase ten design

          Tak 2,0 benzin neni uplne spatny, sice ma jen 88kW ale ma kroutak s spotrebu stejnou jako OIII se 103kW, stejnou jako nedavno testovany Civic se starou ale dobrou atmosferou 1,8. Spotreba se u vsech pohybuje na Spritmonitoru okolo 6,6-6,8l, coz je dobre.

          Horsi je to s naftovymi motory, tady Mazdacka 2,2l nafta za Hondackou naftou 2,2l (oboji 110kW) hodne zaostava. V Civicu je to oproti M3 spotreba 5l vs 6l a to je dost velky rozdil. Tato nova 1,6 asi udela dalsi pulkrok dopredu, jestli to nebude mozna cely krok. Mazde se povedl proste dobre marketing a to je tak vsechno.
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 29.01.2015  13:31

            « Re: Re: Re: Re: Zase ten design

            Nebereš to až nějak moc vážně? Mazdě se povedl jen marketing? Souhlasím, že 1,6iDTEC je vinikající, 2,2 byla kvalitní a spolehlivý motor, ale jen proto, že nafta od Mazdy je spotřebou průměrná, není potřeba tvrdit, že umí jen marketing. Za jízdní projev je 2,2 od mazdy hodně chválený, a kromě nafty má i slušný benzíny, neřekl bych, že výrazně horší, než Honda. ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto Strelec

              Střelec 29.01.2015  13:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zase ten design

              Nerikam, ze benziny jsou spatny, jsou dobry, libi se mi. Maji shodnou spotrebu jako moderni turbo benziny, nejsou lepsi ani horsi. Libi se mi treba motory v nove M2. Zadne trihrnkove herky :yes: Tady je to na palec. Proste se mi zda, ze je ale reklama proste o chlup dal nez ta technika, cekal jsem o trochu vice.
              Diesly jsou ale horsi nez Hondy. Na to ze se v Mazda 3 predstavila technika Skyactiv-D tak jsem cekal posun pred konstrukcne starsi 2,2 od Hondy. Nakonec se nedostavilo ani dotazeni. U dieslu vyborny marketing predcil vyrazne kvality motoru.
              • 10 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 29.01.2015  14:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase ten design

                Ad 2,2d sky - nevím, která dva dvojka je lepší, spotřeba je důležitý, ale ne jediný měřítko. V čem kromě spotřeby je Sky horší?
                Spotřeba je horší zřejmě kvůli absenci močoviny.
    • 10 Reagovat !

      foto Velkoodberatel-kukurice

      Velkoodběratel_kukuřice 29.01.2015  11:59

      « Re: Zase ten design

      Design skvělé, okázalé, facelift tomu prospěl, nelíbí se mi záď a profil je průměr, interiér taky a příď super : D .
    • 00 Reagovat !

      foto mikey166

      mikey166 29.01.2015  12:31

      « Re: Zase ten design

      Predok je fajn, zadok samostatne tiež, najväčší problém je podľa mňa z profilu a to najmä kôli atypickému C-stĺpiku, proste to nieje klasická "krabica" na akú sme zvyknutí u iných SUV a ktorá je podľa mňa aj tou najvhodnejšou formou...niekedy by bolo lepšie neexperimentovať za každú cenu. :-) Inak u Japoncov to vidím tak, že kým jedni robia autá tak trochu "divne" (Honda, Toyota, Mitsubishi), iným to ide perfektne a na ich modely zvlášť v niektorých kombináciách je radosť pozerať (Nissan a Mazda).O to, čo bude o pár rokov by som sa nebál, nadčasový alebo inak povedané pomaly starnúci design neznamená nutne to, že ho tvorí len priamka a jej kolmice. ;-)
  • 20 Reagovat !

    foto Stewee

    Stewee 29.01.2015  10:51

    dizajn

    Spredu je to naozaj vyzrety dospely dizajn uspesneho SUV. Myslim si, ze predaje hovoria jasne za to, ze dizajn je sirokou motoristickou verejnostou akceptovany. Zozadu si na ten dizajn zvykam...
    Nerozumiem jednej veci, ako moze byt cena zakladneho modelu a najluxusnejsie nabiteho modelu tak vzdialena. Robi to takmer 400 litrov v ceskych korunach. Je to nenormalne, ze par serepeticiek (aj ked su fajn) ma hodnotu skoro zakladneho modelu. Bavime sa o par technickych serepetickach (vratane prevodovky), ktore sa pomaly splhaju na hodnotu samotneho auta. Zda sa mi to chore. Ale to nie je problem Hondy a tohto modelu, ale celkovo pri vybavach jednotlivych (nie super luxusnych) vozidiel, kde tie rozdiely medzi max. a min. vybavou mozu robit aj hodnotu zakladneho modelu auta.
    • 11 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 29.01.2015  11:24

      « Re: dizajn

      suhlas... dizajn povazujem za podareny..... inak po facelife z toho na mna este viac dycha amerika ako doteraz...... predne partie su ozaj take skor americke a aj interier ma nadalej nadych zamoria ....... ale to nie je nahoda.... 335 tisic kusov CR-V predanych v usa za rok 2014 a dalsich vyse 30 tisic v kanade ukazuju ze o to auto je za oceanom enormny zaujem a tomu je prisposobeny aj dizajn auta.... kazdopadne stazovat sa nemoze ani europa.... predaje CRV su aj z pohladu eu velmi velmi slusne ..... a ludom sa to auto paci aj v europe....

      tento facelift povazujem za velmi podareny kvalitne prevedeny ktory este viac zvyraznil crty kvality a charizmu tohto auta... pride mi to ze CR-V je zrazu uplne nove auto...... dycha na mna skutocne kvalitou hodnotou a charizmou.... a niecim co tazko popisat slovami...... jednoducho paci sa mi ..... ;-) :yes:

      PS: s tou vybavou to mas dnes vsade tak... tony vybavy velakrat zdvihnu cenu auta aj o polovicu povodnej ceny.... ovsem clovek si musi sam zvazit co potrebuje a za co platit skutocne chce a musi a za co nie... co nemusi ... priklad: aby nekupoval povedzme taku octaviu za milion ked dostojna naslahana a slusne vybavena uz moze byt aj za 600 tacov len povedzme nebude mat par blbosti ktore su ti stejne velakat le nna paradu alebo ich vyuzijes len parkrat za zivot....

      vratim sa k CR-V ..... z mojho pohladu ide o jedno seriozne pekne charizmaticke SUV v eu nadalej nie moc tuctove aj ked ich jazdi uz tiez relativne dost ale predsa len taky kaskaj predava v eu 3krat tolko a ....... aj povedzme sportage alebo tiguan su dnes uz na kazdom rohu..... CR-V bude majitela vyborne reprezentovat.... aj to je to co sa tu rata... v praxi netreba ziadne SUV z baworska s 300 konmi za 3 miliony aby clovek dostal kvalitne sikovne a zaujimave pohladne auto....honda je honda.... tu netreba nikoho hadam presviedcat a kvalite spolahlivosti charimze imidzi a pouzitelnosti ..... CR-V je svetova ikona nie nadarmo ale plne zasluzene ......takze este raz...... klobuk dole pred hondou, nech to CR-Veckam frci aj nadalej .... :yes: :yes: :yes:
      • 02 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 29.01.2015  11:36

        « Re: Re: dizajn

        S USA souhlas..tam to stačí.
        Evropa má jiné nároky..prodeje nic extra nejsou.

        Taky oproti minulému modelu , je to tzv.SUV bez světlé výšky..sotva dojede na chatu.

        Ideální na silnici..a pak proč tu obludu kupovat , že?

        Např.Subaru Forester , Mazda CX5 , VW Tiguan i nyní Nissan X-trail.. MAJÍ VÝŠKU PODVOZKU KOLEM 20cm ! Tedy jako SUV mají smysl.

        Ansenci toho šíbru mi nevysvětlíš! To je rarita..!! :-!
        I ta divná Toyota RAV 4 ho má za příplatek...o dalších nemluvě.

        Grilovat se pod sklem je pakárna.. 8-s :no: :no:
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 29.01.2015  11:44

          « Re: Re: Re: dizajn

          predaje CR-V v eu na urovni okolo 50 000 rocne povazujem za uspech..... a velmi slusne cislo.... nikto asi necaka ze CR-V bude v eu predajom drtit tiguany .....

          CR-V velku cast predava v severnej amerike.... a samozrejme v azii...... fakticky sa jedna hadam mozno o svetovo najpredavanejsie SUV ..... jestli se nepletu...... ;-)

          z tohto pohladu su predaje v eu stejne nie tie najdolezitejsie.... len z roka 2013 na rok 2014 stupli predaje CRV v usa o vyse 30 000 kusov..... takze tu sa lame chleba...... v eu nebude CR-V nikdy trhak ako tiguan ... je na case sa zmierit s tym ze europa nie je najdolezitejsi a prioritny trh dnes uz pre mnohe znacky...

          idealni na silnici je dnes uz aj sorento a X5..... nielen CR-V .... nikto dnes uz tymito autami do terenu stejne nepojde.... ved sa len pozri okolo seba.... kam majitelia SUV jazdia.... zvacsa po superkvalitnych cestach..... a na co to teda kupovat? neviem spytaj sa tych milionov zakaznikov ktori si kazdorocne kupuju SUV-ecka ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 29.01.2015  11:52

          « Re: Re: Re: dizajn

          --- sorry zduplovalo mi to akosi.....
        • 00 Reagovat !

          foto DoubleSix

          DoubleSix 30.01.2015  09:18

          « Re: Re: Re: dizajn

          "Ideální na silnici..a pak proč tu obludu kupovat , že?"

          Vysvětlím ti moje důvody, proč jsem koupil CR-V:
          - chtěl jsem 4x4 (ne kvůli průchodnosti, ale pro lepší pocit za snížených adhezních podmínek)
          - potřebuji velký kufr
          - vzadu potřebuji posadit 3 děti
          - chci benzínový motor
          - mám rád vyšší posaz v autě

          A di finále se dostala CR-V a RAV4. Toyota pak vypadla díky špatnému ukotvení zadní bezpečnostních pásů a díky tomu komplikovanému poutání 3 pasažerů.

          Forester, CX-5, Tiguan, X-Trail mají hrozně malý kufr (CX-5 ještě jde, ale je v ní málo místa vzadu).
    • 20 Reagovat !

      foto Ondore

      Ondore 29.01.2015  11:32

      « Re: dizajn

      Dobrá faktická poznámka, mňa len prekvapuje, že na to reaguješ pri japoncoch a nie pri nemcoch.

      Len pre ilustráciu:
      - pomer full / základné CR-V je 1,64
      - sprav dtto s Octaviou a dostaneš číslo 2,33. Ak prikúpiš všetko dostupné a nahodíš Octaviu do plnky, tak máš koeficient 3,21 - áno, kúpiš 3,21 základných Octávií za cenu jednej full vybavenej.

      Ide však o obchodnú taktiku vw group, niečo podobné ako keď pred rokmi Compaq inzeroval ich ceny počítačov bez monitora. Na prvý pohľad dobré a dostane to zákazníka do showroomu, ale so základom nikdy neodíde. Čo z toho vyplýva? V princípe je porovnanie "full / základ" nezmysel, porovnávaj obdobnú motorizáciu a výbavu konkurenčných áut navzájom.
      • 01 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 29.01.2015  11:39

        « Re: Re: dizajn

        Sorry , záleží na modelu..např.Tiguan vychází dobře. ;-)

        Nebo nyní nový SEAT X-perience ..
  • 41 Reagovat !

    foto vanous

    vanous 29.01.2015  11:32

    Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový model obrovským zklamáním a to hlavně z důvodu motorizace. přísné ekologické předpisy podle mě úplně zničí srdce každého motoristy. Očekával jsem s příchodem nového modelu posílení stávajícího motor

    :-( :'-(
    • 00 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 29.01.2015  11:37

      « Re: Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový model obrovským zklamáním a to hlavně z důvodu motorizace. přísné ekologické předpisy podle mě úplně zničí srdce každého motoristy. Očekával jsem s příchodem nového modelu posílení stávajícího m

      To chápu..máme minulou generaci..a tady se toho moc nepovedlo , nejen pidi motor.
    • 00 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 29.01.2015  11:45

      « Re: Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový model obrovským zklamáním a to hlavně z důvodu motorizace. přísné ekologické předpisy podle mě úplně zničí srdce každého motoristy. Očekával jsem s příchodem nového modelu posílení stávajícího m

      Zkoušel jsem oba Nissany (QQ a XT), jeden s diesel 1,5 l a druhý s diesel 1,6 l. Váha u obou jen nepatrně nižší, než u CR-V. Obsazení vozu 2 osobami. Dynamika do 80 km/h celkem v pořádku, nad 80 km/h ne úplné zklamání, ale rozdíl oproti 2,0 l rozhodně citelný. A to jsou v ČR rodinná auta (pardon: služební/rodinná).
      Bojím se těch malých dieselů: při obsazení 4 osobami a nějakou bagáží, ve stoupání to vypadá na brzdu provozu (myslím dynamické zrychlení při předjíždění). A to nevíme, jak dopadne životnost těchto prcků, pokud budou pořád pod tlakem kvůli hustému provozu. Ani mně se tenhle trend zbla nelíbí.... Co uděláme? Budeme demonstrovat?!
      • 10 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 29.01.2015  12:18

        « Re: Re: Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový model obrovským zklamáním a to hlavně z důvodu motorizace. přísné ekologické předpisy podle mě úplně zničí srdce každého motoristy. Očekával jsem s příchodem nového modelu posílení stávající

        Ohledně životnosti a spotřeby pod zátěží - to může být určitě pravda.
        Ale jak chceš být se zátěží brzdou provozu, když nová 1,6 má větší výkon a stejný krouťák jak 2,2?
        • 20 Reagovat !

          foto El-Senor

          El_Senor 29.01.2015  12:52

          « Re: Re: Re: Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový model obrovským zklamáním a to hlavně z důvodu motorizace. přísné ekologické předpisy podle mě úplně zničí srdce každého motoristy. Očekával jsem s příchodem nového modelu posílení stáva

          Ohledne zivotnosti to asi ma nejvetsi vyrobce motoru na svete zmakle a ohledne spotreby pod zatezi to pravda nebude. Tento problem se projevuje u poddimenzovanych motoru, treba 1,0MPI ve Fabii. motor nema vykon, kroutak a pod zatezi je rozezrany. Tento novy motor ma jak vykon tak kroutak, pridava novou konstrukci a nizsi vahu a tudiz bude lepsi nez 2,2 ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 29.01.2015  13:19

            « Re: Re: Re: Re: Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový model obrovským zklamáním a to hlavně z důvodu motorizace. přísné ekologické předpisy podle mě úplně zničí srdce každého motoristy. Očekával jsem s příchodem nového modelu posílení s

            Zdá se, že vidíš do budoucnosti. Jaká bude spotřeba teprve uvidíme, a i když považuji motory Hondy za špičku spolehlivosti, tak u novýho motoru nejde říct nic než- snad bude fungovat dobře.
            • 00 Reagovat !

              foto El-Senor

              El_Senor 29.01.2015  14:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový model obrovským zklamáním a to hlavně z důvodu motorizace. přísné ekologické předpisy podle mě úplně zničí srdce každého motoristy. Očekával jsem s příchodem nového modelu posíle

              Tak snad Honda neda na trh motor co bude zrat vice nez predchudce, zatim se tak nikdy nedelo. Ta spolehlivost je jina, Honda je znama spolehlivym vyrobkem, ale stat se muze cokoli
    • 00 Reagovat !

      foto MTB

      MTB 29.01.2015  11:56

      « Re: Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový model obrovským zklamáním a to hlavně z důvodu motorizace. přísné ekologické předpisy podle mě úplně zničí srdce každého motoristy. Očekával jsem s příchodem nového modelu posílení stávajícího m

      Jsem na tom v podstatě stejně - s Hondou jsem vyloženě spokojen a o novém CRV jsem hodně uvažoval (když skončil Accord) a těšil se, co udělají s 2.2 dieslem. Přišlo zklamání... A to od rodinného auta neočekávám, že to bude nějaká F1. Toto je ale moc. Velká škoda.
    • 10 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 29.01.2015  12:38

      « Re: Vážení, jako dlouholetý majitel Hondy CRV je pro mě nový model obrovským zklamáním a to hlavně z důvodu motorizace. přísné ekologické předpisy podle mě úplně zničí srdce každého motoristy. Očekával jsem s příchodem nového modelu posílení stávajícího m

      Mohl bys ten text psát do pole pro text a ne do pole pro předmět?

      Diskuse tak bude přehlednější, tohle - holt - není chat.
  • 00 Reagovat !

    foto poterienko

    poterienko 29.01.2015  11:48

    1.6biturbo? Proč?

    Proč sakra? Není lepší tam dát prostě dvoulitr single turbo?
    • 00 Reagovat !

      foto Shr3k

      Shr3k 29.01.2015  12:43

      « Re: 1.6biturbo? Proč?

      Pže nemají dvoulitr né? Mají 2.2, ale už zastaralý... Ale vysolit mega za 160k 1.6 s 9kvaltovým automatem, to chce opravdu fanouška.
      • 00 Reagovat !

        foto El-Senor

        El_Senor 29.01.2015  12:54

        « Re: Re: 1.6biturbo? Proč?

        A kdyby tam bylo misto 1,6 uvedeno 2,2 tak by to bylo OK?
        • 00 Reagovat !

          foto Shr3k

          Shr3k 29.01.2015  12:56

          « Re: Re: Re: 1.6biturbo? Proč?

          Dočti i druhou větu pokud možno...
          • 00 Reagovat !

            foto El-Senor

            El_Senor 29.01.2015  13:14

            « Re: Re: Re: Re: 1.6biturbo? Proč?

            Prave ze narazim na tu druhou vetu. Kdyby si mel vysolit mega za 160koni s 2,2 tak uz by to bylo OK nebo zase jen pro fanousky? >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Shr3k

              Shr3k 29.01.2015  13:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: 1.6biturbo? Proč?

              Druhá věta začíná slovem Mají a končí slovem zastaralý.

              Kdyby bylo ve třetí větě napsáno, že je automat 10 stupňový, tak to taky nebude OK. Nutno brát celek, tzn. 160k 1.6 s 9automatem jako neOK.
    • 10 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 29.01.2015  13:06

      « Re: 1.6biturbo? Proč?

      Ten se nebude tak hezky vyjímat v eurohujerských testech. Navíc bych řekl, že čím dál více západoevropanů na ty malé objemy slyší jako na "záchranu světa" (osobní pozorování národa německého)...
  • 10 Reagovat !

    foto Stewee

    Stewee 29.01.2015  13:08

    motor

    Myslim si, ze plakat nad downsizingom v Honde nie je na mieste. Samozrejme, ze donwsizing pouzili, ale zachovali charakteristiku motora vo vykone aj v krutiacom momente. Myslim si, ze spolahlivostou bude tento motor ikonou v triede ak nie medzi dizlakmi vobec. Nech sa uz kida na Honda zlava sprava, jedine co nikto Hondu nepresti su MOTORY. A nech je rec o benzine ci nafte. Moze tu niekto kvakat o vykone ci jednotkovom vykone, Honda uz dokazala, ze ked sa naserie urobi motor na vykon (nie raz). Mna ako uzivatela viac potesi, ked budem mat spolahlivych 150-180 koni pod kapotou, ako 200-230 koni, ktore budu stale v servise...
    • 10 Reagovat !

      foto Strelec

      Střelec 29.01.2015  13:18

      « Re: motor

      :yes:
      Nikdo ho jeste nevidel a uz vsichni vi, ze to bude zrat a nepojede >:D
      Staci se kouknout, kde je dnes slabsi bratricek(spicka tridy) a tento s vysokou pravdepodobnosti nebude jiny.
  • 00 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 29.01.2015  13:52

    lepší

    fejslift veľmi pomohol (uvedomil som si to až keď som zbadal pôvodnú verziu), za mňa predok úplne ok, zadok v poho a najviac to kazí ten šípovitý koniec bočného okna z profilu. Zase sa snažili urobiť z toho kupé dojem. Včera sa tu prepierala atmo 1,8 na civicu a dnes zas turbo down, to si v tej honde môžu vlasy trhať. Dnes som videl kombi civic v tmavej sivej a bol celkom pekný, tam tie patvary tak nekričia.
    Inak k tým motorom trošku z inej strany: ja dusím turbo trojvalec na smartovi už nejakých 8 rokov/ cca 180 000 km a zatiaľ fičí bez problémov. Viem, že je to krpaté, ale aj ten motor je kapesní a bojuje s tým smartom jak keby to bolo suv (mám najslabšiu verziu). To len na margo životnosti turbo trojvalcov, o ktorej sa teraz veľa hovorí a všetci čakajú, kým prejde pár rokov, aby sa dalo čo to povedať. Ja nie som zástanca downsizingu, ale ten môj zatiaľ šlape.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Vlaďka Erbová s dětmi a přítelem v exotickém ráji. Lidi z nich šílí! Tohle jejího ex nepotěší

Vlaďka Erbová s dětmi a přítelem v exotickém ráji.…

Zaslouženou dovolenou si v Dominikánské republice užívá Vlaďka Erbová (37) s přítelem Michalem Gulašim (31) a…

Tvoje tvář má známý hlas zná další jméno: Nova nasadila svou vlastní hvězdu

Tvoje tvář má známý hlas zná další jméno: Nova…

Velké proměny, skvělá hudební čísla, oblíbené české hvězdy v rolích světových, ale i tuzemských ikon populární…

 

iSport.cz

Tour de France ONLINE: Po volnu cyklisty trápí první horská etapa

Tour de France ONLINE: Po volnu cyklisty trápí první…

Peloton cyklistické Tour de France dnes čeká po pondělním dnu volna první horská prověrka. Desátá etapa se…

Nové dresy na ligu: Sparta venku v bílém, Plzeň přidala límeček

Nové dresy na ligu: Sparta venku v bílém, Plzeň…

Start české fotbalové sezony se blíží, už v pátek vypukne Fortuna liga utkáním Dukly s Viktorií Plzeň. Kluby…

 

Reflex.cz

Ministryně Jana Maláčová: Úřednice s prestižními školami a zastánkyně užší integrace EU

Ministryně Jana Maláčová: Úřednice s prestižními…

Novou ministryní práce a sociálních věcí bude Jana Maláčová. Jenom pár dní po vyslovení důvěry druhé vládě…

Stál jste tam jak malá mokrá nudle! Schwarzenegger vyčetl Trumpovi jednání s Putinem

Stál jste tam jak malá mokrá nudle! Schwarzenegger…

Hvězda akčních filmů a bývalý americký guvernér Arnold Schwarzenegger se opřel do chování prezidenta USA Donalda…