Diskuse

Honda CR-V 2015: Vylepšení na úrovni nové generace

21.1.2015

Facelift kompaktního SUV Honda CR-V se dotkl snad všech klíčových oblastí a kromě nich i spousty těch okrajových. Tento model ještě nikdy neprošel tak důkladnou modernizací jako nyní.

 

  • 26 Reagovat !

    foto Auto-CZ

    Auto CZ 21.01.2015  11:37

    hrošík nám mení tvár

    čo generácia, to poriadný zlepenec a zrúda.
    • 40 Reagovat !

      foto Toyoda

      Toyoda 21.01.2015  11:54

      « Re: hrošík nám mení tvár

      Tak pro Hondu si myslim, ze je dulezite, ze patri tohle SUV snad na prvni misto v prodejich. Upravy predku ji hodne pomohly.
      Technika vypada vyborne, takze asi prodeje pujdou minimalne stejne dobre jako dosud.

      Je docela prekvapujici, ze se Honde ty diesly dari delat na takove spickove urovni. Tradice tu preci jen chybi. Na druhou stranu se potvrzuje, ze Honda patri mezi motorarskou spicku.
      • 20 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 21.01.2015  14:49

        « Re: Re: hrošík nám mení tvár

        Styling zadní části je tragický. Asi se dlouho soustředili na předek a boky a zadek už museli odpinknout, protože se blížila odpolední přestávka... ;-)
        • 11 Reagovat !

          foto white-label

          white label 21.01.2015  14:57

          « Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

          Zadek je "strašný", ale i ten předek je zbytečně překombinovaný/přeplácaný, což v té cihlově červené vyniká ještě víc, než v té tmavě šedé, ve které je to znatelně únosnější.
        • 00 Reagovat !

          foto Strelec

          Střelec 21.01.2015  14:59

          « Re: Re: hrošík nám mení tvár

          Tak je design subjektivni. Kdyby to bylo tak tragicky nikdo to nekupuje. Co by za takovouto tragedii dali ostatni vyrobci ;-)
          Jinak design je hodne podrizen USA, uz u minuleho modelu bylo citit kam je hlavne urcen.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 21.01.2015  15:02

            « Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

            Ti co to kupují to nemusí kupovat pro krásu, je to SUV, což není zrovna kategorie symbolizující "designovou eleganci".
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 21.01.2015  23:02

              « Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

              Ti co to kupují se na to nepodívali z boku... ;-)
    • 21 Reagovat !

      foto vladimir111

      vladimir111 21.01.2015  12:18

      « Re: hrošík nám mení tvár

      Jestli se někomu líbí nebo ne je věc každého z nás. Mě se osobně se líbí moc. A celosvětové prodeje potvrzují, že nejsem zdaleka jediný.
      Navíc je aspoň trochu odlišné od všech ostatních, především evropských SUV, které jsou v podstatě stejné jenom mají jiný znak na kapotě. Nový supr motor a mnohé vylepšení bezpečnostních i zábavních systému na palubě je také velké plus a pomůže ještě zvýšit prodeje.
      Srovnáním s konkurencí se na stejné výbavě dostanu o několik desítek až stovek tisíc výš.
      • 10 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 21.01.2015  13:00

        « Re: Re: hrošík nám mení tvár

        Je super, ze jsou tu i esteti, kteri v tom maji jasno.
        Holt Evropska SUV jsou jedno jako druhe, meni se jen znak na kapote, snad jen par prikladu:

        [odkaz]
        [odkaz]
        [odkaz]
        [odkaz]
        [odkaz]

        Jesteze je CR-V od nich tak neskutecne odlisne, fakt to je neco, co tu nikdy nebylo a nikdy uz ani nebude, a zejmena tim faceliftem se ho Honda snazi jeste vic odlisit, ze jo?
        Posledni dobou si pripadam, ze tu diskutuje materska skolka...
        • 00 Reagovat !

          foto vladimir111

          vladimir111 21.01.2015  13:13

          « Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

          i mateřská školka ví, že Ford není evropská značka ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 21.01.2015  13:19

            « Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

            Přesto je tak brán. Kugu lze brát spíš jako evropskej a ne globální model.
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 21.01.2015  13:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

              Ten Americkej model má hezčí interiér ;-) A je globální.. vychází z prvního One Fordu - Focusu III
              • 10 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 21.01.2015  13:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                Přijde mi evropštější než američtější. A přiznám se, evropský modely Fordu beru jako domácí.
                Navíc jsem si jistej, že One Ford nepřežije víc než dvě generace. Požadavky kupců jsou natolik různý, že to půjde max na společnou platformu.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 21.01.2015  13:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                  Některé modely tím utrpěly, ale Ford to naštěstí zachranuje facelifty. Kuga sice krásná není, ale je to solidní auto a máš asi pravdu, že než některé US obludy vypadá pořád ještě dost Evropsky :-) A Evropská je, protože se montuje v Německu >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 21.01.2015  13:42

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                    Ti dám US obludy. Jde o tom, s čím bys jako Kugu chtěl provnávat. A Escalade a Navigator to asi nebudou, že >:D >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 21.01.2015  13:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                      No, Escalade a Navigator jsou obludy, ale jinym způsobem >:D Ale ty jsem nemyslel, spíše sem měl na mysli Fordy, jako je Ecosport, nebo Edge.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 21.01.2015  13:51

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                        tak Ecosport není tak vyslověně us záležitost, to je spíš globálka. No a s Edge vyjimečně souhlas - to se nepovedlo, stejně jako aktuální Explorer. Ale předchozí generace byly fajn.
                        • 10 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 21.01.2015  13:59

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                          Jo, Explorer se mi taky vyloženě nelíbí, ale tyhle dva sou horší... respektive z US SUVček se mi líbí momentálně asi jen Grand Cherokee a Durango ( i když to má taky takovy velky hranaty zadek) :-)

                          edit:

                          Tohle je taky ale vyloženě krasavec :D

                          [odkaz]
                          • 00 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 21.01.2015  14:10

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                            Flex mi neva, j svůj, má krabicoidní styl, proč ne.

                            Ale je fakt, že hezyčí SUV má Chrysler Group a GM.

                            Mě se třeba líbí Equinox a GMC Acadia a Terrarin
                          • 00 Reagovat !

                            foto pradeda7

                            praděda7 21.01.2015  23:09

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                            To vypadá jako ten vybuchlý muničák na Zlínsku... ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Barrichello

                              Barrichello 22.01.2015  09:13

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                              čeho?
          • 00 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 21.01.2015  13:28

            « Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

            Aspon ze ses mel ceho chytnout, kdyz jsem ti ten tvuj blabol vyvratil.
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 21.01.2015  13:27

          « Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

          No namíchals k CR-V prémiovky... ja vim, že to někdo k nim přirovnává, ale myslím, že takové BMW či LR jsou trochu dál, hlavně i tim dizajnem ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 21.01.2015  13:35

            « Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

            Spis ten horni clanek namichal CR-V k premiovkam, jen si zkus spocitat vsechny ty superlativy, kterymi se to v nem jen hemzi.
            Clovek si rika, proce se vlastne prodavaji i jina auta >:D
            • 10 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 21.01.2015  13:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

              Já věřím, že to může být dobré auto, ale vyjma Nissanu a možná teď Mazda ( mne teda extra CX5 netrhá žíly) Japonci moc hezká SUV nedělají... Tohle je opravdu jako holka s velkym zadkem >:D Třeba dobře vaří, pere, uklízí... ale >:D
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 21.01.2015  23:06

          « Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

          Jo, snaží se odlišit za každou cenu......nevadí, že to vypadá jako Quasimodo, hlavně že je jinačí... ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 21.01.2015  23:12

            « Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

            Jo, zadobok je minimálně na pováženou.
            Máš SZ.
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 21.01.2015  23:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

              Ten kdo to styling podepsal, by měl spáchat hara kiri... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 21.01.2015  23:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                Soukromá Zpráva, vpravo nahoře vedle tvého nicku.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 21.01.2015  13:21

        « Re: Re: hrošík nám mení tvár

        O několik stovek tisíc výš? To už ale poměřuješ s prémií.
        • 11 Reagovat !

          foto vladimir111

          vladimir111 21.01.2015  13:24

          « Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

          tak když se podíváš na výbavu CR-V tak skoro nikdo z levných SUV nenabízí to samé
          • 11 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 21.01.2015  13:29

            « Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

            Podle mě jsou na tom v zásadě RAV4, CX5, Tiguan, Kuga podobně. Nemám nic proti CR-V, ale nebyla by to moje volba.
          • 01 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 21.01.2015  13:43

            « Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

            Co je to "levne SUV"?

            Duster, nebo X6M?
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 21.01.2015  14:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

              To druhý samosebou ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto mariachi

                mariachi 21.01.2015  14:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                Tak samozrejme, ja to chtel vedet od odbornika, pro ktereho vsechna Evropska SUV "jsou v podstatě stejné jenom mají jiný znak na kapotě" :-)
                Nazory takovejch profiku umi rozsirit obzory >:D >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Jaros71

            Jaros71 21.01.2015  15:56

            « Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

            Hmm..tedy CR-V i oproti staršímu modelu má horší sedadla vzadu , dělení 35-30-35 bylo lepší než to 40-60 !!!
            Nízký podvozek zůstává..160 mm to není SUV ale zvýšený kombík. 8-s
            Např. Mazda CX5 má světlou výšku 200 mm a Subaru Forester 220 mm..!!! >:D
            A i starší VW Tiguan je na tom lépe..! Zvláště v teréní verzi..to Honda neumí ani nabídnout.
            Honda je designem těžká na zadek..ale OK , má slušný zavazadelník.
            Nemožnost proti veškeré konkurenci si doobjednat el. posuvné střešní okno???
            Úděsné !! :-! 8-s :no:
            Není klimatizovaná schránka před spolujezdcem..! :no:
            V 21.století dost chyb , ne?
    • 00 Reagovat !

      foto Magister

      Magister 21.01.2015  12:50

      « Re: hrošík nám mení tvár

      Souhlasím. Produkce Hondy je hrozná. Škoda.
    • 10 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 21.01.2015  13:25

      « Re: hrošík nám mení tvár

      No, není to uplná hrůza, ale krása taky ne.

      CR-V je jako žena s celkem milým a normálním obličejem, normální postavou, ale monstrózním zadkem.

      [odkaz]

      vs

      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 21.01.2015  13:53

        « Re: Re: hrošík nám mení tvár

        Honďáci si myslí, že se posmíváme tomu hrbu, ale mi je to spíše líto. K 1,6ce nemám u Gazíka důvěru, víme jak je to s 1,6 u Octávky. Papírový výkon není vše.
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 21.01.2015  14:01

          « Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

          Jednašestka postačí pro určitou skupinu zákazníků, pokud ale vozíš primárně rodinu (naložené auto) a auto dost využíváš, je dvoulitrová nafta nutností :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Toyoda

            Toyoda 21.01.2015  14:47

            « Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

            A cim ta dvoulitrova nafta se 100kW prekonava tento novy motor? O 30% vetsi spotrebou? Porovnavat zdechlou rozezranou 1,6TDI z Octavie s timto novym motorem je asi mimo.
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 21.01.2015  15:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

              Jsi si jistý, že dvoulitrová nafta je horší a bude žrát více? Ty už si to auto jel? Nebo někdo ho jel? Někdo ho testoval? Na papír se vejde cokoliv a i sebevíc oturbný malý motor musí být zákonitě více namáhaný, než stejně výkonný větší motor.

              Nikdo to nejel, nikdo to ani v praxi nezkoušel, ale už víš, že to bude lepší, než 1.6TDI :D:D Super >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Toyoda

                Toyoda 21.01.2015  16:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                To, ze to bude lepsi je snad jistota. Nez 1,6TDI je snad lepsi kazdy motor >:D

                Chce to počkat na test, ale po vybornem motoru 1,6 88kW je predpoklad, ze tohle bude stejne dobre, ne-li lepsi ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto michael-snow

                  michael.snow 21.01.2015  18:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                  No ono jde o to, na co to kdo má. Pokud v tom jezdím sám, nebo ve dvou a o víkendu naložím rodinu na výlet nebo na chalupu, tak asi ano, ale pokud budu pravidelně jezdit plně obsazený a nebo za to budu zapřahovat 1,5tunový vlek s koněm, nebo caravan, tak už bude na životnosti hodně znát, zda tam mám 2,2 a nebo 1,6tku. Navíc si nedělám iluze, že by v plné zátěži s přívěsem ta 1,6tka žrala méně.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 21.01.2015  19:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                    Přesně tak!
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 21.01.2015  14:02

        « Re: Re: hrošík nám mení tvár

        niekomu sa pacia brazilcanky s velkym pozadim .... ;-) dizajn je vec vkusu ale v pripade hondy si ozaj nemyslim ze to auto trpi na zadne partie a na ten spominany hrb .... mne sa nahodou ten zadok na fotke..... podotykam ze ide o zadok na honde... paci..... ano je to ok ..... aj nazivo mi pride v pohode... tu nevidim problem.... koniec koncov predaje CRV v eu na urovni okolo 50 000 kusov rocne su v vzhladom na cenu a pocet motorov auta a jeho dostupnost.... uplne ok.... skor ma mrzi ze civic dnes nedokaze v eu predavat ani tolko co cr-v a pritom ma viac verzii karoserie a je cenovo dostupnejsi a v napredavanejsom segmente aut v eu ..... tu vidim vacsi pruser

        CRV ako take nema v eu problem... da sa povedat ze je to v eu uspesna honda.... skor ma trapi postavenie civicu jazzu a odchod accordu bez nastupcu.... ;-\ tu uz o uspesnosti pomlcim
        • 10 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 21.01.2015  14:07

          « Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

          CRV se dá s trochou štěstí najít za solidní ceny (kolem 550 tisíc skladovky). Vybavené a prostorné auto, velký kufr... takovou nabídku nelze vždy ignorovat, ale jezdit bych tím asi moc nechtěl a prvoplánově bych tohle auto obešel a volil ho tedy čistě jen rozumem a na základě value/money.

          Ano, Honda dělá divná auta... když teď skončil Accord, tak už není nic lákavého z oblasti dizajnu ( alespon pro mne). Doba 90. let, kdy Civic platil za ikonu mládeže a Accord tajpár či Integra byly vlhkými sny jsou bohužel pryč :/
          • 10 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 21.01.2015  14:17

            « Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

            jo suhlas.. ved spominas na stare civicy, integry s2000ku alebo accordy.... to boli modly plnym pravom.... sen kazdeho chlapca v tych casoch ... aj mne sa pacili stare accordy aj tie sucasne.... a pacil sa mi aj stary nizky civic z cias colta a golfu 3/4 ....

            este predosla tzv prva ufo generacia civica v r 2009 predala v eu vyse 90 000aut co je viac ako dnesne ceedy a pomaly na urovni velmi-uspesneho sportage ( najpredavanejsej kie sucasnosti v eu ) .....lenze bejvavalo.... za 5 rokov sa predaje civicu prepadli o 50% v eu... o 50% .... bez srandy.... civic stratil 45 000 aut vlastne uz v priebehu 4 rokov kedze uz v r 2013 boli predaje noveho civicca eu doslova "mizerne" a na urovni len nejakych 45 000 aut rocne ....... honda sa bude musiet vazne zamysliet pokial ide o europsky trh.. bohuzial legendy ako accord a civic stracaju pozicie ... accord vlastne uz skoncil... stracaju dobre meno a stracaju aj predajne.... padaju dole.... je mi to luto lebo ja so hondy vzdy povazoval za technicky aj imidzovo velmi sikovne a moderne vozy sportove vozy.... ale nebyt CRV v eu tak honda je tu mrtva... kedy pride vezel ( hrv ) ? .... ale zase zit v eu len z SUVeciek... povedzme si uprimne da sa to? aj nissan pochopil ze len kaskaj v eu nestaci.... a opat ozivil almeru... a slubuje novu revolucnu micru ktora ma niekdajsej micre vratit zaslu slavu este z cias ked vyhrala ako prvy japonec titul europske auto roka ( tusim 1992 ) ... kazdy kto chce v eu prezit uz pochopil ze ponukat len SUV k stastiu a uspechu nestaci .....
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 21.01.2015  16:51

            « Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

            Přesně tohle bych já řekl o Kuga (jak to skloňovat? :-O ). Mě se zrovna CR-V líbí a zadek mi nijak obludnej nepřijde. A to si myslím, že mám celkem většinovej vkus. Ale souhlas obecně s tím, že Honda designově trochu tápe.
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 21.01.2015  18:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

              Kufa není nejhezčí suv :-) ale zadek má stihlejsi;)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 21.01.2015  19:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

              Zřejmě: "o Kuze". >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 21.01.2015  20:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                To jsem nejdřív napsal, ale nelíbilo se mi to. ;-\
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 21.01.2015  20:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                  Mne by zajímalo, co ten název vlastně znamená..... a nebo to radši nechci vědět >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 21.01.2015  20:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                    Pochází to ze svahilštiny a znamená to "tchýně" >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 21.01.2015  20:54

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                      >:-[] Zas tak hrozný to auto neni >:D

                      No... tak sem to zadal do google translatoru, aby mi to identifikovalo řeč.... >:-[] >:-[]

                      Kuga = Mor ( bosenština) >:D Asi jdu vyzkoušet ostatní názvy aut >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 21.01.2015  20:59

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                        Tak bosenština je ještě lepší, než svahilština. Zaplaťpánbůh, že aktuálně mám doma jen číselný názvy aut >:D

                        Vzhledem k tomu, z jakých dvou slov tchýně vznikla, tak to bylo ode mě krutý >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 21.01.2015  21:06

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                          Myslíš tchoř a s***ě? >:D
                          • 10 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 21.01.2015  21:07

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                            JJ >:D
                          • 10 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 21.01.2015  21:17

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                            To by ale pak byla tchině (s měkkým)...
                            • 10 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 21.01.2015  21:25

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                              Ještě aby byla s tvrdým! >:D
                              • 10 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 21.01.2015  21:26

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                                To už by pak byl spíš tchán (ve formě)... >:-[]
                                • 00 Reagovat !

                                  foto -Karel-

                                  _Karel_ 21.01.2015  21:28

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                                  Ve formě je vždycky lepší tchýně. Tedy, pokud je to forma na bábovku.
                                  • 10 Reagovat !

                                    foto Ozzman

                                    Ozzman 21.01.2015  21:32

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                                    No... pánové, já míval skorotchýni, která by se dala označit zkratkou MILF... jistě víte, co to znamená a označení motorizace to není :D... té by bylo škoda na bábovky >:D
                                    • 10 Reagovat !

                                      foto white-label

                                      white label 21.01.2015  21:34

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                                      MILF to bude skoro ženský ideál - Milá Inteligentní (a přitom) Lehká Flundra... >:-[]
                                      • 10 Reagovat !

                                        foto Ozzman

                                        Ozzman 21.01.2015  21:36

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                                        Já se lekl, že napíšeš něco ve stylu Multijet Injection Lpg ...atd :D:D:D
                                        • 10 Reagovat !

                                          foto white-label

                                          white label 21.01.2015  21:38

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                                          Jestli byla ze Slovenska, tak potom možná Milá Inteligentná Láskavá Fajčiarka?
                                          • 10 Reagovat !

                                            foto Ozzman

                                            Ozzman 21.01.2015  21:41

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                                            Kéž by >:D Byla z Pardubic >:D
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto white-label

                                              white label 21.01.2015  21:46

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                                              Z Pardubic? Tak to určitě ujížděla na "perníku", a to je pak možné všechno...
                                              • 00 Reagovat !

                                                foto Ozzman

                                                Ozzman 21.01.2015  21:47

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                                                >:-[]
                                              • 00 Reagovat !

                                                foto -Karel-

                                                _Karel_ 21.01.2015  21:51

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                                                Jestli to myslíš tak, že po perníku se pardubičanky změní na slovenské MILF, tak bacha na AUDIRS6, je na to háklivej >:-[]
                                                • 00 Reagovat !

                                                  foto white-label

                                                  white label 21.01.2015  22:29

                                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                                                  Na co je RS6 háklivej? Na perník, nebo na to fajčenie? >:D
                                                  • 00 Reagovat !

                                                    foto AUDIRS6

                                                    AUDIRS6 21.01.2015  23:52

                                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                                                    na fajčenie asi tazko, Davidoff Classic to isti :-! a ak sa nejaka MILFka najde, tak kludne dobra fajka nieje zla >:-[] Pernik a podobne srakory - to je nieje nic pre chlapov, ale pre trosky :-!
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto -Karel-

                                      _Karel_ 21.01.2015  21:34

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                                      Vstřícná Milf je samozřejmě bábovková vyjímka.
                                    • 10 Reagovat !

                                      foto -Karel-

                                      _Karel_ 21.01.2015  21:36

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                                      Já bych řekl, že to označení motorizace skoro je. >:-[]
                                  • 10 Reagovat !

                                    foto white-label

                                    white label 21.01.2015  21:32

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                                    Tchyně bývá ve formě, i když tchán zrovna ve formě není..., ale tchán bývá naopak ve formě jen tehdy, když není ve formě tchyně... >:-[]
                        • 10 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 21.01.2015  21:18

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                          A to víš , proč má mít každá správná tchyně (jen) dva zuby? ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 21.01.2015  21:21

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                            Sem s tím!
                            • 10 Reagovat !

                              foto white-label

                              white label 21.01.2015  21:25

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                              Jeden na otvírání piva, a ten druhý..., aby ji kur.evsky bolel...
                              • 10 Reagovat !

                                foto -Karel-

                                _Karel_ 21.01.2015  21:27

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                                >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
                            • 00 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 22.01.2015  06:36

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                              Pánové, tento dodatek diskuze mě po ránu rozesmál k slzám >:-[] >:D
                      • 10 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 21.01.2015  21:15

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                        Jj, bosensky je to mor, to už jsem kdysi podobně zkoušel, takže s tou tchyní nebyl zas tak daleko. >:-[]
                        • 10 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 21.01.2015  21:17

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                          Hm... >:D Nechci rýpat.... copak asi znamená taková i30? >:-[] >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 22.01.2015  06:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                      >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
                • 10 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 21.01.2015  21:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hrošík nám mení tvár

                  Anebo, pokud je Kuga mužského rodu, tak potom: "o Kugovi". ;-)
  • 22 Reagovat !

    foto cudzinec11

    cudzinec11 21.01.2015  13:10

    Podcenovane auto

    Nie je vyslovene krasne, ale ani skarede.

    Jeho prednosti su vsak neoddiskutovatelne - obrovsky kufor s jednoduchym sklapanim, obrovsky priestor v interieri, kvalitny dvojlitrovy atmobenzin (plus LPG), pohodova jazda, dobry vyhlad, nastupovanie, spolahlivost hondy atd. Vo svete je to bestseller, len v EU je to nedocenene auto.
    • 21 Reagovat !

      foto King

      King 21.01.2015  13:34

      « Podcenovane auto

      Není nedoceněné, pohybuje se v první desítce své třídy. To je s ohledem na výsledky ostatních modelů Honda (snad s výjimkou Jazzu) obrovský úspěch. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 21.01.2015  15:09

        « Re: Podcenovane auto

        presne tak.... tvrdim to iste vyssie :yes: honda nema problem v eu s CR-Veckom..... problem tu vidim u civica a jazzu a skoncil nam accord.....

        ved ked i40 dokaze v eu v strednej triede predat 25 tisic aut rocne tak preco neskusi aj honda ponuknut nieco co by sa predavalo..... odchodom accordu si pozicie ani imidz v eu nezlepsi.... prave naopak ... mlada generacia uz bude mat z hondy akurat posmesky.... ked uvidia jej sucasnu (ne)europsku ponuku.... odstranit vsetky neuspesne aj kedysi uspesne modely z EU trhu je sice tiez riesenie.... ale ci do buducna spravne... o tom mozeme pemizovat...
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 21.01.2015  16:54

          « Re: Re: Podcenovane auto

          Odchod Accordu je smutnej, nicméně prodával se skoro tragicky. Nechápu proč. 2,2iCTDi vynikající, design nejlepší z EU portfolia Hondy...
  • 00 Reagovat !

    foto hittman

    hittman 21.01.2015  13:12

    Facelift

    No, u VW by to byla nová generace... ;-) Jinak té spotřebě je potřeba se zasmát, dvě turba a takový výkon dosáhne ve vyšších otáčkách, než dvoulitr, a nemyslím, že to bude rozdíl co se týče spotřeby v běžném provozu oproti dvoulitru. Nehledě na námahu motoru při takovém objemu v takto těžkém autě, to bude životnost nic moc..
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 21.01.2015  13:30

      « Re: Facelift

      Nene.... když to dělá VW, tak je to šunt, ale když to je Honda, bude to nejlepší... uvidíš :-) A už je jasné, že vydrží 2 miliony km! >:D

      p.s. Teď vážně, třeba Tiguan, nebo Kuga jezdí s podobně výkonnými turbobenzíny o podobném objemu a zatím žádný problém :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Toyoda

        Toyoda 21.01.2015  14:49

        « Re: Re: Facelift

        Tak o zivostnost bych se nabal, statistiky mluvi jasne. Japonci jsou obecne vyborni a Honda zvlast. Problemy s zivotnosti a spolehlivosti bych tu nehledal. Jak rikas mnohem vetsi jistota je hledat tyto problemy u vw >:D
        • 05 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 21.01.2015  15:07

          « Re: Re: Re: Facelift

          Jojo co je z Japonska je nejlepší >:D Já to minule četl o tom nejlepším naftovém motoru na světě ( u Accordu) a pak se tu dost z vás přznalo, co vše měnilo a co odešlo, ale to je vlastně jen zanedbatelné, ale u Evropské konkurence to jsou fatální chyby >:D
          • 00 Reagovat !

            foto zane

            zane 21.01.2015  15:13

            « Re: Re: Re: Re: Facelift

            Nekecaj, dobre? Jazdím s 2.2 CTDi na CR-V už 250 000 km a ešte som nič nemenil okrem normálnych spotrebných vecí ako olej, brzdové obloženie a pod. Z okolia poznám taktiež známych, ktr majú rovnaké skúsenosti.
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 21.01.2015  15:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: Facelift

              Ano... já mam 2.0TDCI PSA 204 000 a taky sem nic neměnil... tak kde vidíš ten velký rozdíl? :-) Minule tu někdo mluvil o turbech u té Hondy, už nevím :-)
          • 10 Reagovat !

            foto Toyoda

            Toyoda 21.01.2015  15:36

            « Re: Re: Re: Facelift

            Ja tuhle slysel, ze se na skodaforu zacali priznavat majitele s problemy s TSI a TDI a spadl jim server >:D Asi to jsou ty fatalni chyby >:D Statistiky odkudkoli mluvi jasne, vzpominam, ze tu byl o tom i clanek. O kolik ze ma koncern poruchove motory? 10x? >:D Japonci jsou obecne lepsi
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 21.01.2015  16:55

            « Re: Re: Re: Re: Facelift

            Tak tohle zní vážně směšně. Není asi statistika, která by nemluvila o Hondě jako výrobci nejspolehlivějších motorů.
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 21.01.2015  18:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Facelift

              Já myslím že v nafte budou male rozdíly a vyjma špatný sérii motoru to bude i o řidiči a údržbě. Jak říkám jako argument mi uvádějí nájezdy km ktere třeba zrovna moje auto s motorem od psa dalo taky bez jakekoliv chyby. Věřim ze z porovnani se slavnym 2.0 tdi PD se o spolehlivosti mluvit da, ale novější Cr nafty od koncernu to dají taky :-)
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 21.01.2015  18:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift

                Je fakt, že 1,6 je celkem mladá, ale 2,2iCTDi je na tom velice slušně.
    • 00 Reagovat !

      foto Toyoda

      Toyoda 21.01.2015  14:55

      « Re: Facelift

      Spotreba vypada hodne dobre. Pokud se uz se slabsi 1,6 da jezdit za udaje vyrobce, prumerne za 5,5l, tak s novym motorem s vyssim vykonem by to melo jit prumerne za cca 6l. Je potesujici, ze za tuto prumernou spotrebu jezdi dnes Golf s 2,0 TDI. Auto jine velikosti, jinym aerodynamickym odporem, jinym vykonem.
      • 01 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 21.01.2015  15:05

        « Re: Re: Facelift

        Ty věříš, že plnokrevné SUV na pomezí nižší a střední třídy pojede za 6 litrů? :D:D Nebuď tu za blázna, Golf má v PR brožuře taky nižší sptořebu >:-[]
        • 10 Reagovat !

          foto zane

          zane 21.01.2015  15:22

          « Re: Re: Re: Facelift

          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 21.01.2015  15:32

            « Re: Re: Re: Re: Facelift

            Hm 88kw..... super a co ta 118?
        • 00 Reagovat !

          foto Toyoda

          Toyoda 21.01.2015  15:27

          « Re: Re: Facelift

          Osobne me nezajima co ma Golf v brozure. To ze tam vw sproste lze je znama vec.
          Dle SM je spotreba CRV s 1,6 88kW cca stejna jako ma s 1,6 81kW spotrebu Golf.
          Pokud se podivas na papirove udaje a zjistis jaka je odchylka u slabsi 1,6, jaka u 2,2, ze je cca 25% tak neni duvod proc by novy motor s vyrazne nizsim trenim mel mit jinou odchylku a tudiz spotrebu jinou nez cca 6,1l. Ano Golf bude mit se slabsim motorem o 0,2l litru lepsi spotrebu >:-[] Brozura od vw je vhodna tak na wc, vetsi hodnotu nez hajzlpapir to nema ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 21.01.2015  15:35

            « Re: Re: Re: Facelift

            Tak jinak..... 2.0TDI 103-135kw jezdí kolem 6-7 litrů... nové BiTDI 176kw už za 10. Je to stejné auto.... Také má přeci nižší tření, ale je to vyhoněný výkon z malého objemu.... no nic, ja si počkám na test.. ale na vzduch ty koně nejezdí.
            • 00 Reagovat !

              foto Toyoda

              Toyoda 21.01.2015  15:43

              « Re: Re: Re: Re: Facelift

              Tiguan 103kW jezdi za 7l a 135kW skoro za 8l a to je sakra rozdil ;-)
              Chce to si pockat na test. Sice test spotreby na aAuto.cz bude jiste tragedie, ale co se da delat. Spise bude zajimave jaka bude spotreba na SM, 6,1l vypada realne, do 6,5 to je skoro jistota ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 21.01.2015  15:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Facelift

                S DSG ale :-) Máme ho v rodině :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Toyoda

                  Toyoda 21.01.2015  15:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift

                  Tak kdyz to sudlas, tak asi jo, ale pri takovem provozu pojede tento motor tak za tech papirovych 5l, protoze tys taky dal papirovou spotrebu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto -MT-

    _MT_ 21.01.2015  14:27

    První?

    Nemá náhodou dvoustupňově přeplňovanou 1,6 i Renault-Nissan?
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 22.01.2015  06:39

      « Re: První?

      Je otázkou, zda-li už prodávají ;-) Ale píšou o ní už dlouho.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 22.01.2015  12:45

        « Re: Re: První?

        Hledat se mi to nechce, nějaký nadšenec by to však mohl vědět (nebo redaktor, že). Vím, že ho ukázali, uvedli nějaké modely, ale například Qashqai ho v ČR neměl, když jsem se naposledy díval.
  • 20 Reagovat !

    foto silversurfer

    silversurfer 21.01.2015  14:38

    sedaky

    pokud je neprodlouzili, tak to je porad o nicem..
  • 00 Reagovat !

    foto Jaros71

    Jaros71 21.01.2015  16:04

    Design přídě ?

    Tak nevím..tam je to posun k lepšímu !
    Spoiler není tak při zemi , spíš od crossoveru se to nyní víc blíží stylu SUV...!!
    Jen ta světlá výška podvozku..to je problém.
  • 00 Reagovat !

    foto DonVito

    DonVito 22.01.2015  19:19

    Pochyby o kvalitě Hondy?

    Pro některé ve zdejší diskuzi uvádím pořadí německého! reportu kvality..
    Honda skončila na pěkném 4. místě. :yes:
    Z evropských automobilek je v první pětce pouze Volvo.

    Takže na tom, že Japonci (a Korejci) mají vyšší kvalitu, asi něco bude :-)

    20. Fiat
    19. Peugeot
    18. Citroen
    16. Dacia, Ford
    14. VW, Opel
    13. Renault
    12. Seat
    11. Nissan
    8. Audi, BMW, Škoda
    7. Hyundai
    6. Mercedes
    4. Honda, Kia
    3. Volvo
    2. Mazda
    1. Toyota

    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Po zemětřesení v Mexiku se zřítil vrtulník s ministrem vnitra: 13 mrtvých

Po zemětřesení v Mexiku se zřítil vrtulník s…

Velké zemětřesení o síle 7,2 stupně zasáhlo v pátek místního času (v noci na sobotu českého času)…

Google rozšiřuje univerzální sdílení. Teď už to umí i fotky

Google rozšiřuje univerzální sdílení. Teď už to umí i fotky

Google testuje App Messaging Preview API již nějakou tu dobu, zatím se ale nedostalo z uzavřeného testování. Od…

 

iSport.cz

Drsný zákrok na Jágra! Zkrvavená legenda skončila v nemocnici

Drsný zákrok na Jágra! Zkrvavená legenda skončila v…

Rychlý konec měl pro Jaromíra Jágra domácí zápas proti Havířovu. Už ve 3. minutě ho na mantinel drsně narazil…

Komentář jízdy Ledecké v ČT: Zaváhala, chybička, zase chyba… a ZLATO!

Komentář jízdy Ledecké v ČT: Zaváhala, chybička,…

Přepište dějiny, otevíráme zlatou bránu! Podobná památná hláška, jakou mají všichni spojenou s vítězstvím…

 

Reflex.cz

Bílá hůlka mi otevírá dveře do světa, říká cestovalka Zuzana Habáňová

Bílá hůlka mi otevírá dveře do světa, říká…

Ještě před deseti lety neznala dovolenou mimo Evropu a bez cestovky. Pak přišel zvrat: vinou cukrovky téměř…

Revoluce v medicíně zvaná BonoFill: Izraelská firma vypěstovala lidské kosti v laboratoři

Revoluce v medicíně zvaná BonoFill: Izraelská firma…

Izraelská biotechnologická společnost Bonus BioGroup právě vkročila do druhého kola testů klinické studie,…