Facelift kompaktního SUV Honda CR-V se dotkl snad všech klíčových oblastí a kromě nich i spousty těch okrajových. Tento model ještě nikdy neprošel tak důkladnou modernizací jako nyní.
Tak pro Hondu si myslim, ze je dulezite, ze patri tohle SUV snad na prvni misto v prodejich. Upravy predku ji hodne pomohly.
Technika vypada vyborne, takze asi prodeje pujdou minimalne stejne dobre jako dosud.
Je docela prekvapujici, ze se Honde ty diesly dari delat na takove spickove urovni. Tradice tu preci jen chybi. Na druhou stranu se potvrzuje, ze Honda patri mezi motorarskou spicku.
Styling zadní části je tragický. Asi se dlouho soustředili na předek a boky a zadek už museli odpinknout, protože se blížila odpolední přestávka... ;-)
Zadek je "strašný", ale i ten předek je zbytečně překombinovaný/přeplácaný, což v té cihlově červené vyniká ještě víc, než v té tmavě šedé, ve které je to znatelně únosnější.
Tak je design subjektivni. Kdyby to bylo tak tragicky nikdo to nekupuje. Co by za takovouto tragedii dali ostatni vyrobci ;-)
Jinak design je hodne podrizen USA, uz u minuleho modelu bylo citit kam je hlavne urcen.
Jestli se někomu líbí nebo ne je věc každého z nás. Mě se osobně se líbí moc. A celosvětové prodeje potvrzují, že nejsem zdaleka jediný.
Navíc je aspoň trochu odlišné od všech ostatních, především evropských SUV, které jsou v podstatě stejné jenom mají jiný znak na kapotě. Nový supr motor a mnohé vylepšení bezpečnostních i zábavních systému na palubě je také velké plus a pomůže ještě zvýšit prodeje.
Srovnáním s konkurencí se na stejné výbavě dostanu o několik desítek až stovek tisíc výš.
Je super, ze jsou tu i esteti, kteri v tom maji jasno.
Holt Evropska SUV jsou jedno jako druhe, meni se jen znak na kapote, snad jen par prikladu:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jesteze je CR-V od nich tak neskutecne odlisne, fakt to je neco, co tu nikdy nebylo a nikdy uz ani nebude, a zejmena tim faceliftem se ho Honda snazi jeste vic odlisit, ze jo?
Posledni dobou si pripadam, ze tu diskutuje materska skolka...
Přijde mi evropštější než američtější. A přiznám se, evropský modely Fordu beru jako domácí.
Navíc jsem si jistej, že One Ford nepřežije víc než dvě generace. Požadavky kupců jsou natolik různý, že to půjde max na společnou platformu.
Některé modely tím utrpěly, ale Ford to naštěstí zachranuje facelifty. Kuga sice krásná není, ale je to solidní auto a máš asi pravdu, že než některé US obludy vypadá pořád ještě dost Evropsky :-) A Evropská je, protože se montuje v Německu >:D
tak Ecosport není tak vyslověně us záležitost, to je spíš globálka. No a s Edge vyjimečně souhlas - to se nepovedlo, stejně jako aktuální Explorer. Ale předchozí generace byly fajn.
Jo, Explorer se mi taky vyloženě nelíbí, ale tyhle dva sou horší... respektive z US SUVček se mi líbí momentálně asi jen Grand Cherokee a Durango ( i když to má taky takovy velky hranaty zadek) :-)
Spis ten horni clanek namichal CR-V k premiovkam, jen si zkus spocitat vsechny ty superlativy, kterymi se to v nem jen hemzi.
Clovek si rika, proce se vlastne prodavaji i jina auta >:D
Já věřím, že to může být dobré auto, ale vyjma Nissanu a možná teď Mazda ( mne teda extra CX5 netrhá žíly) Japonci moc hezká SUV nedělají... Tohle je opravdu jako holka s velkym zadkem >:D Třeba dobře vaří, pere, uklízí... ale >:D
Tak samozrejme, ja to chtel vedet od odbornika, pro ktereho vsechna Evropska SUV "jsou v podstatě stejné jenom mají jiný znak na kapotě" :-)
Nazory takovejch profiku umi rozsirit obzory >:D >:-[]
Hmm..tedy CR-V i oproti staršímu modelu má horší sedadla vzadu , dělení 35-30-35 bylo lepší než to 40-60 !!!
Nízký podvozek zůstává..160 mm to není SUV ale zvýšený kombík. 8-s
Např. Mazda CX5 má světlou výšku 200 mm a Subaru Forester 220 mm..!!! >:D
A i starší VW Tiguan je na tom lépe..! Zvláště v teréní verzi..to Honda neumí ani nabídnout.
Honda je designem těžká na zadek..ale OK , má slušný zavazadelník.
Nemožnost proti veškeré konkurenci si doobjednat el. posuvné střešní okno???
Úděsné !! :-!8-s:no:
Není klimatizovaná schránka před spolujezdcem..! :no:
V 21.století dost chyb , ne?
Honďáci si myslí, že se posmíváme tomu hrbu, ale mi je to spíše líto. K 1,6ce nemám u Gazíka důvěru, víme jak je to s 1,6 u Octávky. Papírový výkon není vše.
Jednašestka postačí pro určitou skupinu zákazníků, pokud ale vozíš primárně rodinu (naložené auto) a auto dost využíváš, je dvoulitrová nafta nutností :-)
A cim ta dvoulitrova nafta se 100kW prekonava tento novy motor? O 30% vetsi spotrebou? Porovnavat zdechlou rozezranou 1,6TDI z Octavie s timto novym motorem je asi mimo.
Jsi si jistý, že dvoulitrová nafta je horší a bude žrát více? Ty už si to auto jel? Nebo někdo ho jel? Někdo ho testoval? Na papír se vejde cokoliv a i sebevíc oturbný malý motor musí být zákonitě více namáhaný, než stejně výkonný větší motor.
Nikdo to nejel, nikdo to ani v praxi nezkoušel, ale už víš, že to bude lepší, než 1.6TDI :D:D Super >:D
No ono jde o to, na co to kdo má. Pokud v tom jezdím sám, nebo ve dvou a o víkendu naložím rodinu na výlet nebo na chalupu, tak asi ano, ale pokud budu pravidelně jezdit plně obsazený a nebo za to budu zapřahovat 1,5tunový vlek s koněm, nebo caravan, tak už bude na životnosti hodně znát, zda tam mám 2,2 a nebo 1,6tku. Navíc si nedělám iluze, že by v plné zátěži s přívěsem ta 1,6tka žrala méně.
niekomu sa pacia brazilcanky s velkym pozadim .... ;-) dizajn je vec vkusu ale v pripade hondy si ozaj nemyslim ze to auto trpi na zadne partie a na ten spominany hrb .... mne sa nahodou ten zadok na fotke..... podotykam ze ide o zadok na honde... paci..... ano je to ok ..... aj nazivo mi pride v pohode... tu nevidim problem.... koniec koncov predaje CRV v eu na urovni okolo 50 000 kusov rocne su v vzhladom na cenu a pocet motorov auta a jeho dostupnost.... uplne ok.... skor ma mrzi ze civic dnes nedokaze v eu predavat ani tolko co cr-v a pritom ma viac verzii karoserie a je cenovo dostupnejsi a v napredavanejsom segmente aut v eu ..... tu vidim vacsi pruser
CRV ako take nema v eu problem... da sa povedat ze je to v eu uspesna honda.... skor ma trapi postavenie civicu jazzu a odchod accordu bez nastupcu.... ;-\ tu uz o uspesnosti pomlcim
CRV se dá s trochou štěstí najít za solidní ceny (kolem 550 tisíc skladovky). Vybavené a prostorné auto, velký kufr... takovou nabídku nelze vždy ignorovat, ale jezdit bych tím asi moc nechtěl a prvoplánově bych tohle auto obešel a volil ho tedy čistě jen rozumem a na základě value/money.
Ano, Honda dělá divná auta... když teď skončil Accord, tak už není nic lákavého z oblasti dizajnu ( alespon pro mne). Doba 90. let, kdy Civic platil za ikonu mládeže a Accord tajpár či Integra byly vlhkými sny jsou bohužel pryč :/
jo suhlas.. ved spominas na stare civicy, integry s2000ku alebo accordy.... to boli modly plnym pravom.... sen kazdeho chlapca v tych casoch ... aj mne sa pacili stare accordy aj tie sucasne.... a pacil sa mi aj stary nizky civic z cias colta a golfu 3/4 ....
este predosla tzv prva ufo generacia civica v r 2009 predala v eu vyse 90 000aut co je viac ako dnesne ceedy a pomaly na urovni velmi-uspesneho sportage ( najpredavanejsej kie sucasnosti v eu ) .....lenze bejvavalo.... za 5 rokov sa predaje civicu prepadli o 50% v eu... o 50% .... bez srandy.... civic stratil 45 000 aut vlastne uz v priebehu 4 rokov kedze uz v r 2013 boli predaje noveho civicca eu doslova "mizerne" a na urovni len nejakych 45 000 aut rocne ....... honda sa bude musiet vazne zamysliet pokial ide o europsky trh.. bohuzial legendy ako accord a civic stracaju pozicie ... accord vlastne uz skoncil... stracaju dobre meno a stracaju aj predajne.... padaju dole.... je mi to luto lebo ja so hondy vzdy povazoval za technicky aj imidzovo velmi sikovne a moderne vozy sportove vozy.... ale nebyt CRV v eu tak honda je tu mrtva... kedy pride vezel ( hrv ) ? .... ale zase zit v eu len z SUVeciek... povedzme si uprimne da sa to? aj nissan pochopil ze len kaskaj v eu nestaci.... a opat ozivil almeru... a slubuje novu revolucnu micru ktora ma niekdajsej micre vratit zaslu slavu este z cias ked vyhrala ako prvy japonec titul europske auto roka ( tusim 1992 ) ... kazdy kto chce v eu prezit uz pochopil ze ponukat len SUV k stastiu a uspechu nestaci .....
Přesně tohle bych já řekl o Kuga (jak to skloňovat? :-O ). Mě se zrovna CR-V líbí a zadek mi nijak obludnej nepřijde. A to si myslím, že mám celkem většinovej vkus. Ale souhlas obecně s tím, že Honda designově trochu tápe.
No... pánové, já míval skorotchýni, která by se dala označit zkratkou MILF... jistě víte, co to znamená a označení motorizace to není :D... té by bylo škoda na bábovky >:D
na fajčenie asi tazko, Davidoff Classic to isti :-! a ak sa nejaka MILFka najde, tak kludne dobra fajka nieje zla >:-[] Pernik a podobne srakory - to je nieje nic pre chlapov, ale pre trosky :-!
Jeho prednosti su vsak neoddiskutovatelne - obrovsky kufor s jednoduchym sklapanim, obrovsky priestor v interieri, kvalitny dvojlitrovy atmobenzin (plus LPG), pohodova jazda, dobry vyhlad, nastupovanie, spolahlivost hondy atd. Vo svete je to bestseller, len v EU je to nedocenene auto.
Není nedoceněné, pohybuje se v první desítce své třídy. To je s ohledem na výsledky ostatních modelů Honda (snad s výjimkou Jazzu) obrovský úspěch. ;-)
presne tak.... tvrdim to iste vyssie :yes: honda nema problem v eu s CR-Veckom..... problem tu vidim u civica a jazzu a skoncil nam accord.....
ved ked i40 dokaze v eu v strednej triede predat 25 tisic aut rocne tak preco neskusi aj honda ponuknut nieco co by sa predavalo..... odchodom accordu si pozicie ani imidz v eu nezlepsi.... prave naopak ... mlada generacia uz bude mat z hondy akurat posmesky.... ked uvidia jej sucasnu (ne)europsku ponuku.... odstranit vsetky neuspesne aj kedysi uspesne modely z EU trhu je sice tiez riesenie.... ale ci do buducna spravne... o tom mozeme pemizovat...
No, u VW by to byla nová generace... ;-) Jinak té spotřebě je potřeba se zasmát, dvě turba a takový výkon dosáhne ve vyšších otáčkách, než dvoulitr, a nemyslím, že to bude rozdíl co se týče spotřeby v běžném provozu oproti dvoulitru. Nehledě na námahu motoru při takovém objemu v takto těžkém autě, to bude životnost nic moc..
Tak o zivostnost bych se nabal, statistiky mluvi jasne. Japonci jsou obecne vyborni a Honda zvlast. Problemy s zivotnosti a spolehlivosti bych tu nehledal. Jak rikas mnohem vetsi jistota je hledat tyto problemy u vw >:D
Jojo co je z Japonska je nejlepší >:D Já to minule četl o tom nejlepším naftovém motoru na světě ( u Accordu) a pak se tu dost z vás přznalo, co vše měnilo a co odešlo, ale to je vlastně jen zanedbatelné, ale u Evropské konkurence to jsou fatální chyby >:D
Nekecaj, dobre? Jazdím s 2.2 CTDi na CR-V už 250 000 km a ešte som nič nemenil okrem normálnych spotrebných vecí ako olej, brzdové obloženie a pod. Z okolia poznám taktiež známych, ktr majú rovnaké skúsenosti.
Ano... já mam 2.0TDCI PSA 204 000 a taky sem nic neměnil... tak kde vidíš ten velký rozdíl? :-) Minule tu někdo mluvil o turbech u té Hondy, už nevím :-)
Ja tuhle slysel, ze se na skodaforu zacali priznavat majitele s problemy s TSI a TDI a spadl jim server >:D Asi to jsou ty fatalni chyby >:D Statistiky odkudkoli mluvi jasne, vzpominam, ze tu byl o tom i clanek. O kolik ze ma koncern poruchove motory? 10x? >:D Japonci jsou obecne lepsi
Já myslím že v nafte budou male rozdíly a vyjma špatný sérii motoru to bude i o řidiči a údržbě. Jak říkám jako argument mi uvádějí nájezdy km ktere třeba zrovna moje auto s motorem od psa dalo taky bez jakekoliv chyby. Věřim ze z porovnani se slavnym 2.0 tdi PD se o spolehlivosti mluvit da, ale novější Cr nafty od koncernu to dají taky :-)
Spotreba vypada hodne dobre. Pokud se uz se slabsi 1,6 da jezdit za udaje vyrobce, prumerne za 5,5l, tak s novym motorem s vyssim vykonem by to melo jit prumerne za cca 6l. Je potesujici, ze za tuto prumernou spotrebu jezdi dnes Golf s 2,0 TDI. Auto jine velikosti, jinym aerodynamickym odporem, jinym vykonem.
Osobne me nezajima co ma Golf v brozure. To ze tam vw sproste lze je znama vec.
Dle SM je spotreba CRV s 1,6 88kW cca stejna jako ma s 1,6 81kW spotrebu Golf.
Pokud se podivas na papirove udaje a zjistis jaka je odchylka u slabsi 1,6, jaka u 2,2, ze je cca 25% tak neni duvod proc by novy motor s vyrazne nizsim trenim mel mit jinou odchylku a tudiz spotrebu jinou nez cca 6,1l. Ano Golf bude mit se slabsim motorem o 0,2l litru lepsi spotrebu >:-[] Brozura od vw je vhodna tak na wc, vetsi hodnotu nez hajzlpapir to nema ;-)
Tak jinak..... 2.0TDI 103-135kw jezdí kolem 6-7 litrů... nové BiTDI 176kw už za 10. Je to stejné auto.... Také má přeci nižší tření, ale je to vyhoněný výkon z malého objemu.... no nic, ja si počkám na test.. ale na vzduch ty koně nejezdí.
Tiguan 103kW jezdi za 7l a 135kW skoro za 8l a to je sakra rozdil ;-)
Chce to si pockat na test. Sice test spotreby na aAuto.cz bude jiste tragedie, ale co se da delat. Spise bude zajimave jaka bude spotreba na SM, 6,1l vypada realne, do 6,5 to je skoro jistota ;-)
Hledat se mi to nechce, nějaký nadšenec by to však mohl vědět (nebo redaktor, že). Vím, že ho ukázali, uvedli nějaké modely, ale například Qashqai ho v ČR neměl, když jsem se naposledy díval.
Tak nevím..tam je to posun k lepšímu !
Spoiler není tak při zemi , spíš od crossoveru se to nyní víc blíží stylu SUV...!!
Jen ta světlá výška podvozku..to je problém.
Pro některé ve zdejší diskuzi uvádím pořadí německého! reportu kvality..
Honda skončila na pěkném 4. místě. :yes:
Z evropských automobilek je v první pětce pouze Volvo.
Takže na tom, že Japonci (a Korejci) mají vyšší kvalitu, asi něco bude :-)
20. Fiat
19. Peugeot
18. Citroen
16. Dacia, Ford
14. VW, Opel
13. Renault
12. Seat
11. Nissan
8. Audi, BMW, Škoda
7. Hyundai
6. Mercedes
4. Honda, Kia
3. Volvo
2. Mazda
1. Toyota