Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda CR-V – první oficiální informace

Michal Fokt
Diskuze (41)
Co se skrývá pod odvážně stylizovaným kabátem Hondy CR-V třetí generace?

Co se skrývá pod odvážně stylizovaným kabátem Hondy CR-V třetí generace?

Fotky nové Hondy CR-V, která se začne prodávat začátkem příštího roku, už pro vás nebudou ničím novým a věnovat se popisu designu už nám přijde zbytečné, obrázek už jste si udělali sami. I přes současně nezvyklé, agresivní a svalnaté proporce vás ji 44,7 % oznámkovalo za 1 a 2, za průměrnou trojku ji považuje 20,2 % čtenářů auta.cz a 4 a 5, tedy „nelíbí“, získala od 35,1 % z vás.

Tříramenný volant je stavitelný ve dvou osách, což není mezi SUV moc častý jev, interiér by se měl nabídkou prostoru podobat současné verzi, objem kufru zatím nebyl zveřejněn. Určitě ale počítejte s lepší variabilitou díky posuvným zadním sedadlům. Na přání bude možné vůz vybavit třeba panoramatickou střechou, 18“ ráfky (standardem jsou 17“ litá kola), předními i zadními parkovacími senzory a couvací kamerou.

Honda chce konkurenci převálcovat nabídkou nejmodernějších technologií, CR-V si budete moci vybavit mimo jiné systémem zmírnění následků kolize, adaptivním tempomatem, aktivními předními světlomety, systémem hlídajícím jízdu s přívěsem, předními i zadními parkovacími senzory, couvací kamerou a aktivními opěrkami hlavy. Standardem budou přední, boční a okenní airbagy a systém jízdní stability.

Honda nabídne novinku se dvěma motory. Přeplňovaný vznětový motor 2.2 i-CTDi se nezměnil - má výkon 103 kW a točivý moment 340 Nm, díky lepší aerodynamice vozu by se však měla snížit spotřeba a zlepšit dynamika. Benzinový dvoulitr i-VTEC vychází z jednotky 1,8 l z civicu, disponuje technologiemi spořícími palivo a zároveň propůjčí vozu lepší dynamiku. Výkon 110 kW zůstává shodný, točivý moment se snížil o 2 newtonmetry na 190 Nm.

CR-V zůstává u systému Dual Pump Real Time 4WD tvořený dvěma čerpadly, oproti stávajícímu však došlo k řadě vylepšení, která zrychlí jeho reakce a umožní přenos až o 20 % většího množství točivého momentu na zadní nápravu. I díky těžišti sníženému o 35 mm a většímu rozchodu by se měly zlepšit jízdní vlastnosti.

Michal Fokt
Diskuze (41)