Toz tahle cena je hned prijemnejsi :-) Preji Honde hodne uspechu, byt ja si toto bohuzel nekoupim (muj cenovy strop na nove auto je stale jeste mnohem nizsi). Na cestovani do skoly a prace by to ale bylo moc fajn :-)
s výkonem 84+10kW je k ničemu, i kdyby stál 300000,- Kč. Vyhoďte z toho ty pitomé baterky a elektromotor a polaďte ten i-VTEC na nějakých 100-110kW a bude to sporťáček jak víno!
Souhlasím. Navíc mi, ač mám sporťáky rád a sám jednoho mám, se moc nelíbí. O slabém motoru nemluvě. Jezdím poměrně často a snad jsem tohle auto ještě ani neviděl.
hmotnost auta. A pokud si autor nemyslí, že je hmotnost u sporťáku důležitá, můžu ho ubezpečit, že důležitá skutečně je. Díky hmotnosti jen 1000 kg jsem dřív s Mitsubishi Cordia 1.8 turbo dostal na akceleraci i Oktávku RS, která je papírově mnohem silnější.
Co se týká této Hondy, je to ostuda. Dřív Honda uměla dělat sporťáky - CRX v obou generacích, špičková hliníková NSX, Prelude.
Tato CRZ je jen tlusté, pomalé a nafouklé prase. Bachraté proporce dobře vyniknou při přímém srovnání: [odkaz]
To auto je takový fake sporťák. Sportovní vzhledem, bez emocí za jízdy. CRZ není ani ekologická, stejné spotřeby se dá dosáhnout i u auta s klasickou koncepcí, stejnou velikostí a poloviční cenou.
Pro koho je tedy CRZ určena? Možná pro ortodoxní příznivce značky a řady CRX - aby si uvědomili, že lehkým agilním sporťákům u Hondy dávno odzvonilo...
Honda má k dispozici na US a domácím trhu Civic Coupe. Pro EU by byl ale s největší pravděpodobností opět problém s motorem a plněním emisních norem (viz. více méně konec evropského Civicu Type-R). Bohužel, trh s malými kupé od zlaté éry devadesátek upadl a byl to např. důvod konce Integry/RSX v roce 2006 (mimo jiné nahrazeny právě Civicem Coupe).
Úspěch v evropě zaznamenal VW se Sciroccem, dle mne způsobený nabídkou více variant i s "nevýkonnými" a "nesportovními" motory a ne jen jedné vyhraněné sportovní verze za odpovídající (vysokou) cenu. V tomto kontextu základní CR-Z hybrid za výše uvedenou cenu a nabídka opravdu sportovní verze s 1.6 turbo (možná) kolem 150-180HP do 600 tis. by mohli na českém, potažmo EU trhu fungovat. Stejně tak, pokud bude Honda chtít nabízet dál CTR, bude potřebovat motor, který tam bude montovat.
Tohle auto je maximalne hnusne jak po strance designove a tak po technicke. Kdysy se jim povedlo postavit auto oblivene uzivately ale toto!?! Co to ma byt?!
do auta z takovym odkazem namontovat hybrid a ke vsemu z tak ubohym vykonem a navic za horentni sumu i po zlevneni je to predrazene . nechapu management hondy.. kdyby aspon nabidli alternativu klasicky benzin a apson 160 koní, ale tohle. Jinak me se design naopak libi ale auto zabil ekoteroristicky motor.
Jednoznačně dobrá zpráva. Přiblíží to CR-Z do role denního malého přibližovadla dobře situované osoby ženského pohlaví. Zajímalo by mne ale, zdali je to tah místního dealera jen na českém trhu a nebo je to plošná centrální úprava ceny z Hondy. Dle mne by si tím Honda mohla připravit cenový prostor pro ostřejší ne-hybrid verzi, které se snad dočkáme.
Souhlas. Každopádně s touto cenou mělo CR-Z přijít na trh hned. 8 kusů je dost zoufalý počin na to, jak někteří zarputilí Hondaři CR-Z sveřepě adorizovali >:D
Myslím že o 100.000 nižší cenovka CR-Z velmi pomůže, protože ho postaví do latě s konkurenty jako DS3 nebo MIni. Jinak ostřejší verze zdá se býti už skoro jistotou, ale hybridního ústrojí se rozhodně nezbaví.
Myslím, že ještě tak 100 tisíc dolu by to chtělo... Civic 1.8 Sport se prý už dá sehnat za 400 tisíc a to je použitelnější, rychlejší a vybavenější (zhruba na úrovni CR-Z GT)... A ta o chlup nižší spotřeba (při reálném použití) to zrovna nevytrhne...
Neřekl bych, že potencionální zákazník uvažující o CZ-R vnímá jako alternativu Civic. Na tyhle stylovky, jako je 500, nebo Mini nelze nahlížet jen optikou value for money (v materiální/užitné a užitkové rovině) a také se tak na ně nahlíží. V opačném případě by se neprodal ani kus.
Zase na druhou stranu obě auta v něčem vynikají (nebo jsou alespoň dobrá); 500 je svou velikostí ideální do města a Mini je prý podvozkově velmi na výši. CR-Z bych řekl, že nevyniká téměř v ničem (kromě toho, že je to jediný hybrid s manuálem, ale to nevím jestli je zrovna velké lákadlo)...
Jel jsi v něm ? Protože zrovna podvozkově a pocitem z jízdy se vůbec nemá za co stydět. A neber to pořád jen ze sportovní stránky. Jak píši, pro dobře situovanou osobu ženského pohlaví... s nynější cenou je to bližší alternativa k 500 a Mini než dříve a pokus se CZ-R někomu zalíbí více než oba dříve zmiňovaní je v kategorii stylovek konkurenceschopná.
Nejel, jako předváděčku ho nikde moc nemaj a abych se po tom nějak extra pídil, to zase ne... Je nižší, tvaří se sportovněji, tak by měl jet líp než Civic. Ale přitlačit oproti Civicu 130 tis. prakticky jen za design mi přijde docela darda pořád ;-\
auto co nemá kupce. auto co nikdo nepotrebuje ani nechce. ani se slevou.
japonci dělají v poslední době jen kraviny. a korea si podmaňuje evropské trhy.
Jako Toyota, která zcela zbytečně rve peníze do reklamy na Auris hybrid, který stojí stejně jako dvoulitrový diesel, a i ten si kupilo........... 2, 3 lidi za rok. Úžasný potenciál ale protože Japonci jsou nemocní hybridy, budou se peníze do reklamy rvát dál, a dál zbytečně......
Mozna to zbytecne je, mozna ne. Podle mne je cela zalezitost kolem elektropohonu stale ve stadiu hledani. Ale nekteri to zkousi, i za cenu nizkych prodeju, a nekteri cekaji. Otazka je kdo nakonec uspeje.
Doufám , že tento ekoteroristický taky automobil skončí v zapomění jako ekobenzín v Německu. Je to odpudivé čudo. Díky Radě vzájemné hospodářské korupce v Bruselu se můžeme my v Evropě na pěkné a výkonné auta dívat už jenom v časácích . Tož tak jsme dopadli a bude hůř. :'-(