Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda CR-Z: Plošná sleva 100 tisíc Kč, nová první cena 469.000,- Kč

Honda zavedla od dubna 2011 plošnou slevu na své hybridní kupé. Dovozce tím chce zatraktivnit nabídku loňské novinky.
Zpět na článek
9. 4. 2011 14:21
9. 4. 2011 20:40
13. 4. 2011 07:12
13. 4. 2011 09:00
10. 4. 2011 18:08
13. 4. 2011 08:33
13. 4. 2011 15:35
neregistrovaný "Kubajsu"
13. 4. 2011 16:06
neregistrovaný "Kubajsu"
13. 4. 2011 16:42
neregistrovaný "Kubajsu"
13. 4. 2011 08:50
9. 4. 2011 14:21
jen tak dale
Toz tahle cena je hned prijemnejsi :-) Preji Honde hodne uspechu, byt ja si toto bohuzel nekoupim (muj cenovy strop na nove auto je stale jeste mnohem nizsi). Na cestovani do skoly a prace by to ale bylo moc fajn :-)
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2011 19:07
"Sportovní" hybrid (fuj!)
s výkonem 84+10kW je k ničemu, i kdyby stál 300000,- Kč. Vyhoďte z toho ty pitomé baterky a elektromotor a polaďte ten i-VTEC na nějakých 100-110kW a bude to sporťáček jak víno!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
9. 4. 2011 19:36
Re: "Sportovní" hybrid (fuj!)
Souhlasím. Navíc mi, ač mám sporťáky rád a sám jednoho mám, se moc nelíbí. O slabém motoru nemluvě. Jezdím poměrně často a snad jsem tohle auto ještě ani neviděl.
9. 4. 2011 20:06
Re: "Sportovní" hybrid (fuj!)
Pri osmi kusech v CR se ani nedivim :-) Motor muze byt pro nekoho slaby, ono celkovych 91kW neni zas tak moc, mne by to ale treba stacilo.
Avatar - CHerokee
9. 4. 2011 20:19
Re: "Sportovní" hybrid (fuj!)
Není slabý jako takový, ale ve sportovně střiženém autě se očekává trochu více...
9. 4. 2011 20:40
Chybí tu
hmotnost auta. A pokud si autor nemyslí, že je hmotnost u sporťáku důležitá, můžu ho ubezpečit, že důležitá skutečně je. Díky hmotnosti jen 1000 kg jsem dřív s Mitsubishi Cordia 1.8 turbo dostal na akceleraci i Oktávku RS, která je papírově mnohem silnější.
Co se týká této Hondy, je to ostuda. Dřív Honda uměla dělat sporťáky - CRX v obou generacích, špičková hliníková NSX, Prelude.
Tato CRZ je jen tlusté, pomalé a nafouklé prase. Bachraté proporce dobře vyniknou při přímém srovnání: [odkaz]
To auto je takový fake sporťák. Sportovní vzhledem, bez emocí za jízdy. CRZ není ani ekologická, stejné spotřeby se dá dosáhnout i u auta s klasickou koncepcí, stejnou velikostí a poloviční cenou.
Pro koho je tedy CRZ určena? Možná pro ortodoxní příznivce značky a řady CRX - aby si uvědomili, že lehkým agilním sporťákům u Hondy dávno odzvonilo...
Rozbalit vlákno
3
13. 4. 2011 07:12
Re: Chybí tu
Ale no tak - copak tobe se nelibi vybava SPORT, kde dostanes loketni operku, vyskace a tmava okna?

>:D
13. 4. 2011 09:00
Re: Chybí tu
Honda má k dispozici na US a domácím trhu Civic Coupe. Pro EU by byl ale s největší pravděpodobností opět problém s motorem a plněním emisních norem (viz. více méně konec evropského Civicu Type-R). Bohužel, trh s malými kupé od zlaté éry devadesátek upadl a byl to např. důvod konce Integry/RSX v roce 2006 (mimo jiné nahrazeny právě Civicem Coupe).
Úspěch v evropě zaznamenal VW se Sciroccem, dle mne způsobený nabídkou více variant i s "nevýkonnými" a "nesportovními" motory a ne jen jedné vyhraněné sportovní verze za odpovídající (vysokou) cenu. V tomto kontextu základní CR-Z hybrid za výše uvedenou cenu a nabídka opravdu sportovní verze s 1.6 turbo (možná) kolem 150-180HP do 600 tis. by mohli na českém, potažmo EU trhu fungovat. Stejně tak, pokud bude Honda chtít nabízet dál CTR, bude potřebovat motor, který tam bude montovat.
Avatar - J_Design
10. 4. 2011 18:08
To je hnus!
Tohle auto je maximalne hnusne jak po strance designove a tak po technicke. Kdysy se jim povedlo postavit auto oblivene uzivately ale toto!?! Co to ma byt?!

I kdyby stalo 50tkc tak je moc drahe!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - cerrbion
13. 4. 2011 08:33
motor
do auta z takovym odkazem namontovat hybrid a ke vsemu z tak ubohym vykonem a navic za horentni sumu i po zlevneni je to predrazene . nechapu management hondy.. kdyby aspon nabidli alternativu klasicky benzin a apson 160 koní, ale tohle. Jinak me se design naopak libi ale auto zabil ekoteroristicky motor.
Rozbalit vlákno
0
13. 4. 2011 08:36
Pozitivní, jen u nás ?
Jednoznačně dobrá zpráva. Přiblíží to CR-Z do role denního malého přibližovadla dobře situované osoby ženského pohlaví. Zajímalo by mne ale, zdali je to tah místního dealera jen na českém trhu a nebo je to plošná centrální úprava ceny z Hondy. Dle mne by si tím Honda mohla připravit cenový prostor pro ostřejší ne-hybrid verzi, které se snad dočkáme.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Enthusiastic.driver
13. 4. 2011 09:34
Re: Pozitivní, jen u nás ?
Souhlas. Každopádně s touto cenou mělo CR-Z přijít na trh hned. 8 kusů je dost zoufalý počin na to, jak někteří zarputilí Hondaři CR-Z sveřepě adorizovali >:D

Myslím že o 100.000 nižší cenovka CR-Z velmi pomůže, protože ho postaví do latě s konkurenty jako DS3 nebo MIni. Jinak ostřejší verze zdá se býti už skoro jistotou, ale hybridního ústrojí se rozhodně nezbaví.
neregistrovaný "Kubajsu"
13. 4. 2011 15:35
Re: Pozitivní, jen u nás ?
Myslím, že ještě tak 100 tisíc dolu by to chtělo... Civic 1.8 Sport se prý už dá sehnat za 400 tisíc a to je použitelnější, rychlejší a vybavenější (zhruba na úrovni CR-Z GT)... A ta o chlup nižší spotřeba (při reálném použití) to zrovna nevytrhne...
13. 4. 2011 15:54
Re: Pozitivní, jen u nás ?
Neřekl bych, že potencionální zákazník uvažující o CZ-R vnímá jako alternativu Civic. Na tyhle stylovky, jako je 500, nebo Mini nelze nahlížet jen optikou value for money (v materiální/užitné a užitkové rovině) a také se tak na ně nahlíží. V opačném případě by se neprodal ani kus.
neregistrovaný "Kubajsu"
13. 4. 2011 16:06
Re: Pozitivní, jen u nás ?
Zase na druhou stranu obě auta v něčem vynikají (nebo jsou alespoň dobrá); 500 je svou velikostí ideální do města a Mini je prý podvozkově velmi na výši. CR-Z bych řekl, že nevyniká téměř v ničem (kromě toho, že je to jediný hybrid s manuálem, ale to nevím jestli je zrovna velké lákadlo)...
13. 4. 2011 16:30
Re: Pozitivní, jen u nás ?
Jel jsi v něm ? Protože zrovna podvozkově a pocitem z jízdy se vůbec nemá za co stydět. A neber to pořád jen ze sportovní stránky. Jak píši, pro dobře situovanou osobu ženského pohlaví... s nynější cenou je to bližší alternativa k 500 a Mini než dříve a pokus se CZ-R někomu zalíbí více než oba dříve zmiňovaní je v kategorii stylovek konkurenceschopná.
neregistrovaný "Kubajsu"
13. 4. 2011 16:42
Re: Pozitivní, jen u nás ?
Nejel, jako předváděčku ho nikde moc nemaj a abych se po tom nějak extra pídil, to zase ne... Je nižší, tvaří se sportovněji, tak by měl jet líp než Civic. Ale přitlačit oproti Civicu 130 tis. prakticky jen za design mi přijde docela darda pořád ;-\
Avatar - igor77
13. 4. 2011 08:50
auto o ničem
auto co nemá kupce. auto co nikdo nepotrebuje ani nechce. ani se slevou.
japonci dělají v poslední době jen kraviny. a korea si podmaňuje evropské trhy.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
13. 4. 2011 09:00
Re: auto o ničem
Jako Toyota, která zcela zbytečně rve peníze do reklamy na Auris hybrid, který stojí stejně jako dvoulitrový diesel, a i ten si kupilo........... 2, 3 lidi za rok. Úžasný potenciál ale protože Japonci jsou nemocní hybridy, budou se peníze do reklamy rvát dál, a dál zbytečně......
13. 4. 2011 09:58
Re: auto o ničem
Mozna to zbytecne je, mozna ne. Podle mne je cela zalezitost kolem elektropohonu stale ve stadiu hledani. Ale nekteri to zkousi, i za cenu nizkych prodeju, a nekteri cekaji. Otazka je kdo nakonec uspeje.
13. 4. 2011 16:29
Není k uvěření kam jsme se to dostali
Doufám , že tento ekoteroristický taky automobil skončí v zapomění jako ekobenzín v Německu. Je to odpudivé čudo. Díky Radě vzájemné hospodářské korupce v Bruselu se můžeme my v Evropě na pěkné a výkonné auta dívat už jenom v časácích . Tož tak jsme dopadli a bude hůř. :'-(
Rozbalit vlákno
0