Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda CR-Z: Prodej oficiálně zahájen, první cena 569.000,- Kč

Diskuze (37)
Evropská verze Hondy CR-Z se představila na ženevském autosalonu, její prodej v Česku byl oficiálně zahájen včera, 7. června 2010. Bude se dodávat ve čtyřech stupních výbav: S, Sport, GT a GT Top.

První kupé s hybridním pohonem, první hybrid s manuální převodovkou, nástupce legendární CR-X… pro výjimečnost nové Hondy CR-Z nalezneme dost argumentů. Jedná se o třetí hybridní model v řadě, který Honda připravila primárně pro evropské trhy. V České republice je v prodeji od včerejška, 7. června 2010.

Základem je šest airbagů, stabilizační systém, aktivní opěrky hlavy, elektrický posilovač řízení, elektrické stahování oken, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, volant nastavitelný ve dvou osách, dělená zadní sedadla, palubní počítač, rádio, 16palcová ocelová kola a automatická klimatizace.

K výbavě S provedení Sport za příplatek 30 tisíc Kč přidává přední mlhovky, středovou loketní opěrku, ambientní osvětlení prostoru pro nohy, kůží potažený volant s ovládáním rádia, sportovní hliníkové pedály, zatmavená boční okna a výškové reproduktory. Vzhled zásadním způsobem vylepší litá kola.

Doporučujeme
Představujeme: Honda CR-Z – Hybridní ekosport
Ženeva 2010 živě: Honda CR-Z: Návrat legendy (AUTOFUN)

Cenový rozdíl proti další výbavě – GT – je opět 30 tisíc Kč. Za to jsou navíc xenonové světlomety, alarm, elektricky sklopná zpětná zrcátka, tempomat, zadní parkovací senzory, vyhřívání předních sedadel, dešťový senzor a subwoofer. GT Top dále přidává panoramatickou střechu a kožené čalounění.

Na výběr je 8 barev karoserie, jak je u Hondy zvykem, metalický lak je bez příplatku.

Pohonné ústrojí IMA kombinuje zážehový motor, elektromotor a manuální převodovku. Čtyřválcový motor o objemu 1,5 l bude v evropském portfoliu Hondy novinkou. Elektromotor umístěný mezi motorem a převodovkou poskytne 10 kW, celkový výkon pohonné soustavy je 91 kW. Maximum točivého momentu 174 Nm je shodné s konvenčním motorem 1,8 i-VTEC, zde je ale dosahováno již při 1500 min-1.

Honda CR-Z - ceny na českém trhu
Motor1,5 SOHC
Převodovka6M
Zdvihový objem [cm3]1497
Válce/ventily4/2
Největší výkon [kW/min-1]84/6100
Největší toč. mom. [Nm/min-1]145/4800
ElektromotorIMA
Největší výkon [kW/min-1]10/1500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]78/1000
Kombinovaný výkon [kW/min-1]91/6100
Kombinovaný toč. mom. [Nm/min-1]174/1000-1500
Max. rychlost [km/h]200
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,9
Komb. spotřeba [l/100 km]5,0
Cena S [Kč]569.000,-
Cena Sport [Kč]599.000,-
Cena GT [Kč]629.000,-
Cena GT Top [Kč]659.000,-

Diskuze (37)
Avatar - King
10. 6. 2010 16:51
Re: schulz
Koukám, že nás v Praze pěkně odrbávaj. Já platím kolem 1000 za to samé, jen žádný olej si domů nevezu. 8-s
Avatar - King
10. 6. 2010 16:44
Re: schulz
:-)

...ale tak něco by se našlo. ;-) :-!

Každopádně jsi překvapil. :-)
9. 6. 2010 21:14
Re: schulz
To já mám sekačku bez jediného problému. A toto jaro - nalil jsem benzín, lehce potáhl a motor běžel, což jsem upřímně řečeno, nečekal.
Potom jsem zavezl sekačku do servisu - výměna oleje, seřízení otáček, vyčištění karburátoru, nový filtr, atd. - 600 Kč a 1/2 oleje značky Honda jsem si odvezl domů na výměnu. Svíčka byla stará 3 roky. každý týden posekám cca 1.500 - 2.000 m2 zahrady.
Avatar - white label
9. 6. 2010 18:04
Re: schulz
Počkej, babička? To bys ji urazil, má teprve 34 let, to ještě není ani na krizi stř. věku...
Někdy počátkem devadesátých let stával v pozadí i (tehdy úplně nový) 3dv. Civic, to ještě Honda běžně dělala opravdu hezká auta se sportovním charakterem, dnes bych si od Hondy auto nekoupil (taky které?), ale motorku (frézu, sekačku, agregát...) naopak ano.

P.S. Tem nick (w.l.) je myšlen jako sousloví, samotnou změnou "barvy" už vůbec nedává původní smysl...
Avatar - Choochoo
9. 6. 2010 16:47
Re: schulz
Nevim kde zacit, ale nevadi. Podvozek prumer, diesel prumer, vime kde skoncilo treba PD oproti CR, design tuctovy, spise podprumer. Benziny donedavna podprumer, dnes TSI prumer, nic jineho nez chvilkova popletenost. Do budoucna jen problemy, spotreba nic moc. Se divim ze koncernofilove napadali na pr.el s Una 1,3 turbo uz pred 20 lety? Ja vim je to jako moda, porad se to vraci, ale vlastne nic noveho.