Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda CR-Z teď za 399.900,-Kč

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (11)
Honda pod označením Blue Skies Limited Edition nabízí skladové kusy CR-Z. Ceny těchto vozů jsou o 200.000,- Kč nižší než ve standardním ceníku.

Honda CR-Z vstoupila na český trh oficiálně 1. června 2010. Ceny při uvedení na trh začínaly na 569.000,- Kč. V dubnu letošního roku Honda uvedla na všechna provedení CR-Z slevu 100.000,- Kč. Tato akce měla trvat do června, ale je prodloužena až do konce září.

V současnosti se na skladové vozy vztahuje další akční nabídka, která jejich cenu snižuje o dalších 100.000,- Kč. Zájemci o Hondu CR-Z tak mohou získat tento model s označením Blue Skies Limited Edition ve výbavách Sport, GT a GT-Top za částku o 200.000,- Kč nižší než uvádí standardní ceník. Akce má trvat do vyprodání několika desítek kusů vozů nebo do 31.10. 2011.

Základní výbava S je v současnosti k dispozici pouze na objednání do výroby a s cenou od 469.000,- Kč nemá proti skladovým vozům příliš velký smysl. Standardem u této výbavy je šest airbagů, stabilizační systém, aktivní opěrky hlavy, elektrický posilovač řízení, elektrické stahování oken, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, volant nastavitelný ve dvou osách, dělená zadní sedadla, palubní počítač, rádio, 16palcová ocelová kola a automatická klimatizace.

Provedení Sport je tedy v současnosti k dispozici za 399.000,- Kč a k výbavě S přidává přední mlhovky, středovou loketní opěrku, ambientní osvětlení prostoru pro nohy, kůží potažený volant s ovládáním rádia, sportovní hliníkové pedály, zatmavená boční okna a výškové reproduktory. Vzhled zásadním způsobem vylepší litá kola.

Třetí stupeň výbavy GT je nabízen od 429.000,- Kč a navíc obsahuje xenonové světlomety, alarm, elektricky sklopná zpětná zrcátka, tempomat, zadní parkovací senzory, vyhřívání předních sedadel, dešťový senzor a subwoofer. GT Top přijde na 459.000,- a dále přidává panoramatickou střechu a kožené čalounění.

Pohonné ústrojí IMA kombinuje zážehový motor, elektromotor a manuální převodovku. Čtyřválcový motor o objemu 1,5 l bude v evropském portfoliu Hondy novinkou. Elektromotor umístěný mezi motorem a převodovkou poskytne 10 kW, celkový výkon pohonné soustavy je 91 kW. Maximum točivého momentu 174 Nm je shodné s konvenčním motorem 1,8 i-VTEC, zde je ale dosahováno již při 1500 min-1.

Honda CR-Z - ceny na českém trhu
Motor1,5 SOHC
Převodovka6M
Zdvihový objem [cm3]1497
Válce/ventily4/2
Největší výkon [kW/min-1]84/6100
Největší toč. mom. [Nm/min-1]145/4800
ElektromotorIMA
Největší výkon [kW/min-1]10/1500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]78/1000
Kombinovaný výkon [kW/min-1]91/6100
Kombinovaný toč. mom. [Nm/min-1]174/1000-1500
Max. rychlost [km/h]200
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,9
Komb. spotřeba [l/100 km]5,0
Pohotovostní hmotnost [kg]1170
Cena S [Kč]469.000,-
Cena Sport [Kč]399.000,-
Cena GT [Kč]429.000,-
Cena GT Top [Kč]459.000,-

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (11)
15. 8. 2011 08:59
Škoda
Škoda, že zrovna tenhle typ auta teď nekupuju... Tak za 6 let, až budou mít děti řidičák... Jinak dobré auto za dobrou cenu.
13. 8. 2011 12:48
Re: o 200 tisic lacnejsi
Ještě něco si na ní podle mně vydělají, ale každopádně sleva o téměř třetinu původní ceny a sportovní hybrid (byť jen s 10ti kilowattovým elektromotor) pod 400tis. - za to má Honda ode mně jasně :yes: .
12. 8. 2011 22:43
Re: CR-Z
já taky :-)
12. 8. 2011 21:14
CR-Z
Tá cena! Ja ju chcem!!!
12. 8. 2011 19:14
Re: o 200 tisic lacnejsi
Ono záleží, jaká auta porovnáváte. Čím dražší, tím menší rozdíly. Ona taková X6 (vyrobená ve Spartanburgu) se v US a EU verzi prakticky nebude lišit (možná tak v nastavení tlumičů). Naopak u levných aut je nižší cena způsobena použitím levnějších materiálů, menším množstvím elektronických asistentů, jednoduššími motory, ale také levnější pracovní silou. Velkou výhodou USA je relativně malá moc odborů (narozdíl od takového Německa) a nižšími daněmi.
Takže spojení kvalitnějších materiálů (Evropané jsou dost rozmazlení) a socialistických výmyslů (relativně vysoké daně a silná pozice odborů) se následně promítne do konečné ceny.