Britské zastoupení Hondy dnes oznámilo, že výroba modelu FR-V bude ukončena v srpnu. Kompaktní MPV s neobvyklým uspořádáním sedadel 3+3 zůstane bez nástupce.
Tiez si hovorim, ze aka to je blbost - 3ja dospelaci v predu - to moholo vzniknut iba v Japonsku. Dokonca ani pre manzelsky trojuholnik sa to neda pouzit, lebo by sa pobili.
nehodnotím jízdní vlastnosti, jen tvrdím, že to auto je svým interiérem podivné, nikdy se bůhví jak neprodávalo a je jich na silnici vidět jako šafránu... :-!
Má chybu - prostor pro tři vpředu je dost stísněný, pokud má řidič opravdu bezpečně ovládat auto a mít vše na dosah. Buď trochu zmáčkne zbylé dva a nebo má horší přístup k ovládání. Vyzkoušeno osobně, i když ne za jízdy.
to je relativne, zalezi aky velky su spolujazdci vpredu, okrem toho sa da stredne sedadlo posunut dozadu. samozrejme ze nejake chybicky by sa nasli, mna napada len posunuty posed vodica doboku, niekomu to moze vadit. inak jazdne vlastnosti, materialy, spolahlivost...vsetko na 1.
Stačí ramenatější chlap nebo prostorově výraznější žena a už to je problém. Posunutí sedadla dozadu zase omezuje vzadu sedícího. Posunutí bokem mi nijak nepřišlo, ale za tu chvilku jsem to asi ani nemohl vnímat.
S ostatním těžko mohu souhlasit nebo se přít, FR-V nevlastním.
Máš pravdu, problém je aj v tom, že volant je voči sedadlu vyosený, a sedadlo vodiča natlačené na dverách. Na Multiplu v tomto rozhodne nemá, tá je vpohode, tento Japončík nie. Teda čo sa týka pomerov v kabíne. Nebude ho žiadna škoda. To by mohli ponúknuť radšej niečo klasickejšie a sympatickejšie, väčšia Honda by bola možno úspešnejšia.
[odkaz]
Řidič měl opravdu nabídku místa jak v miniautě. :-) Navíc ergonomie dostávala pěkně na frak. Ale zase je třeba vzít v úvahu, že pro řadu lidí bylo praktičtější než klasické "pěti" nebo "sedmi"místná MPV. Jenže jich bylo fakt málo... Také bych se přimlouval za návrat Streama, moc pěkné poloMPV.
Šest dospělých se dovnitř nevejde, ale pět a dítě bez problémů, aniž by se musel zmenšovat kufr posunem zadního středového sedadla vzad. A to není zas tak málo. D žádného jiného auta této třídy krom multiply pět dospěláků s tímhle prostorovým komfortem nedáš. Těch pár cm na šířku, co má FR-V oproti běžným 4+1místným MPV je opravdu znát.
Ako ich tam dáš? Vpredu sa traja dospelí budú cítiť stiesnene, hlavne šofér si určite pochvaľovať nebude. Ak dáš troch dospelákov dozadu, na strednom sedadle vpredu môže byť dieťa až od 12 rokov. Takže zas až taká výhra to nie je. Vždy treba nejaký kompromis.
Vlastním FRV druhym rokem a nemaš pravdu s tím věkem od 12 let. Auto je schváleno pro provoz v ČR tak, že je dovoleno na prostředním sedadle vpředu, je-li posunuto uplně dozadu převážet děti v dětské autosedačce po směru jízdy. Nelze montovat autosedačky (takové ty vajička) pro uplně malé děti do cca 1 roku věku, protože se dávají proti směru jízdy a nelze vypnout airbag. Posunutím úplně vzad na dítě nedosáhne airbag. Prostřední zadní sedačka se posunute také dozadu (na ukor kufru). Co se týče místa v předu v prostředku, není ho mnoho. Nemám pocit, že bych byl nějak při jízdě omezen tím, že sedačka je posunuta více vlevo, nebo že musím mít vše po ruce. Na dovolenou jsme jeli 3 dospělí a 3 děti a bylo to naprosto bez problémů. Pravdou je, že velký úspěch tady v čechách auto moc nemělo.
Honza
Já tedy nevím, ale tři místa vpředu měla například evropská (italská) Multipla už v půli devadesátých let. Mnohé americké a evropské vozy dřívějších dob měly vpředu lavici pro tři, namísto samostatných dvou sedadel, jak známe dnes. Tak kde jsou ti japonci?
Jo, je to na zdejsich silnicich docela exot, ale ja ho u nas kupodivu docela casto potkavam (asi ho nekdo zdejsi ma) a na zivo vypada to auto nahodou celkem pekne ;-)
No pre mna asi s velkym kusom fantazie, MB-B mi to prilis nepripomina, ale tak kazdy to mozme vidiet inak ;-) . Ja len, ze ked s a clovek pozrie napr. len tu na tie fotky, tak si mozno neurobi dobry obrazok o vzhlade tohto auta, ale moj osobny nazor je, ze na zivo to auto vyzera ovela lepsie. Ale samozrejme sa nemusi kazdemu pacit, to je jasne. Len som sa chcel trochu tejto Hondy zastat ;-)
Také potkávám celkem dost FR-V. Ten design je opravdu povedený. Vzhled a uspořádání interiéru ale už tolik ne. Honda zase jednou experimentovala a když jí to nevyšlo, raději nechá celou třídu kompaktních MPV plavat. ;-\
U Hondy, alespoň na evropském trhu začíná být pravidlem, že až příliš mnoho modelů končí bez náhrady: Prelude, CRX, Integra, NSX, Stream, S2000, HR-V, FR-V. Jen, aby při rychlosti jejich vývoje, měli za pár let, co prodávat.
nová NSX být měla, ale kvůli krizi to odložili(nebo úplně zrušili, nevím to jistě), jinak celkem by mě zajímal nástupce CRX targa nebo Prelude, škoda že to nejméně v blízké budoucnosti nebude :-(
A to to podle mého má nahnuté i Legend. Jeho nástupce bude už plnohodnotná luxusní třída a mezi ním a Accordem vznikne díra jednoho segmentu. To už je lepší škrtnout Legenda taky. Nějak se nám to ubírá směrem k modelové skladbě Fiatu. :-O Ještě že alespoň to CRX se vrátí.