Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda HR-V: Druhá generace je na světě

Vzpomínáte na Hondu HR-V? Avantgardní tří- či pětidveřové SUV. Nyní je na startu jeho druhá generace.
Zpět na článek
18. 2. 2015 12:25
18. 2. 2015 13:11
18. 2. 2015 22:26
18. 2. 2015 16:57
18. 2. 2015 12:31
18. 2. 2015 12:41
18. 2. 2015 13:00
18. 2. 2015 13:04
18. 2. 2015 13:58
18. 2. 2015 19:33
18. 2. 2015 19:42
18. 2. 2015 21:04
18. 2. 2015 21:42
18. 2. 2015 21:46
18. 2. 2015 21:57
18. 2. 2015 22:14
18. 2. 2015 22:22
18. 2. 2015 22:40
18. 2. 2015 22:43
18. 2. 2015 22:46
18. 2. 2015 22:55
18. 2. 2015 23:02
19. 2. 2015 00:44
18. 2. 2015 22:10
19. 2. 2015 09:48
19. 2. 2015 14:18
19. 2. 2015 09:44
19. 2. 2015 14:20
19. 2. 2015 07:23
18. 2. 2015 13:13
18. 2. 2015 13:16
18. 2. 2015 13:12
18. 2. 2015 20:23
18. 2. 2015 13:12
18. 2. 2015 13:44
18. 2. 2015 13:49
18. 2. 2015 14:00
18. 2. 2015 14:24
18. 2. 2015 15:51
18. 2. 2015 16:06
18. 2. 2015 16:19
18. 2. 2015 20:53
18. 2. 2015 16:54
18. 2. 2015 17:26
18. 2. 2015 20:32
18. 2. 2015 20:52
18. 2. 2015 22:16
18. 2. 2015 18:14
18. 2. 2015 22:05
18. 2. 2015 22:08
18. 2. 2015 14:07
18. 2. 2015 15:57
18. 2. 2015 11:20
karta sa obrátila
ten predok ujde, ale zadok, no zlatý tucson, či jak sa to píše, už som domotaný z tej diskusie.
Rozbalit vlákno
34
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 11:44
Re: karta sa obrátila
Je docela jednoduché udělat bonbónkově líbivé auto, Tucson se povedl, ale zezadu působí dost anonymně. Je to Mazda? Hyundai? Nissan? HR-V možná není tak prvoplánové, ale zase si ho s ničím jiným nespleteš. Říká se tomu charakter. ;-)
Avatar - twistedTSD
18. 2. 2015 11:50
Re: karta sa obrátila
Tak charakter měla i Multipla, což o to... >:-[] Ale ne, kdybych měl vybrat z těchto dvou, určitě mi Honda přijde povedenější.
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 11:58
Re: karta sa obrátila
>:D Pravda, ale bavíme se snad o běžném světě bez omamných a psychotropních látek. >:-[] Zadání ůuděláme to tak, aby na to nikdo nikdy nezapomněl", je malinko jiná liga, HR-V se určitě chce líbit taky. ;-)
18. 2. 2015 12:27
Re: karta sa obrátila
Což o to, každá Honda se chce líbit, ale že by to tak vnímali i zákazníci v Evropě se říct nedá >:D Civic, jako jeden z mála ve třídě, má klesající prodeje, CR-V daleko za RAV a CX-5 ;-)
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 17:02
Re: karta sa obrátila
Civic byl rozhodně zajímavý počin - auto od japonské značky pro Evropu, které není evropské ani trochu. Podle tohoto vypadá.

No nevím, jestli být 5000 ks za RAV a 8 za CX-5 je "daleko", s ohledem na počty prodaných kusů, ale když myslíš. ;-)
18. 2. 2015 17:20
Re: karta sa obrátila
Kdyby ty prodeje byly ve statisících, tak neřeknu, ale jelikož těch 5 000 činí přes 10% prodejů CR-V a vzhledem k daleko vyššímu nárůstu prodejů obou konkurentů, je ten pojem "daleko" opodstatněný ;-)
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 20:00
Re: karta sa obrátila
Jak říkáš, rozdíl 10 %. To, současně s umístěním v Top 10 rozhodně nepotvrzuje tvé "každá Honda se chce líbit, ale že by to tak vnímali i zákazníci v Evropě se říct nedá". ;-)
18. 2. 2015 21:20
Re: karta sa obrátila
Jestliže má CR-V se svoji dlouholetou tradicí o 8 tis. ks menší prodeje než naprostý nováček v této třídě (CX-5), tak je prostě něco špatně. Co? Odpověď hledej sám, já ti jen napověděl :-)
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 21:37
Re: karta sa obrátila
Ty budeš asi taky expert. Řéká ti něco Mazda Tribute a CX-7? Mazda působí v kompaktních SUV 15 let.

Ovšem máš pravdu, kdo by to řekl, že se bude lépe prodávat auto, které je o 40-80 tisíc lacinější, než srovnatelné auto jiné.

Jen tak na okraj - RAV-4 považuješ za krasavce, lahodícímu evropskému oku, když je tedy CR-V taková neúspěšná obluda?
19. 2. 2015 00:08
Re: karta sa obrátila
Ano, říká, ale obě auta byla znatelně větší. CX-5 je ve svojí třídě pro Mazdu novinka.

Nevím, kde bereš ty částky, ale třeba v Německu je základní CX-5 dražší o 700 Eur než CR-V. Teď jsem Ti tu tvoji teorii asi obrátil naruby >:D

RAV-4 nepovažuji za krasavce, ale rozhodně vypadá líp než CR-V.
18. 2. 2015 12:01
Re: karta sa obrátila
tak ok, hovorme tomu charakter
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 17:02
Re: karta sa obrátila
:-) :yes:
Avatar - Ozzman
18. 2. 2015 14:04
Re: karta sa obrátila
I ho**o se znake honda bude lepší že, tomu se říka fanatismus:D Ale tady tohle vypadá dobře. Už to naštěstí není takovy paskvil s ufo dizajnem, jako poslední produkce Hondy. Kdyz to nezabijou cenou, může to být i celkem konkurenceschopné auto.

Nechapu jen v interiéru ten výdech klimatizace, který je mezi řidičem a obrazovkou navigace.... proboha proč?
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 16:46
Re: karta sa obrátila
Pochválit Hondu = fanatizmus. Ovšeeem - tady tohle vypadá dobře. >:D Dobrá haluz. :yes:
Avatar - Ozzman
18. 2. 2015 17:05
Re: karta sa obrátila
Ne, u každého Honda auta musíš vyzdvihnotu, že to dělá lepe než konkurence... Tucson nemá charakter, ale tohle jo (obě auta jsou zajímavá), další tuna zvratků pod Civikem, nebo Accordem, který je vlastně kladivem na německou prémii, totálně špatnou kombinaci CR-V s nefunkční 4x4 taky pochválíš, nikdy nepřipustíš, že to i jiní dělají dobře, mnohdy lépe >:D Tak kdo má haluz?
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 20:13
Re: karta sa obrátila
Já bych řekl, že by sis měl zamést v první řadě před svým prahem, kolego fanatiku. >:D
Avatar - Ozzman
18. 2. 2015 20:31
Re: karta sa obrátila
Máš prostor najít příspěvek, který jsem napsal totálne nekriticky k jakekoliv znacce;)
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 21:03
Re: karta sa obrátila
Myslíš, že si tvoje blitky archivuju? Zas takový tvůj příznivce nejsem, tolik si nefandi. >:D
Avatar - white label
18. 2. 2015 21:05
Re: karta sa obrátila
Hlavně si hlídej svoje "blitky", které jsou (mimochodem) k archivaci naprosto nepoužitelné...
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 21:16
Re: karta sa obrátila
Ozzman si je zjevně archivuje, tak bacha na něj, perverzáka. >:-[]
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 21:24
Re: karta sa obrátila
BTW - od tebe tohle teda fakt sedí. ;-)
Avatar - white label
18. 2. 2015 21:27
Re: karta sa obrátila
Bude i třetí reakce? Zřejmě se tě dotklo více, než obvykle, čím to asi tak bude... :*) ;-)
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 22:07
Re: karta sa obrátila
Jsem z toho úplně na krupici. :-)
Avatar - Ozzman
18. 2. 2015 22:13
Re: karta sa obrátila
Respektive jsou všechny stejné, stačí si přečíst cokoliv o Hondě a z mínusů si udělat navíc ještě přednost = nejdokonalejší auta na planetě >:-[]
Avatar - Ozzman
18. 2. 2015 22:12
Re: karta sa obrátila
Nemusíš si je archivovat, ale napadáš mne z věci, kterou nedělám, tak bych rád důkaz :-) To ty soustavně obracíš všechny zápory v klady, pokd se týkají Hondy... >:D Tvé divadlo je nezapomenutelné ;)
Avatar - white label
18. 2. 2015 18:20
Re: karta sa obrátila
Pochválit neznamená adorovat vždy, všude a za každou cenu, halúzko...
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 20:17
Re: karta sa obrátila
Nojo, máš pravdu, svůj příspěvek z 13:12 bych měl přepsat, kazí mi image. Takže:

Je super, že to nezkur*ili čtyřkolkou, a ten benziňák se supersilnej, pojede to naprosto bezkonkurenčně.

Spokojený? :-)
Avatar - white label
18. 2. 2015 21:03
Re: karta sa obrátila
Tak jako ty spokojený s každou Hondou nemůžu být nikdy a s ničím... :*) ;-)
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 21:15
Re: karta sa obrátila
Nemůžu úplně říct, že by se mi líbila každá Honda. Ale to bych vlastně neměl říkat, žene? :*) >:D
Avatar - white label
18. 2. 2015 18:18
Re: karta sa obrátila
Tu první větu by měl mít TeeJay přímo v profilu, a to i s předsedou a nástěnkářem v jedné osobě - FoKingem...
Avatar - 3_diamanty
18. 2. 2015 15:41
Re: karta sa obrátila
tucson je podla mna skor uz konkurent pre vacsie CR-V ... neviem aky ma razvor HR-V ale vacsie CR-V ma razvor 2630mm .... no a novy tucson ma "az" 2670mm ..... z tohto je jasne vidiet ze tucson ma razvor vacsi aj ako CR-V ktore je zase vacsie od HR-Vcka.... takze podla mna HR-V bude skor konkurent niecoho mensieho .. ( niecoho ako je soul , capture, SX4 a podobne ) .. ... tucson sa moze pustit smelo do boja s CRV ;-) ... dokonca nielen razvorom ale aj vykonmi hondu hravo porazi
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 17:00
Re: karta sa obrátila
Ale to je přece jasné, že Tucson je konkurence CR-V, ne HR-V, myslím ale, že řeč byla čistě o designu, ne o tom, že by si ta auta měla konkurovat. Zvětšení Tucsonu očividně dělá místo chystanému malému SUV.
18. 2. 2015 12:23
Re: karta sa obrátila
Zadoboční pohled mi jemně připomíná DS4 ;-)
Avatar - effa
18. 2. 2015 12:30
Re: karta sa obrátila
docela to jde ale Hujere co ten zadek? :'-(
Avatar - Stewee
18. 2. 2015 12:25
konecne!
Velmi podarene auto, mrzi ma, ze nedaju aj nieco silnejsie do toho auta. V Australii v tom maju 1,8 litrovy benzin s velmi zaujimavym vykonom 160 konskych sil. To uz by bolo to auticko nie len pekne, ale aj by to slusne jazdilo. Uvidime... pohon 4x4 do tohto rozhodne musi byt. Robit terenne vyzerajuce auto a nedat mu odpovedajucu techniku by bol vlastny gol pre Hondu. Snad uz v Honde dostanu rozum aspon v tom, ked v Accorde ho uplne stratili :-(
Rozbalit vlákno
3
18. 2. 2015 13:11
Re: konecne!
V Austarlii asi uz maji nove atmo 1,8ED, vykon a kroutak hodne povedeny. Skoda ze se to nedostane k nam ;-)
Jinak 4x4 bude a po Civicu G10 prijdou i nove turbobenziny. Je to jen otazka casu ;-)
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 22:26
Re: konecne!
V Austrálii není 1.8 ED, je to europětkový R18 se 105 kW a 172 Nm, čili trošku jinak naladěný R18 na RON91. Ale i tak by se hodil...
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 16:57
Re: konecne!
Silnější motor by měl být, až dorazí VTEC Turbo. Proč ovšem do té doby nenabízí 1.8 je mi opravdu záhadou. ;-\
Avatar - Stewee
18. 2. 2015 12:31
cena?
Ja len dufam, ze toto dobre vyzerajuce auto nezabiju cenovou politikou. Cenovo by vsak malo byt niekde medi Civic a CR-V. A snad HR-V bude mat brucho vyssie, ako ho ma CR-V, aby to naozaj do terenu aspon lahsieho mohlo odvazne ist, ked uz sa tak tvari.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
18. 2. 2015 12:41
Honda
Po dlouhé době Honda vzhledově bez výhrad! Motory taky vypadají zajímavě, jen by to chtělo pár dveří navíc. Tohle je sice hezký, ale praktický národ Čechů to asi neocení.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - plzenaak
18. 2. 2015 13:00
Re: Honda
Patery dveře ti už nestačí?
18. 2. 2015 13:04
Re: Honda
Karle, brýle jsi si položil vedle hrnku s kafem nalevo od compu :-)
Avatar - _Karel_
18. 2. 2015 13:58
Re: Honda
No jo, sypu si popel na hlavu, ty kliky álá Alfa jsou v mým případě (max. ztmavený display) neviditelný >:D
Avatar - Stewee
18. 2. 2015 19:33
Re: Honda
Trosku sa pohrab v historii a zistis, ze Alfa nie je autorom skrytych kluciek. Bola to Honda ovela skor pred Alfou... a tym davam tuto skutocnost aj ostatnym, ktory videli Alfu a myslia si dodnes, ze Alfa je autorom tejto sikovnej myslienky!!!
Avatar - _Karel_
18. 2. 2015 19:42
Re: Honda
U kterýho modelu? Já vím jedině o Civicu 8G a ten asi není starší než ?Alfy
Avatar - white label
18. 2. 2015 21:42
Re: Honda
>:D
Takže NSX z r. 1990 (hotový "veterán") bylo první auto na světě s nestandardně řešenou klikou dveří...
Co tam máte v Honda klubu dál, začalo to údajným vynález variabilního časování ventilů a skončí to vynálezem prvního automobilu vůbec? >:-[]
Kdyby nic, tak sranda s tebou je, to se zase musí nechat... :*) ;-)
Avatar - _Karel_
18. 2. 2015 21:46
Re: Honda
Ale tohle zrovna T-J asi neřekl. Jen mi odpověděl, která Honda to měla dřív než Alfa.
Ale jinak se mezi vás nemíchám, docela se bavím.
Avatar - white label
18. 2. 2015 21:57
Re: Honda
Přece šlo o to, kdo to měl dřív a určitě to jako první nemělo auto z r. 1990, bez ohledu na jeho značku. I kdybychom zůstali jen a AR a Hondy, tak Honda historicky absolutně nemá šanci ani v tomto malicherném detailu.
Tak třeba.: [odkaz]
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 22:14
Re: Honda
Nějak tu kliku v rohu bočního prosklení nevidím, asi to bude tím, že vidím asymetrický displej u CX3 a ty ne. >:D Dokonce ani nevidím nic skrytého, vydím chromový čudl jako kráwa. >:D Popravdě nevím, kdo měl první kliku schovanou v rohu okna, klidně pohledej. Zatím jsme u 1989. ;-)
Avatar - white label
18. 2. 2015 22:22
Re: Honda
Tomu "čudlíku" se říká zámek, a ta "tvoje" NSX ho tam má taky, zkus brejle. ;-)
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 22:40
Re: Honda
OK, vzal jsem si brýle. :-) Nojo, pravda. Třeba u Barchetty se tím ztopořovala klička. Ovšem "skrytí" kliky u Alfy spočívá v tom, že je v laku. >:D Tak hledej dál. ;-)
Avatar - white label
18. 2. 2015 22:43
Re: Honda
Nejen u Barchetty je zapuštěná ve dveřích, protože je to kabrio, ale u té 33S nikoli.
Avatar - _Karel_
18. 2. 2015 22:46
Re: Honda
Klika je ten malej výstupek hned za zámkem?
Avatar - white label
18. 2. 2015 22:55
Re: Honda
Ten výstupek je prostor pro ruku abys mohl uchopit dveře, které se otevírají směrem dopředu/nahoru (podobně jako u Lamba), takže nejsou křídlové jako třeba u MB 300 SL.
Avatar - _Karel_
18. 2. 2015 23:02
Re: Honda
No, pro ruku- spíš pro prst. ;-)
Avatar - white label
19. 2. 2015 00:44
Re: Honda
Tak kompromis, pro "pár" prstů... ;-)
Když si tu fotku zvětšíš, tak ta plocha až tak malá není.
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 22:10
Re: Honda
Takhle to je se vším, je pro info, pokud bys nebyl v obraze. >:D
Avatar - Stewee
19. 2. 2015 09:48
Re: Honda
Tvoja posadnutost Hondou je tak bijuca do oci, ze si zacinam mysliet, ze nejaka Honda Ti musela prejst macku alebo psa... ale neboj, ak si kupis noveho, ono to casom povoli a na Hondu nebudes taky zakomplexovany, ako si. Peace with U
Avatar - white label
19. 2. 2015 14:18
Re: Honda
Další estrádní umělec, tentokrát psycholog amatér?
Na srst (čtyřnohých) koček a psů mám alergii, takže úplně mimo mísu.
Hondu jsem jezdil v dobách, kdy jsi ty ještě, velmi pravděpodobně, tahal kačera na provázku, nebo byl na houbách a jednostopou Hondu mám v garáži dodnes.
Zabednění značkoví adoranti budou k smíchu vždycky, bez ohledu na "jejich" značku...
Avatar - Stewee
19. 2. 2015 09:44
Re: Honda
presne tak, NSX, ale to chlapci nebudu radi pocut
Avatar - white label
19. 2. 2015 14:20
Re: Honda
Jasně, "chlapci" budou z té vaší revoluční "Honda kliky" úplně na prášky... >:D >:-[]
19. 2. 2015 07:23
Re: Honda
U víc než 2/3 dveřovýho auta? Řekl bych, že to byla AR. NSX si mohla skrývat kliky jak chtěla...efekt, kterej tu řešíme dnes měla podle mě první AR156... ;-)
18. 2. 2015 13:13
Re: Honda
A pak ze to neni coupe >:D
Cross coupe to neni, ale jako coupe aspon HRV vypada, kdyz se o nem tak mluvi >:-[]
18. 2. 2015 13:16
Re: Honda
Při letmém pohledu na úvodní fotku ten druhý pár dveří není až tak dobře vidět .... Ale s tím národem praktických lidí naprosto souhlasím.
18. 2. 2015 13:12
Honda HR-V
Po 6 studiích vždy skoro sériového auta a luxusním zpoždění, které umí už snad jen Ford a Toyota, nám ji konečně přivezou taky do Evropy. Chápu všechny složitosti spojené z homologací a další věci, ale nejde přesto o signál Hondy: "Evropo, moc mi na tobě nezáleží?"
Rozbalit vlákno
1
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 20:23
Re: Honda HR-V
V Japonsku se prodává teprve rok, nic až tak hrozivého, navíc zrovna HR-V a Jazz měly v JPN nějaké problémy s kvalitou, takže fajn, že si to odladili doma. ;-)

Ono ani tak nejde o to, že by Hondě na Evropě nezáleželo, v USA jde HR-V do prodeje taky až teď na jaře a určitě se nedá říct, že by Hondě nezáleželo na USA, ale nebyly výrobní kapacity. I navzdory hejtům v diskuzích Honda prodává rok od roku v rekordních číslech a HR-V prostě nebylo kde vyrábět. Bude se dovážet z Mexika, stejně jako na severoamerický trh a ta fabrika ještě vloni nestála.
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 13:12
HR-V
Řekl bych, že tohle je nejhezčí auto od Hondy za poslední dekádu, tedy pokud se budeme bavit o Evropě. Ne, že by se neobjevily osobitější počiny, ale tohle by mohlo mít "plošný potenciál". Jen je trošku škoda, že není čtyřkolka a nějaký silnější benziňák, jakkoli tohle určitě nepojede špatně. ;-)
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Ham.
18. 2. 2015 13:44
Re: HR-V
Ano, s tím lze souhlasit, povedené zvenku i ze zevnitř. Ve třídě Capturů nebo Juků by to mohlo slušně bodovat pokud to nezabijí cenou.
Avatar - white label
18. 2. 2015 13:49
Re: HR-V
Bohužel, to že je nějaká Honda (za poslední dekádu) nejhezčí Hondou ještě neznamená, že je nejhezčí i v rámci třídní konkurence. Je to ve stylu CX-3 (což je dobře), ale na design CX-3 to (podle mě) celkově nemá, čímž nechci říct, že nová HR-V vypadá špatně, ale nová CX-3 prostě vypadá lépe. Hlavně předek je pro Hondu typicky překombinovaný a ty "vypadlé" trojúhelníky ze zadních lamp taky na kráse/eleganci zrovna nepřidají. Ale celkově je to určitě spíš na pochvalu.
18. 2. 2015 14:00
Re: HR-V
Predek bych nerekl, ze je prekombinovany. Dle meho vypada lepe nez CX-3, ta uz je takova proflakla. Zadek CX-3 je tak nejak disproporcni, priprcly a s divnym C-sloupkem.
[odkaz]

Na zadku mi take trochu nesedi ty trojuhelniky, asi bych take dal prednost zadku z X-RV
[odkaz]
Avatar - white label
18. 2. 2015 14:24
Re: HR-V
Jo, XR-V je na tom lépe, než HR-V , ale CX-3 mi přijde celkově víc "sexy", což se k této velikosti SUV/crossoveru docela hodí.
[odkaz]
Avatar - effa
18. 2. 2015 15:51
Re: HR-V
máš pravdu předsedou cx3 alespoň na obrázcích vypadá dobře, což se nedá říci o cx5 před fl. po jsem ještě na živo neviděl ale snad podle obr.lepší. ;-)
Avatar - white label
18. 2. 2015 16:06
Re: HR-V
Jo, vypadá to, že fl CX-5 docela pomohl.
Avatar - effa
18. 2. 2015 16:19
Re: HR-V
snad jo ,protože jinak je to povedené auto :-)
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 20:53
Re: HR-V
XR-V se mělo v Evropě prodávat místo HR-V. Líbilo by se mi víc.
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 16:54
Re: HR-V
Možná jsou tací, kterým se líbí CX-3 víc, mně třeba přijde už dost zženštilá a s nízkým předkem zepředu malinko disproporční, jakkoli zezadu zase vypadá lépe. Prostě jako celek u mě hraje prim HR-V, CX-3 je řekněme těsně druhá, ovšem už samotný fakt, že je Honda v rámci kategorie považovaná za jedno z nejhezčích aut už o něčem svědčí, s jejich specifickým přístupem k designu. ;-)
18. 2. 2015 17:26
Re: HR-V
Máš ten fakt ("fakt, že je Honda v rámci kategorie považovaná za jedno z nejhezčích aut") nějak potvrzený nebo to tvrdíš třeba jen na základě ankety v Honda klubu? >:-[]

Jinak můžu v klidu vytáhnout můj fakt, že HR-V je spolu s Ecosportem považováno za jedno z nejošklivějších aut své třídy :-)
Avatar - Ozzman
18. 2. 2015 20:32
Re: HR-V
Ecosport je hrozne auto. Potrebuje facelift už ted ;)
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 20:52
Re: HR-V
Čemu se divíš? Nápad Fordu prodávat v Evropě lowcostový crossover pro třetí svět, to je globalizace jaxviň. >:D
Avatar - Ozzman
18. 2. 2015 22:16
Re: HR-V
Je to ošklivé, věřím, že si své zákazníky najde, ale to buď bude muset válčit cenou, nebo jízdou. Podívej se na Fusion (evropsky, ne US Mondeo), vypadal jak krabice a zaplevelil chudší část Evropy :-)

Tady v této kategorii za mne jasně vede CX 3 a pro holku by mi nevadil Captur.
Avatar - white label
18. 2. 2015 18:14
Re: HR-V
"...ovšem už samotný fakt, že je Honda v rámci kategorie považovaná za jedno z nejhezčích aut už o něčem svědčí, s jejich specifickým přístupem k designu."
>:D
Chápu, že v rámci Honda clubu to prostě vidíte po svém... >:-[]
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 22:05
Re: HR-V
Nejen tam, ale budeš se divit - pravověrnému fandovi značky Honda není nic dost dobré. Tedy abych byl přesný - nic nového dost dobré. Dobré to začne být, když j to tak 4-5 let staré a dá se to koupit za půlku. Najednou se tomu imič dramaticky zlepšuje. ;-) Takže když něco takového zazní v rámci Honda clubu, je to dost mazec. >:-[]
Avatar - dewill
18. 2. 2015 13:43
Ovládání klimazace
Interiér je celkem konvenční na poměry Hondy (a proto se mi líbí), ale to ovládání klimatizace je děs...nevím jak ostatní zde, ale já jsem zvyklí ovládat klimatizaci poslepu, max. koutkem jednoho oka mrknu, kolik jsem tam nastavil teplotu, ale u tohohle, aby člověk zastavil u krajnice a soustředil se jen na to jaký symbol zrovna mačká...
Rozbalit vlákno
48
Avatar - _Karel_
18. 2. 2015 14:05
Re: Ovládání klimazace
Souhlas, dotykáče f.uck off.
Avatar - Dinar
18. 2. 2015 14:48
Re: Ovládání klimazace
A taky si říkám, proč ten displej infotainmentu nedali rovnou až před spolujezdce, takhle na něj řidič při troše snahy i dosáhne. >:D
Avatar - white label
18. 2. 2015 14:59
Re: Ovládání klimazace
Jo, taky mě větrací mřížka odsunující LCD směr spolujezdec praštila do očí. Buď je to "revolučně decentralizovaný" prvek ala Honda, nebo prostě jen universální poloha LCD pro obě verze umístění řízení. Možná taky počítají se stálou asistencí z místa spolujezdce. >:-[]
[odkaz]
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 16:51
Re: Ovládání klimazace
Dumám, kde by asi tak měl být boční výdech ventilace, než vedle kapličky. >:D Chlapci, vy už jste asi zvyklí na to, že u vašich A8 (pardon, S8) už přes masivní střeďák sotva dosáhnete na displej. Současně rozumím tomu, že jste paf z prémiového looku kokopitu HR-V, tudíž vás to zmátlo, nicméně - HR-V je malé SUv velikosti Jazzu, tam dosáhnete při troše snahy i na kliku dveří u spolujezdce. >:D
Avatar - Ozzman
18. 2. 2015 17:13
Re: Ovládání klimazace
Jojo, když to má Honda, je to plus.... pokud Škodovka udělá nějaký takový fail, je to odpad... Ty jsi fakt komicky >:D Ty obhájíš v dnešní době i trabanta žejo >:D
Avatar - white label
18. 2. 2015 18:23
Re: Ovládání klimazace
Trabanta ne, teda v případě, že zrovna nemá logo Honda... >:-[]
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 19:47
Re: Ovládání klimazace
TVL co to meleš? Jaká Škodovka? Ty už to fakt nehul. 8-s
Avatar - white label
18. 2. 2015 18:35
Re: Ovládání klimazace
Kdyby ses někdy, místo "slintání" nad Honda plakáty, třeba s tou A8/S8 svezl, nebo se aspoň posadil za volant, zjistil bys, že se tam na displej nesahá, je tam totiž ovladač MMI a touchpad, ale vysvětlovat zrovna tobě podobné (pro tebe nové) věci je jen pověstné "házení perel sviním"...
Jinak jsi opět nezklamal, hlavní středové LCD je sice úplně mimo střed středového tunelu a ovládání klimatizace, ale je to Honda, takže je to nakonec vlastně "dobře".
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 20:47
Re: Ovládání klimazace
Zdá se, že ti unikla pointa. :-) Ba ne, neunikla, je to jen chabý pokus uhnout, protože ti došlo, že mám zase pravdu.

Mimochodem - měl bys nějakou citaci, kdes zhejtoval displej v CX-3, který je také mimo střed [odkaz] , takže mě napadá, že asi není podstatné, kde obrazovka je, ale jestli na ní dosáhneš. Víš, že na ni nedosáhneš?
Avatar - _Karel_
18. 2. 2015 20:55
Re: Ovládání klimazace
Ale i ta CX-3 má ovládání displaye za řadičkou.To jen na okraj, displey u HR-V mi nevadí umístěním, ale tím, že je dotykový.
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 21:11
Re: Ovládání klimazace
Co přesně ti vadí na tom, že je dotykový? Prakticky všichni mají dotykové a kdo nemá (Audi) u toho se to chystá.
Avatar - _Karel_
18. 2. 2015 21:16
Re: Ovládání klimazace
Prakticky všichni naštěstí (zatím) ne. Co mi vadí je asi jasný. Někomu to vyhovuje, jinýmu ne. Řešení álá P308 je můj strašák. Zatím se stále dají koupit tlačítkový telefony a auta, kde se klima a rádio dají ovládat kolečky a tlačítky. Mě zkrátka vyhovuje mechanická odezva a přijde mi to i bezpečnější při jízdě.
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 21:53
Re: Ovládání klimazace
Naopak, prakticky všichni už téměř ano. S nástupem infotainmentových systémů a mirrorlinků je to v posledním cca roce co nové auto, to dotykáč. Já jsem v tomhle asi nevyhraněný, s ovládáním auta si dokážu poradit, největší problémy mám asi s těmi iDrive style systémy s externím ovladačem, zrovna v tom BMW to zpočátku bylo peklo. Dotykáč je super - ťukneš a víš. :-)
Avatar - _Karel_
18. 2. 2015 21:56
Re: Ovládání klimazace
Ale málokdo tě nutí ovládat jen dotykově. U mazdy mám ""iDrive"" a dotyk nepoužívám ani když stojím. A hlavně topení má málokdo přes dotykáč.
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 22:03
Re: Ovládání klimazace
Míra dotykovosti se liší, to je pravda, ale to je jen otázka času. Spěje to k tomu, že v autě bude jeden tablet jako v Tesle a hotovo. Však si všimni, jak se audifaňáci ošívali, když se teď na CES objevilo dotykové MMI, protože doteď byl dotyk fuj a teď bude nutné nenápadně otočit kabát naruby. WL už to psychicky nezvládl a šel spát. >:D
Avatar - white label
18. 2. 2015 21:01
Re: Ovládání klimazace
Hlavně, aby tobě aspoň jednou něco došlo..., teda kromě toho, že máš údajně vždycky pravdu,
Displej CX-3 není opticky mimo střed středové konzoly (na rozdíl od HR-V, kde je to zřetelné už na první pohled). Interiér CX-3 je (obdobně jako u Ma3) v tomto ohledu koncipován podobně jako u Audi A3, takže ovládání menu je možné ovladačem na středovém tunelu, tak jako u Audi.
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 21:10
Re: Ovládání klimazace
1/ Displej CX-3 JE opticky mimo střed.

2/ Tak víš, že na něj nedosáhneš nebo dosáhneš obtížně nebo to nevíš?

3/ Jak to souvisí s tím, čím ho ovládáš? Vadí ti ta excentricita, která údajně u CX3 není nebo to, že na něj nedosáhneš?
Avatar - white label
18. 2. 2015 21:22
Re: Ovládání klimazace
Pokud ho nemusím ovládat dotykově, nemusím na něj logicky nutně dosáhnout, to je těžká logika, co?
U CX3 je to umístění LCD opticky v pořádku (na rozdíl od HR-V), navíc díky ovládání dole je umístěn v zorném poli řidiče.

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 21:47
Re: Ovládání klimazace
Dobře, je vidět, že ti to dává zabrat, zkusím to ve 4 slovech. Čtyřech:

Nedosáhneš Na Displej HR-V?

Tak je ten displej CX-3 mimo střed nebo ne? Zase jsi uhnul. Co to je "opticky v pořádku"? Jako že "whitelabel approved" woe? >:D

Jo, displej CX-3 se zdá být lépe v zorném poli. Ovšem za cenu, že ti z palubky trčí ta hrůza. Já chápu, že jsi z Audi zvyklý, to ale nemění nic na tom, že to je ošklivé. BTW doufám, žes za umístění displeje u Audi R8 proklel ingolstadtský vývoj na tři pokolení dopředu. :-)
Avatar - _Karel_
18. 2. 2015 21:52
Re: Ovládání klimazace
Tak u R8 je asi navi TÉMĚŘ irelevantní, umístění je podřízeno účelu auta. Dost jiná liga.
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 21:58
Re: Ovládání klimazace
Ale no tak. ;-) Jako že nástroj na okruh, jo? >:D A co je relevantního na umístění displeje v crossoveru, když ti z repráků řve "se držte fpravo" a "až to bude možné, otočte se"? Tak buď budeme féroví, nebo budeme vymýšlet kraviny. ;-)
Avatar - _Karel_
18. 2. 2015 22:04
Re: Ovládání klimazace
Možná na to koukám špatně, nejsem cílovka toho auta, ale do chorvatska s ním asi nepojedu, a - ano, na okruhu asi tablet nahoře na palubce (což se mi jinak líbí!) nemá co dělat. Možná to vidím blbě, ale vidím to asi tak nějak.
Avatar - white label
18. 2. 2015 22:14
Re: Ovládání klimazace
Takže tohle [odkaz] je "ošklivé" řešení, zatímco tohle [odkaz] je ukázková krása v podání Hondy. >:-[]

P.S. A argumentace extra sportovní R8 (z r. 2007) už vůbec nepotřebuje další komentář.
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 22:20
Re: Ovládání klimazace
Přesně tak. :-) :yes:

Jako sorry, prémiofka, topmodel a takovej ergonomickej fail? To mi nějak neštymuje. Ale určitě není fanatické obhajovat to rokem 2007, to byl temnej středověk. >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - white label
18. 2. 2015 22:30
Re: Ovládání klimazace
Naopak v r. 2007 se bez velké navigace v zorném poli řidiče neobešel žádný SS. >:D
Avatar - Ozzman
18. 2. 2015 22:20
Re: Ovládání klimazace
Já si stejně nemůžu pomoct, ale to HR-V Má palubku pro pravostranné řízení (což by pak i dávalo smysl nakloněné navigaci spolujezdci), kdy byli líní (třeba to v sérii nakonec nebude) předělat výdech klimy na druhou stranu pro levostrané řízení >:D

Ale jak jsme slyšeli... je to tak určitě správně, Audi to dělá blbě... takový ohavný displej blízko řidiče, to je pro zhýčkané evropské kryptofašistické buržoázní škváry! >:D

edit: [odkaz]

Tak to mi hlava nebere :D Asi ti to má nahřát ruku předtim, než začneš používat dotykáč :D
Avatar - _Karel_
18. 2. 2015 22:29
Re: Ovládání klimazace
Pravostranným to nebude. Když na to koukám, není tam jiný místo na výdech, když má foukat na řidiče a má být přitom dost vysoký display. Ale vypadá to takhle trochu archaicky a nesouměrně.Audi to vyřešilo výškově, Honda levněji takhle.
Avatar - white label
18. 2. 2015 22:32
Re: Ovládání klimazace
Opravdu jenom trochu? ;-)
Avatar - Ozzman
18. 2. 2015 22:34
Re: Ovládání klimazace
Jo, není to tím, editoval jsem s fotkou pravostraného řízení, kde je to stejně "divně" vyřešeno :-) No jak řikam, pro Hondu to je další funkce navíc, nahřívání ruky >:D
Avatar - _Karel_
18. 2. 2015 22:38
Re: Ovládání klimazace
Co by za to dala moje žena.Prudí, že jediný co od auta chtěla, byl vyhřívanej volant. Ale přece kvůli tomu nekoupím Hyundai (ani Astru). >:-[]
Avatar - white label
18. 2. 2015 22:40
Re: Ovládání klimazace
Tak jí přihoď na palubku fén a bude to mít jako v novém HR-Véčku. >:-[]
Avatar - _Karel_
18. 2. 2015 22:44
Re: Ovládání klimazace
Jo, mohl bych ho izolepou přidělat k tabletu. >:-[]
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 23:25
Re: Ovládání klimazace
Tak tablety už v palubce zapíchnuté máte, takže ten fén s izolepou je super nápad, o moc horší to už nebude. >:D :yes:
Avatar - Ozzman
18. 2. 2015 22:56
Re: Ovládání klimazace
>:-[] >:-[]
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 22:33
Re: Ovládání klimazace
Jako myslíš, že Vezel má středový panel ODKLONĚNÝ od vpravo sedícího řidiče, chápu to správně? >:D Protože nevím, jestli sis toho všiml, ale HR-V má stejně jako starší bavoráky střeďák natočený k řidiči. Což je samozřejmě špatně. :-)

[odkaz] :-)
Avatar - Ozzman
18. 2. 2015 22:34
Re: Ovládání klimazace
Nevšiml, je to vidět až z tvé fotky, ale stejně to nic nemění na faktu, že navigace je strašně daleko....
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 22:36
Re: Ovládání klimazace
To si povíme, až si na ní budeme moci sáhnout, nemyslíš? ;-)
Avatar - Ozzman
18. 2. 2015 22:41
Re: Ovládání klimazace
Ty jsi opravdu tak zaslepený, že to nevidíš ani trochu jako minimálně neobvyklé a dost zvláštní řešení umístění navigace? Opravdu?
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 23:34
Re: Ovládání klimazace
Ano, je to trošku neobvyklé, ale ne u Hondy, viz [odkaz] nebo [odkaz] >:D
Avatar - white label
18. 2. 2015 22:36
Re: Ovládání klimazace
Naopak, to je možná jediné, co je na tom dobře... >:-[]
Avatar - _Karel_
18. 2. 2015 22:22
Re: Ovládání klimazace
Tak to je mazec, nádhera! Ten volant, to je semiš nebo alcantra?
Avatar - white label
18. 2. 2015 22:27
Re: Ovládání klimazace
Vzhledem k tomu, žes použil výraz "nádhera", jistě se ptáš na odkaz s neošklivým řešením Hondy >:-[] a tam (bohužel) žádný semiš ani alcantara není.
Počkej si na reálné fotky interiéru nové CTR, to teprve všichni (v čele s TeeJayem) padnem na zadek.
;-)
Avatar - _Karel_
18. 2. 2015 22:33
Re: Ovládání klimazace
Ti teda dík! >:-[]
Avatar - TeeJay
18. 2. 2015 22:35
Re: Ovládání klimazace
Reálná fotka interiéru CTR [odkaz] padej. >:-[]
Avatar - white label
18. 2. 2015 22:37
Re: Ovládání klimazace
Ale zapomněl si uvést o kterou g. se jedná. ;-)
Avatar - Ozzman
18. 2. 2015 22:42
Re: Ovládání klimazace
Hm to neni ono, tam je ta navigace jako u evrpských aut, to přeci Honda teď dělá konečně dobře, jako u HR-V! >:D
Avatar - _Karel_
18. 2. 2015 22:43
Re: Ovládání klimazace
Pěkný. Provedením to na A3 nemá, ale vzhledem k ceně je to jasný.Pěkný.
18. 2. 2015 14:07
Honda Vezel
Právě jsem na cestách po Sri Lance a tato Honda zde jezdí pod názvem Vezel přinejmenším rok - je zajímavé v jakém pořadí Honda uvádí novinky na jednotlivé trhy.

Plus zajímavost ze Sri Lanky: Všechny Vezely zde jezdí jako hybridy, a stejně tak skoro všechna "lepší" moderní auta. Nepřijde mi, že by ekologii brali extra vážně (viz staré autobusy čudící na každém rohu a všudypřítomné tuk-tuky, ale hybridy vážně frčí, Toyta Prius je zde skoro jako Octavia u nás (s trochou nadsázky :-)). Jinak veškerá produkce je Japonsko, Čína, Indie. Z Evropy jsem zatím viděl snad jen 2 BMW.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - effa
18. 2. 2015 15:57
Re: Honda Vezel
Teď tam je švagrová, tak jí pozdravuj. >:D