Je docela jednoduché udělat bonbónkově líbivé auto, Tucson se povedl, ale zezadu působí dost anonymně. Je to Mazda? Hyundai? Nissan? HR-V možná není tak prvoplánové, ale zase si ho s ničím jiným nespleteš. Říká se tomu charakter. ;-)
>:D Pravda, ale bavíme se snad o běžném světě bez omamných a psychotropních látek. >:-[] Zadání ůuděláme to tak, aby na to nikdo nikdy nezapomněl", je malinko jiná liga, HR-V se určitě chce líbit taky. ;-)
Což o to, každá Honda se chce líbit, ale že by to tak vnímali i zákazníci v Evropě se říct nedá >:D Civic, jako jeden z mála ve třídě, má klesající prodeje, CR-V daleko za RAV a CX-5 ;-)
Kdyby ty prodeje byly ve statisících, tak neřeknu, ale jelikož těch 5 000 činí přes 10% prodejů CR-V a vzhledem k daleko vyššímu nárůstu prodejů obou konkurentů, je ten pojem "daleko" opodstatněný ;-)
Jak říkáš, rozdíl 10 %. To, současně s umístěním v Top 10 rozhodně nepotvrzuje tvé "každá Honda se chce líbit, ale že by to tak vnímali i zákazníci v Evropě se říct nedá". ;-)
Jestliže má CR-V se svoji dlouholetou tradicí o 8 tis. ks menší prodeje než naprostý nováček v této třídě (CX-5), tak je prostě něco špatně. Co? Odpověď hledej sám, já ti jen napověděl :-)
I ho**o se znake honda bude lepší že, tomu se říka fanatismus:D Ale tady tohle vypadá dobře. Už to naštěstí není takovy paskvil s ufo dizajnem, jako poslední produkce Hondy. Kdyz to nezabijou cenou, může to být i celkem konkurenceschopné auto.
Nechapu jen v interiéru ten výdech klimatizace, který je mezi řidičem a obrazovkou navigace.... proboha proč?
Ne, u každého Honda auta musíš vyzdvihnotu, že to dělá lepe než konkurence... Tucson nemá charakter, ale tohle jo (obě auta jsou zajímavá), další tuna zvratků pod Civikem, nebo Accordem, který je vlastně kladivem na německou prémii, totálně špatnou kombinaci CR-V s nefunkční 4x4 taky pochválíš, nikdy nepřipustíš, že to i jiní dělají dobře, mnohdy lépe >:D Tak kdo má haluz?
Nemusíš si je archivovat, ale napadáš mne z věci, kterou nedělám, tak bych rád důkaz :-) To ty soustavně obracíš všechny zápory v klady, pokd se týkají Hondy... >:D Tvé divadlo je nezapomenutelné ;)
tucson je podla mna skor uz konkurent pre vacsie CR-V ... neviem aky ma razvor HR-V ale vacsie CR-V ma razvor 2630mm .... no a novy tucson ma "az" 2670mm ..... z tohto je jasne vidiet ze tucson ma razvor vacsi aj ako CR-V ktore je zase vacsie od HR-Vcka.... takze podla mna HR-V bude skor konkurent niecoho mensieho .. ( niecoho ako je soul , capture, SX4 a podobne ) .. ... tucson sa moze pustit smelo do boja s CRV ;-) ... dokonca nielen razvorom ale aj vykonmi hondu hravo porazi
Ale to je přece jasné, že Tucson je konkurence CR-V, ne HR-V, myslím ale, že řeč byla čistě o designu, ne o tom, že by si ta auta měla konkurovat. Zvětšení Tucsonu očividně dělá místo chystanému malému SUV.
Velmi podarene auto, mrzi ma, ze nedaju aj nieco silnejsie do toho auta. V Australii v tom maju 1,8 litrovy benzin s velmi zaujimavym vykonom 160 konskych sil. To uz by bolo to auticko nie len pekne, ale aj by to slusne jazdilo. Uvidime... pohon 4x4 do tohto rozhodne musi byt. Robit terenne vyzerajuce auto a nedat mu odpovedajucu techniku by bol vlastny gol pre Hondu. Snad uz v Honde dostanu rozum aspon v tom, ked v Accorde ho uplne stratili :-(
V Austarlii asi uz maji nove atmo 1,8ED, vykon a kroutak hodne povedeny. Skoda ze se to nedostane k nam ;-)
Jinak 4x4 bude a po Civicu G10 prijdou i nove turbobenziny. Je to jen otazka casu ;-)
Ja len dufam, ze toto dobre vyzerajuce auto nezabiju cenovou politikou. Cenovo by vsak malo byt niekde medi Civic a CR-V. A snad HR-V bude mat brucho vyssie, ako ho ma CR-V, aby to naozaj do terenu aspon lahsieho mohlo odvazne ist, ked uz sa tak tvari.
Po dlouhé době Honda vzhledově bez výhrad! Motory taky vypadají zajímavě, jen by to chtělo pár dveří navíc. Tohle je sice hezký, ale praktický národ Čechů to asi neocení.
Trosku sa pohrab v historii a zistis, ze Alfa nie je autorom skrytych kluciek. Bola to Honda ovela skor pred Alfou... a tym davam tuto skutocnost aj ostatnym, ktory videli Alfu a myslia si dodnes, ze Alfa je autorom tejto sikovnej myslienky!!!
>:D
Takže NSX z r. 1990 (hotový "veterán") bylo první auto na světě s nestandardně řešenou klikou dveří...
Co tam máte v Honda klubu dál, začalo to údajným vynález variabilního časování ventilů a skončí to vynálezem prvního automobilu vůbec? >:-[]
Kdyby nic, tak sranda s tebou je, to se zase musí nechat... :*);-)
Přece šlo o to, kdo to měl dřív a určitě to jako první nemělo auto z r. 1990, bez ohledu na jeho značku. I kdybychom zůstali jen a AR a Hondy, tak Honda historicky absolutně nemá šanci ani v tomto malicherném detailu.
Tak třeba.: [odkaz]
Nějak tu kliku v rohu bočního prosklení nevidím, asi to bude tím, že vidím asymetrický displej u CX3 a ty ne. >:D Dokonce ani nevidím nic skrytého, vydím chromový čudl jako kráwa. >:D Popravdě nevím, kdo měl první kliku schovanou v rohu okna, klidně pohledej. Zatím jsme u 1989. ;-)
OK, vzal jsem si brýle. :-) Nojo, pravda. Třeba u Barchetty se tím ztopořovala klička. Ovšem "skrytí" kliky u Alfy spočívá v tom, že je v laku. >:D Tak hledej dál. ;-)
Ten výstupek je prostor pro ruku abys mohl uchopit dveře, které se otevírají směrem dopředu/nahoru (podobně jako u Lamba), takže nejsou křídlové jako třeba u MB 300 SL.
Tvoja posadnutost Hondou je tak bijuca do oci, ze si zacinam mysliet, ze nejaka Honda Ti musela prejst macku alebo psa... ale neboj, ak si kupis noveho, ono to casom povoli a na Hondu nebudes taky zakomplexovany, ako si. Peace with U
Další estrádní umělec, tentokrát psycholog amatér?
Na srst (čtyřnohých) koček a psů mám alergii, takže úplně mimo mísu.
Hondu jsem jezdil v dobách, kdy jsi ty ještě, velmi pravděpodobně, tahal kačera na provázku, nebo byl na houbách a jednostopou Hondu mám v garáži dodnes.
Zabednění značkoví adoranti budou k smíchu vždycky, bez ohledu na "jejich" značku...
U víc než 2/3 dveřovýho auta? Řekl bych, že to byla AR. NSX si mohla skrývat kliky jak chtěla...efekt, kterej tu řešíme dnes měla podle mě první AR156... ;-)
Po 6 studiích vždy skoro sériového auta a luxusním zpoždění, které umí už snad jen Ford a Toyota, nám ji konečně přivezou taky do Evropy. Chápu všechny složitosti spojené z homologací a další věci, ale nejde přesto o signál Hondy: "Evropo, moc mi na tobě nezáleží?"
V Japonsku se prodává teprve rok, nic až tak hrozivého, navíc zrovna HR-V a Jazz měly v JPN nějaké problémy s kvalitou, takže fajn, že si to odladili doma. ;-)
Ono ani tak nejde o to, že by Hondě na Evropě nezáleželo, v USA jde HR-V do prodeje taky až teď na jaře a určitě se nedá říct, že by Hondě nezáleželo na USA, ale nebyly výrobní kapacity. I navzdory hejtům v diskuzích Honda prodává rok od roku v rekordních číslech a HR-V prostě nebylo kde vyrábět. Bude se dovážet z Mexika, stejně jako na severoamerický trh a ta fabrika ještě vloni nestála.
Řekl bych, že tohle je nejhezčí auto od Hondy za poslední dekádu, tedy pokud se budeme bavit o Evropě. Ne, že by se neobjevily osobitější počiny, ale tohle by mohlo mít "plošný potenciál". Jen je trošku škoda, že není čtyřkolka a nějaký silnější benziňák, jakkoli tohle určitě nepojede špatně. ;-)
Bohužel, to že je nějaká Honda (za poslední dekádu) nejhezčí Hondou ještě neznamená, že je nejhezčí i v rámci třídní konkurence. Je to ve stylu CX-3 (což je dobře), ale na design CX-3 to (podle mě) celkově nemá, čímž nechci říct, že nová HR-V vypadá špatně, ale nová CX-3 prostě vypadá lépe. Hlavně předek je pro Hondu typicky překombinovaný a ty "vypadlé" trojúhelníky ze zadních lamp taky na kráse/eleganci zrovna nepřidají. Ale celkově je to určitě spíš na pochvalu.
Predek bych nerekl, ze je prekombinovany. Dle meho vypada lepe nez CX-3, ta uz je takova proflakla. Zadek CX-3 je tak nejak disproporcni, priprcly a s divnym C-sloupkem.
[odkaz]
Na zadku mi take trochu nesedi ty trojuhelniky, asi bych take dal prednost zadku z X-RV
[odkaz]
máš pravdu předsedou cx3 alespoň na obrázcích vypadá dobře, což se nedá říci o cx5 před fl. po jsem ještě na živo neviděl ale snad podle obr.lepší. ;-)
Možná jsou tací, kterým se líbí CX-3 víc, mně třeba přijde už dost zženštilá a s nízkým předkem zepředu malinko disproporční, jakkoli zezadu zase vypadá lépe. Prostě jako celek u mě hraje prim HR-V, CX-3 je řekněme těsně druhá, ovšem už samotný fakt, že je Honda v rámci kategorie považovaná za jedno z nejhezčích aut už o něčem svědčí, s jejich specifickým přístupem k designu. ;-)
Máš ten fakt ("fakt, že je Honda v rámci kategorie považovaná za jedno z nejhezčích aut") nějak potvrzený nebo to tvrdíš třeba jen na základě ankety v Honda klubu? >:-[]
Jinak můžu v klidu vytáhnout můj fakt, že HR-V je spolu s Ecosportem považováno za jedno z nejošklivějších aut své třídy :-)
Je to ošklivé, věřím, že si své zákazníky najde, ale to buď bude muset válčit cenou, nebo jízdou. Podívej se na Fusion (evropsky, ne US Mondeo), vypadal jak krabice a zaplevelil chudší část Evropy :-)
Tady v této kategorii za mne jasně vede CX 3 a pro holku by mi nevadil Captur.
"...ovšem už samotný fakt, že je Honda v rámci kategorie považovaná za jedno z nejhezčích aut už o něčem svědčí, s jejich specifickým přístupem k designu."
>:D
Chápu, že v rámci Honda clubu to prostě vidíte po svém... >:-[]
Nejen tam, ale budeš se divit - pravověrnému fandovi značky Honda není nic dost dobré. Tedy abych byl přesný - nic nového dost dobré. Dobré to začne být, když j to tak 4-5 let staré a dá se to koupit za půlku. Najednou se tomu imič dramaticky zlepšuje. ;-) Takže když něco takového zazní v rámci Honda clubu, je to dost mazec. >:-[]
Interiér je celkem konvenční na poměry Hondy (a proto se mi líbí), ale to ovládání klimatizace je děs...nevím jak ostatní zde, ale já jsem zvyklí ovládat klimatizaci poslepu, max. koutkem jednoho oka mrknu, kolik jsem tam nastavil teplotu, ale u tohohle, aby člověk zastavil u krajnice a soustředil se jen na to jaký symbol zrovna mačká...
Jo, taky mě větrací mřížka odsunující LCD směr spolujezdec praštila do očí. Buď je to "revolučně decentralizovaný" prvek ala Honda, nebo prostě jen universální poloha LCD pro obě verze umístění řízení. Možná taky počítají se stálou asistencí z místa spolujezdce. >:-[]
[odkaz]
Dumám, kde by asi tak měl být boční výdech ventilace, než vedle kapličky. >:D Chlapci, vy už jste asi zvyklí na to, že u vašich A8 (pardon, S8) už přes masivní střeďák sotva dosáhnete na displej. Současně rozumím tomu, že jste paf z prémiového looku kokopitu HR-V, tudíž vás to zmátlo, nicméně - HR-V je malé SUv velikosti Jazzu, tam dosáhnete při troše snahy i na kliku dveří u spolujezdce. >:D
Jojo, když to má Honda, je to plus.... pokud Škodovka udělá nějaký takový fail, je to odpad... Ty jsi fakt komicky >:D Ty obhájíš v dnešní době i trabanta žejo >:D
Kdyby ses někdy, místo "slintání" nad Honda plakáty, třeba s tou A8/S8 svezl, nebo se aspoň posadil za volant, zjistil bys, že se tam na displej nesahá, je tam totiž ovladač MMI a touchpad, ale vysvětlovat zrovna tobě podobné (pro tebe nové) věci je jen pověstné "házení perel sviním"...
Jinak jsi opět nezklamal, hlavní středové LCD je sice úplně mimo střed středového tunelu a ovládání klimatizace, ale je to Honda, takže je to nakonec vlastně "dobře".
Zdá se, že ti unikla pointa. :-) Ba ne, neunikla, je to jen chabý pokus uhnout, protože ti došlo, že mám zase pravdu.
Mimochodem - měl bys nějakou citaci, kdes zhejtoval displej v CX-3, který je také mimo střed [odkaz] , takže mě napadá, že asi není podstatné, kde obrazovka je, ale jestli na ní dosáhneš. Víš, že na ni nedosáhneš?
Prakticky všichni naštěstí (zatím) ne. Co mi vadí je asi jasný. Někomu to vyhovuje, jinýmu ne. Řešení álá P308 je můj strašák. Zatím se stále dají koupit tlačítkový telefony a auta, kde se klima a rádio dají ovládat kolečky a tlačítky. Mě zkrátka vyhovuje mechanická odezva a přijde mi to i bezpečnější při jízdě.
Naopak, prakticky všichni už téměř ano. S nástupem infotainmentových systémů a mirrorlinků je to v posledním cca roce co nové auto, to dotykáč. Já jsem v tomhle asi nevyhraněný, s ovládáním auta si dokážu poradit, největší problémy mám asi s těmi iDrive style systémy s externím ovladačem, zrovna v tom BMW to zpočátku bylo peklo. Dotykáč je super - ťukneš a víš. :-)
Míra dotykovosti se liší, to je pravda, ale to je jen otázka času. Spěje to k tomu, že v autě bude jeden tablet jako v Tesle a hotovo. Však si všimni, jak se audifaňáci ošívali, když se teď na CES objevilo dotykové MMI, protože doteď byl dotyk fuj a teď bude nutné nenápadně otočit kabát naruby. WL už to psychicky nezvládl a šel spát. >:D
Hlavně, aby tobě aspoň jednou něco došlo..., teda kromě toho, že máš údajně vždycky pravdu,
Displej CX-3 není opticky mimo střed středové konzoly (na rozdíl od HR-V, kde je to zřetelné už na první pohled). Interiér CX-3 je (obdobně jako u Ma3) v tomto ohledu koncipován podobně jako u Audi A3, takže ovládání menu je možné ovladačem na středovém tunelu, tak jako u Audi.
Pokud ho nemusím ovládat dotykově, nemusím na něj logicky nutně dosáhnout, to je těžká logika, co?
U CX3 je to umístění LCD opticky v pořádku (na rozdíl od HR-V), navíc díky ovládání dole je umístěn v zorném poli řidiče.
Dobře, je vidět, že ti to dává zabrat, zkusím to ve 4 slovech. Čtyřech:
Nedosáhneš Na Displej HR-V?
Tak je ten displej CX-3 mimo střed nebo ne? Zase jsi uhnul. Co to je "opticky v pořádku"? Jako že "whitelabel approved" woe? >:D
Jo, displej CX-3 se zdá být lépe v zorném poli. Ovšem za cenu, že ti z palubky trčí ta hrůza. Já chápu, že jsi z Audi zvyklý, to ale nemění nic na tom, že to je ošklivé. BTW doufám, žes za umístění displeje u Audi R8 proklel ingolstadtský vývoj na tři pokolení dopředu. :-)
Ale no tak. ;-) Jako že nástroj na okruh, jo? >:D A co je relevantního na umístění displeje v crossoveru, když ti z repráků řve "se držte fpravo" a "až to bude možné, otočte se"? Tak buď budeme féroví, nebo budeme vymýšlet kraviny. ;-)
Možná na to koukám špatně, nejsem cílovka toho auta, ale do chorvatska s ním asi nepojedu, a - ano, na okruhu asi tablet nahoře na palubce (což se mi jinak líbí!) nemá co dělat. Možná to vidím blbě, ale vidím to asi tak nějak.
Jako sorry, prémiofka, topmodel a takovej ergonomickej fail? To mi nějak neštymuje. Ale určitě není fanatické obhajovat to rokem 2007, to byl temnej středověk. >:-[] >:-[] >:-[]:yes:
Já si stejně nemůžu pomoct, ale to HR-V Má palubku pro pravostranné řízení (což by pak i dávalo smysl nakloněné navigaci spolujezdci), kdy byli líní (třeba to v sérii nakonec nebude) předělat výdech klimy na druhou stranu pro levostrané řízení >:D
Ale jak jsme slyšeli... je to tak určitě správně, Audi to dělá blbě... takový ohavný displej blízko řidiče, to je pro zhýčkané evropské kryptofašistické buržoázní škváry! >:D
edit: [odkaz]
Tak to mi hlava nebere :D Asi ti to má nahřát ruku předtim, než začneš používat dotykáč :D
Pravostranným to nebude. Když na to koukám, není tam jiný místo na výdech, když má foukat na řidiče a má být přitom dost vysoký display. Ale vypadá to takhle trochu archaicky a nesouměrně.Audi to vyřešilo výškově, Honda levněji takhle.
Jo, není to tím, editoval jsem s fotkou pravostraného řízení, kde je to stejně "divně" vyřešeno :-) No jak řikam, pro Hondu to je další funkce navíc, nahřívání ruky >:D
Jako myslíš, že Vezel má středový panel ODKLONĚNÝ od vpravo sedícího řidiče, chápu to správně? >:D Protože nevím, jestli sis toho všiml, ale HR-V má stejně jako starší bavoráky střeďák natočený k řidiči. Což je samozřejmě špatně. :-)
Vzhledem k tomu, žes použil výraz "nádhera", jistě se ptáš na odkaz s neošklivým řešením Hondy >:-[] a tam (bohužel) žádný semiš ani alcantara není.
Počkej si na reálné fotky interiéru nové CTR, to teprve všichni (v čele s TeeJayem) padnem na zadek. ;-)
Právě jsem na cestách po Sri Lance a tato Honda zde jezdí pod názvem Vezel přinejmenším rok - je zajímavé v jakém pořadí Honda uvádí novinky na jednotlivé trhy.
Plus zajímavost ze Sri Lanky: Všechny Vezely zde jezdí jako hybridy, a stejně tak skoro všechna "lepší" moderní auta. Nepřijde mi, že by ekologii brali extra vážně (viz staré autobusy čudící na každém rohu a všudypřítomné tuk-tuky, ale hybridy vážně frčí, Toyta Prius je zde skoro jako Octavia u nás (s trochou nadsázky :-)). Jinak veškerá produkce je Japonsko, Čína, Indie. Z Evropy jsem zatím viděl snad jen 2 BMW.