Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Insight: První fotografie sériového modelu

Několik týdnů před světovou premiérou na lednovém autosalonu v Detroitu se odhaluje sériové provedení Hondy Insight na první fotografii.
Zpět na článek
3. 12. 2008 19:10
neregistrovaný "Ta Pejza"
3. 12. 2008 22:31
4. 12. 2008 19:45
neregistrovaný "Ta Pejza"
4. 12. 2008 19:53
neregistrovaný "Ta Pejza"
7. 12. 2008 12:04
neregistrovaný "Ta Pejza"
3. 12. 2008 19:29
3. 12. 2008 20:10
neregistrovaný "Stillborn"
3. 12. 2008 23:37
neregistrovaný "babo"
3. 12. 2008 22:29
3. 12. 2008 23:45
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 09:38
4. 12. 2008 15:33
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 13:54
neregistrovaný "nik-01"
4. 12. 2008 16:43
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 18:17
4. 12. 2008 15:32
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 16:40
neregistrovaný "babo"
5. 12. 2008 09:42
neregistrovaný "Mem"
5. 12. 2008 09:40
neregistrovaný "Mem"
4. 12. 2008 18:14
5. 12. 2008 05:37
5. 12. 2008 05:43
5. 12. 2008 09:49
neregistrovaný "Mem"
6. 12. 2008 19:46
5. 12. 2008 09:47
neregistrovaný "Mem"
4. 12. 2008 01:39
4. 12. 2008 19:50
neregistrovaný "Ta Pejza"
4. 12. 2008 12:45
5. 12. 2008 09:51
neregistrovaný "Mem"
neregistrovaný "Ta Pejza"
3. 12. 2008 19:10
Fáro.
No, to je pěkné autíčko, ale jak chtějí dát na takovýhle fáro lákavou cenu, to nevim, aby se nepřepočítali, uvidíme.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - King
3. 12. 2008 22:31
Re: Fáro.
Poslední, čerstvé info: Cena 100%ně pod 500 tis. korun, dost možná dokonce 450... :yes:
neregistrovaný "Ta Pejza"
4. 12. 2008 19:45
Re: Fáro.
A odkud je toto info?
neregistrovaný "Ta Pejza"
4. 12. 2008 19:53
Re: Fáro.
Teda jestli to fakt bude těch 450 a importér mi dá eště pade slevu, tak to bude velmi zajímavé. To abych už pomalu vymetala pavučiny z garáže :-).
neregistrovaný "Ta Pejza"
7. 12. 2008 12:04
Re: Fáro.
A možná že finanční krize stlačí cenu eště níž, než 450...
3. 12. 2008 19:29
To budu reakcie
1. Mne sa to auto paci, neni to kraska v klasickom slova zmysle, ale je to zaujimave auto, a rozhodne neni nevkusny experiment.
2. Radsej odvazne NOVE auta tohto typu, nez ako typu "novy Golf Plus"... ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Stillborn"
3. 12. 2008 20:10
Re: To budu reakcie
>:D to je teda pravda, že mnohem raději tohle než G+ :yes:
3. 12. 2008 20:44
Re: To budu reakcie
Pekne napísané.
Avatar - delphino
3. 12. 2008 21:59
Re: To budu reakcie
auto má perfektně řešené detaili i celý koncept interiéru, ale řekl bych že celý komplet exteriéru není zrovna povedený. okonce bych řekl že zadek by ladil jinému autu, než předek... je to takové ani ryba ani rak. Stejně jako prius. Ještě jednou říkám na tom autě není nic špatného dokud se to nespojí v jeden celek...
neregistrovaný "babo"
3. 12. 2008 23:37
Re: To budu reakcie
proste je tam tochu predany dizajn aerodunamickosti a preto ten zadok s predkom nesedia. ale na hybrid to nevyzera zle :-)
SKoda ale toho predku, na koncepte vyzeral vyrazne zivsie
Avatar - King
3. 12. 2008 22:29
Klasika
Tak nám úžasné auto dostalo malá, do kastle zapadlá kola a méně dravý výraz přídě. To se dalo vcelku očekávat. To první je daň aerodynamice, tomu druhému úplně nerozumím. Každopádně jedna věc je jistá - je to velmi pohledné auto, vlastně je to první hezký čistě hybridní model a přitom je rozhodně stylisticky natolik výrazný, že v mase běžných aut nezapadne.

Překvapuje mě snad jen design litých kol, ta podle mě nejsou aerodynamická ani trochu. Alespoň že jsou hezká. :-) No a když k tomu přidáme ten úžasný futuristický interiér [odkaz] , už se na to autíčko fakt těším.
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "babo"
3. 12. 2008 23:45
Re: Klasika
ten futurisitcky interier sa tu fakt hodi. Predok mohol byt fakt lepsi, zapadnute kola su jasna dan aerodynamike a tiez som ich cakal oslklivejsie (citaj aerodynamickejsie) :-)
Avatar - Pierro
4. 12. 2008 09:38
Re: Klasika
celkovo velmi zaujímavé a pekné auto. Mám jen dve drobné výhrady - interier, klasické hondie UFO a zadná partia vozu, ktorá mi príde tak trochu čudná (to zalomené okno)...
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 15:33
Re: Klasika
toto je vylepsene UFO Pierro :-) UFO 2 :-) zadna partia je obetovana na aerodynamiku :-)
4. 12. 2008 12:40
Re: Klasika
Proti dizajnu nic. Konecne i hybrid vypada jako auto. Mne ale mnohem vice zajima to pod kapotou. Neni zadne tajemstvi, ze hybrid v soucasnem Civicu se nepovedl. Zamer udelat lehky hybrid, ktery dokaze prinest vyhody hybridu s nizkou cenou skoncil tak, ze orezanim technologie se ztratily vyhody ale vyssi cena zustala. A to rikam jako priznivce teto technologie. Zde se slibuje cena jeste nizssi, takze je otazka, zda po prinosech hybridu zustanou alespon nejake stopy. Takze uvidime az uvidime. Prvni problem pro mne uz je prevodovka CVT. V Japonsku ci USA asi dobry, ale Evropane vcetne mne po tom prilis netouzi. Takze ja bych typoval v Americe trhak v Evrope nic moc. Evropa bude dale cekat na to, az nekdo konecne udela "evropsky" hybrid pro evropske ridice.
neregistrovaný "nik-01"
4. 12. 2008 13:54
Re: Klasika
A proč Evropané netouží po CVT? Já to nevím nejsa zřejmě Evropanem ;-) ...
4. 12. 2008 16:13
Re: Klasika
Je to reseni choulostivejsi, povetsinou drazsi, neprilis rozsirene tudiz mu lide prilis neveri, tudiz se prilis nekupuje ani v ojetinach. Teoreticky by melo byt uspornejsi - motor pracuje v optimalnich otackach, ale v realu se nijak zvlast uspornost neprojevila. Mozna je to spise psychologicky problem, ale pravda je, ze se to v Evrope prilis nekupuje.
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 16:43
Re: Klasika
lebo CVT je to proste peklo a otrava. Casto CVT vydava priserne zvuky (najhorsi som asi zazil v novom LANCER 1.8 CVT). Jedine CVT co je ako tak som snad isiel v Nissane, oni maju nejake svoje riesenie ako spravit tych "nekonecno" prevodov.
Avatar - King
4. 12. 2008 18:17
Re: Klasika
Zásadní a jediný problém CVT je, že se většinou dává do malých aut s nijak úchvatným odhlučněním a mít motor při akceleraci neustále na 6000 je prostě na nervy. Nissan to v Muranu a spol dobře odhlučnil a najednou je to v pohodě. I CV Hybridu to dělá děsný kravál. Doufám, že si to někdo uvědomil a Insight bude odhlučněný dobře, jinak to bude asi taky otrava.
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 15:32
Re: Klasika
CVT - tak v kombinacii s hybridom je to asi dobra kombinacia nie? A ked raz budeme jazdit s elektromotormi tak jedina mozna :-)
4. 12. 2008 16:23
Re: Klasika
Budouci elektromobily si vystaci s dvoustupnovou manualni prevodovkou. CVT potrebuje jenom spalovak, aby se jeho chod udrzoval v optimalnich otackach, protoze mimo ne klesa vykon i kroutak a stoupa spotreba. Elektromotor CVT nepotrebuji vubec protoze pracuje optimalne v sirokem rozmezi otacek. Do hybridu to davaji, protoze diky tomu vyzdimaji jeste nejake to deci uspor. Ale podle mne vyssi cena CVT za tu usporenou decku nestoji, a navic mne jezdeni bez radici paky nudi. Kdo si kupuje automat, tak je mu to asi jedno, ale takovych zakazniku je v Evrope stale jeste mensina.
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 16:40
Re: Klasika
no podla mna je CVT celkovo peklo. Dobry automat este znesiem, ale CVT su hruza. Nejaky zmysel to ale mozno ma... Alebo to ako vzdy stavaju len pre americky a japonsky trh a co sa preda v EU, je "navic"

Ale teda elektromotor prave toci male spektrum otacok prave nie??? Akurat ma vela vykonu hned skoro od nulovych otaciek
5. 12. 2008 00:39
Re: Klasika
No prave. Je to auto primarne pro Japonsko a USA. Tomu odpovida konstukce i to zatrolene CVT.
Elektromobil Tesla byl postaven pouze s dvoustupnovou prevodovkou. Pouzitelny rozsah otacek elektromotoru je mnohem sirsi nez spalovaku. Od nuly do mnoha tisic.
neregistrovaný "Mem"
5. 12. 2008 09:42
Re: Klasika
Mrkni tady (vyhledej si "new single-speed geatbox")
[odkaz]
5. 12. 2008 10:46
Re: Klasika
Dobry. Takze opravuji - elektromobily budou mit "jednostupnovou prevodovku". Tedy spise jeden pevny prevod a cely rozsah otacek zvladne elektromotor sam. Tak mne napada - to aby mely elektronicky omezenou zpatecku, protoze bez toho by mohli jet na zpatecku treba 180km/h. Jak znam lidi, urcite by to nekdo na dalnici zkousel :-) .
neregistrovaný "Mem"
5. 12. 2008 09:40
Re: Klasika
"Budouci elektromobily si vystaci s dvoustupnovou manualni prevodovkou. "

S takovymi kategorickymi tvrzenimi bych byl opravdu opatrny. Tesla roadster zacinal s 2-stupnovou prevodovkou a nakonec zjistili, ze ji potrebovat vubec nebudou (a to je sportak s vetsi maximalkou, nez by se bezne uvazovalo)
Avatar - King
4. 12. 2008 18:14
Re: Klasika
Podle neoficiálních informací by měl být Insight schopný jezdit i na baterky [odkaz] . Jak moc a jak dlouho, to se uvidí. Jinak co se týče výhod a nevýhod - teď je myslím situace jiná, ale před nedávnem stál Prius o 200 000 víc než Civic. Reálný rozdíl spotřeby byl přitom 1,0-1,5 l ve prospěch Priusu. Za jak dlouho by se ti vrátilo pořízení Priusu, to už koketuje s věčností. Teď je snad rozdíl 100 000, jestli mají na tu social edition u Toyoty ještě akci. I to je strašně moc. Ovšem jinak souhlasím, že je technika Priusu sofistikovanější. To by ale Insight měl změnit. Uvidíme.
5. 12. 2008 00:52
Re: Klasika
Dik za info. To je prvni zminka kterou jsem videl, ze by to dokazalo jezdit v ciste elektrickem rezimu. Moc tomu neverim, kdyz to ma byt levnejsi nez Civic, ktery tuto moznost nema. Nechame se prekvapit. Ta info o rozdilu spotreb Prius-Civic se muze tykat nejake prumerne kombinovane spotreby, ale pokud jezdis casto v mestskych zacpach, tak je rozdil podstatne vetsi. Tam je moznost ciste elektricke jizdy zasadni vyhodou. Takze aztak jednoduse bych navratnost nehodnotil. Zalezi na pouziti.
Avatar - King
5. 12. 2008 05:37
Re: Klasika
Samotného mě to překvapilo, uvidíme. ;-)

Ne, to jsou zkušenosti z reálného provozu, papírově je tam jen pár desetinek. :-)
Avatar - King
5. 12. 2008 05:43
Re: Klasika
Jinak ještě drobnůstka: kdysi jsme jeli projet prius a CV. Město bylo o 0,5 l lepší pro Prius, ale v kombiprovozu jsem byl s CV nejen rychlejší asi o 3 min, ale i o 0,2 l lepší než Prius. Byla to trasa Plzeň - Rakovník. A to kámoš tehdy Pria už nějaký čas jezdil (koupil si to kdysi za těch 900, cvok. >:D Tím nechci říct, že je CV lepší, ale že to s ním tak zlé není. :-)
neregistrovaný "Mem"
5. 12. 2008 09:49
Re: Klasika
Kdyz jsem byl pred par tydny na bezplatne servisni kampani u Hondy tak tam prijela jedna zakaznice s CV Hybrid, mela najeto asi 15 tisic a prumernou spotrebu nad 7 litru. Tolik mam i s 1.6 7G Civicem (kdybych tedy jezdil trochu slusne :P)
5. 12. 2008 10:51
Re: Klasika
Zajimavy. Zda se ze spotreba hybridu, jeste daleko vice nez ostatnich pohonu, bude zalezet na tom kdo ho ridi.
Avatar - King
6. 12. 2008 19:46
Re: Klasika
Přesně. S dieselem se dá jet za málo celkem v pohodě, u hybridu už to chce něco víc, musí se mu "vyhovět". A to není pro každého...
neregistrovaný "Mem"
5. 12. 2008 09:47
Re: Klasika
Ja tomu provozu ciste na baterky taky moc neverim, koncepce IMA je uplne odlisna od toho co ma Prius, a pokud je tam takovy tlak na cenu, tak tam tezko daji akumulatory s vetsi kapacitou a silnejsi elektromotor. Ale velmi rad bych se nechal prekvapit, kdyby Insight dokazal ujet treba 50 km jako slibovany plug-in hybrid Golf Twin Drive, uz by to bylo hodne zajimave (a jeste zajimavejsi, kdyby tam pridali i zastrcku na dobijeni ;))

Jeste k tomu Priusu a provozu na akumulatory - ten ma narozdil od IMA u Hondy nevyhodu v tom, ze se na spalovaci motor kvuli stalemu tezkemu prevodu neni vubec schopen rozjet (pokud si to dobre pamatuju z clanku o typech hybridu). A udajne v San Franciscu a podobnych lokacich a kde se musi treba couvat do kopce mela spousta majitelu s vybitymi akumulatory tezke problemy
Avatar - R32
4. 12. 2008 01:39
redakcia
pls spravte z toho tapety... moc pjekný :-) :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ta Pejza"
4. 12. 2008 19:50
Re: redakcia
Dobrý nápad, jednu si zamlouvám
4. 12. 2008 10:33
Co ty kličky dveří?
Design auta působí zajímavě, celkem pozitivně. Proti interiéru už bych pár připomínek měl, nemyslím tím jen tu příšernou a nepraktickou barvu. Ale pákové kliky dveří dnes už nepoužívá téměř nikdo. Nejenže vypadají zastarale, ale u tohoto vozu svou velikostí i tvarem narušují linii celého vozu. Možná se na aerodynamiku hledělo až příliš. Jeden nepovedený detail dokáže zkazit celé dílo...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - King
4. 12. 2008 18:09
Re: Co ty kličky dveří?
Hele, to jsi nepochopil, sériovka je jen ta první fotka, zbytek je koncept. ;-)
4. 12. 2008 18:16
Re: Co ty kličky dveří?
Právě o té první fotce mluvím. Zbytek mě nezajímá, koncepty jsou pro designéry, já jsem zvědavý na výsledek jejich práce.
Avatar - King
4. 12. 2008 18:20
Re: Co ty kličky dveří?
Aha, kličky pro mě jsou ty vnitřní. ;-) Krásné ty kliky opravdu nejsou, ale klasické kliky jako u Civicu a Accordu jsou z hlediska aerodnamiky vražda, takže to chápu.
Avatar - ryman
4. 12. 2008 12:45
uff
to chcu.. už píšu ježíškovi o půjčku >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mem"
5. 12. 2008 09:51
Re: uff
Jake dava RPSN? ;)