Měl jsem minulého, takže můžu říct, že 100 k a +-125 Nm stačí, tady navíc se šestikvaltem a určitě plošší křivkou točáku to pojede o něco lépe. Sice chápu, proč ne nabídka motorů takhle zredukovaná, na druhou stranu to imagi značky moc nepomůže.
Každopádně interiér v pořádku, Magic Seats i kufr, stejně jako prostornost už byla v pořádku minule, ale z čeho jsem tedy v šoku, je naprosto odporná sada fotografií. Je to klasická Honda, takže v reálu vypadá výrazně lépe, ale už jsem ji viděl nafocenou docela slušně, tohle je otřes. 8-s
Co si to přečíst znova, píšu, že VÍC jak 80 se nedá jezdit, protože je to hlučný, 80 je ok. Mám najeto s 1. gen i 2. gen cca 15 tis km a to auto je prostě hlučný víc než konkurence. Při rychlostech nad 90 tak, že je to až otravný. Magic seats jsou dobrý, ale to jsem využil tak 3x za rok, hlučnost otravovala pořád.
Upozorňoval jsem na to, že je to naprostý nesmysl. Jazz je uvnitř velmi tiché auto, dokonce byl tišší, než Civic z té doby (8G). I to byl důvod (jeden z mnoha), proč jsme ho upřednostnili.
Mame Jazz uz 3 roky a nas tedy hlucny neni resp. je srovnatelny se svou konkurenci. Jezdi s nim prevazne manzelka a pokud najede na dalnici, limit maximalni rychlosti obcas i prekroci a tak je hluk ,,normalni". V zadne rychlosti jsem nezaznamenal vice hluku nez konkurence.
Mám současnou, odcházejí verzi Jazzíka s 1,2. Ta má 90 koní. Po městě naprosto úžasné auto, okresky bez problému, s tím, že při přeřazení je i dostatečná dynamika na předjíždění. Dálnice nejsou úplně jeho rajonem, ale těch 130 se dá jet i se slušnou spotřebou. Jsem rád, že přidali 6. stupeň, chyběl už u současného motoru. Takže teď i dálnice bude ok a motor se nebude tak točit.
Jinak o hlučnosti při 80 se nedá mluvit, možná jsi měl otevřená okénka a předjížděl traktor. Hlučnější je při dálničních rychlostech, ale na to, to auto primárně není.
Jako malé auto do města, bezkonkurenční, magic seats jsou super, kufr taky ucházející a i na zadní sedačky posadím lidi, co mají nohy. :-|
Mám první generaci a vytknout autu mohu ledasco, ale hlučnost rozhodně ne. Záleží asi s čím srovnáváš.
U nové generace si mi vůbec nelíbí přední maska s chromovou lištou jakoby přilepenou tunerem z jiného auta. Jinat chválím za veselé barvy.
už současný Jazzík má rádio a celý středový panel mírně natočený k řidiči, jako řidič jsi toho ani nevšimnu, ale na místě spolujezdce to vypadá divně, připadám si trochu odstrčený :-)
Tak já nereagoval na invektivu, ale spíše komentoval situaci. Jistěže to žádná katastrofa není. Daleko větší katastrofa jsou rádoby cool tablety, trčící z palubních desek od Mercedesu po Citroen. ;-)
Tak od tech cca 280 byla ta 1,2, 1,3 bylo asi o 40 drazsi, takze jsi na 320Kc a to byla vybava S, ktera je zrusena. Dnes se zacina az druhou vybavou, coz je zaklad pro vyspele staty. Zaklad S pro socialy byl zrusen, pro takovou musis k ceske jednicce, kde pak k zakladu po doplneni vybavy das dalsich 150 navic. ;-)
Šírka so zrkadlami 1694 mm? A bez nich je to koľko, 1350 jak golfový vozík? Chcelo by to pri preberaní informácií nad tými číslami aj trochu uvažovať... Hodnota 1694 mm bude zrejme šírka karosérie bez zrkadiel, ako sa udáva bežne.
suhlas...... tiez mi je starymi dobrymi hondami smutno..... ;-\
sam seba sa pytam... kde je s2000, accord, stary dobry civic, legend ci prelude alebo integra..... :'-( ... a chyba mi aj stream ci frv..... kedysi mala honda v eu kopec zaujimavych aj peknych aut...
tento novy jazz akoby pokracoval v tom cudesnom dizajne ktory nastolil novy civic.... ;-\ pritom predosly jazz bolo inak este celkom pekne a sympaticke auto
Lidi je nekupují a tak je Honda nevyrábí. Každý si radši koupí třeba Kiu a pak se diví, že na trhu není Prelude a Jazz vypadá jak vypadá. Nic ve zlém ;-) .
Prapodivný design (taková hrouda plechu na malých kolečkách), jediná (!) motorizace a jak je již špatnou tradicí, určitě i přemrštěná cena. Nová generace Jazzu se v Evropě opět žádným prodejním hitem nestane, to už je teď jisté (a nic na tom nezmění ani docela pěkný a mimořádně prostorný a variabilní interiér). Pořád nějak nedovedu pochopit, proč si Honda v Evropě v posledních letech usilovně likviduje pozici, kterou si zde v 80. a 90. letech pracně vydobila.... :'-(:no:
interier je paradny, kvalitny, spracovanie skvele.. honda... variabilita paradna...
kolesa trocha utopene ale OK 15ky v serii, na 16 by to malo byt OK, nove napravy ? v zadu to vyzera ako multilink aspon na fotkach...
1,3vtec 0-100 11s pohoda... usporny a spolahlivy... ale žiletka, bude treba tocit co nie kazdemu vyhovuje... prekvapila nizsia spotreba na CVT podla tabuliek
zadne partie su skarede, je to JPN, no nevonia to moc
cital som kanadsky test hondy fit ( jazz ) kde je auto na 16tkach .... a bohuzial ani tie nevyzeraju nejake velke... stale akoby sa na aute stracali a kolesa boli akesi zapadnute ......asi to robi aj ten MPV tvar karoserie a obrovske mnozstvo plechu nad kolesami oboch naprav... laicky povedane... a mozno aj rozchod kolies mohol byt vacsi... ale tazko to takto z fotiek posudit kde je hlavna pricina
pride mi ze starsi jazz tieto vizualne problemy s kolesami nemal... alebo teda aspon boli navonok menej viditelne..... lepsie to maskoval
zrychlenie samozrejme ok.. je to male auto.... motor je paradny ( poctiva atmosfera v meste nesklame ) .. o kvalitach auta ako takych niet pochyb... :yes: uvidime co cena.....ta moze byt pre mnohych klucova
PS: predne partie mi trosku pripominaju niekdajsiu hondu city [odkaz] ;-)