Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Jazz 2016: Evropská specifikace podrobně

Honda na podzim začne v Evropě prodávat třetí generaci malého crossoveru Jazz. V nabídce bude s jediným motorem a dvěma převodovkami.
Zpět na článek
22. 7. 2015 09:12
22. 7. 2015 09:18
22. 7. 2015 09:22
22. 7. 2015 12:09
22. 7. 2015 14:29
22. 7. 2015 19:10
22. 7. 2015 09:34
22. 7. 2015 13:18
22. 7. 2015 09:14
22. 7. 2015 09:59
22. 7. 2015 13:20
22. 7. 2015 14:33
22. 7. 2015 19:11
23. 7. 2015 08:34
22. 7. 2015 11:42
22. 7. 2015 18:05
22. 7. 2015 18:14
23. 7. 2015 08:39
Avatar - TeeJay
22. 7. 2015 09:12
Jazz
Měl jsem minulého, takže můžu říct, že 100 k a +-125 Nm stačí, tady navíc se šestikvaltem a určitě plošší křivkou točáku to pojede o něco lépe. Sice chápu, proč ne nabídka motorů takhle zredukovaná, na druhou stranu to imagi značky moc nepomůže.

Každopádně interiér v pořádku, Magic Seats i kufr, stejně jako prostornost už byla v pořádku minule, ale z čeho jsem tedy v šoku, je naprosto odporná sada fotografií. Je to klasická Honda, takže v reálu vypadá výrazně lépe, ale už jsem ji viděl nafocenou docela slušně, tohle je otřes. 8-s
Rozbalit vlákno
7
22. 7. 2015 09:18
Re: Jazz
Sice těch 100k celkem jede, ale víc jak 80kmh se s tím nedá jet jak příšerně hlučný to je. Jako základ pro cenu od dobrý, ale doba se posunula
Avatar - TeeJay
22. 7. 2015 09:22
Re: Jazz
Hlučný v 80? >:D >:D >:D
22. 7. 2015 12:09
Re: Jazz
Co si to přečíst znova, píšu, že VÍC jak 80 se nedá jezdit, protože je to hlučný, 80 je ok. Mám najeto s 1. gen i 2. gen cca 15 tis km a to auto je prostě hlučný víc než konkurence. Při rychlostech nad 90 tak, že je to až otravný. Magic seats jsou dobrý, ale to jsem využil tak 3x za rok, hlučnost otravovala pořád.
Avatar - TeeJay
22. 7. 2015 14:29
Re: Jazz
Dobře, měl jsem napsat "Hlučný v 81?"?.

Upozorňoval jsem na to, že je to naprostý nesmysl. Jazz je uvnitř velmi tiché auto, dokonce byl tišší, než Civic z té doby (8G). I to byl důvod (jeden z mnoha), proč jsme ho upřednostnili.
22. 7. 2015 19:10
Re: Jazz
Mame Jazz uz 3 roky a nas tedy hlucny neni resp. je srovnatelny se svou konkurenci. Jezdi s nim prevazne manzelka a pokud najede na dalnici, limit maximalni rychlosti obcas i prekroci a tak je hluk ,,normalni". V zadne rychlosti jsem nezaznamenal vice hluku nez konkurence.
22. 7. 2015 09:34
Re: Jazz
Mám současnou, odcházejí verzi Jazzíka s 1,2. Ta má 90 koní. Po městě naprosto úžasné auto, okresky bez problému, s tím, že při přeřazení je i dostatečná dynamika na předjíždění. Dálnice nejsou úplně jeho rajonem, ale těch 130 se dá jet i se slušnou spotřebou. Jsem rád, že přidali 6. stupeň, chyběl už u současného motoru. Takže teď i dálnice bude ok a motor se nebude tak točit.

Jinak o hlučnosti při 80 se nedá mluvit, možná jsi měl otevřená okénka a předjížděl traktor. Hlučnější je při dálničních rychlostech, ale na to, to auto primárně není.
Jako malé auto do města, bezkonkurenční, magic seats jsou super, kufr taky ucházející a i na zadní sedačky posadím lidi, co mají nohy. :-|
Avatar - plzenaak
22. 7. 2015 13:18
Re: Jazz
Mám první generaci a vytknout autu mohu ledasco, ale hlučnost rozhodně ne. Záleží asi s čím srovnáváš.
U nové generace si mi vůbec nelíbí přední maska s chromovou lištou jakoby přilepenou tunerem z jiného auta. Jinat chválím za veselé barvy.
Avatar - 3_diamanty
22. 7. 2015 09:14
chybicka?
v clanku sa pise o trinactistovke...... a v tabulke to mate uvedene ako 1.4 vtec..... ;-) .... ono to asi predsa len bude skor ta 1,3ka ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Honza Mička
22. 7. 2015 09:18
Re: chybicka?
Dobrý den,

díky za upozornění ;-)
Avatar - KANKUNEN
22. 7. 2015 09:24
Ten vyosený displej je designová katastrofa
Zvenku je to dobré. 125 Nm je dobré tak pro základ, je to už celkem velké auto.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
22. 7. 2015 09:32
Re: Ten vyosený displej je designová katastrofa
podobne zvlastne to ma aj yaris [odkaz] ;-) asi nejaka nova moda...

pride mi ze predosly ( teda este ten sucasny ) jazz je krajsi ako tento novy ... a to aj exterierom.... akoby honda spravila v dizajne krok dozadu....
Avatar - TeeJay
22. 7. 2015 11:52
Re: Ten vyosený displej je designová katastrofa
Napadlo tě třeba, že je to proto, aby na celý displej viděly i řidičky, sedící hodně blízko u volantu? Říká se tomu ergonomie. :-)
Avatar - 3_diamanty
22. 7. 2015 12:35
Re: Ten vyosený displej je designová katastrofa
nikto netvrdi ze to nie je prakticke.... ;-) kankunen len napisal ze je to dizajnova katastrofa ... ale netvrdi ze to nie je prakticke ;-)
22. 7. 2015 12:40
Re: Ten vyosený displej je designová katastrofa
už současný Jazzík má rádio a celý středový panel mírně natočený k řidiči, jako řidič jsi toho ani nevšimnu, ale na místě spolujezdce to vypadá divně, připadám si trochu odstrčený :-)
Avatar - TeeJay
22. 7. 2015 14:32
Re: Ten vyosený displej je designová katastrofa
Tak já nereagoval na invektivu, ale spíše komentoval situaci. Jistěže to žádná katastrofa není. Daleko větší katastrofa jsou rádoby cool tablety, trčící z palubních desek od Mercedesu po Citroen. ;-)
22. 7. 2015 09:59
Fajn
Auto vypadá dobře, ale trochu mě zase zaráží ceny. Pokud si dobře pamatuju, tak předchozí 1,2 byla za cca 280 tis., tady je první cena 359 tis ....
Rozbalit vlákno
4
Avatar - plzenaak
22. 7. 2015 13:20
Re: Fajn
Musíš počkat půl roku na akci. Klasická ceníkovka nikdy nešla pod 300 tisíc.
Avatar - TeeJay
22. 7. 2015 14:33
Re: Fajn
Přesně tak, akční nabídka určitě zase bude.
22. 7. 2015 19:11
Re: Fajn
Pred 3 lety jsme dostali slevu 80 tisic (1.4 v automatu)
23. 7. 2015 08:34
Re: Fajn
Tak od tech cca 280 byla ta 1,2, 1,3 bylo asi o 40 drazsi, takze jsi na 320Kc a to byla vybava S, ktera je zrusena. Dnes se zacina az druhou vybavou, coz je zaklad pro vyspele staty. Zaklad S pro socialy byl zrusen, pro takovou musis k ceske jednicce, kde pak k zakladu po doplneni vybavy das dalsich 150 navic. ;-)
22. 7. 2015 10:09
šírka?
Šírka so zrkadlami 1694 mm? A bez nich je to koľko, 1350 jak golfový vozík? Chcelo by to pri preberaní informácií nad tými číslami aj trochu uvažovať... Hodnota 1694 mm bude zrejme šírka karosérie bez zrkadiel, ako sa udáva bežne.
Rozbalit vlákno
0
22. 7. 2015 11:42
Dostupnosť SVK
Kedy bude dostupná na Slovenskom trhu? Rovnako by ma zaujímali aj ceny, stránky výrobcu zatiaľ žiadne info neposkytujú.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kosmonaut
22. 7. 2015 12:44
Děs a hrůza
A přitom to není tak dávno, kdy to lépe snad ani udělat nešlo...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
22. 7. 2015 13:27
Re: Děs a hrůza
suhlas...... tiez mi je starymi dobrymi hondami smutno..... ;-\

sam seba sa pytam... kde je s2000, accord, stary dobry civic, legend ci prelude alebo integra..... :'-( ... a chyba mi aj stream ci frv..... kedysi mala honda v eu kopec zaujimavych aj peknych aut...

tento novy jazz akoby pokracoval v tom cudesnom dizajne ktory nastolil novy civic.... ;-\ pritom predosly jazz bolo inak este celkom pekne a sympaticke auto
Avatar - plzenaak
22. 7. 2015 14:14
Re: Děs a hrůza
Lidi je nekupují a tak je Honda nevyrábí. Každý si radši koupí třeba Kiu a pak se diví, že na trhu není Prelude a Jazz vypadá jak vypadá. Nic ve zlém ;-) .
22. 7. 2015 15:28
V Evropě (opět) odsouzen k neúspěchu...
Prapodivný design (taková hrouda plechu na malých kolečkách), jediná (!) motorizace a jak je již špatnou tradicí, určitě i přemrštěná cena. Nová generace Jazzu se v Evropě opět žádným prodejním hitem nestane, to už je teď jisté (a nic na tom nezmění ani docela pěkný a mimořádně prostorný a variabilní interiér). Pořád nějak nedovedu pochopit, proč si Honda v Evropě v posledních letech usilovně likviduje pozici, kterou si zde v 80. a 90. letech pracně vydobila.... :'-( :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - TeeJay
22. 7. 2015 19:51
Re: V Evropě (opět) odsouzen k neúspěchu...
Jak to myslíš "opět žádným prodejním hitem nestane"? Současný Jazz se stále prodává docela slušně, uvážíme-li, jak staré je to auto...
Avatar - lamal
22. 7. 2015 18:05
jazzik
interier je paradny, kvalitny, spracovanie skvele.. honda... variabilita paradna...

kolesa trocha utopene ale OK 15ky v serii, na 16 by to malo byt OK, nove napravy ? v zadu to vyzera ako multilink aspon na fotkach...

1,3vtec 0-100 11s pohoda... usporny a spolahlivy... ale žiletka, bude treba tocit co nie kazdemu vyhovuje... prekvapila nizsia spotreba na CVT podla tabuliek

zadne partie su skarede, je to JPN, no nevonia to moc
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
22. 7. 2015 18:14
Re: jazzik
cital som kanadsky test hondy fit ( jazz ) kde je auto na 16tkach .... a bohuzial ani tie nevyzeraju nejake velke... stale akoby sa na aute stracali a kolesa boli akesi zapadnute ......asi to robi aj ten MPV tvar karoserie a obrovske mnozstvo plechu nad kolesami oboch naprav... laicky povedane... a mozno aj rozchod kolies mohol byt vacsi... ale tazko to takto z fotiek posudit kde je hlavna pricina

pride mi ze starsi jazz tieto vizualne problemy s kolesami nemal... alebo teda aspon boli navonok menej viditelne..... lepsie to maskoval

zrychlenie samozrejme ok.. je to male auto.... motor je paradny ( poctiva atmosfera v meste nesklame ) .. o kvalitach auta ako takych niet pochyb... :yes: uvidime co cena.....ta moze byt pre mnohych klucova

PS: predne partie mi trosku pripominaju niekdajsiu hondu city [odkaz] ;-)
23. 7. 2015 08:39
Re: jazzik
Ta 1,3 je pro beznou jizdu uplne v poho, staci otacky do 3tis. Pri tom toceni, kterym se tu casto nekdo stale ohani, bys musel neustale predjizdet.