Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Jazz se už prodává

Mazda Demio bude mít opravdu vážného konkurenta…
Zpět na článek
16. 4. 2002 12:40
neregistrovaný "olda"
16. 4. 2002 16:00
neregistrovaný "Alex"
16. 4. 2002 21:10
neregistrovaný "THERES"
17. 4. 2002 08:03
neregistrovaný "King"
22. 4. 2002 15:51
neregistrovaný "Mac"
17. 4. 2002 22:33
neregistrovaný "Ing.Václav Hellebrand"
18. 4. 2002 07:43
neregistrovaný "Autor"
20. 4. 2002 16:51
neregistrovaný "Ing.Václav Hellebrand"
21. 4. 2002 23:17
neregistrovaný "Ing.Václav Hellebrand"
13. 12. 2004 01:08
neregistrovaný "Ing. Pavel Mašek"
20. 4. 2002 17:18
neregistrovaný "Ing.Václav Hellebrand"
21. 4. 2002 21:39
neregistrovaný "Martin"
21. 4. 2002 23:21
neregistrovaný "Ing.Václav Hellebrand"
23. 4. 2002 07:01
neregistrovaný "King"
29. 4. 2002 19:58
neregistrovaný "carsten"
1. 5. 2002 20:49
neregistrovaný "Martin"
2. 5. 2002 07:47
neregistrovaný "King"
9. 5. 2002 10:49
neregistrovaný "carsten"
9. 5. 2002 20:03
neregistrovaný "mikez"
24. 1. 2005 10:11
neregistrovaný "Pavel"
neregistrovaný "olda"
16. 4. 2002 12:40
www.hondaclub.cz
Uz jste slyseli o divokem Jazzu 1.5 i-VTEC. Jaky myslite, ze ma vykon? Clanek Wild, Wild Jazz na HondaClub.cz vam poskytne odpoved...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alex"
16. 4. 2002 16:00
cena
prekvapuje me oceneni vozu u nas na urvoni civicu, kdyz FIT sev Japonsku prodava za cenu od 1,02 milionu yenu,coz je proti civicu 1,6 milionu yenu , temer o tretinu mene!!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "THERES"
16. 4. 2002 21:10
Re: cena
A pak ze dovozy diky silne korune zlevni... Pro srovnani v Nemecku je zakladni verze za 12500 Euro. Myslim, ze se cesky dovozce svou cenovou politikou pripravuje o dobre prodejni vysledky. Nikdo nebude chtit automobil o velikosti maleho auta za 400000 Kc. To se asi fakt zblaznili.
neregistrovaný "King"
17. 4. 2002 08:03
Re: cena
Těžko říct, proč nemáme cenu alespoň na úrovni Němců.... :-(. To by stavělo tohle autíčko hned do jiného světla.
neregistrovaný "Mac"
22. 4. 2002 15:51
Re: cena
Nezapomente, ze je u nas minimalne 17% clo a DPH 22% misto 16% v Nemecku. Takze je u nas Jazz levnejsi
neregistrovaný "Ing.Václav Hellebrand"
17. 4. 2002 22:33
Historie se opakuje
Pred 2,5 roky jsem si nekoupil Toyotu Yarise,o kterem jsem z internetu vedel dopredu neskutecne podrobnosti ,jeste pred tim nez prisel na trh proto, ze mi dovozce Toyoty treba i na indvidualni objednavku odmitl dovest Yarise s ABS.Koupil jsem si tedy podobne male auto jine znacky v maximalne mozne a myslitelne vybave ,pochopitelne s ABS.
Nyni je situace na vlas stejna.Za tyden ci 14 dni budu kupovat opet nove auto.Prodejce Hondy v Opave by potvrdil, ze jsem vylozene cekal na Jazz. Naprosto stejna situace: Jazz se nebude do CR dovazet s ABS, udajne proto, ze by s ABS byl moc drahy.Kupuji tedy opet jinou znacku,nez kterou jsem puvodne zamyslel.Mit v aute ABS je absolutní podminka.Bez ABS nove auto ani za 150 000,-Upozornuji, ze mam za zivot najeto vice jak 1,5 milionu km, takze vim o cem mluvim a proc na ABS v aute pro sebe i pro cleny sve rodiny bezpodminecne trvam.Cenim si totiz svuj zivot trochu vic nez nejakych 30-50 000 priplatku za ABS.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Autor"
18. 4. 2002 07:43
Re: Historie se opakuje
Je více než pravděpodobné, že během pár měsíců přijde do ČR i verze LS, která bude mít i EBD, ABS a klimu, což je standard verzí LS u ostatních modelových variant Hondy. Takže pokud je Vaším favoritem opravdu Jazz, doporučuji s koupí nového vozu chvilku posečkat...
neregistrovaný "Ing.Václav Hellebrand"
20. 4. 2002 16:51
Re: Historie se opakuje
Doufám, že nejpozději koncem tohoto měsíce budu přebírat Clio Extréme dCi 1,5 v silnější verzi 80 koní.
Renault totiž i v těch nejlevnějších verzích Clia má 4 airbagy, ABS v základu.
Já vím ,že tuto výbavu má v civilizovaných zemích s rozumnějšími importéry i Jazz .To že český importér nemíní postavit bezpečnost na první místo a provedení s ABS nedováží je to jeho problém a zbytečně ztrácí zákazníky. Nemíním čekat na to, až si to uvědomí a podobně jako Toyota u Yarise začne za rok dovážet verzi s ABS.
Mimochodem to moje Clio bude v maximálně možné výbavě
( klima,palubní počítač,Al 15 kola,metalíza,CD přehrávač – nechtěl jsem pouze xenony, protože mě oslňují a nechci činit protijedoucím řidičům to, co mi samému vadí) a bude stát 430 000,- .Takže cena si myslím víc než dobrá.
neregistrovaný "Ing.Václav Hellebrand"
21. 4. 2002 23:17
Re: Historie se opakuje
Pane Fogt, opravdu jste nikdy neviděl stránku www.Honda.de.Když ne,tak si tam překlikněte a nechejte si ji ( v případě, že neumíte německy) přeložit. Potom uvidíte krátkozrakost ( podle mého názoru spíše ubohost) našeho importéra.
neregistrovaný "Ing. Pavel Mašek"
13. 12. 2004 01:08
Re: Historie se opakuje
Máte pravdu.
Já sám vlastním tento vůz koupený u opavského importéra ve výbavě, spíše v nevýbavě této: zadní bubnové brzdy, žádné abs, vsa nebo jiné bezpečnostní systémy, pouze s přípravou na rádio, bez klimatizace, bez vyhřívaných zrcátek, na plechových kolech. Vlastně pouze jediné plus jsou 4x airbagy (dva boční). Ale s motorem 1.4, to je proto že to je jeden z prvních vozů dovezených do čr.
Po shlédnutí Německých stránek hondy se cítím poněkud okraden co sem za téměř shodné peníze mohl mít. Auto v plné výbavě!
neregistrovaný "Ing.Václav Hellebrand"
20. 4. 2002 17:18
bez titulku
Po tom, co jsem odeslal svůj příspěvek, jsem se ještě podíval na oficiální německou stránku Hondy. Když se tam podíváte a zjistíte, co se v Německu za 12 535 € už v základní verzi Jazzu nabízí ( a to nemluvím o verzi LS za 14 095 € ), tak si myslím, že náš importér Hondy zcela ztratil soudnost a smysl pro realitu. V zemi s naší kupní silou nastavit takové ceny je skutek hodný navržení na Nobelovu cenu za ekonomiku.Docela rád si přečtu statistiku prodaných Jazzů v ČR za prvních půl roku .
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Martin"
21. 4. 2002 21:39
Re: bez titulku
Nejsem sice žádný velký znalec automobilové techniky, ale dle mého názoru jste si vybral víc než dobře. Designově se mi Renaulty líbí velice a podle zkušeností mého známého s docela starým kouskem téhle značky se musí jednat také o velmi spolehlivé a bezproblémové vozy. Já osobně bych si tam ty xenony ale určitě objednal.
neregistrovaný "Ing.Václav Hellebrand"
21. 4. 2002 23:21
Re: bez titulku
V žádném případě jsem nevybíral naslepo.Na svém Twingu jsem najel za 2,5 roku 114 000 km bez problémů a dceři jsem koupil před půl roken Clio 1,2 16 V.Takže s Renaulty mám nějaké zkušenosti a tvrdím, že mají na našem trhu vůbec nejlepší poměr cena : to co za ní dostaneš
neregistrovaný "King"
23. 4. 2002 07:01
Re: bez titulku
Já bych teda v Renaultu vrchol automobilové techniky opravdu neviděl, a také jsem slyšel jen na málo značek tolik stížností co do spolehlivosti, jako na Renault. Ovšem proti gustu :-)).... Kdyby byli všichni spokojeni s jedinou značkou, nic jiného by se nemuselo vyrábět :-). Co já znám spokojených majitelů Hyundaiů. A tvrdí to samé o své značce .....
neregistrovaný "carsten"
29. 4. 2002 19:58
bez titulku
HMM typicka HONDA ,perfektni motory ale jinak zbytek o nicem a hlavne ten design,Mit tak golfa s motorem od Hondy to bylo jiny kafe...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Martin"
1. 5. 2002 20:49
Re: bez titulku
Tím chceš jako říct, že ten pitomej, sračkovej, komerční koncernovej *jménem Golf má nějaký extra design, jo? Promiň, ale Ty seš slepej?
P.S. Ale samozřejmě je to věc názoru a vkusu, já jako zarytý odpůrce celého koncernu VW jsem se jen nechal unést prvními pocity z Tvého příspěvku.
neregistrovaný "King"
2. 5. 2002 07:47
Re: bez titulku
Já to taky nepochopil - Jak "zbytek je o ničem"? Doporučuji pár Hond projet a pak se o tom pobavit. Motory sice jsou značný nadprůměr, ale to neznamená, že stojí zbytek za houby. V kategoriích, kde Honda auta dělá, bych rád viděl zástupy konkurence třeba s přesnější převodovkou a řízením, ovládáním. Taky by mě zajímalo, co máš proti jejím podvozkům a brzdám. A víc mě na autě nezajímá, i když design pochopitelně taky.
neregistrovaný "carsten"
9. 5. 2002 10:49
Re: bez titulku
ja ten svuj nazor upresnim.Vzdy kdyz se chystam neco tu psat tak mi neco do toho skoci a pak pak nemas cas nekdy dotahovat myslenky do konce. Co se tyka designu tak o tom se nehodlam bavit proste kazdy ma rad neco jineho. Tim zbytek o nicem sem spise myslel zbytek prumer. Ja nemam nic proti brzdam a prevodovkam od HONDY i kdyz sem cetl diskusi on HONDE CIVIC TYPE R a hodne lidi si stezovalo na presne razeni, takpak nevim.Ostatne seriove auta maji skoro shodne dily od par vyrobcu takze neexistuji nejak velke rozdily mezi jednotlivymi znackami.Takze bych to uzavrel.HOnda me oslni svymi motory,to se musi uznat V-TEC dela sve ale jinak si myslim ze vse ostatni je jen prumer.Jel jsem zatim jen v CIVICU ale brzo budu mit sanci í s novym ACCORDEM tak pak mozna svuj nazor zmenim.ALe jinak muj favorit ve stredni tride je stejnak GOLF...
neregistrovaný "mikez"
9. 5. 2002 20:03
Re: bez titulku
Golf je hnusná, předražená a komerční německá plečka. Jazz je super, velký a pěkný, ale taky předražený. Dobrá volba je nové CR-V nebo Civic 1.6 LS VTEC. U obou je vše za dobrou cenu.
neregistrovaný "Pavel"
24. 1. 2005 10:11
Re: Napravená reputace
Nerekl bych, že je Jazz předražený.Já ho za čtrnáct dnů budu kupovat za 320000kč,s aerbekama,s kotoučovejma brzdama i v zadu, ABS a se spoustou jiných doplňků.Myslím , že si Honda svou reputaci velmi dobře napravila