Honda N-One: Retro trpaslík v novém

 

Kei car od Hondy přepudroval vrásky, je ještě více retro a není mu cizí ani sport. Jen Evropa má pořád smůlu...

Honda si svoje kei cars nechává pro domácí trh, mají tedy volant na druhé straně a jejich dovoz na starý kontinent vyjma Británie postrádá smysl. Což je škoda. Jako ojetiny je koupíte třeba v Pákistánu, ale i tam jezdí vlevo. Značka se sportovní image na ni ale dbá i u nejmenší kategorie vozítek do města. Série N odkazuje na klasiku ze šedesátých let a na N-One je to vidět nejvíc. Že je retro mrtvé? Ale jděte, stačí si vzpomenout na nedávné elektrické koncepty se stylizovaným H...

N-One měla premiéru v listopadu 2011, tedy před šesti lety a dalo by se říci, že měnit vlastně není co. Navíc se jedná o stylovku stojící na okraji trhu: za tři čtvrtletí letošního roku se jich prodalo necelých 13 tisíc. Je ale pořád dost cool na to, aby vzbudila zájem klientů. Vždyť se na ni dají dokoupit i doplňky Modulo a Mugen... ale co je tedy vlastně nového? Zapracovalo se na lepší zvukové izolaci kabiny, okna dostala UV filtr a cestující můžou připojit víc mobilů, hudebních přehrávačů a tabletů, protože se zvětšil počet USB portů.

Rozšířil se ale také počet výbav na čtyři: Standard, Select, Premium a RS. Základní specifikace se od provedení před modernizací zvenčí prakticky neliší, jen přibyl chromovaný rámeček na předním nárazníku. Nejvyšší výbavové stupně Premium a RS ale dostaly ještě kolem loga vodorovné lišty. V nabídce zůstává nepřeberné množství barevných kombinací: bílá s červenou, šedá s červenou, tmavě zelená s černou, modrá s černou, oranžová s černou a další a další... Nesmí chybět růžová pro dámy!

Kola ve vyšším stupni Select už snad nemohou být více retro. Zaujme i interiér s možností dekorů z imitace hnědého dřeva, které navozují dojem luxusu. Ve spojení s hnědou střechou, stejně laděným vnitřkem a béžovou, či zelenou na karoserii nemá autíčko chybu! U Premium už najdeme přední mlhovky a doplňky z broušeného hliníku (opět jde však o plast), případně tmavého dřeva a standardně kožený volant.

Auta pohání jako vždy řadový tříválec 0,66 l, buď bez přeplňování, nebo s turbem a doplněný o variátor. I u sportovní RS je omezený maximálním výkonem 47 kW, který nařizuje legislativa. Jenže ta má jako jediná kromě výrazného střešního spoileru převodovku CVT vybavenou páčkami pod volantem. Je to výhradně předokolka a tříválec nepostrádá doping, N-One se jinak klasicky nabízí i se 4x4.

Spolupracujeme s TipCars.com
Evropská komise: Návrh italského rozpočtu závažným způsobem porušuje pravidla Evropská komise: Návrh italského rozpočtu závažným způsobem porušuje pravidla

Návrh italského rozpočtu na příští rok obzvlášť závažným…

Na jihu Ruska se zřítil výcvikový letoun L-39 české výroby Na jihu Ruska se zřítil výcvikový letoun L-39 české výroby

Na jihu Ruska se při cvičném letu zřítil letoun L-39,…

Miliardář Novotný definitivně prohrál spor o radějovskou oboru, musí povolit vstup veřejnosti Miliardář Novotný definitivně prohrál spor o radějovskou oboru, musí povolit vstup veřejnosti

Miliardář Leoš Novotný starší musí pouštět veřejnost do…

 
Zdroj: Carscoops, Honda

Štítky Honda Minivozy

 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
OSI Silver Fox se dvěma trupy chtělo zvítězit v Le Mans. Proč nedostalo šanci? OSI Silver Fox se dvěma trupy chtělo zvítězit v Le Mans. Proč nedostalo šanci?

Kdo ví, možná by oslavné paměti historiků na 24hodinovku…

Příliš tvrdá pravidla? Technickou kontrolou nemusí projít 90 % aut Příliš tvrdá pravidla? Technickou kontrolou nemusí projít 90 % aut

Se zpřísněním předpisů pro technické kontroly a měření…

 





 
Nahlédněte s námi do muzea Lady. Vystavuje legendární i méně známé vozy

Nahlédněte s námi do muzea Lady. Vystavuje legendární i méně známé vozy

Dnes 18:50

Speciál z Rallye Paříž-Dakar, miliontý žigulík nebo malý elektromobil, to všechno najdete v muzeu ruské automobilky AvtoVAZ.




Blesk.cz

Tipy na víkend: Tupláky piva, halloween, voňavá posvícení i závod psích spřežení

Tipy na víkend: Tupláky piva, halloween, voňavá…

Neseďte doma a nekoukejte se jen na televizi nebo z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam…

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z vajec, banánů i piva

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z…

Letošní letní a podzimní měsíce byly nádherné a plné slunce. Kvůli slunečnímu záření, chlorované vodě z bazenu a…

 

iSport.cz

Boss Boleslavi o odvolání Kýhose i proč by hráče poslal do továrny

Boss Boleslavi o odvolání Kýhose i proč by hráče…

Třeba se vás plachej? Ne, to nehrozí. Ačkoli jde o klub, jehož vedení bylo dlouho a přehnaně shovívavé k…

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova cesta, Dočkal je bingo

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova…

Větší disciplína, zodpovědnost v plnění úkolů, lepší klima v kabině. „Je to prudká, markantní změna,“ porovnává…

 

Reflex.cz

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na Ukrajině je ve službě už 70 let

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na…

„Zaposlouchej se do toho ticha! Nejlepší je to stejně v zimě. Žádné zvuky, je slyšet jenom stromy, moře a vítr.…

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když menšina tyranizuje většinu a říká tomu pokrok

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když…

Někdy si říkám, že politici vážně z celé duše musí nenávidět řidiče. Vždyť neustále přemýšlejí, jak jim udělat…