Diskuse

Euro NCAP 2012: Honda Civic – Pět hvězd podle nových požadavků

23.2.2012

Hodnocení nárazových testů Euro NCAP je v letošním roce opět o něco přísnější, ale Honda Civic si i tak odváží plný počet hvězd.

 

  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 23.02.2012  08:54

    ocakavam ze casom budeme mat

    6 hviezd 7 hviezd a aj viacej, kriteria sa budu casom urcite menit niet pochyb :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Choochoo

    Choochoo 23.02.2012  09:19

    Spicka dle ocekavani

    urcite ve vsech parametrech >:D :yes:
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 23.02.2012  11:43

      « Re: Spicka dle ocekavani

      Koukam, ze Hondy uz nedelaj z papundeklu :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Choochoo

        Choochoo 23.02.2012  13:45

        « Re: Spicka dle ocekavani

        Uz je to konstruovany nejen pro radost z jizdy, ale i z bourani >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Choochoo

        Choochoo 23.02.2012  14:12

        « Re: Re: Spicka dle ocekavani

        Jeste k tem podprumernym technologiim Hondy, zminim jen FCX a pridam krasne video
        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 24.02.2012  07:12

          « Re: Re: Re: Spicka dle ocekavani

          FCX znam, ale jiste chapes, ze to neni nic "pro smrtelniky". Aspon zatim urcite ne.
  • 00 Reagovat !

    foto Jirik-H

    Jirik_H 23.02.2012  09:52

    Takže

    Honda:
    - nejméně toxický interiér,
    - vysoká spolehlivost,
    - jeden z nejodolnějších podvozků na české díry v cestách,
    - jedno z nejbezpečnějších aut ve třídě,
    - motor, atd.
    Prostě Honda.
    • 00 Reagovat !

      foto radebajk

      radebajk 23.02.2012  10:22

      « Re: Takže

      :yes:
      i v dnesni dobe se nakonec vyrabi poctiva kvalitni auta...(skoda, ze uz jen s nalepkou made in japan)....kdo chce kam, pomozme mu tam
      • 00 Reagovat !

        foto Choochoo

        Choochoo 23.02.2012  13:32

        « Re: Takže

        Kdyby japan, to bych uz nikdy nevahal, ale tohle je Europe kousek. Za made in Japan, bych musel dat :yes: :yes: :yes: , takhle jen :yes: za motor a prevodovku >:D
  • 00 Reagovat !

    foto da-b0mb

    da_b0mb 23.02.2012  10:12

    Na zahradní

    traktor to není špatnej výsledek >:D >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto King

    King 23.02.2012  10:21

    Slabiny

    Tak přemýšlím, jestli bude mít nový Civic vůbec nějaké slabé stránky. ;-) :yes:

    Jo pardón, on vlastně nemá turbo. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto radebajk

      radebajk 23.02.2012  10:26

      « Re: Slabiny

      ...a nebo NAŠTĚSTÍ, ze nema turbo (zazehovka)
      • 00 Reagovat !

        foto Jirik-H

        Jirik_H 23.02.2012  10:39

        « Re: Re: Slabiny

        Myslím si, že žádné turbo u benzínu nesplňuje požadavky na spolehlivost, které Honda vůči svým výrobkům uplatňuje. Což sice nevylučuje možnost, že v budoucnu se objeví turbo u benzínové Hondy, ale půjde o důsledek tlaku trhu, nikoliv o důsledek snahy poskytnout něco lepšího.
        • 00 Reagovat !

          foto manitou

          manitou 23.02.2012  11:00

          « Re: Re: Re: Slabiny

          ale tak to snad má být, nebo se snad mýlím ? tlak trhu, co zákazník chce, to je to co má automobilka nabízet zákazníkům, pak prodává, má zisk, může vyvíjet. pokud nenabízí co trh žádá, je to cesta ke skomírání ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto King

            King 23.02.2012  11:12

            « Re: Re: Re: Re: Slabiny

            Přesně tak. Honda už mockrát narazila, když byla přesvědčena o tom, že je něco pro zákazníka lepší než to, co si sám zákazník myslel. :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Jirik-H

              Jirik_H 23.02.2012  11:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: Slabiny

              A neměla nakonec Honda někdy pravdu? Nejde tak trochu o odbornou péči o zákazníka, který nikdy nemůže mít ty znalosti, jako lidé v automobilce, vždy je zde informační asymetrie? Pokud mě automobilka takhle chrání, byť nebudu zcela in, budu jen rád. Jde přece o mou peněženku, nejen o náklady na pořízení, ale i o náklady na provoz.
              Bylo by možná velmi dobré provést analýzu a porovnání pořizovacích a provozních nákladů v závislosti na čase od pořízení a v závislosti na ujetých km.
              • 00 Reagovat !

                foto King

                King 23.02.2012  13:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabiny

                V některých ohledech ano, ale automobilka nejdřív musí přesvědčit zákazníka, aby si auto koupil, pak teprve dostane možnost ukázat mu, že to s ním myslí dobře. Pokud se představa o novém autě neshoduje s tím, co si zákazník myslí, že chce nebo co si myslí, že pro něj bude dobré, pak nebude komu co ukazovat. :-O
                • 00 Reagovat !

                  foto Jirik-H

                  Jirik_H 23.02.2012  14:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabiny

                  Dostáváme se k bodu - přesvědčení zákazníka. Jenže podle čeho?
                  Podle jakých kritérií vybírají lidé auto? Kdo je učí ta kritéria? Lidé si ta kritéria nevycucávají z prstu, jde o systematické ovlivňování. A poté déky vyhovění takovýmto kritériím nejsou prostředky na opravdu objektivně dobré vlastnosti auta.
                  A tak na to doplácím já a i jiní, kteří přemýšlejí dlouhodoběji a ve více dimenzích.
                  • 00 Reagovat !

                    foto King

                    King 23.02.2012  14:42

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabiny

                    Jistě, ale když jsi z diskuzí na auto.cz naočkovaný, že atmosféra je naprd, protože nejede vocpoda a moc žere, už to v tobě někde visí a když dojde na nákup auta, vybaví se ti, že bez turba a dvouspojky v ceníku jsi vlastně nahranej.
    • 00 Reagovat !

      foto manitou

      manitou 23.02.2012  10:40

      « Re: Slabiny budou

      je třeba si občas přiznat, že není vše dokonalé jak si člověk přeje. ;-) Za tvoje nesení praporu stále nad hlavou :yes:
      K těm slabinám : mezi 100 a 140 k nic, chtělo by to třeba 90, 120, 150 k a type-r, diesel pod 2 - nic, dvojspojka nic, parkovací asistent nic, adaptivní podvozek nic, sledování mrtvéhi úhlu nic.
      Konkurence F, G, A to nabízí. ;-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto King

        King 23.02.2012  11:10

        « Re: Re: Slabiny budou

        To je přece jasné ;-) , ale je překvapující komplexnost, kterou ještě asi žádný Civic nedisponoval. Kombinace jízdních vlastnosti a komfortu, materiálově prémiový interiér, špičková pasivní i aktivní bezpečnost, supernízké hodnoty spotřeby. Malý diesel bude na podzim.

        Taky si myslím, že mít v benzínu jen 100 a 140 k je málo, takže bych určitě nechtěl 90 k, ideální by bylo tak 120, 140, 160 nebo 120, 150, 180, ale stejně si myslím, že nejvíce prodejů je právě v intervalu 130-150 k a ten pokrytý je.

        To ostatní jsou jednotlivosti, jako bys ostatním vyčítal, že nemají CMBS, Eco Assist, adaptivní tempomat, Magic Seats nebo třeba hybraulické silentbloky ;-) Douspojka ale určitě chybí. Adaptivní podvozek je pro toho, kdo neumí udělat kloudně normální.
        • 00 Reagovat !

          foto manitou

          manitou 23.02.2012  11:34

          « Re: Re: Re: Slabiny budou

          poslední věta je pro tebe klasická, tu si nech zarámovat ;-)
          podle prvního odstavce se snad na něj budu muset jít podívat :-)
          za adptivní tempomat :yes:
          a co to je to magic seats ?
          • 00 Reagovat !

            foto King

            King 23.02.2012  12:05

            « Re: Re: Re: Re: Slabiny budou

            Musím se podívat, jestli už v nějakém rámečku není. >:D No, asi nikoli náhodou má třeba Maserati u 4P a GT standardně Skyhook a u top verzí GTS, Sport a MC Stradale klasický mechanický. A Lambo tuším taky nemá adaptivní podvozek, i když zase na druhou stranu Ferrari jo, takže asi záleží na vkusu každého soudruha. :-)

            Magic Seats: [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto manitou

              manitou 23.02.2012  12:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Slabiny budou

              jo tak, to je ta fičurka co bych nechtěl, já raději do rovné podlahy ;-)
              já myslel, že to je něco jako ergonomická sedadla s atestací od oplu
              • 00 Reagovat !

                foto King

                King 23.02.2012  12:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabiny budou

                Tos to asi nedokoukal, do rovné podlahy to jde taky. ;-) Přední sedadla jsou u Hondy magic i bez atestace. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Choochoo

          Choochoo 23.02.2012  14:00

          « Re: Re: Re: Slabiny budou

          Me dvojspojka nechybi. Osobne bych byl radsi, kdyby sly investice do motoru nez dvojspojky, ktera ma minimalni prinos. Jaka je navratnost? kolik lidi to koupi? Kolik lidi bude mit CMBS, je to akorat pro zdejsi papirove kovboje, aby se mohli umlatit
          To same motory, naco 90koni, kdyz 140 Civicovych zere jak 100 oturbena benzinova konkurence. Spise bych videl jako lepsi mensi posun nahoru 110-120,150,180, ktery me napadl uplne stejne jako tebe. Ale co jsem jel tech 100 koni v 1,4 tak to predcilo me ocekavani. Osobne jsem mel strach, ze to nebude mit vykon na tohle auto, ale uplna pohoda pro bezny jezdeni. Pro toho kdo chce setrit benzin jasna volba, dnes bych mozna premyslel i o 1,4, ale zase nebyla moznost do výbavy GT >:D
          • 00 Reagovat !

            foto King

            King 23.02.2012  14:10

            « Re: Re: Re: Re: Slabiny budou

            S tou 1.4 bych se opravdu někdy rád projel. :-O Jinak jistě, automat si v kompaktu koupí málokdo, stejně jako parkovací systémy, dost na tom, že je většině zatěžko dát 2000,- za Stop-Start. Ale dvouspojky se mi líbí, už je i spousta rychlých AT s měničem, ale ty furt baští o dost víc, DCT jsou rychlé a spotřeba je stejná jako u MT.
            • 00 Reagovat !

              foto Choochoo

              Choochoo 23.02.2012  15:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Slabiny budou

              Spis me jde o to, aby ta spojka vydrzela, mela zivotnost motoru. Když se to pak nahodou podela, tak at to zas pak nestoji jako ojetina cca 7 let stara ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto King

                King 23.02.2012  15:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slabiny budou

                To bych se nebál, je to vlastně robot se spojkou navíc.
            • 00 Reagovat !

              foto Baart33

              Baart33 01.03.2012  22:54

              « Re: Slabiny budou

              Stačí si někdy říct a můžeš se svézt :-).
  • 00 Reagovat !

    foto King-of-rain

    King of rain 23.02.2012  17:44

    Kufr story po druhé

    Koukám že Civik má nějak moc velkej kufr, nebude to slabina v tomto segmentu?Nepatří to do náhodou do kombíku? >:D ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto King

      King 23.02.2012  17:58

      « Re: Kufr story po druhé

      Já myslím, že velký kufr v kompaktním hatchi je špatně. Musíš utrácet hrozné peníze v hypermarketech, protože malé nákupy se ti rozutečou a vyteklé jogurty opatlají koberec. Správný eurobejčkovský hatch musí mít maximálně 320, jinak by se řidič mohl po jeho otevření vydat špatným směrem, zabloudit a bídně zhynout, zaklíněný v levém zadním rohu mezi lékárničkou a sadou náhradních žárovek.

      Nehledě na to, že dobrý výsledek crashtestu je známkou změkčilosti. Správný aurodrzek při havárii s téměř samurajskou ctí v Golfu raději zemře s úsměvem na rtech, než aby obtěžoval svou oblíbenou zdravotní pojišťovnu s výlohami na léčbu zranění.
      • 00 Reagovat !

        foto Daniel

        Daniel 23.02.2012  18:54

        « Re: Re: Kufr story po druhé

        >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:

        Nemam slov >:D Za Civic - :yes: :yes: :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dvacet tisíc lidí bez vody: Na jihu Prahy prasklo potrubí

Dvacet tisíc lidí bez vody: Na jihu Prahy prasklo potrubí

Z kohoutku ani kapka! Bez vody jsou kvůli prasklému vodovodnímu potrubí obyvatelé Hodkoviček, Krče, Lhotky,…

Helena Vondráčková: Nespojujte mne s novými písněmi mého exmanžela!

Helena Vondráčková: Nespojujte mne s novými písněmi…

Legendy českého popu Heleny Vondráčkové (70) se dotklo spojování nových písní jejího exmanžela Hellmuta Sickela…

 

iSport.cz

Extenistky Koukalová s Benešovou se pustily do Strýcové: Hraje divadlo!

Extenistky Koukalová s Benešovou se pustily do…

Každý by si měl zamést před vlastním prahem. To je vzkaz od bývalé tenistky Kláry Koukalové (35) pro Barboru…

LIGA NARUBY: Nefér klička od Koláře, Deli poslal dělo na tribunu

LIGA NARUBY: Nefér klička od Koláře, Deli poslal…

Deset kol letošní sezony, desáté pokračování Ligy naruby. Po zápase Sparty s Plzní trenér domácích Stramaccioni…

 

Reflex.cz

Ztracený svět: Tajemství hlubokých jeskyní zachycena na působivých fotografiích

Ztracený svět: Tajemství hlubokých jeskyní zachycena…

Visel na tenkém laně 200 metrů nad zemí v nejhlubší přírodní šachtě na světě, prozkoumal nejtemnější zákoutí…

Před 150 lety se narodil první československý ministr financí Alois Rašín

Před 150 lety se narodil první československý…

Alois Rašín patřil do legendární pětice mužů, kteří 28. října 1918 vyhlásili samostatné Československo. Zároveň…