Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP 2012: Honda Civic – Pět hvězd podle nových požadavků

Hodnocení nárazových testů Euro NCAP je v letošním roce opět o něco přísnější, ale Honda Civic si i tak odváží plný počet hvězd.
Zpět na článek
23. 2. 2012 09:52
23. 2. 2012 10:22
23. 2. 2012 13:32
23. 2. 2012 10:12
23. 2. 2012 10:21
23. 2. 2012 10:26
23. 2. 2012 10:39
23. 2. 2012 11:00
23. 2. 2012 11:12
23. 2. 2012 11:48
23. 2. 2012 13:15
23. 2. 2012 14:19
23. 2. 2012 14:42
23. 2. 2012 10:40
23. 2. 2012 11:10
23. 2. 2012 11:34
23. 2. 2012 12:05
23. 2. 2012 12:19
23. 2. 2012 12:49
23. 2. 2012 14:00
23. 2. 2012 14:10
23. 2. 2012 15:05
23. 2. 2012 15:21
1. 3. 2012 22:54
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2012 08:54
ocakavam ze casom budeme mat
6 hviezd 7 hviezd a aj viacej, kriteria sa budu casom urcite menit niet pochyb :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Choochoo
23. 2. 2012 09:19
Spicka dle ocekavani
urcite ve vsech parametrech >:D :yes:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
23. 2. 2012 11:43
Re: Spicka dle ocekavani
Koukam, ze Hondy uz nedelaj z papundeklu :yes:
Avatar - Choochoo
23. 2. 2012 13:45
Re: Spicka dle ocekavani
Uz je to konstruovany nejen pro radost z jizdy, ale i z bourani >:D
Avatar - King
23. 2. 2012 13:52
Re: Spicka dle ocekavani
>:D >:D :yes:
24. 2. 2012 07:11
Re: Spicka dle ocekavani
>:D :yes:
Avatar - Choochoo
23. 2. 2012 14:12
Re: Spicka dle ocekavani
Jeste k tem podprumernym technologiim Hondy, zminim jen FCX a pridam krasne video
[odkaz]
24. 2. 2012 07:12
Re: Spicka dle ocekavani
FCX znam, ale jiste chapes, ze to neni nic "pro smrtelniky". Aspon zatim urcite ne.
23. 2. 2012 09:52
Takže
Honda:
- nejméně toxický interiér,
- vysoká spolehlivost,
- jeden z nejodolnějších podvozků na české díry v cestách,
- jedno z nejbezpečnějších aut ve třídě,
- motor, atd.
Prostě Honda.
Rozbalit vlákno
2
23. 2. 2012 10:22
Re: Takže
:yes:
i v dnesni dobe se nakonec vyrabi poctiva kvalitni auta...(skoda, ze uz jen s nalepkou made in japan)....kdo chce kam, pomozme mu tam
Avatar - Choochoo
23. 2. 2012 13:32
Re: Takže
Kdyby japan, to bych uz nikdy nevahal, ale tohle je Europe kousek. Za made in Japan, bych musel dat :yes: :yes: :yes: , takhle jen :yes: za motor a prevodovku >:D
Avatar - da_b0mb
23. 2. 2012 10:12
Na zahradní
traktor to není špatnej výsledek >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Choochoo
23. 2. 2012 13:47
Re: Na zahradní
Treba tohle taky neni spatna sekacka ;-)
[odkaz]
Avatar - King
23. 2. 2012 10:21
Slabiny
Tak přemýšlím, jestli bude mít nový Civic vůbec nějaké slabé stránky. ;-) :yes:

Jo pardón, on vlastně nemá turbo. :-!
Rozbalit vlákno
19
23. 2. 2012 10:26
Re: Slabiny
...a nebo NAŠTĚSTÍ, ze nema turbo (zazehovka)
23. 2. 2012 10:39
Re: Slabiny
Myslím si, že žádné turbo u benzínu nesplňuje požadavky na spolehlivost, které Honda vůči svým výrobkům uplatňuje. Což sice nevylučuje možnost, že v budoucnu se objeví turbo u benzínové Hondy, ale půjde o důsledek tlaku trhu, nikoliv o důsledek snahy poskytnout něco lepšího.
Avatar - manitou
23. 2. 2012 11:00
Re: Slabiny
ale tak to snad má být, nebo se snad mýlím ? tlak trhu, co zákazník chce, to je to co má automobilka nabízet zákazníkům, pak prodává, má zisk, může vyvíjet. pokud nenabízí co trh žádá, je to cesta ke skomírání ;-)
Avatar - King
23. 2. 2012 11:12
Re: Slabiny
Přesně tak. Honda už mockrát narazila, když byla přesvědčena o tom, že je něco pro zákazníka lepší než to, co si sám zákazník myslel. :-!
23. 2. 2012 11:48
Re: Slabiny
A neměla nakonec Honda někdy pravdu? Nejde tak trochu o odbornou péči o zákazníka, který nikdy nemůže mít ty znalosti, jako lidé v automobilce, vždy je zde informační asymetrie? Pokud mě automobilka takhle chrání, byť nebudu zcela in, budu jen rád. Jde přece o mou peněženku, nejen o náklady na pořízení, ale i o náklady na provoz.
Bylo by možná velmi dobré provést analýzu a porovnání pořizovacích a provozních nákladů v závislosti na čase od pořízení a v závislosti na ujetých km.
Avatar - King
23. 2. 2012 13:15
Re: Slabiny
V některých ohledech ano, ale automobilka nejdřív musí přesvědčit zákazníka, aby si auto koupil, pak teprve dostane možnost ukázat mu, že to s ním myslí dobře. Pokud se představa o novém autě neshoduje s tím, co si zákazník myslí, že chce nebo co si myslí, že pro něj bude dobré, pak nebude komu co ukazovat. :-O
23. 2. 2012 14:19
Re: Slabiny
Dostáváme se k bodu - přesvědčení zákazníka. Jenže podle čeho?
Podle jakých kritérií vybírají lidé auto? Kdo je učí ta kritéria? Lidé si ta kritéria nevycucávají z prstu, jde o systematické ovlivňování. A poté déky vyhovění takovýmto kritériím nejsou prostředky na opravdu objektivně dobré vlastnosti auta.
A tak na to doplácím já a i jiní, kteří přemýšlejí dlouhodoběji a ve více dimenzích.
Avatar - King
23. 2. 2012 14:42
Re: Slabiny
Jistě, ale když jsi z diskuzí na auto.cz naočkovaný, že atmosféra je naprd, protože nejede vocpoda a moc žere, už to v tobě někde visí a když dojde na nákup auta, vybaví se ti, že bez turba a dvouspojky v ceníku jsi vlastně nahranej.
Avatar - manitou
23. 2. 2012 10:40
Re: Slabiny
je třeba si občas přiznat, že není vše dokonalé jak si člověk přeje. ;-) Za tvoje nesení praporu stále nad hlavou :yes:
K těm slabinám : mezi 100 a 140 k nic, chtělo by to třeba 90, 120, 150 k a type-r, diesel pod 2 - nic, dvojspojka nic, parkovací asistent nic, adaptivní podvozek nic, sledování mrtvéhi úhlu nic.
Konkurence F, G, A to nabízí. ;-) :yes:
Avatar - King
23. 2. 2012 11:10
Re: Slabiny
To je přece jasné ;-) , ale je překvapující komplexnost, kterou ještě asi žádný Civic nedisponoval. Kombinace jízdních vlastnosti a komfortu, materiálově prémiový interiér, špičková pasivní i aktivní bezpečnost, supernízké hodnoty spotřeby. Malý diesel bude na podzim.

Taky si myslím, že mít v benzínu jen 100 a 140 k je málo, takže bych určitě nechtěl 90 k, ideální by bylo tak 120, 140, 160 nebo 120, 150, 180, ale stejně si myslím, že nejvíce prodejů je právě v intervalu 130-150 k a ten pokrytý je.

To ostatní jsou jednotlivosti, jako bys ostatním vyčítal, že nemají CMBS, Eco Assist, adaptivní tempomat, Magic Seats nebo třeba hybraulické silentbloky ;-) Douspojka ale určitě chybí. Adaptivní podvozek je pro toho, kdo neumí udělat kloudně normální.
Avatar - manitou
23. 2. 2012 11:34
Re: Slabiny
poslední věta je pro tebe klasická, tu si nech zarámovat ;-)
podle prvního odstavce se snad na něj budu muset jít podívat :-)
za adptivní tempomat :yes:
a co to je to magic seats ?
Avatar - King
23. 2. 2012 12:05
Re: Slabiny
Musím se podívat, jestli už v nějakém rámečku není. >:D No, asi nikoli náhodou má třeba Maserati u 4P a GT standardně Skyhook a u top verzí GTS, Sport a MC Stradale klasický mechanický. A Lambo tuším taky nemá adaptivní podvozek, i když zase na druhou stranu Ferrari jo, takže asi záleží na vkusu každého soudruha. :-)

Magic Seats: [odkaz]
Avatar - manitou
23. 2. 2012 12:19
Re: Slabiny
jo tak, to je ta fičurka co bych nechtěl, já raději do rovné podlahy ;-)
já myslel, že to je něco jako ergonomická sedadla s atestací od oplu
Avatar - King
23. 2. 2012 12:49
Re: Slabiny
Tos to asi nedokoukal, do rovné podlahy to jde taky. ;-) Přední sedadla jsou u Hondy magic i bez atestace. >:D
Avatar - Choochoo
23. 2. 2012 14:00
Re: Slabiny
Me dvojspojka nechybi. Osobne bych byl radsi, kdyby sly investice do motoru nez dvojspojky, ktera ma minimalni prinos. Jaka je navratnost? kolik lidi to koupi? Kolik lidi bude mit CMBS, je to akorat pro zdejsi papirove kovboje, aby se mohli umlatit
To same motory, naco 90koni, kdyz 140 Civicovych zere jak 100 oturbena benzinova konkurence. Spise bych videl jako lepsi mensi posun nahoru 110-120,150,180, ktery me napadl uplne stejne jako tebe. Ale co jsem jel tech 100 koni v 1,4 tak to predcilo me ocekavani. Osobne jsem mel strach, ze to nebude mit vykon na tohle auto, ale uplna pohoda pro bezny jezdeni. Pro toho kdo chce setrit benzin jasna volba, dnes bych mozna premyslel i o 1,4, ale zase nebyla moznost do výbavy GT >:D
Avatar - King
23. 2. 2012 14:10
Re: Slabiny
S tou 1.4 bych se opravdu někdy rád projel. :-O Jinak jistě, automat si v kompaktu koupí málokdo, stejně jako parkovací systémy, dost na tom, že je většině zatěžko dát 2000,- za Stop-Start. Ale dvouspojky se mi líbí, už je i spousta rychlých AT s měničem, ale ty furt baští o dost víc, DCT jsou rychlé a spotřeba je stejná jako u MT.
Avatar - Choochoo
23. 2. 2012 15:05
Re: Slabiny
Spis me jde o to, aby ta spojka vydrzela, mela zivotnost motoru. Když se to pak nahodou podela, tak at to zas pak nestoji jako ojetina cca 7 let stara ;-)
Avatar - King
23. 2. 2012 15:21
Re: Slabiny
To bych se nebál, je to vlastně robot se spojkou navíc.
1. 3. 2012 22:54
Re: Slabiny
Stačí si někdy říct a můžeš se svézt :-).
23. 2. 2012 17:44
Kufr story po druhé
Koukám že Civik má nějak moc velkej kufr, nebude to slabina v tomto segmentu?Nepatří to do náhodou do kombíku? >:D ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - King
23. 2. 2012 17:58
Re: Kufr story po druhé
Já myslím, že velký kufr v kompaktním hatchi je špatně. Musíš utrácet hrozné peníze v hypermarketech, protože malé nákupy se ti rozutečou a vyteklé jogurty opatlají koberec. Správný eurobejčkovský hatch musí mít maximálně 320, jinak by se řidič mohl po jeho otevření vydat špatným směrem, zabloudit a bídně zhynout, zaklíněný v levém zadním rohu mezi lékárničkou a sadou náhradních žárovek.

Nehledě na to, že dobrý výsledek crashtestu je známkou změkčilosti. Správný aurodrzek při havárii s téměř samurajskou ctí v Golfu raději zemře s úsměvem na rtech, než aby obtěžoval svou oblíbenou zdravotní pojišťovnu s výlohami na léčbu zranění.
23. 2. 2012 18:54
Re: Kufr story po druhé
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:

Nemam slov >:D Za Civic - :yes: :yes: :yes: