Honda:
- nejméně toxický interiér,
- vysoká spolehlivost,
- jeden z nejodolnějších podvozků na české díry v cestách,
- jedno z nejbezpečnějších aut ve třídě,
- motor, atd.
Prostě Honda.
Kdyby japan, to bych uz nikdy nevahal, ale tohle je Europe kousek. Za made in Japan, bych musel dat :yes::yes::yes: , takhle jen :yes: za motor a prevodovku >:D
Myslím si, že žádné turbo u benzínu nesplňuje požadavky na spolehlivost, které Honda vůči svým výrobkům uplatňuje. Což sice nevylučuje možnost, že v budoucnu se objeví turbo u benzínové Hondy, ale půjde o důsledek tlaku trhu, nikoliv o důsledek snahy poskytnout něco lepšího.
ale tak to snad má být, nebo se snad mýlím ? tlak trhu, co zákazník chce, to je to co má automobilka nabízet zákazníkům, pak prodává, má zisk, může vyvíjet. pokud nenabízí co trh žádá, je to cesta ke skomírání ;-)
A neměla nakonec Honda někdy pravdu? Nejde tak trochu o odbornou péči o zákazníka, který nikdy nemůže mít ty znalosti, jako lidé v automobilce, vždy je zde informační asymetrie? Pokud mě automobilka takhle chrání, byť nebudu zcela in, budu jen rád. Jde přece o mou peněženku, nejen o náklady na pořízení, ale i o náklady na provoz.
Bylo by možná velmi dobré provést analýzu a porovnání pořizovacích a provozních nákladů v závislosti na čase od pořízení a v závislosti na ujetých km.
V některých ohledech ano, ale automobilka nejdřív musí přesvědčit zákazníka, aby si auto koupil, pak teprve dostane možnost ukázat mu, že to s ním myslí dobře. Pokud se představa o novém autě neshoduje s tím, co si zákazník myslí, že chce nebo co si myslí, že pro něj bude dobré, pak nebude komu co ukazovat. :-O
Dostáváme se k bodu - přesvědčení zákazníka. Jenže podle čeho?
Podle jakých kritérií vybírají lidé auto? Kdo je učí ta kritéria? Lidé si ta kritéria nevycucávají z prstu, jde o systematické ovlivňování. A poté déky vyhovění takovýmto kritériím nejsou prostředky na opravdu objektivně dobré vlastnosti auta.
A tak na to doplácím já a i jiní, kteří přemýšlejí dlouhodoběji a ve více dimenzích.
Jistě, ale když jsi z diskuzí na auto.cz naočkovaný, že atmosféra je naprd, protože nejede vocpoda a moc žere, už to v tobě někde visí a když dojde na nákup auta, vybaví se ti, že bez turba a dvouspojky v ceníku jsi vlastně nahranej.
je třeba si občas přiznat, že není vše dokonalé jak si člověk přeje. ;-) Za tvoje nesení praporu stále nad hlavou :yes:
K těm slabinám : mezi 100 a 140 k nic, chtělo by to třeba 90, 120, 150 k a type-r, diesel pod 2 - nic, dvojspojka nic, parkovací asistent nic, adaptivní podvozek nic, sledování mrtvéhi úhlu nic.
Konkurence F, G, A to nabízí. ;-):yes:
To je přece jasné ;-) , ale je překvapující komplexnost, kterou ještě asi žádný Civic nedisponoval. Kombinace jízdních vlastnosti a komfortu, materiálově prémiový interiér, špičková pasivní i aktivní bezpečnost, supernízké hodnoty spotřeby. Malý diesel bude na podzim.
Taky si myslím, že mít v benzínu jen 100 a 140 k je málo, takže bych určitě nechtěl 90 k, ideální by bylo tak 120, 140, 160 nebo 120, 150, 180, ale stejně si myslím, že nejvíce prodejů je právě v intervalu 130-150 k a ten pokrytý je.
To ostatní jsou jednotlivosti, jako bys ostatním vyčítal, že nemají CMBS, Eco Assist, adaptivní tempomat, Magic Seats nebo třeba hybraulické silentbloky ;-) Douspojka ale určitě chybí. Adaptivní podvozek je pro toho, kdo neumí udělat kloudně normální.
poslední věta je pro tebe klasická, tu si nech zarámovat ;-)
podle prvního odstavce se snad na něj budu muset jít podívat :-)
za adptivní tempomat :yes:
a co to je to magic seats ?
Musím se podívat, jestli už v nějakém rámečku není. >:D No, asi nikoli náhodou má třeba Maserati u 4P a GT standardně Skyhook a u top verzí GTS, Sport a MC Stradale klasický mechanický. A Lambo tuším taky nemá adaptivní podvozek, i když zase na druhou stranu Ferrari jo, takže asi záleží na vkusu každého soudruha. :-)
Me dvojspojka nechybi. Osobne bych byl radsi, kdyby sly investice do motoru nez dvojspojky, ktera ma minimalni prinos. Jaka je navratnost? kolik lidi to koupi? Kolik lidi bude mit CMBS, je to akorat pro zdejsi papirove kovboje, aby se mohli umlatit
To same motory, naco 90koni, kdyz 140 Civicovych zere jak 100 oturbena benzinova konkurence. Spise bych videl jako lepsi mensi posun nahoru 110-120,150,180, ktery me napadl uplne stejne jako tebe. Ale co jsem jel tech 100 koni v 1,4 tak to predcilo me ocekavani. Osobne jsem mel strach, ze to nebude mit vykon na tohle auto, ale uplna pohoda pro bezny jezdeni. Pro toho kdo chce setrit benzin jasna volba, dnes bych mozna premyslel i o 1,4, ale zase nebyla moznost do výbavy GT >:D
S tou 1.4 bych se opravdu někdy rád projel. :-O Jinak jistě, automat si v kompaktu koupí málokdo, stejně jako parkovací systémy, dost na tom, že je většině zatěžko dát 2000,- za Stop-Start. Ale dvouspojky se mi líbí, už je i spousta rychlých AT s měničem, ale ty furt baští o dost víc, DCT jsou rychlé a spotřeba je stejná jako u MT.
Spis me jde o to, aby ta spojka vydrzela, mela zivotnost motoru. Když se to pak nahodou podela, tak at to zas pak nestoji jako ojetina cca 7 let stara ;-)
Já myslím, že velký kufr v kompaktním hatchi je špatně. Musíš utrácet hrozné peníze v hypermarketech, protože malé nákupy se ti rozutečou a vyteklé jogurty opatlají koberec. Správný eurobejčkovský hatch musí mít maximálně 320, jinak by se řidič mohl po jeho otevření vydat špatným směrem, zabloudit a bídně zhynout, zaklíněný v levém zadním rohu mezi lékárničkou a sadou náhradních žárovek.
Nehledě na to, že dobrý výsledek crashtestu je známkou změkčilosti. Správný aurodrzek při havárii s téměř samurajskou ctí v Golfu raději zemře s úsměvem na rtech, než aby obtěžoval svou oblíbenou zdravotní pojišťovnu s výlohami na léčbu zranění.