Honda dlouho odmítala spekulace o tom, že postaví zážehový osmiválec. Nyní to vypadá, že vyrobí deseti i osmiválec. Navíc možná přidá vznětový šestiválec.
Honda NSX a nafta ? To nejako nejde dokopy. Bude sice aj iny sportiak -XK8 s dieslom ale toto je tak trochu sok. Dobre ze sedim inac by sa mi podlomili kolena.
Jozki, nemyslím, že by to bolo myslené v kontexte s NSX. Myslela sa tým motorizácia vozidiel Honda ako takých. Európa chce dieselový šesťvalec. Možno pôjde do Legendu, do CRV alebo do FRV. Keď bude.
Nuz ze v celom clanku sa spomina NSX. Posledny odstavec nie je ani zdaleka napisany pochopitelne. Aspon pre mna (asi to bude tym hladom) kedze sa tam spomina najprv 8 valec potom 6 valec v dalsej vete NSX s 10 valcom v druhej polovici vety 6 a 8 valec. A hned dalsia veta zacina naftou so 6 valcom. Ked uz sa zacal spominat iny model tak treba dat aspon novy odstavec nie ? (to mam zo zakladnej) Pravdepodobne to bude tak ze NSX nebude mat 6valec diesel ale z textu to tak vyplyva. Ale idem si dat kavicku potom mi to mozno dojde.
Já myslím, že to hlavně souvisí s marketingem v návaznosti na účast v F1. Od příštího roku se bude jezdit F1 s V8 namísto V10. Přišlo by mi logický, kdyby z investic do F1 těžili i pro produkční sportovní auto. Můžou říct: "Tady máte NSX, je v něm spousta technologií z F1, včetně motoru..."
presne to jsem chtel rict, ale predbehl si me. Honda neinvestuje do vyvoje motoru F1 pro divakovy modre oci, ale proto ze technologii muzou castecne vyuzit v praxi a navic je to skvely marketingovy tah
Teoretický základ stačí, pro pořádné sportovní auto je důležité know-how (viz BMW M5), počet válců je jen marketingová záležitost, která by ale mohla být úspěšná..
To je snad jasné že se pak mluví o motorech jako takových a i-CTDi nikdo nenacpe do NSX. Nejspíše 6V i-CTDi by padlo novému Legendu nebo americkému Pilotu. To by se pak vyplatil vozit i do Evropy.
A co se týče samotného NSX - s 6V by se asi nechytal v tak našlapané konkurenci. Myslím si však, že je jedno zda 8V nebo 10V. Důležité jakou technologií bude vyzbrojený tento nový motor a především jak v reálu pojede, jak zapůsobí na emoce řidiče. Věřím že Honda jako jedna z mála umí skloubí jedinečnost motoru s prvotřídní kvalitou, a že půjde o jedinečný kousek.
Držím palce Hondo.
Nemůžou se zmátořit z tabulky prodejů, nebo u táboráku sborově šprtaj jak se řekne japonsky sbohem? Kde jsou ty vášnivé příspěvky o "točkách" ? Kde jsou ty zpěvohry pravověrných? Nikde. Vše je hluboko zasuté v rubrice duše s nadpisem - obrovská touha....
Mates právě pilkou na železo půlí svůj motor, protože se tu dozvěděl, že cokoliv nad 4 válce je těžké na předek a nesportovní. Radio se připoutal želízkama k showroomu Alfy, protože jinak si nedokážu vysvětlit, co že tak dlouho nepíše. Ciello do toho asi tentokrát praštil už ve středu. GTI chystá svíčky. Připravuje prý démonický rituál nad ostatkama nějaké Hondy. A já, háčkuju si na zimu kulicha s novým erbem. Dacia.
Nechapu, proc by ten desetivalec nemel byt vysokootackovy? Cekate snad nejakej kram alias Tuareg ci co? Narozdil od VW Honda tenhle "velkej" motor roztocit bude umet. Myslim, ze ten tanec je pro vas zaroven i labuti pisen. To ze VW benzinovej motor neumi a ze jeho technologicke know-how je tragedie se vi a ze akorat zijete soucastkou jmenem turbo, kterou musi dopovat sve "technicke klenoty" zoufali "cost-effective" vyrobci typu Opel, VW a podobni umelci se vi taky. Jinak je VW schopne vyprodukovat pouze paskvily typu FSI. At zije konfekce!! Enjoy. Tohle NSX bude postavene proti Ferarri, to je neco co se vas netyka. Stavte sve ropaky pro sporinky a vasen nechte jinym.
OK, pokud Ti ten univerzální odmašťovač/rozpouštěč chutná... Btw, vymýšlíš, jo? Pomůžu Ti Ideální vůz pro Tibbyho by měl tohle na zádi: "Lexus 911 Type-R"
To je prosté, některé zprávy prostě komentář epotřebují, stačí snad jen konstatování, že v blízké budoucnosti budou dominovat motory Honda v anketě Motor roku i ve vyšších objemových kategoriích.