Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda NSX: Čtyřmotorový supersport má 582 koní

Honda přestala dělat tajnosti s technikou připravovaného sportovního kupé. Na stovku mu stačí lehce přes 3 vteřiny a maximálka je za hranicí 300 km/h.
Zpět na článek
27. 10. 2015 12:36
27. 10. 2015 12:51
27. 10. 2015 12:56
27. 10. 2015 14:38
27. 10. 2015 15:01
27. 10. 2015 14:38
27. 10. 2015 14:25
27. 10. 2015 14:42
27. 10. 2015 19:38
27. 10. 2015 19:40
27. 10. 2015 15:22
27. 10. 2015 19:00
27. 10. 2015 20:16
27. 10. 2015 20:49
28. 10. 2015 12:29
27. 10. 2015 12:36
27. 10. 2015 17:57
27. 10. 2015 19:54
27. 10. 2015 20:43
27. 10. 2015 20:52
27. 10. 2015 21:25
27. 10. 2015 21:13
27. 10. 2015 12:47
27. 10. 2015 12:49
27. 10. 2015 19:59
27. 10. 2015 12:49
27. 10. 2015 13:13
27. 10. 2015 13:16
27. 10. 2015 14:03
27. 10. 2015 20:04
27. 10. 2015 20:36
27. 10. 2015 21:00
28. 10. 2015 12:48
28. 10. 2015 19:19
28. 10. 2015 20:56
28. 10. 2015 21:21
28. 10. 2015 21:49
27. 10. 2015 13:23
27. 10. 2015 19:09
27. 10. 2015 20:00
27. 10. 2015 20:11
27. 10. 2015 20:25
27. 10. 2015 20:45
27. 10. 2015 21:12
27. 10. 2015 21:24
27. 10. 2015 21:33
27. 10. 2015 19:51
27. 10. 2015 20:41
27. 10. 2015 21:17
28. 10. 2015 13:02
27. 10. 2015 13:18
27. 10. 2015 13:22
27. 10. 2015 14:23
27. 10. 2015 14:38
27. 10. 2015 16:29
27. 10. 2015 17:26
27. 10. 2015 18:27
27. 10. 2015 18:48
27. 10. 2015 20:28
27. 10. 2015 20:29
29. 10. 2015 17:28
27. 10. 2015 20:30
27. 10. 2015 20:59
27. 10. 2015 21:05
27. 10. 2015 17:34
27. 10. 2015 20:33
Avatar - Individualita
27. 10. 2015 12:08
Kladivo na Ferrari
>:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
26
27. 10. 2015 12:18
Re: Kladivo na Ferrari
Možná na Californii a na nové Dino(pokud se opravdu začne vyrábět),ale 488 a F12 jsou jiná liga.Ale bude to dělo,o tom nepochybuju.
Avatar - Petrolhead_CZ
27. 10. 2015 12:40
Re: Kladivo na Ferrari
Ale jdi ty jelimánku.

Tohle nebude mít šanci ani proti 6 let staré 458 Italii >:-[]

Zadní lampy cestovního GTčka Californie T možná zdálky zahlídne >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
27. 10. 2015 12:49
Re: Kladivo na Ferrari
To máte vy Ferrari boys tak krátkou paměť, že si nevzpomínáte na začátek 90. let? Z nové NSX mám sice rozpačité pocity, ale jednou už Honda ukázala, že kladivo na Ferrari vyrobit umí...
Avatar - Petrolhead_CZ
27. 10. 2015 13:04
Re: Kladivo na Ferrari
No, 348 se moc nepovedla a to přiznalo i samotné Ferrari, takže to zrovna nebylo nic těžkého překonat. Auto vznikalo za dob, kdy do vedení značky přecházel LDM po smrti Enza. Vývoj F355 už kontroloval plně Montezemolo a taky že auto ukázalo NSX svá záda, další omlazená generace NSX už se na 360 Modenu a ke konci života na F430 nechytala. Od té doby Honda a celé Japonsko nevytvořilo nic, co by se alespoň na kilometr přiblížilo italské a evropské sportovní a supersportovní produkci. Bylo tu skvělé a emotivní LFA, které mělo ale moc chyb. Potom GT-R, které zajelo díky úpravám a vzniku na té samé trati na Nurbasu nějaký slušný čas. V reálném světě opět klepec od Evropanů.
27. 10. 2015 13:11
Re: Kladivo na Ferrari
Ono se hodně mluví o tom,že se 348 nepovedlo,ale pak si do toho někdo sedne a je nadšen,protože čekal,že to nebude žádná sláva.Viz. testy v EVO a Fasteru,kde byli novináři velice příjemně překvapeni,jak to "nepovedené" Ferrari skvěle jezdí. :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
27. 10. 2015 13:18
Re: Kladivo na Ferrari
Jo, četl jsem to samé v Evu jak zmiňuješ :-) Bylo to srovnání osmiválcové pokrevní linie, ale celkově to asi největší triumf Ferrari nebude ;-) Z těch klasických kousků takové 308 GTS, 328 GTS, F355, to je jiné kafe.
27. 10. 2015 13:30
Re: Kladivo na Ferrari
Jinak F50 bylo prý taky "nepovedené" a pak s přehledem porazilo všechny speciální modely s výjimkou LaFerrari se kterým ho zatím,myslím, nikdo nesrovnával.Ale určitě k tomu někdy dojde a jsem velmi zvědavý,jak to dopadne.
Avatar - Petrolhead_CZ
27. 10. 2015 13:37
Re: Kladivo na Ferrari
O excelenci F50 tu píšu pořád, stejně jako o tom srovnání v Evu a TG magazínu ;-) F50 trpěla nedostatkem zveřejněných recenzí a testů v době kdy vyjela, v posledních 10 letech se ale projevily její kvality naplno. Pro mě nejlepší analogový supersport s manuální převodovkou všech dob.

Souhlas!
Avatar - Enthusiastic.driver
27. 10. 2015 13:35
Re: Kladivo na Ferrari
Tvrdit o GT-R, že se ani na kilometr nepřiblížilo evropské konkurenci? Možná to je v italském paralelním vesmíru jiné, ale v tom našem GT-R svého času dokázalo usmažit prakticky vše, na co člověk ukázal. A právě v onom reálném světě nedokonalých řidičů se jeho absurdní efektivita, trakce a schopnost zdevastovat skoro jakýkoliv supersport, který se mu postavil do cesty, ukázaly v celé kráse...

Nějaký čas na Nurburgringu v tom nehraje žádnou roli, protože absurdní časy zajíždělo GT-R prakticky v každém testu. Ale to je těžké vysvětlovat někomu, kdo má hlavu permanentně v zadku černého italského plnokrevníka :-)
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 13:59
Re: Kladivo na Ferrari
Dobře řečeno. :-)
27. 10. 2015 14:34
Re: Kladivo na Ferrari
:yes:
Srovnani Ferrari a GT-R kulha na poli stylu, image, materialu, ale co se tyka efektivity jizdy, tak je GT-R na absolutni spici toho, co se da koupit.
BTW.: Jako priznivce Porsche me tesi, ze 911 turbo mu casto nehezky zavarila :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
27. 10. 2015 14:50
Re: Kladivo na Ferrari
Já bych k tomu cos vyjmenoval přidal ještě emoce, ty mi u GT-R taky nějak chybí. Prostě sice devastující a superefektivní, ale taky poněkud chladné kladivo...
27. 10. 2015 14:55
Re: Kladivo na Ferrari
Já to auto znám jenom z obrázku samozřejmě, ale fakt by mě zajímalo, jak může bejt při svezení něco, co udělá kilo za tři vteřiny, prosto emocí:)
27. 10. 2015 15:12
Re: Kladivo na Ferrari
Jel jsem Audi RS6 ftunyngu (vole kravo) a krome faktu, ze jsem byl naprosto uzasly z brutalniho zatahu, se zadne jine emoce nedostavily.
Naproti tomu podstatne slabsi a pomalejsi Suzuki Swift Sport me doslova a do pismene bavilo a nebyt toho, ze me majitel vytahl na svetlo bozi, jezdil bych v nem dodnes.
Avatar - Petrolhead_CZ
27. 10. 2015 15:27
Re: Kladivo na Ferrari
Tak tak. Surová rychlost a akcelerace sama o sobě nedělá zábavu a nadšení z jízdy.
27. 10. 2015 15:38
Re: Kladivo na Ferrari
Já úplně vidim, jak tim jedeš:)
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2015 13:49
Re: Kladivo na Ferrari
LFA moc chyb? Tak to si nemyslím ;-)
27. 10. 2015 15:13
Re: Kladivo na Ferrari
Minimalne jedenact milionu chyb.
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2015 16:07
Re: Kladivo na Ferrari
Jo tuhle jednu jo >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
27. 10. 2015 15:25
Re: Kladivo na Ferrari
Převodovka, vyvážení, chování auta při vypnuté elektronice, chování na točitější silnici - tohle jsou všechno negativa, která zmiňují hned v několika testech a srovnáních. Nebudu ale tvrdit, že se mi LFA nelíbí. Je to snad jediné japonské auto, které si mě opravdu získalo ;-)
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 13:58
Re: Kladivo na Ferrari
V předešlé diskuzi už jsem tě upozorňoval na to, že žiješ ve lži, jak s oblibou říkáš, tady je test 355 a NSX [odkaz] :-!
Avatar - Individualita
27. 10. 2015 13:20
Re: Kladivo na Ferrari
Červená (a někdy žlutá nebo výjimečně černá) masařka spolehlivě sedla na lep >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
27. 10. 2015 13:23
Re: Kladivo na Ferrari
:yes: >:D

Však jsem to prokoukl a rád jsem ten tvůj lep přijal, protože to bylo příslibem pro rozjezd další dnešní zajímavé diskuze >:-[]
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2015 12:24
Ne že by na tom záleželo
Ale za poslední týden sem už čet že tahle Honda má 573, 581, 582 koní >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Individualita
27. 10. 2015 12:34
Re: Ne že by na tom záleželo
A stále roste! >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
27. 10. 2015 12:36
kepl
Tak už jsou na světě první verdikty. Top Gear vše uvádí na pravou míru: [odkaz]

''On this fleeting encounter, perhaps the NSX didn’t reveal its depths. But my real fear is for it is the new rivals that do a similar job by other means. I’ve fallen for the gen-2 R8’s V10 and the security of its drive. Same for the 570S’s playful yet benign handling. The NSX promised to be tomorrow’s supercar. But that was yesterday.''

Krásně vystiženo. Plno balastu a plná huba keců, ale výsledné auto za moc nestojí. Evropa si opět jede svou vlastní ligu.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - fOE
27. 10. 2015 12:51
Re: kepl
Paneboze, tak dneska nas ceka dalsi kolo tech tvych nesmyslu? 8-s
Avatar - Petrolhead_CZ
27. 10. 2015 12:56
Re: kepl
Pravda bolí co? >:D

Tady máš dojmy z testu od člověka, který na rozdíl od tebe NSX projel. A nadšený rozhodně není. Jen se potvrdily moje včerejší a předchozí pochyby.
27. 10. 2015 12:58
Re: kepl
Má pravdu, Honda resp. Acura, to je jedno, jak to budou prodávat, bude bezpochyby dobré auto, ale v USA by mohlo stát 4,5 milionu, za ty prachy jsou Američani ochotni kupovat tak Bentley, RR a další takové. A v neposlední řadě musí potvrdit své kvality. Dělat dnes takové auto je sice otázka prestiže, ale taky musí zvážit, jestli se jim aspoň část peněz vrátí. Možná by mohli místo toho udělat nějaký běžný hybrid, popřípadě rychlý crossover.
27. 10. 2015 14:38
Re: kepl
Na těch 4,5 jsi přišel jak? Dyk píšou, že cenově to má bejt podobný R8.
27. 10. 2015 14:56
Re: kepl
No mluvilo se o 170 tisících dolarů, to je zhruba 4.1 a nějaké drobné, s tím 4,5 jsem si spletl zmiňovanou R8 plus. I tak je to dost.
27. 10. 2015 15:01
Re: kepl
Tady odhadujou 155. Víc to snad nebude..
[odkaz]
27. 10. 2015 14:38
Re: kepl
Dle odhadu ma stat v USA nove NSX jako R8 V10, coz je adekvatni cena. R8 V10 plus by mela stat jeste o 500tis vice. Takze pomer ceny, vykonu, prukopnicke techniky je u NSX vyborny.
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 14:25
Re: kepl
Jsi si jistý, žes ten citovaný závěr pochopil? Vychází ti z toho, že výsledné auto za moc nestojí, zvláště při nevyzkoušení sportovního režimu? Logicky budou auta s konvenčním pohonem fungovat jinak.

Není to tak dlouho, do dostával McLaren čočku za to, jak nemá oproti 458 koule. A ejhle, 12C Italii vyprášila kdykoli a kdekoli a najednou bylo jedno, že z tebe při jízdě nestříkají emoce.
27. 10. 2015 14:42
Re: kepl
" Logicky budou auta s konvenčním pohonem fungovat jinak." Sorry, ale to je slaba argumentace. Pokud davam auto na pranyr (TG a TV porady obecne a ty prvni obzvlast), tak je treba aby prave toto bylo tip-top, i kdyby "auta s konvencnim pohonem" byla jen slabym odvarem toho testovaneho.

A Honda si tedy situaci s nastupem NSX na trh dost ztizila - jednak nemastne-neslane hodnoceni a jednak odklad. To fakt neni moc dobrej start (i kdyz chapu, ze to neuznas a budes fantazirovat o paradni strategii apodobne, jak je vam ultrahondafanum podobne).

To same s CTR - porad plno kecu o tom, jak smete vsechny predokolky na ringu a nakonec do ni museli namontovat ram a udelat kdovikolik dalsich uprav, aby se neztrapnili... Pritom podle lidi, co znam a co CTR uz projeli je to dost dobre auto vzhledem ke konkurenci, pro leckoho klidne i nejlepsi.
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 19:38
Re: kepl
Asi jsi mě špatně pochopil. Když sedneš do hybridu (EV, PHEV), působí to na tebe úplně jiným dojmem, než klasické auto. Vnímání dynamiky je jiné, stejně jako její podání, ale třeba i akustický projev - rozhodně ne tak, že by se ti dělaly bubliny adrenalinu u nosu. A ještě jinak to na tebe působí, když máš na vyzkoušení pár minut jako tyhle redakce. Takže relevantnější představu poskytne klasický road test, potažmo srovnávák. Tam se ukáže, co v NSX vězí. Že to nebude auto, co zvukem výfuků vysklívá okna, jsem vcelku očekával. Ty, coby naslovovzatý expert na všechno, snad ne?

Ti, co NSX chtěli, už zaplnili několikaměsíční produkci a nějaké první dojmy je nezajímají a zbytek dostane konečný verdikt formou testů. Podívej se na neslanou-nemastnou R8, jak se dobře prodávala a prodává.

Ad CTR - co to meleš? >:D Nakonec čeho do něj montovali rám? Ještě nedokončený prototyp zajel rekord před Cuprou a MRS v rámci vývoje, kvůli rekordu se nikam nic nemontovalo a nic se neupravovalo. Jestli se něco upravovalo tak až potom, v rámci dalšího vývoje. Ale chápu, že trol jako ty může žít v domnění, že auta se testují za účelem jejich schopnosti zhoršit, takže produkční auto je oproti rok a půl starému prototypu pěkná šunka. Což potvrzují i lidi, co znáš a co CTR už projeli. >:D :yes:
Avatar - Petrolhead_CZ
27. 10. 2015 15:22
Re: kepl
Taky že McLaren tu čočku dostával oprávněně, taky se podívej k čemu to vedlo, všechna ta kritika je donutila se zamyslet a přehodnotit přístup a filosofii, udělali 570S, které kašle na zrychlení, časy na okruhu, na grip apod. a hned je z toho skvělý, hravý a zábavný sporťák s duší. Navíc fakt pěkně zní. 675LT je rovněž obrovský krok kupředu, první McLaren od F1čky, který ohrožuje Ferrari v relevantních aspektech. MP4-12C a 650S jsou rychlé a efektivní, ale poněkud chladné a odměřené stroje.

458 Italia je na spoustě okruhů rychlejší než 12C, mrkni se na Fastest Laps...ale rychlost na okruhu je jeden z posledních faktorů, který v reálném světě hraje roli a nějak promlouvá do kvalit, požitku a dojmů z auta. Navíc podle recenzí nová NSX ale není ani rychlá, ani vtahující, ani okouzlující a schopná jako konkurence. Podle popisu je to přesně tak apatické a těžkopádné auto jako GT-R.
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 19:00
Re: kepl
"570S, které kašle na zrychlení, časy na okruhu, na grip" ... a jak to souvisí s 12C a 650S? 570S je lowendový model a podle toho je nastavený.

Kam na ty konstrukce chodíš? >:D Zatím jsem neviděl jediný srovnávací test. A v žádných jízdních dojmech není ani zmínka o těžkopádnosti a apatičnosti. Co jsem četl, vytýká se mu spíše málo dramatické podání dynamiky a to je ovlivněno tím, že testovaná auta neměla aktivovaný sportovní režim Track. NSX bude rychlé a precizní, jako 12C a 650S. Jak rychlé, to uvidíme.
Avatar - Petrolhead_CZ
27. 10. 2015 20:16
Re: kepl
570S že je lowendový model? Je to zbrusu nové auto, až na motor, který je podladěný, ale dost změněný na to, aby se dalo bavit o čerstvé pohonné jednotce. Je to první sportovní auto do McLarenu a očividně o třídu lepší než NSX, která plánovála příchod léta a klube se z ní propadák ;-)

NSX aní náhodou nebude rychlé a precizní jako 12C a 650S, hodně rychle se probuď do reality. NSX bude rádo, když bude stíhat 570S. Nebo mi chceš tvrdit, že auto, které ztrácí 80 koní a je o 350 kilo těžší bude mít proti 650S a ostatně i 12C šanci? Recenze zmiňují letargii ovládacích prvků, výkonů a odezvy. To, že auto nefunguje pořádně v jiném režimu než Track není žádná omluva.
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 20:49
Re: kepl
Ano, 570S je lowendový model McLarenu.

Jak si myslíš, že bude NSX rychlé, není podstané, to se ukáže, až to někdo vyzkouší.

Recenze zmiňují letargii v eko režimu Quiet (jsem v šoku >:D ) a Sport, což je režim na každodenní ježdění. Každodenní ježdění je něco, o čem řidič 458 ani neví, že existuje. :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
28. 10. 2015 12:29
Re: kepl
Není to lowendový model, tak můžeš označit třeba budgetové srágory od Hnůjdaje.

Ale je to tzv. vstupní model a první sportovní vůz značky, která dělá supersporty ve velkém pouhých 5 let. 570S byl ve vývoji chvilku, přišel a vysmál se zavedené konkurenci a NSX ve všech testech suverénně rozdrtil. Stejně jako R8 a vlastně i 911 Turbo. 488 už zmiňovat nebudu, to je jiný level, ale NSX se nedokáže ani přiblížit 6 let staré Italii.

Dynamiku už zkoušeli a následovalo jen tzv. výraz ''meh'' >:D Čili šlapali na plyn jak diví a nic moc se nedělo. Režim Sport se jmenuje od toho, že se v tom módu sportuje, sice nezávodí, ale sportuje. Na okreskách, sportovnější jízda na okruhu, prostě by auto mělo fungovat naplno. Jenže přišla letargie a neschopnost.

Každodenní ježdění je něco, čemu se věnuje většina majitelů 458 Italie :-) Osobně jsem si vyzkoušel jízdu v bumpy nastavení podvozku a při odřazeném sedmém stupni. Je to jak jízda v Merglu třídy S. Odřadíš o 4 stupně dolů a supersportovní ryzí pila je zpět :-) To NSX pro pošukané ekofily nikdy nebude.
27. 10. 2015 12:36
1725 kg..
Mi teda přijde dost. U GT-R mi to tak nějak ideově neva, tady asi i celkem jo.
Tak to si ho teda nekoupim:)
Rozbalit vlákno
6
27. 10. 2015 17:57
Re: 1725 kg..
U supersportů je vysoká hmotnost víc na prd, než u normálních cesťáků. Nelíbí se mi ani u GT-R ani této Hondy. Masírují se moderními technologiemi, elektromotory, Li-On akumulátory,4x4 na 100 způsobů a nevím čím ještě.

Přitom stačí jen dobrý motor a klidně i jen RWD. A hned je minimálně 500 kg dole a náklady a tím i cena také nižší. A pojede to líp. To vždycky platilo. Lidi moc zezelenali, ale ani pořádně neví proč. Klimatizaci a 1000 dalších zbytečných a těžkých kravin ale ve sporťáku mít musejí. ;-\
27. 10. 2015 19:54
Re: 1725 kg..
A co 1670kg, zdá se to také jako hodně???

Zdraví Porsche Turbo :-)
[odkaz]
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 20:43
Re: 1725 kg..
Turbo má 1605 bez řidiče, 1675 kg má kabriolet, každopádně v něm ale musí řidiči strašně trpět, vůbec nechápu, že si tu hrůzu někdo kupuje. :-) I když počkej, každý vlastně ví, že do 1676 kg je to ještě v pořádku, nepřijatelné je až všechno nad tím. :-)
27. 10. 2015 20:52
Re: 1725 kg..
Nojo. A naopak, zejo.. Kdyz je supersport pres 1700 v pohode, tak asi i 1800. A kdyz 1800, tak i dve tuny. A tak dale. Turbo si predstavuju jako trochu jinak zamereny auto, mozna blbe. Myslel jsem, ze to NSX bude mirit spis smer McLaren, no.
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 21:25
Re: 1725 kg..
Ne, neřekl bych, že je 1,7 tuny OK. Supersport by neměl vážit přes 1500 kg. Spíš je zvláštní, že u NSX to každému vadí, ale že by se někdo pohoršoval nad Turbo S Cabrio, jsem si nikdy nevšiml. Otázkou je, jestli nástup hybridních verzí tu laťku neposune. A že ty hybridy budou přibývat. Kolik asi bude vážit 911 Turbo, až dostane hybrid? Možná jako MC Stradale. :-)
27. 10. 2015 21:13
Re: 1725 kg..
Nezdá, to je ok. Akorát mě osobně moc nesedí motor za zadní nápravou. Někdo to má zase rád.
Avatar - sargis
27. 10. 2015 12:47
zaujimave...
kde redakcia v tomto aute nasla zadne sedadla ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
27. 10. 2015 12:49
interier
je to len moj pocit alebo mi to pride ze keby takto vyzeral aj interier nejakeho bezneho crossoveru tak by to slo ...... nejak necitim nevidim v interieri prislusnost k elitnemu supersportu..... je to akesi az moc "bezpohlavne" ..... kludne by takyto interier zniesol aj novy accord alebo nastupca terenneho CRVecka .....

hmotnost 1725kg je ozaj hodne... ale co ma najviac mrzi je to ze necitim tu nic zo starej NSX.... proste reinkarnacia sa moc podla mna nevydarila.... k tomu ten face... ja neviem.... ale poznam aj krajsie vozy tohto zamerania... honda to vie ( alebo aspon kedysi vedela ) aj lepsie ... co uz....
Rozbalit vlákno
1
27. 10. 2015 19:59
Re: interier
Hele, interiér a Tvé pocity jsou subjektivní záležitost.

Zkus se na to podívat objektivně a ukaž mi pokrokovější supersport (za trochu reálnou cenu)!

Takhle vypadá budoucnost :-)

Jestli se ti víc líbí stará NSX, tak si kup ojetinu ;-)

Jinak hmotnost už jsem komentoval výše.
Avatar - fOE
27. 10. 2015 12:49
Kdyby
Kdyz se clovek mrkne na parametry V6 samotneho, pak na cenu, pak na znak na kapote, pak znovu na cenu, nemuze se sam sebe nezeptat o kolik lepsi (v sirsim kontextu) by nova NSX byla kdyby si odpustila celou tu saskarnu s elektromotorama, baterkama atd..
Vykonu ma to auto na rozadavani tak jako tak a oprostit se o ty srandicky, ktere osobne podezrivam ze merou vrchovatou stoji za vyslednou cenou, mohl by clovek mit auto, ktere by treba NR obkrouzilo o 5s pomaleji, ale za cenu dost mozna o ctvrtinu / tretinu nizsi a navic s hmotnosti o +-150kg nizsi. V tomhle byla v mnohem zajimava zakladni R8. Nehrala si na to, ze je nejrychlejsim supersportem na svete, ruku na srdce byla spis nejpomalejsi supersport na svete (audirs6 promine >:-[] ), ale za cenu kam se zadne ferrari, lambo nebo McLaren s motorem uprostred nikdy nepodivaji. Davala nadeji vsem tem stastnejsim z nas co maji obrovskou sumu na auto a zaroven maji i srdce a koule na to si koupit dvoumistny supersport a ne M550d natriskanou vybavou, ale pro ktere zaroven Italia byla precijen jeste mimo dosah.

Tohle mela byt honda NSX, nabidnout zazitky supersportu za cenu polovicni a to klidne i za cenu horsiho casu na kolo ktere stejne zajima jen nas, diskusni placaly.

PS: Doufam ze honda podobne "neobohati" novou S2000 (jestli nekdy prijde), tedy alternativu s vykonem HH, za cenu HH, v atraktivnejsi / puristictejsi karoserii.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - iudex
27. 10. 2015 13:13
Re: Kdyby
Človeče Ty mi čítaš myšlienky; presne toto napadlo i mne. Ak má samotný turbobenzín 507 koní, naozaj sú potrebné ďalšie 3 elektromotory/baterky, aby malo solídnu dynamiku? Tých cca. 70 koní nespraví taký rozdiel, aby to nevyvážila úspora hmotnosti bez všetkých bateriek a serepetičiek (tipujem to na niekoľko stoviek kíl). Takže to mohol byť klasický športiak s 507k a povedzme 1500 kg, ktorý by bol vďaka konvenčnej technike o tisíce (desaťtisíce) eur lacnejší a dostupnejší.
Avatar - Petrolhead_CZ
27. 10. 2015 13:16
Re: Kdyby
Jo, taková nová NSX být měla, ale rozhodně tím přístupným, schopným a emocionálním supersportem pro nadšence není, jak se dočteš v testech. Je to hybrid v negativní slova smyslu, zatímco evropské hypersporty dokázaly proměnit hybridní technologii v benefity, v NSX se jedná dle všeho jen o zbytečnou zátěž. Trochu škoda pohřbít všechen odkaz toho hravého sporťáku na kterém se podílel i Senna a udělat z toho eko šovinistický tech fest, který nefunguje.
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 14:03
Re: Kdyby
Nevím, kolik toho víš o Ferarri, ale o NSX moc ne. NSX nebylo emocionální supersport, NSX vyškolilo ostatní hlavně v univerzálnosti, použitelnosti a kvalitě. Nepochybuju o tom, že i 348 bylo emocionálnější. Ale k čemu to, když bylo utrpení s tím do a ze servisu jezdit. >:D
27. 10. 2015 20:04
Re: Kdyby
Hele tímhle Ti Petrolheade asi radost neudělám:

You can hear the turbos while you're driving, but you won't believe they're actually there. The relationship between your right foot and the engine's output is so incredibly linear that you'd swear on your life that the NSX's engine was naturally aspirated. At higher road speeds, where the electric motors' output drops relative to the gas engine's, you can feel some lag, but only if you're looking for it. This, kids, is the proper way of dealing with turbo lag in a supercar. ;-) Ferrari, take note. ;-)

[odkaz]

Snad časem pochopíš, k čemu to Honda všechno vyvíjela :-)

PS Co říkáš na LaFerrari? ;-)
PPS To ''kids'' si neber osobně >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
27. 10. 2015 20:36
Re: Kdyby
A co má být? Ferrari zahazuje u 488 hybridní balast a preferuje nízkou hmotnost ;-) taky že natírá NSX téměř o celých 100 koní a je o 370 kg lehčí. A všechny testy se jednohlasně shodují na tom, že Ferrari v 488 znovuvynalezlo turbomotor, protože si zachoval skoro všechny charakteristiky atmosféry, včetně okamžité odezvy a vysokých otáček. 488 lag eliminovala úplně. 488 je celkově o celé galaxie výš než NSX, s tou bude srovnatelné možná nové Dino až dorazí.

LaFerrari je trochu jiný případ, že? ;-) A hlavně ukázka toho, jak moc lepší a zkušenejší jsou inženýři, motoráři a konstruktéři v Maranellu. Postaví hybridní hypersport s atmosférickým (!) 6.2 litrovým V12 o výkonu 800 koní s elektromotorem k tomu o výkonu 163 koní. Dohromady tedy máme 963 koní v autě, které váží 1430 kg, má nejlepší pohonné ústrojí na světě, zachovává si geniální vyváženost, jízdní vlastnosti, odezvu, trakci, aerodynamiku a grip. Plus má nejlépe reagující přední nápravu ze všech silničních aut na světě. Je to nepřekonaný hypersport. Oproti tomu Honda má hybrid s ubohým přeplňovaným šestiválcem a elektromotůrkem, který dávají dohromady 572 koní. Při váze 1740 kilo! To těžko bude stačit na 6 let starou 458 Italia. A to chce jako někdo velebit? Propadák to je, tak je to. Testy to potvrzují. TG magazín to auto v podstatě odstřelil, a to je Horell hodně tolerantní redaktor. A vážně nepochopím, proč Honda potopila odkaz původní NSX takovým způsobem :-) Konkurence bez hybridního šitu (v takovém provedení se o šit jedná) se jí vysmívá už teď do přední masky a hybridní hypersporty se smějí pod difuzory, protože moc dobře ví, že jsou jediní, kteří dokázali s tou technologií v praxi zázraky.
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 21:00
Re: Kdyby
No asi neeliminovala, to by o něm Motor Trend nepsal. ;-)

Kde sis to to o LaFerrari přečetl? Je to tak dokonalé auto, že se Ferrari ani neodvážilo vyjet s tím na Ring zajet oficiálně čas. Asi to nestačí ani na ostudně těžké 918 Spyder. :-! A to nejlepší pohonné ústrojí na světě? Má to vektorování točivého momentu? :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
28. 10. 2015 12:48
Re: Kdyby
Motor Trend byl možná jediný, který si chtěl na autě něco najít (protože jinak nic jiného nešlo), ale zbytek prostě zmiňoval přímočarost a okamžitost alá atmosférická jednotka. A to včetně Chrise Harrise, který ho vychválil do nebes.

O LaFerrari už bylo napsáno vše. Ať už to bylo zmíněno všude v prvních recenzích lidí, kteří se projeli se všemi třemi hypersporty, během srovnání všech 3 aut v Top Gear magazínu, kde LaFerrari zvolili za jednoznačného vítěze všichni tři redaktoři jednohlasně. Ať už to bylo stejně suverénní vítězství v Car Magazinu (u nás Speed) pro LaFerrari proti P1. V testu LaFerrari a Enza Richard Meaden několikrát označil za nejlepší hypersport všech dob, ze všech emotivních a racionálních měřítek. Chris Harris se za jeho volantem bavil s přehledem nejvíce.

Ferrari na Nurbas se*e, nemusí nikomu nic dokazovat, ani si nemusí stavět na nějakém času stavět PR, jako to musí dělat ostatní automobilky, aby o nich vůbec štěkl pes. Jak už jsem psal, v reálném světě je to to poslední co řidiče a majitele zajímá, to poslední, co měří kvality auta. A LaFerrari čas na Nordschleife zajede, je to jen otázka času. Viz Enzo, MC12, Carrera GT a další, které zajely své rekordní časy až v roce 2008 během srovnávací akce časopisu Car. Jen mi přijde celkem trapné, že Aventador SV, v podstatě ''běžný'' lehce odlehčený supersport za 918 zaostává o pouhé 2 vteřiny ;-)

A k čemu je probůh vektorování toč. momentu?? 918 díky němu byla v testu proti LaF a P1 v koncích! V zatáčkách té nadměrné váze nic nepomohlo, auto bylo nedotáčivé, kousavé a nervózní, s vypnutými elektronickými pomocníky téměř nefungovalo. Prostě balast, jediné Ferrari ukázalo světu, jak se má dělat a spojit hybridní technologie v nejlepší možný výsledek a zachovat tak charakter auta a vybrousit schopnosti naplno. LaF má nejlepší pohonnou jednotku na světě a to na pěkně dlouho, i když má vlastně přijít za 2 roky nový hypermodel k oslavě 70. let založení značky :-)
28. 10. 2015 19:19
Re: Kdyby
Čoveče a čim si to takhle vysvětluješ, že jediný Ferrari ví co dělá a ostatní jsou jenom takový nešikovný přicmrndávači? Tam bude asi nějaká kouzelná voda, kolem toho Maranella, nebo tak něco.
Avatar - Petrolhead_CZ
28. 10. 2015 20:56
Re: Kdyby
Kouzelná voda nikoliv. Říká se tomu zkušenosti, tradice, know how, historický odkaz, inovace, posouvání limitů, chtějí odjakživa dělat lepší auta než ostatní. A nikde netvrdím, že ostatní automobilky jsou nějací přicmrndávači, to ani náhodou. Honda by se ale touhle škatulí označit dala...
28. 10. 2015 21:21
Re: Kdyby
Jakoze Honda nema zkusenosti, tradice atakdale? Aaale, tak dobre. Jeste prosim odpovez viz nize, ohledne toho Autoexpressu. Uprimne receno ani nemam chut si prochazet dalsi testy na ktery odkazujes, pac mam dojem, ze si dost cucas z prstu:)
28. 10. 2015 21:49
Re: Kdyby
je zbytočné tu riešiť čo je lepšie či ferrari či lambo či porsche..každé auto má niečo a je niečim výnimočné...takisto s niekym kto je takto zaťažený na Ferrari sa nikdy nebude dať objektívne konverzovať a rozoberať tému Ferrari vs konkurencia...

ja sám poviem, že vozidlá od Ferrari sú úžasné autá s riadnou dávkou charakteru a osobnosti ale v reálnom svete mi Ferrari ako najlepšie a nojsofistikovanejšie auto nepripadá...na okruhu je taká 458 naozaj jedno z naj áut aké sa dá vôbec šoférovať ale z hladiska častejšieho jazdenia po normálnych komunikáciach v kombinácií s okruhovým blbnutím je pre mňa taká 911 Turbo omnoho lepším vozom...

pre mňa zhrnuté..Ferrari má perfektné autá ale spôsob idealizácie v podaní používatela petrolhead mi príde už tak trochu cez čiaru.. ;-)
Avatar - Individualita
27. 10. 2015 13:23
Re: Kdyby
Souhlas. Tak bych ji měl rád já a určitě spousta dalších. Ale je to hlavně image maker no...
Avatar - AUDIRS6
27. 10. 2015 19:09
Re: Kdyby
pod to sa ti kludne podpisem. ;-)
R8 4.2 quattro bola praveze vyborna, dokonca hrava a vdaka tomu "deficitu vykonu" este aj zaujimava na normalne jazdenie, ked si od nej nieco chcel, musel si si to vybojovat. Zato sa odvdacila perfektnou ovladatelnostou a vraj lepsiou vyvazenostou ako stare V10 verzie ( tie som ale pod zadkom nemal, takze ja verdikt vyniest nemozem ).
No a ked sa ti zacalo zdat 420 ( po FL 430 ) PS malo, zobral si ju ku jednemu zo specialistov na implantaciu mech. kompresora ( napr. MTM ), ktory ju dokazali posilit na tych 530-560 PS a uz si mal aj vykon V10 :-)
Stale mi vrta v hlave, preco sa Audi vzdalo verzie V8 :-! Nezaujem zakaznikov - marketingova blbost ! Proste si chalani potrebovali pohonit triko, ze nasi zakaznici chcu viac, preto uz len V10. A zrazu sa tu spekulovalo o R5 a teraz nedavno V6 - a asi sa na tom uz aj pracuje... :-! Pritom technologie na "dobre emisie" ( teraz to musi zniet brutalne ironicky - ja viem >:-[] ) su. A dokonca normalne - vid este nedavno predavany atmo V8 od MB.
Je vraj ale 1 skupina inzinierov v Audi, ktori presadzuju znova velkoobjemove atmosfery, a dokonca aj niekto z vyssie postavenych priznal, ze by si ich v niektorych modeloch ( pozor ! mnozne cislo - takze len R8 to nebude ! ) vedel predstavit....

Ku S 2000 - "vraj" sa pocita s eko-serepetickami aj do nej... :-! 8-s :no:
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 20:00
Re: Kdyby
R8 a hravá? Ve srovnání s čím? >:D Bylo to dobré auto, zdaleka nejméně nedotáčivé Audi, ale zase bych ho nedémonizoval. :-) V10 už byla jiná liga, stačilo víc váhy na zadek a začalo to fungovat po stránce radosti z jízdy, právě pro tu určitou nevyváženost.
;-)

Proč se vzdalo V8? To nevíš? Protože downsizing, V8 mělo nahradit V6, ale protože to zatím nedokázali uchladit, poslali na trh jen V10.
Avatar - AUDIRS6
27. 10. 2015 20:11
Re: Kdyby
kasli na to, do Audi sa nevznas, tak mi tu netaraj. :-!
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 20:25
Re: Kdyby
Píšeš, žes je pod zadkem neměl, na rozdíl ode mě, tak se zklidni, ty "vraj". 8-s >:D
Avatar - AUDIRS6
27. 10. 2015 20:45
Re: Kdyby
aj V8 a V10 a GT ? ja len V8 - ale ta V8 bola presne to, co poväcsina Audi zakaznikov vtedy potrebovala. V10 musela prijst - bolo to treba korunovat nejakou TOP verziou a zajaznici ju prijali nad ocakavania. Ale to neznamena, zeby V8 opovrhovali.
A o zakulisnych veciach z Audi asi vies uplne prd.
Keby chceli, tak nejake to turbo je tam uz davno. Nova R8 sa ponuka v takych verziach ako sa ponuka hlaaaaaavne koli marketingu a nie koli technickym schopnostiam / moznostiam... :-!
No a teraz marketing veli - predavat co najviac - teda aj danovo zvyhodnene nizsie objemy v Cine, ktore ale zase v EU budu prezentovat skoro ako "eco-friendly" model... :-!
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 21:12
Re: Kdyby
GT ne. Já neříkám, že V8 zaslouží opovržení, jen že to není moc hravé. na rozdíl od V10, i když tam nevím, jestli "hravost" to auto úplně vystihuje. Možná hra na kočku a myš, přičemž myš je řidič. ;-)

To se právě pleteš, je to interně známá věc, myslím, že se to dostalo před časem i ven. Neříkej, že o tom nevíš, vypadáš jako odborník na značku.
Avatar - AUDIRS6
27. 10. 2015 21:24
Re: Kdyby
Ak hovoris o "neuchladeni turbomotora v R8" tak je to len klasicka finta na zakaznika v tej dobe !
Beres tie PR-ka moc vazne. ;-)
Sorry, ale nechce sa mi na tuto temu moc debatit, musel by som ti argumentovat dovernymi informaciami ktore sa mi nedavno dostali do usi, ale este s nimi nemozem operovat...Mozno to casom sami priznaju... ;-)
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 21:33
Re: Kdyby
Že by se ta finta šířila i napříč technickým oddělením? ;-)
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 19:51
Re: Kdyby
Nějak mi asi unikla pointa. NSX BUDE cenově na úrovni R8, takže opravdu nabídne zážitky supersportu za poloviční cenu. A to patrně supersportu čistokrevného, ne R8 (nic proti R8, jen v kontextu). ;-)

Proč je NSX taková, jaká je? Hondě určitě nic nebránilo udělat ji bez hybridu, V6 biturbo s SH-AWD jako GT-R, ale o 200 kilo lehčí, ale čím by zaujala? Proč by se o ní mělo mluvit? Vedle V8 3.8 u Meka, V8 4.5 u 458, V10 5.2 u Huracanu? Takhle se kvůli ní všichni krásně zhádáme a každý si ho bude pamatovat.

NSX je superauto budoucnosti. Jestli takové, jakou chceme mít, to je věc jiná, ale faktem zůstává, že je to auto, které nabídne techniku P1, LaFerrari a 918 (spíš sofistikovanější) za cenu R8. a to je něco, čím se naprosto jednoznačně vyprofiluje. Jestli to navíc ještě přesvědčivým způsobem dokáže zužitkovat na asfaltu, co proti tomu namítat? ;-)

Jinak ovšem s ohledem na váhu NSX se avizované S2000 hybrid trošku děsím. Jako u supersportu za 3 mega dobře, ať je to techno fetiš, ale nástupce S2K s váhou přes 1,5 tuny, to by bylo zlé. 8-s
Avatar - Petrolhead_CZ
27. 10. 2015 20:41
Re: Kdyby
NSX že nabídne techniku LaF, 918 a P1?? 8-s Chlape udělej už se sebou něco...
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 21:17
Re: Kdyby
No dobře, nebylo to úplně přesné, technicky LaF a P1 nemají na 918, které má torque vectoring, takže spíš toho 918. Akorát NSX ho má sofistikovanější, prostřednictvím samostatných elektromotorů na předku, bez kardanu, prostě frajeřina. :yes:
Avatar - Petrolhead_CZ
28. 10. 2015 13:02
Re: Kdyby
Prostě frajeřina, která bohužel vůbec nefunguje a je to jen zbytečná zátěž. Stejně jako v případě 918. Na LaFerrari nic nemá. Jsi jen obdivovatel technických a elektronických serepetiček, které září na papírku a dobře se obdivují na Auto.cz při představení auta, praxe je bohužel opačná >:D
27. 10. 2015 13:16
Boje mezi fanoušky japonských a italských
sportovních aut jdou tak nějak mimo mě,protože já mám rád obojí.Ale bez mučení se přiznám,že kdybych měl pořádný balík,tak beru Ferrari. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rimow11
27. 10. 2015 13:18
nsx
vyzerá perfektne :yes:
Rozbalit vlákno
2
27. 10. 2015 13:22
Re: nsx
Mně se taky líbí,je to prostě něco jiného než se dělá v Evropě,stejně jako u Nissanu GT-R je dizajn velmi japonský.
27. 10. 2015 14:38
Rychlé soudy
Pánové, já bych si na soudy počkal až po několika relevantních testech. Často se ukázalo, že to, co je psáno v materiálech, může v reálu být úplně jinak...
Takže až bude na světě několik jízdních testů, pak si udělám obrázek jak tato Honda/Acura opravdu jezdí.
V celkové souhře to všechno (elektromotory, spalovací motor) dohromady může fungovat skvěle. Jistě, taky nemusí. Ale na nějaké 100% verdikty je myslím ještě brzy.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Petrolhead_CZ
27. 10. 2015 16:18
Re: Rychlé soudy
Redaktoři z TopGearu, Autocaru i AutoExpressu co NSX testovali se docela jednomyslně shodli, že je to celkově dost nezáživné a nezajímavé auto, které se nechytá na 488, 570S, 911 nebo R8. Takže propadák a ještě s odkladem. Ta cena to pohřbila úplně.
27. 10. 2015 16:29
Re: Rychlé soudy
Teď koukám na ten Autoexpress, jejich shrnutí před UK silničnim testem jest:
"We’ve waited a long time for it but Honda’s intriguing NSX is nearly here. The new Japanese supercar is capable of immense speed and is effortless in the way it delivers that performance. On the road its eccentric design and short, low-slung body look almost otherworldly. This first impression is a good one – we can’t wait to get our teeth into the new Honda NSX on UK roads for the definitive verdict."
Kde píšou něco o tom, že je nezáživná a nezajímavá..?
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 17:26
Re: Rychlé soudy
Ty to tam nevidíš? Ani to, že se nechytá na R8, 911 a 570S? A nejsi nějakej vadnej? >:D
27. 10. 2015 18:24
Re: Rychlé soudy
Ja treba za sebe musim rict, ze sledovat "argu(de)mentacni souboj" dvou ultra-hardcore fanatiku je proste super relax, dik vam obema za to zpestreni dne >:D >:D >:D >:D
27. 10. 2015 18:27
Re: Rychlé soudy
Taky se bavím. >:D
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 18:48
Re: Rychlé soudy
Nevím, jestli reaguješ správně, já tu napsal asi 3 příspěvky, spíš to vidím na ultrahardcore fanatika zcela v jiráskovském Proti všem. Ale zase super, že jsi zaskočil, někdo ke značce nezaujatý je tady vždycky vítán. >:D >:D
27. 10. 2015 18:59
Re: Rychlé soudy
Ano, reaguju spravne, tvoje dnesni prestrelky s Petrolheadem jsou tak komicke, jak jen muzou byt. A jak je uz pro ultrahardcore fanatiky vaseho razeni naprosto typicke - jen vy dva nevidite, jak jste tady (na ACZ, abys to zase nevztahl jen na jedinou diskusi) vsem pro smich. :-)
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 20:28
Re: Rychlé soudy
Tak já se taky vcelku bavím a relaxuji. :-) Ty si každopádně vystačíš s tou směšností sám, bez cizího přičinění. To je level, který bych chtěl někdy dosáhnout, být jako mariachi a whitelabel. Kafrat do všeho a nerozumět vůbec ničemu. :-)
27. 10. 2015 23:04
Re: Rychlé soudy
Nebavis se a nerelaxujes, to, co tady v diskusi predvadis s Petrolheadem je krec nejhrubsiho zrna, ale klidne si dal machruj, bavit se u toho budou dale vsichni ostatni.
Avatar - _Karel_
27. 10. 2015 18:32
Re: Rychlé soudy
Tak jako tak se všichni jednomyslně shodli, že Ferrari vyhrálo. ;-)
27. 10. 2015 19:02
Re: Rychlé soudy
Tak detem by se melo vcas ustoupit, takze jsem taky pro diskusni vitezstvi Ferrari fanatika numero uno :-)
27. 10. 2015 20:16
Re: Rychlé soudy
Joabe, to je asi zbytečné.

Tady dostaneš palce dolů i za citát Autoexpressu :-)
Avatar - TeeJay
27. 10. 2015 20:29
Re: Rychlé soudy
To byl Mariachi. Petrolhead zapíjí žal a dorazí později.
29. 10. 2015 07:27
Re: Rychlé soudy
To by sis moc pral, ja ale nepalcuju, a kdyz davam palec, tak ho dam do kometare, aby bylo jasne, od koho to bylo a za co.
27. 10. 2015 20:30
Re: Rychlé soudy
Je fakt, ze jsem si v tydle diskuzi empiricky overil, ze obrazkem kocicky potesim vic autickaru, nez citatem z Autoexpressu. Ne, ze by mi to nebylo sympaticky, naopak!:)
Avatar - AUDIRS6
27. 10. 2015 20:55
Re: Rychlé soudy
hmm, a ty si myslis, ze ti tupi briti maju patent na rozum ?
Tak schvalne, ci najdes chybu:
Vycuc z "First drive: Audi A4 Avant 3.0 TDI Quattro"
"...Quite right: welcome to the new Audi A4 Avant. Of course, you’ve met the front two-thirds of this A4 before: it’s based on the VW Group’s MQB chassis platform, it’s up to 120kg lighter than the previous model, though you can weigh it back down with tech that even the current A8 can’t match..."
A podobne voloviny tu poniektori redaktori len mechanicky prelozia a daju vam citat... :-! 8-s
27. 10. 2015 20:59
Re: Rychlé soudy
Ne, ja naopak trvam na tom, ze vsichni Britove, hlavne ti, co jezdej autem, jsou uplny dementi. Si nejak nerozumime, asi.
Avatar - AUDIRS6
27. 10. 2015 21:00
Re: Rychlé soudy
Tak sme sa asi nepochopili...
Co hovoris ne ten vyplod ? >:D >:-[] >:D >:-[]
27. 10. 2015 21:05
Re: Rychlé soudy
To ja nevim, ja jsem prave pres ty kocicky, spis.
27. 10. 2015 17:34
...
Ale to je těžké vysvětlovat někomu, kdo má hlavu permanentně v zadku černého italského plnokrevníka ....súhlasím vyššie s používateľom wawris myslím si že to povedal tak ako sa patrí.. :yes:

Celkovo k tým názorom tu..ja nejdem na nikoho útočiť každý máme to svoje..len pre používateľa petrolhead..si presne ten užívateľ ktorý sa pohybuje na hrane...na jednej strane je tvoja zanietenosť pre talianske značky obdivuhodná, na druhej strane ťa to trochu zaslepuje a preto niekedy napíšeš to čo napíšeš...

Ja ako majiteľ GT-R o tom aute viem dosť, a mal som možnosť otestovať a jazdiť s každým jedným modelom, od základného a prvého GTR až po najnovšie Nismo..to že GT-R len malo nejaký dobrý čas a potom od európanov klepec..je pekná blbosť..v dobe vzniku v danej cenovej kategórií nebolo ani jedno auto ktoré by sa GT-R čo i len priblížilo..GT-R dokázalo rozprášiť hocičo a stále aj po rokoch je to auto ktoré potrápi nejeden novší a dvakrát drahší superšport..čiže keď už tak, z pohladu nezaujatej osoby asi takto..Japonsko sa nie že priblížilo, Japonsko so svojim GT-R v tej dobe preskočilo to čo ponúkala európa.. ;-)

netvrdím, ja mám Ferrari rád a velakrát som sa vyjadril. že čo sa týka emócií, v tomto si GT-R na prvenstvo nárokovať nemôže...som ochotný uznať isté rezervy a nedostatky môjho obľúbeného auta preto by bolo načase aby to začali robiť aj podaktorí iní jedinci..a pokial mi tu niekto chce tvrdiť že taká 458 nedostatky nemá, tak nech sa radšej ani neobťažuje..
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2015 20:33
Koníku!
ty tady teď zaskakuješ za elektrikýho Karla? Má dovolenou? a kdy se vrátí? abych se do tý doby neobtěžoval:)
Rozbalit vlákno
0