Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Jízdní dojmy s Hondou NSX: Hybrid pána pekel

Nářez, který Honda NSX předvádí prvních 100 milisekund po přidání plynu, ji prý odlišuje od zbytku světa. Už víme, o čem je řeč.
Zpět na článek
17. 9. 2017 17:24
17. 9. 2017 18:36
17. 9. 2017 19:04
17. 9. 2017 19:12
17. 9. 2017 19:15
17. 9. 2017 19:49
17. 9. 2017 23:09
18. 9. 2017 08:14
18. 9. 2017 00:20
18. 9. 2017 01:25
17. 9. 2017 20:32
17. 9. 2017 20:47
17. 9. 2017 20:49
17. 9. 2017 20:52
17. 9. 2017 22:11
17. 9. 2017 22:22
17. 9. 2017 23:11
18. 9. 2017 08:20
17. 9. 2017 19:13
17. 9. 2017 23:12
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2017 17:24
Kdyby
Kdybych se tam vešel a měl volnejch 5 mega = hodně zajímavý

Jj vim že na okruhu bylo to a ono vo fous rychlejší = ale to je fous kterej je stejně rychlejší než já = a na takový to běžný popojíždění = tu a tam trochu rychlejš = fakt bych to bral :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jopino
17. 9. 2017 18:12
Jsou rychlejší auta
Bez debat, ale kdybych měl potřebný obnos, neváhám. Tohle je jistý mix individuality, designu a technických řešení. Ale vraťme se na zem. Cena je vysoká, pořadník delší, než 14 dní před výplatou... Škoda, tak snad v jiném životě ;-)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Emel
17. 9. 2017 20:48
Re: Jsou rychlejší auta
NSX se povedla, technicky je to hodně zajímavé auto a design je moc pěkný.

Samozřejmě můžeš koupit třeba 911GT3 a 750t projezdit v benzínu... každému dle jeho sympatií :-)
Avatar - white label
17. 9. 2017 23:13
Re: Jsou rychlejší auta
Ono nebude (u GT3) problém ten rozdíl "prokonfigurovat".
;-)
Avatar - Emel
18. 9. 2017 08:22
Re: Jsou rychlejší auta
Nebo tak :-)

Prostě... jedna věc je napsat "neváhám", ale s pěti miliony na dedikovaném účtu by člověk asi trávil dlouhé zimní večery u konfigurátorů a krátké dny u dealerů... protože za tolik peněz už se dá koupit lecos.
Avatar - white label
18. 9. 2017 10:19
Re: Jsou rychlejší auta
To každopádně, já bych zřejmě skončil u Porsche.
Avatar - Jopino
18. 9. 2017 12:55
Re: Jsou rychlejší auta
Opravdu neváhám. Nebylo to psáno bezmyšlenkovitě, věř mi ;-) Tuhle automobilku mám rád poměrně dlouho (někdy od roku 1996, kdy jsem si pořídil svou první Hondu). Mám jí rád i přes její "slabá období", časy omylů i různých přešlapů (viz třeba naše debata u Civicu CXG a problémem s ochranou dětí v interiéru při nehodě). Takže dlouhodobě vnímám pozitiva i negativa modelů napříč značkou.
A tohle je auto, které bych si (kdyby byly ideální podmínky) opravdu pořídil. Nepotrpím si na obdiv okolí, tudíž ke své radosti nepotřebuji zmiňované Porsche GT2, GT3, i když je pro mnohé ikona. NSX je prostě po dlouhé době Honda, supersport, na který fanouškové značky a motoristická veřejnost čekala opravdu dlouho. A povedlo se. Ale jak jsem psal, zpět na zem :-) Pět milionů a něco navíc je opravdu mimo rozpočet 99,9 % zdejších diskutérů, mě nevyjímaje.
Avatar - white label
18. 9. 2017 13:30
Re: Jsou rychlejší auta
"Nepotrpím si na obdiv okolí, tudíž ke své radosti nepotřebuji zmiňované Porsche GT2, GT3..."
Nemyslím si, že zrovna auto typu 911 GT3 (tím spíš s aktuálně možným touring paketem) je auto primárně přitahující obdiv okolí, naopak s novou NSX by byl majitel/řidič podstatně víc středem pozornosti na veřejnosti.
Avatar - Jopino
18. 9. 2017 13:51
Re: Jsou rychlejší auta
Ne, tak jsem to nemyslel. Myslím tím Porsche jako určitý společenský status. Tak toto auto, značka, bývá ve zdejších končinách vnímána.
Avatar - white label
18. 9. 2017 16:29
Re: Jsou rychlejší auta
Ale primárně pro "společenský statut 911" se typicky nekupuje GT3, na to stačí i o milion a půl levnější Carrera (a o 2 a čtvrt milionu levnější, než NSX). Verze GT3 je tak mnohem spíš pro fajnšmekry, než pro "pozéry".
Avatar - _Karel_
17. 9. 2017 18:36
Honda
Škoda, že se tak krásnýmu autu ostatní produkce Hondy tolik vzdálila. Proč nemohli CTR dělat stejní designéři?
Rozbalit vlákno
16
Avatar - white label
17. 9. 2017 19:04
Re: Honda
Souhlas, tohle japonské Ferrari je designově úplně jinde (myslím úrovní v dané kategorii, nikoli absolutně), než současná produkce značky, včetně sportovně orientovaných modelů.

P.S. Vrchol drzosti a nevkusu je fakt, že si nějaký "automobilový buran" ze SM dovolí na takové auto sednout:
[odkaz]
Nikdy by mě nic podobného nenapadlo ani kdyby to auto bylo moje, tím spíš u nevlastního! :no:
Avatar - _Karel_
17. 9. 2017 19:12
Re: Honda
Taky jsem na tu fotku koukal.On Baborský správně tušil, že mu nikdo neuvěří, že právě jeho a SM pozvali na předvedení NSX, tak neodolal opatřit si důkaz. Ne zrovna šťastným způsobem.
Avatar - white label
17. 9. 2017 19:15
Re: Honda
Velmi mírně řečeno...
Avatar - Beefcake
17. 9. 2017 19:49
Re: Honda
"stojí na parkovišti jediná Honda NSX a sami lidé z automobilky kolem ní našlapují jako okolo svátosti" - by ma zaujimalo, co si ti pani pomysleli
Avatar - white label
17. 9. 2017 23:09
Re: Honda
No, určitě nic hezkého (by) to nebylo, naopak... :no:
18. 9. 2017 08:14
Re: Honda
Pomysleli asi nieco take, ze "tak tohoto burana uz nikdy na ziadne testy nepozveme!".
Avatar - jpor (RSKa)
18. 9. 2017 00:20
Re: Honda
No...u nas tomu hovoríme "totálny sedlák"
Taká úbohosť...
Avatar - white label
18. 9. 2017 01:25
Re: Honda
Jj, sednout si na to je 1. stupeň, nechat se u toho (dobrovolně) vyfotit je 2. stupeň a nakonec tu fotku ještě (záměrně) zveřejnit je vrcholný 3. stupeň.

P.S. A jako "bonus" k tomu napsat:
"...místo obvyklé flotily stojí na parkovišti jediná Honda NSX a sami lidé z automobilky kolem ní našlapují jako okolo svátosti."
Avatar - Emel
17. 9. 2017 20:32
Re: Honda
Oni tam ty společné rysy s Civicem jsou. Rozdíl je v tom, že na TypeR pak navěšeli další křidýlka a stehýnka :-)
Avatar - _Karel_
17. 9. 2017 20:47
Re: Honda
No jo, něco tam je. Jen by mě zajímalo, co bylo na papíře dřív - jestli CTR nebo NSX. Pokud to bylo tak, že namalovali NSX a vrhli se na CTR tak by mě zajímalo, jakou drastickou změnou osobnosti museli designéři projít. Ten rozdíl je propastný.
Avatar - Emel
17. 9. 2017 20:49
Re: Honda
Myslím, že někde se objevilo, že NSX navrhovala designérka.. a myslím, že Civica ne. Asi by se to dalo vygooglit.
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2017 20:52
Re: Honda
[odkaz] dělala i [odkaz]
Avatar - _Karel_
17. 9. 2017 22:11
Re: Honda
Tak to bylo od šéfů Hondy prozíravé rozhodnutí, že aspoň NSX. Měli by to zkusit častěji, nejlépe i na nějakého budoucího Accorda.
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2017 22:22
Re: Honda
Viz odkaz Michelle dělá Acury = ostatně NSX se v USA, Kanadě, Číně, Dubaji neprodává jako Honda ale Acura NSX [odkaz]
Avatar - white label
17. 9. 2017 23:11
Re: Honda
Částečně předek, jinak tam nic moc společného nevidím. S těmi "křidýlky a stehýnky" souhlas.
Avatar - Emel
18. 9. 2017 08:20
Re: Honda
Při troše představivosti třeba i zadní nárazník... ale jasně, myslel jsem hlavně předek.
Avatar - Beefcake
17. 9. 2017 19:13
Dobre
Dobre sa to citalo, ale fakt to sadenie na kapote !?!?! 8-s
Rozbalit vlákno
0
17. 9. 2017 20:32
Pěkný test, ale....
Čte se to fantasticky, vžil jsem se do řádků a měl pocit, jako bych to auto sám řídil a zažíval ten motoristický orgasmus. Tenhle japonský počin patří opět mezi to nejostřejší a nejvymakanější na zeměkouli. Čest inženýrům v Hondě!

No ale přidávám se k ostatním v diskuzi...copak se sedá na kapotu takového auta proboha? Já neříkám, že tím člověk něco zničí, ale prostě se to absolutně nehodí, kor když jde o takový klenot. Já si nesednu ani na své auto, které má desetinovou hodnotu NSX :-!
Rozbalit vlákno
10
18. 9. 2017 07:56
Re: Pěkný test, ale....
Naopak, test resp dojmy naprosto o nicem. Srovnani, pocit z jizdy, subjektivni dynamika...zhola nic.
Tak jak by ale clovek od pisalku ze SM v zasade ocekaval :-!
Avatar - Emel
18. 9. 2017 08:33
Re: Pěkný test, ale....
Subjektivní dynamika tam je. Srovnání do jisté míry taky. Jako neříkám že to jsou nějaké testerské orgie, ale "zhola nic" jim trošku křivdí.
18. 9. 2017 12:43
Re: Pěkný test, ale....
Sorry, ale zrovna tenhle supersport by si zasloužil někoho, kdo opravdu umí a z auta dostane víc než jen zrychlení v přímce.
Avatar - 125S
18. 9. 2017 07:59
Re: Pěkný test, ale....
Test napsán pěkně, ale to sednutí si mohl odpustit. A k tomu všemu v džínách...
Avatar - speedfred
18. 9. 2017 08:27
Re: Pěkný test, ale....
hlavne všetka česť inžinierom Hondy v F1,že po toľkom prešlapovaní na mieste ešte nevykonali nejakú rituálnu hromadnú samovraždu.
To majú asi nejakých "iných" inžinierov
Avatar - 3_diamanty
18. 9. 2017 08:37
Re: Pěkný test, ale....
akoze ten dizajn NSX je fakt zvlastny a taky v podstate tazko uchopitelny ( ak si odmyslime logo tak to moze byt dnes uz vlastne cokolvek ) ... pritom mohli viac nadviazat na geny predchodcu.... povodna NSX je v tomto vyborny zaklad a oni nakoniec spravia takehoto tazkotonazneho a sterilneho "robota" :-(

mam inak hondy ako take rad.. ale tento ich pocin menom NSX ma teda nijako nezaujal... to viac by som prijal chybajuci accord v europe a nejaku novu integru alebo S2000-ku ;-\
Avatar - Emel
18. 9. 2017 08:57
Re: Pěkný test, ale....
Kde vidíš jakou těžkotonážnost? Vždyť je to sporťák s motorem uprostřed klasických proporcí... ano, mohlo by to být třeba Ferrari... a jasně, 458 je designem přece jen o kousek jinde... ale za mě je tohle naprosto v pořádku.

A ještě k původní NSX - to je samozřejmě legendární auto. Ale že by měla zase nějak bombastický design, to taky úplně nemá... nové auto je opticky širší...
Avatar - 3_diamanty
18. 9. 2017 09:04
Re: Pěkný test, ale....
nevidim ju nikde.. len citam o nej.. cakal som nizsiu hmotnost ale tak ano je to hybrid... ale nastastie je to tak premotorovane ze akakolvek "nadvaha" sa samozrejme hned strati :-)
Avatar - Emel
18. 9. 2017 09:10
Re: Pěkný test, ale....
Aha, já myslel, že to je pořád o designu... pak jo, samozřejmě je to skoro o půl tuny těžší.
Avatar - pašík
30. 9. 2017 09:44
Re: Pěkný test, ale....
Moc pěkný autíčko, nejlépe vynikne jeho tvar shora, vypadá jak malej angličák od Matchboxu. Jako kluk jsem měl taky vysněný supersport, nikdy to však nebylo Ferrari, Porsche apod. První bylo Lamborghini Miura, pak v pubertálním a mládeneckém věku to byl Ford GT40 a pak dlouhá léta Honda NSX 1 a teď 2. A to už mi asi zůstane neb je mi 60 let. V garáži mám naleštěného Civika 1,3 SL hondamatic z roku 1982. Asi jediný u nás v tomto přepychovém stavu, naprostý originál kromě doplněných zadních reproduktorů (decentních). Jo a taktéž v orig. Honda červené metalíze. A na kapotu se nesedá!!!
17. 9. 2017 23:12
Zoufalec
Co je to za debi.la? Nekdo si mi sednout takhle na auto, tak mu ji bez milosti vypalim.
Rozbalit vlákno
0