Jízdní dojmy s Hondou NSX: Hybrid pána pekel
3
/
61
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Hondou NSX: Hybrid pána pekel
Jízdní dojmy s Hondou NSX: Hybrid pána pekel
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.
|
acz
Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.
|
acz
Dominantním kulatým ovladačem na středovém panelu volíte jízdní režim.
|
acz
Ve dvoumístném interiéru není místa nazbyt. Oceňujeme skvělý výhled přes tenké sloupky a nízkou palubní desku.
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Z osmi dostupných barev mělo naše NSX nejčervenější červenou. Jmenuje se příznačně Curva red.
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Karbon-keramické brzdy se dodávají na přání. Ušetří 23,5 kg a fungují neskutečně. NSX jsme v horských serpentinách nehorázně drtili dvě hodiny v kuse – a kupé brzdilo prakticky pořád stejně skvěle.
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Plaketa pod zadním sklem hlásí výrobní číslo #0000, jde tedy o předprodukční exemplář se značným sběratelským potenciálem
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Před startem Safari rallye 2024: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius
Mercedes G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali