Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda pravděpodobně představí nástupce kupé Integra

Ondřej Chamilla
Diskuze (87)
Acura, což je americká odnož Hondy, bude dost možná vyvíjet nástupce slavného kupé Integra. Mělo by se jednat o základní sportovní model značky.

Vrchní designér Acury, Dave Marek, se nedávno nechal slyšet, že by společnost mohla nabízet nástupce slavného kupé Integra/RSX. Marek to řekl magazínu Car and Driver při rozhovoru na přehlídce upravených vozidel SEMA. Podle něj značce jako je Acura chybí dostupný sportovní vůz, jakým bylo právě dodnes opěvované kupé Integra. Takový stroj však máme čekat nejdříve v roce 2017, jeho příchod ale stále není stoprocentní.

Dave Marek k tomu dodal, že Acura plánuje mnoho nových modelů a značka nyní vynakládá veliké úsilí, aby se dostala zpět na výsluní, kde byla dříve. Kupé Integra by jí v tom mohlo pomoci a navíc by se mohlo objevit i jako Honda v Evropě. My bychom příchod takovéhoto vozu rozhodně kvitovali s povděkem.

Ondřej Chamilla
Diskuze (87)
Avatar - white label
8. 11. 2014 18:46
Re: Když
Původně Corrado mělo být Sciroccem III, jakýmsi větším, vyspělejším a údajně i dokonce o něco levnějším nástupcem Scirocca II...", taková "sportovní" výkladní skříň VW za lidovou cenu. Tyto plány se ovšem zvrtly a nakonec k naopak nelidové ceně přišlo logicky nové jméno - Corrado (ze španělského "correr" - běžet) . Scirocco II (jako lidovější alternativa ke Corradu) pak další 4 roky zůstalo v nabídce společně s Corradem.
Celkově byla technika Corrada (včetně motorů/převodovek apod.), po dobu 7mi (1988-1995) let výroby, postupným mixem techniky Passatu B3/B4 a Golfu II/III.
Avatar - Rubb
8. 11. 2014 06:02
Re: Když
Hmm, tak to je jsem fakt netušil - díky ;-)
Avatar - white label
7. 11. 2014 18:13
Re: Reinkarnace?
Na druhou stranu přiznejme, že i kdyby ta kola nebyla opravdu "dost kulatá", někteří členové H-klubu by jistě pohotově vymysleli klady takového "originálního" řešení a ze slabiny by tak rázem byla přednost. >:-[] ;-)
7. 11. 2014 18:09
Re: Jen aby...
Chtěl jsem naznačit, že CR-Z nenaplnilo očekávání těch, jež čekali nástupce CRX.
Avatar - white label
7. 11. 2014 18:09
Re: Když
Rychlé Golfy, I. a hlavně II. g. byly, na svoji dobu a třídu, skvělé, jejich výrazný úpadek přišel ve III. a IV. g., tedy s výjimkou GIV R32. Zpátky na vrchol vrátila GGTI až V. g. a od té doby se drží... a současný GR je trefa do černého, viz srovnávačky hh v EVO, TG, Speedu..., a to se chystá GR400, který se snad příští rok taky objeví na trhu. i když spíš jen jako limitka.