Letošní ženevský autosalonu je u Hondy nečekaně bohatý. Kromě evoluce supesportu NSX a studie Civicu se Japonci pochlubili mimo jiné i osazením CR-V malým dieselem 1.6 i-DTEC.
Honda mi s týmto pripomenula Alfu: tiež len prototypy a sľuby, aká skvelá bude budúcnosť. >:-[] Ale tej Honde predsalen verím viac.
Ale vážne, Civic už nie je horúca novinka a ten Type R by vo vlastnom záujme mali priniesť skôr, ako o dva roky. Za tú dobu sa môže všeličo zmeniť, konkurencia nespí, tak aby tie plány Hondy na najrýchlejšiu predokolku o dva roky nezostali len snom.
A NSX sa tiež rodí dlho ako jež proti srsti, už by sa mohla konečne dostať na svet finálna verzia.
Honda není Alfa Romeo která prodá ročně pár desítek tisíc vozů a má v paletě dva reálné modely...podle mě honda s AR srovnat nejde...zatím, uvidíme co s AR udělá Marchionne
Jeremy Clarkson řekl že je R8 jedno z nejlepších aut které kdy řídil,později řekl že je sterilní,ale tím myslí že je moc dokonalé,on už jel v tolika autech že si to může dovolit říct,ale pro nás ostatní smrtelníky je R8 raketa,pro mě teda určitě a navíc má R8 velice nadčasový design,který nestárné. Až se projedeš v nekomfortním a špatně ovladatelném autě budeš si přát zpátky tu sterilitu frajere
Clarkson tohle rikal i o Mazde RX-8 (skvely auto).. nicmene je to proste Jezza. Hammond strucne a jasne podal fakta, ale autu nerozumi.
Uz jen ten jeho blabol "NSX si sotva kdo koupil" mluvi za vse.
Vicky vi.
[odkaz]
:yes: Taky bych dal hlas 911 vzdy a vsude, ale ten list je proste "britsky", ani jag ani Aston bych tam nedal. Misto toho M3/C63 AMG Black series a nasli by se dalsi ;-)
911ka je zrádná mrcha,protože má tuny přilnavosti většina smrtelníků se sní nikdy nedostane za limit,ale když se toněkomu stane a nejste stig,tak je po vás,když se dostaneš za limit s R8 dá se to zvládnout,proto bych vždy upřednostil R8, 911 je tichý zabiják ukolébá tě falešným pocitem jistoty,že se nic nemůže stát a potom to příjde a je po tobě
Nová 911 je o 10 centimetrů delší jak ta předchozí,to taky svědčí, že 911 je pěkně nestabilní není to auto pro každého,ale R8 může řídit každý, má mnohem lepší stabilitu,R8 je neutrální V10 už je přetáčivější,když vjedeš ve vysoký rychlosti do zatáčky a bude pršet,tak s R8 to ustojíš a s 911 je s tebou ámen,když dostaneš smik s 911kou tak ani stig to neuřídí,ten motor je prostě na špatném místě
R8 není neutrální, R8 je nedotáčivá. Neutrální je 911 a to opravdu velmi dlouho, divil by ses. Proč myslíš, že 24 hodin Nürburgringu pravidelně vyhrávají 911?
Prozradím ti řidičské tajemství - do zatáčky je třeba najet takovou rychlostí, abys ten smyk nedostal. když na to dojde, je vcelku jedno, jestli vyletíš po tečně s R8 nebo v hodinách s 911.
Záleží, o jaké 911 se bavíme a jak dobrý jsi řidič. R8 se řídí celkem snadno a je nastavená tak, aby byla nedotáčivá, když ji popíchneš více, než je zdrávo (pro bezpečí nezkušeného řidiče). 911 jsou mnohem ostřejší, i když je pravda, že 991 se chová, jako by měla motor uprostřed (Porsche se dlouhodobě a úspěšně snaží odstranit vlastnosti charakteristické pro vozy s motorem vzadu). Nicméně obecně auta s motorem uprostřed jsou zrádné mrchy. Většinou mají tendenci jít přes limit hodně rychle a nebývají na něm nejovladatelnější - jsou to auta pro čistou stopu. A rozhodně neplatí, že by 911 neznaly nedotáčivost.
Ano NSX je jiná liga je to nováček amatér bez vychytanejch dětskejch nemocí a R8 je ostřílený profík,kterého jen tak něco nerozhází,tím ale nechci říct že je NSX špatný,podle mě to bude vynikajicí auto,byl bych rád kdyby NSX bylo lepší jak GT-R,až někdo otestuje NSX potom se rozhodne, zatím nikdo neví,krom testovacích jezdců jaké to auto je,tak uvidíme,vzhledově se mi ale R8 líbí víc
japonska R8, kam na to chodis >:D
R8 je jen tlusta kraxna, ktera jezdi s 8-valcem hure jak 20let stare NSX se 6 valcem. Technicky bude nove NSX uplne jinde :yes:
Kdyz porovnam interier a plubku snad z Golfa nebo Leona nebo z ceho to je s timto skvostem neni o cem premyslet
[odkaz]
[odkaz]
Nechapu, jak si nekdo muze koupit Audi v premii, kdyz je tu treba BMW, natoz o Audi uvazovat jako o sportaku 8-s >:-[] >:D
Zvenku je R8 facelift TT ;-) Chapu ze je vasim snem, aby R8 vypadala jako moderni sportak a ne jak veteran z 80. let s palubkou z Leona. To se ale proste musi najmout designer a ne clovek co dela laciny prolisy na zadnich dverich a sportaky dela jak kulaty auticka z Kinder vajicka.
[odkaz]
[odkaz]
Co je tohle? To uz neni ani skorofacelift
[odkaz]
[odkaz]
Nepsal jsem o koupi BMW jako sportaku. Jinak tam mas preklep, R8 je minulost, NSX budoucnost, to je ti snad jasne.
Nechapu jak muze byt budoucnost neco designove z 80. let a pomale s 8 a 10 valcem jak 20 let stary 6 valec ;-)
Aký vyrába BMW superšport? A aký vyrába Honda? Odpoveď: žiadny. NSX je minulosť, M1 tiež a momentálne sa nejaké porovnávanie Audi R8 vs. konkurencia od Hondy či BMW jaksi ani nemôže konať, lebo Audi konkurenciu nemá. ;-)
Ja fakt nerozumim tomu, co porad proti Honde mate? Ted to nemyslim osobne..
Kazdopadne jsou to specificka auta.. Ja osobne se napriklad absolutne nezajimam o auta, ktera vidim co do kilometru 5x a vice a ted jsem to musel ventilovat, coz bezne nedelam.
Vase vec, moje zbytecna starost.
Vice versa je tak asi jenom moje osobni, a zrejme i zbozne prani, coz?
Proc sakra nekdo, kdo zadnou ostrou Hondu nejel, NSX v zivote nevidel, musi kafrat do neceho, cemu ani za mak nerozumi?
Ja taky nelezu do debaty o novem Passatovi, protoze tomu nerozumim!
Pozri si toto video: [odkaz]
a potom bud mudry o svojej R8, ktorej cely cas na zadok na serpentinach dycha "obycajny" 4valec v atmosfere. Kde je ta uzasna ovladatelnost R8, ked obycajna kolobezka stvorvalcova od Hondy jej dycha na *. Schlad si hormon a veci ktore si si niekde nacital o ovladatelnosto R8 si prehodnot. Pretoze generalizovat aka je R8 uzasne ovladatelna pri vzhliadnuti videa... no cerven Ta asi obleje. Sorry...
Spíš mi přijde, že neumíš anglicky. Fakt je, že R8 patří mezi velmi měkké sporťáky, neklade moc nároků na řidiče, nesnaží se ho zabít. Nic, co bych si vzal na okruh. Ale na každý den je to celkem příjemné auto. Jen je vidět, že jsi v tom v životě nejel.
Nevím, jestli jsi někdy měl tu čest s ďáblíkem od Mugenu. Za sebe říkám skvělé auto. S jejich motory jsem se potkal i v jiných vozech a je to zážitek. Jen je to o něčem úplně jiném. Když na tebe řidič R8 bude hodný a bude dodržovat dopravní předpisy, tak mu budeš stačit. Na okruhu ti pak naloží. A to není ostuda.
A v čem je jako NSX dál,R8 má historii je prověřená a odborníky považovaná za jedno z nejlépe ovladatelných aut,NSX je jenom model,kterej ještě nikdo nevyzkoušel,NSX je pozadu a teď to dohání
Nevím, jestli zrovna ovladatelnost je považovaná za hlavní přednost R8, spíš bych řekl každodenní použitelnost a uživatelská přívětivost, což je podobná filozofie, jakou vyznávalo i původní NSX.
Ovšem hlavní rozdíl mezi R8 a NSX je technická vyspělost. Tam, kde má R8 obyčejný V8/V10, nabídne nové NSX sofistikovaný hybridní systém s vektorováním točivého momentu Sport Hybrid SH-AWD na předních kolech, schopný současně rekuperovat i asistovat. Zatím to vypadá, že to bude ještě vyspělejší, než hybridy McLarenu, Porsche a Ferrari.
NSX první generace (kde bylo audi v té době? :-) jasně ukázalo, co Honda dokáže. NSX by i dnes po několika desetiletích dokázala konkurovat. NSX II bude samozřejmě někde úplně jinde.
Jak už tu zaznělo - ví se, jakou techniku bude mít NSX a ví se i, jakou techniku bude mít R8 II (stejnou). Takže se další vývoj dá vcelku dobře předjímat. A vzhledem k tomu, že R8 nedokázalo na okruhu porazit ani původní NSX, není vcelku co řešit. :-)
Tak, porazit puvodni NSX-R na skutecne technickem okruhu je problem pro spoustu mnohem mladsich a papirove silnejsich aut.
Proc je asi NSX porad aktivni, co se zavodnich serialu tyce? ;)
Ja to auto rad..moc rad a dam krk na to, ze NSX svoji neskutecne nizko posazenou karoserii zaujme mnohem vic, nez kuprikladu to vetsi TT aka R8. A to je to auto o dekadu starsi..
Ono je toho mnohem vice.. auto.cz totiz neni nsxprime.com, vime?
Dam krk na to, ze jsi v zivote zadnou Hondu NSX nevidel, tudiz se smej jen sam sobe, pane!
Drz se sveho kopyta aneb vyjadruj se jen k tomu, cemu rozumis!
..Dnesni doba je hrozna..Kazdej druhej nymand se vyjadruje jen proto, ze chce a ne proto, ze by mel nebo muze..
Ano, především vy byste měli být pokorní. Protože cucat si tu nesmysly z palce u nohy, aniž by to auto někdo vytáhl na silnici, je slušně řečeno - úsměvné. :-!
Co to meleš? Z jakých pár fotek z autosalonu? Chce to trošku nastudovat fakta. 8-s:no: I když prohlížení fotek bys zanedbávat také neměl, když vidíš v NSX R8.
To auto nikde nejezdí, nikdo ho netestoval a vy už vidíte, jak to všem nandává. No k popukání. Tohle dokážete jen vy, fanatici od Hondy, na to jsou i italomilci krátcí. >:D:yes:
Tak částečně tě omlouvá, že píšeš v době, kdy je dávno po Animáčku, takže se na tom určitě podepsala psychická únava, ale bojím se, že jen tím to nebude.
Pokud vím, hovořilo se tu o technické vyspělosti v podobě hi-tech hybridního systému - nastuduj si první video na [odkaz] , což je něco, co R8 ani při nejlepší vůli mít nebude. Tento systém pohonu je celé generace vzdálen klasickému quattru, což ostatně platilo už o mechanickém SH-AWD.
A pokud jde o to, komu to nandá, padla tu zcela relevantní informace, že R8 na okruhu nestačilo ani minulé NSX a těžko očekávat, že bude nové NSX pomalejší.
Pro ty pomalejší to zopakuji znovu. Až to auto vyjede, otestují ho, pak se můžeme pobavit, komu a v čem to nandá. Zatím se tu plácáte po ramenou nad kusem popsanýho papíru, což rozhodně nezavání životní zkušeností, ale bychařením.
Však se také pobavíme. :-) Prozatím to na základě dosavadních zkušeností predikujeme stejně, jako je zcela jisté, že laFerrari bude bomba, ačkoli jí dělí od Enza více, než dekáda a nemá s ním naprosto nic společného. ;-) Ba co víc, ve vší naší skromnosti se tu řešilo pouze to, že budoucí NSX bude lepší, než R8, což je opravdu snadný úkol. Trošku svízelnější by asi bylo trvat na tom, že bude lepší, než 458 Italia a MP4-12C. >:D
Co to meleš,já bych byl na R8 pyšný,vychvaluješ tu NSX do nebe z informací z papíru a to auto už nevím po kolikáté to tu říkám nikdo nevyzkoušel,informace z papíru a skutčnost jsou dvě naprosto odlišné věci, R8 je skutečnost
Flyboyedo! Ty jsi na začátku diskuze uvedl:
''Raději bych šel do německé R8 než do Japonské R8,neboli NSX ''
A nakonci diskuze používáš argument, že NSX je horší, protože je jen na papíře. Tak proč jsi tu diskuzi vůbec začínal??? ;-)
Na to, že je NSX ''na papíře'', jsi přišel až během diskuze? :-)
Pokud vím, tak NSX bude jedním z prvních hybridních supersportů.
Ještě si tedy asi rok počkáme a ostatní si tady můžou psát o 911 a R8.
A potom už bude jasno :-)
Bude to stejné jako porovnání Passat 2.0 tdi a Mazdy 6 2.2d
nebo Golfu 1.6 tdi a Civicu 1.6 d-tec.
Kdo nemá předsudky (resp. slepou lásku k VW) tak ví své.
Ano, přesně tak, časy se mění s synonymem pro sporťák je dnes hybrid. Nějaký Porsche 918 Spyder, nějaký McLaren P1, nějaké Ferrari LaFerrari a již brzy i nějaká Honda NSX. Ale pochbuji, že ti to něco říká, na showroomu VW to nenajdeš.
Jestli ten "sporťák" pojmou stejně jako CRZ, tak je na průser zaděláno. >:D:yes:
Ty vůůůbec nevíš, o čem píšeš, vytahuješ tu staré auto (které skončilo někdy před sedmi lety), se kterým toto nové, bude mít společné jen logo na kapotě. Probuď se ze sna, sundej Honda brejle, přes který vůbec nevidíš a zpět do reality. ;-) >:D
PS: Jestli je někdo vyloženě pomatený pohádkář, žijící mimo realitu, jste to vy, fanatici od Hondy. Dnes jste se předvedli v plné "parádě". Stačilo k tomu jen pár fotek. >:D
Existuje pro to přesný termín - odůvodněné očekávání. Stejně jako u Fordu skládali zákazníci zálohy na Focus RS, aniž někdo viděl něco jiného, než pár fotek, dokonce mám pocit, že tehdy ani fotky nebyly. Jedná se o situaci, kdy jsou dobré důvody se domnívat, že auto bude dobré. Tohle je přesně ten případ. Je to zcela legitimní situace, takže jak už zde na tvou adresu jednou zaznělo - trošku pokory by to chtělo. :-)