Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda představila diesel 1.6 i-DTEC pro CR-V, novinkou je i Civic Tourer a koncept NSX

Letošní ženevský autosalonu je u Hondy nečekaně bohatý. Kromě evoluce supesportu NSX a studie Civicu se Japonci pochlubili mimo jiné i osazením CR-V malým dieselem 1.6 i-DTEC.
Zpět na článek
5. 3. 2013 12:37
5. 3. 2013 12:44
5. 3. 2013 13:27
5. 3. 2013 17:10
5. 3. 2013 12:38
5. 3. 2013 12:45
5. 3. 2013 12:50
5. 3. 2013 23:18
5. 3. 2013 14:52
5. 3. 2013 14:59
5. 3. 2013 15:29
5. 3. 2013 17:13
5. 3. 2013 19:21
5. 3. 2013 20:35
6. 3. 2013 20:50
5. 3. 2013 17:27
5. 3. 2013 20:07
5. 3. 2013 13:29
5. 3. 2013 13:57
5. 3. 2013 21:02
6. 3. 2013 10:10
5. 3. 2013 20:11
5. 3. 2013 16:14
5. 3. 2013 17:23
5. 3. 2013 17:54
5. 3. 2013 20:16
6. 3. 2013 10:02
6. 3. 2013 18:56
6. 3. 2013 22:18
9. 3. 2013 21:09
5. 3. 2013 13:00
5. 3. 2013 15:33
5. 3. 2013 17:21
5. 3. 2013 18:28
5. 3. 2013 19:16
5. 3. 2013 20:04
5. 3. 2013 21:44
5. 3. 2013 23:28
5. 3. 2013 21:46
6. 3. 2013 09:08
6. 3. 2013 14:23
9. 3. 2013 20:45
5. 3. 2013 20:22
5. 3. 2013 23:43
6. 3. 2013 14:14
Avatar - iudex
5. 3. 2013 12:37
Ako Alfa
Honda mi s týmto pripomenula Alfu: tiež len prototypy a sľuby, aká skvelá bude budúcnosť. >:-[] Ale tej Honde predsalen verím viac.
Ale vážne, Civic už nie je horúca novinka a ten Type R by vo vlastnom záujme mali priniesť skôr, ako o dva roky. Za tú dobu sa môže všeličo zmeniť, konkurencia nespí, tak aby tie plány Hondy na najrýchlejšiu predokolku o dva roky nezostali len snom.
A NSX sa tiež rodí dlho ako jež proti srsti, už by sa mohla konečne dostať na svet finálna verzia.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Bristol
5. 3. 2013 12:44
Re: Ako Alfa
Honda není Alfa Romeo která prodá ročně pár desítek tisíc vozů a má v paletě dva reálné modely...podle mě honda s AR srovnat nejde...zatím, uvidíme co s AR udělá Marchionne
Avatar - King
5. 3. 2013 13:27
Re: Ako Alfa
Jak dlouho? NSX se poprvé objevilo jako koncept vloni, teď je to víceméně prototyp a už příští rok bude produkční verze...
Avatar - TeeJay
5. 3. 2013 17:10
Re: Ako Alfa
Přesně tak. A pokud bychom měli započítat všechny koncepty od zahájení výroby NSX, pak je tohle třetí - po HSC [odkaz] a ASC [odkaz] .
Avatar - flyboyeda
5. 3. 2013 12:38
NSX vs R8
Raději bych šel do německé R8 než do Japonské R8,neboli NSX
Rozbalit vlákno
65
Avatar - Bristol
5. 3. 2013 12:45
Re: NSX vs R8
co se týče sportovních vozů tak se vyhnout koncernu velkým obloukem...cokoli krom R8-i když věřím že jezdí skvěle :yes:
Avatar - iudex
5. 3. 2013 12:50
Re: NSX vs R8
Jazdí skvele, vyzerá skvele a znie skvele (bohužiaľ to prvé som osobne nemal možnosť skúsiť). Aký je teda problém s R8?
5. 3. 2013 13:31
Re: NSX vs R8
Psychický a ten zásadnější - finanční. >:D
Avatar - šmoula nešika
5. 3. 2013 14:02
Re: NSX vs R8
Asi je sterilní a moc komfortní a celkově prd supersport.
Avatar - flyboyeda
5. 3. 2013 14:16
Re: NSX vs R8
Jeremy Clarkson řekl že je R8 jedno z nejlepších aut které kdy řídil,později řekl že je sterilní,ale tím myslí že je moc dokonalé,on už jel v tolika autech že si to může dovolit říct,ale pro nás ostatní smrtelníky je R8 raketa,pro mě teda určitě a navíc má R8 velice nadčasový design,který nestárné. Až se projedeš v nekomfortním a špatně ovladatelném autě budeš si přát zpátky tu sterilitu frajere
Avatar - WalterWhite
5. 3. 2013 15:17
Re: NSX vs R8
Pozri si čo povedal o NSX ;)
[odkaz]
5. 3. 2013 23:18
Re: NSX vs R8
Clarkson tohle rikal i o Mazde RX-8 (skvely auto).. nicmene je to proste Jezza. Hammond strucne a jasne podal fakta, ale autu nerozumi.
Uz jen ten jeho blabol "NSX si sotva kdo koupil" mluvi za vse.
Vicky vi.
[odkaz]
Avatar - Choochoo
5. 3. 2013 19:47
Re: NSX vs R8
R8 má nadčasový design,který nestárné >:D
Takovy nesmysl, vzdyt to vypada jak z 80. let ;-)
Avatar - Ham.
5. 3. 2013 14:52
Re: NSX vs R8
Jednak to není supersport a druhak mezi sportovními auty je jenom jedno lepší.
[odkaz]
;-)
Avatar - fOE
5. 3. 2013 14:59
Re: NSX vs R8
:yes: Taky bych dal hlas 911 vzdy a vsude, ale ten list je proste "britsky", ani jag ani Aston bych tam nedal. Misto toho M3/C63 AMG Black series a nasli by se dalsi ;-)
Avatar - Ham.
5. 3. 2013 15:29
Re: NSX vs R8
rychlé sedany počítají mezi rychlé sedany nikoliv mezi sportovní auta.
[odkaz]
Avatar - flyboyeda
5. 3. 2013 16:59
Re: NSX vs R8
911ka je zrádná mrcha,protože má tuny přilnavosti většina smrtelníků se sní nikdy nedostane za limit,ale když se toněkomu stane a nejste stig,tak je po vás,když se dostaneš za limit s R8 dá se to zvládnout,proto bych vždy upřednostil R8, 911 je tichý zabiják ukolébá tě falešným pocitem jistoty,že se nic nemůže stát a potom to příjde a je po tobě
Avatar - TeeJay
5. 3. 2013 17:13
Re: NSX vs R8
A tos načetl kde? Už to totiž dávno neplatí, u Porsche už se naučili motor za zadní nápravou zkrotit.

A pokud jde o 911 vs R8, tak tam, kde hází R8 ručník do ringu řídíš 911 ještě s prstem v nose. R8 je dost nedotáčivé, což je neco, co 11 téměř nezná.
Avatar - flyboyeda
5. 3. 2013 18:00
Re: NSX vs R8
Nová 911 je o 10 centimetrů delší jak ta předchozí,to taky svědčí, že 911 je pěkně nestabilní není to auto pro každého,ale R8 může řídit každý, má mnohem lepší stabilitu,R8 je neutrální V10 už je přetáčivější,když vjedeš ve vysoký rychlosti do zatáčky a bude pršet,tak s R8 to ustojíš a s 911 je s tebou ámen,když dostaneš smik s 911kou tak ani stig to neuřídí,ten motor je prostě na špatném místě
Avatar - King
5. 3. 2013 19:21
Re: NSX vs R8
R8 není neutrální, R8 je nedotáčivá. Neutrální je 911 a to opravdu velmi dlouho, divil by ses. Proč myslíš, že 24 hodin Nürburgringu pravidelně vyhrávají 911?

Prozradím ti řidičské tajemství - do zatáčky je třeba najet takovou rychlostí, abys ten smyk nedostal. když na to dojde, je vcelku jedno, jestli vyletíš po tečně s R8 nebo v hodinách s 911.
6. 3. 2013 20:50
Re: NSX vs R8
Záleží, o jaké 911 se bavíme a jak dobrý jsi řidič. R8 se řídí celkem snadno a je nastavená tak, aby byla nedotáčivá, když ji popíchneš více, než je zdrávo (pro bezpečí nezkušeného řidiče). 911 jsou mnohem ostřejší, i když je pravda, že 991 se chová, jako by měla motor uprostřed (Porsche se dlouhodobě a úspěšně snaží odstranit vlastnosti charakteristické pro vozy s motorem vzadu). Nicméně obecně auta s motorem uprostřed jsou zrádné mrchy. Většinou mají tendenci jít přes limit hodně rychle a nebývají na něm nejovladatelnější - jsou to auta pro čistou stopu. A rozhodně neplatí, že by 911 neznaly nedotáčivost.
Avatar - Katikakus
5. 3. 2013 16:08
Re: NSX vs R8
Mohu rict, ze i jezdi skvele - ackoli Audi moc nemusim, tak R8 je povedena. NSX ale pocitam bude lepsi, je to preci jenom ponekud jina liga.
Avatar - flyboyeda
5. 3. 2013 17:12
Re: NSX vs R8
Ano NSX je jiná liga je to nováček amatér bez vychytanejch dětskejch nemocí a R8 je ostřílený profík,kterého jen tak něco nerozhází,tím ale nechci říct že je NSX špatný,podle mě to bude vynikajicí auto,byl bych rád kdyby NSX bylo lepší jak GT-R,až někdo otestuje NSX potom se rozhodne, zatím nikdo neví,krom testovacích jezdců jaké to auto je,tak uvidíme,vzhledově se mi ale R8 líbí víc
Avatar - TeeJay
5. 3. 2013 17:27
Re: NSX vs R8
Jakými dětskými nemocemi trpěly v minulosti sportovní Hondy, mohl bys mi osvěžit paměť? Nějak si nemohu na nic vzpomenout. >:D

To si trošku popletl, auta testují na zákaznících jiné značky. :-)
Avatar - Choochoo
5. 3. 2013 20:03
Re: NSX vs R8
Nemoci maj akorat koncernovy rychlokvasky. Jeste ze to ma motor z Lamba.
5. 3. 2013 20:07
Re: NSX vs R8
Souhlasím s reakcí TeeJay.

Jen bych zase zdůraznil, že někdo má ''náskok díky technice'' jako marketingový slogan.
A někdo jiný má opravdu :yes: náskok díky technice :-)
Avatar - Choochoo
5. 3. 2013 12:56
Re: NSX vs R8
japonska R8, kam na to chodis >:D
R8 je jen tlusta kraxna, ktera jezdi s 8-valcem hure jak 20let stare NSX se 6 valcem. Technicky bude nove NSX uplne jinde :yes:
Kdyz porovnam interier a plubku snad z Golfa nebo Leona nebo z ceho to je s timto skvostem neni o cem premyslet
[odkaz]
[odkaz]

Nechapu, jak si nekdo muze koupit Audi v premii, kdyz je tu treba BMW, natoz o Audi uvazovat jako o sportaku 8-s >:-[] >:D
Avatar - King
5. 3. 2013 13:29
Re: NSX vs R8
+1 :-! :yes: Tyhle naprosto mimózní kecy vůbec nechápu. NSX má s R8 společného asi tolik, co s MP4-12C a 458 Italia. 8-s
5. 3. 2013 13:33
Re: NSX vs R8
Zvenku šušu, zvenku. ;-)

NSX vypadá jako faceliftovaná R8. To tam uvidí snad každej. ;-)
Avatar - King
5. 3. 2013 13:57
Re: NSX vs R8
S takovouhle vadou zraku jsi dostal řidičák? :-O
5. 3. 2013 21:02
Re: NSX vs R8
>:D

Taky vypadá jako Lambo.
A trochu jako Ferarri..
A zezadu jako Aston.

[odkaz]
Avatar - Stewee
6. 3. 2013 10:10
Re: NSX vs R8
Urcite to uvidi kazdy, kto m atak tupy zrak ako Ty... ale tipujem, ze vela ich nie je...
Avatar - Choochoo
6. 3. 2013 11:04
Re: NSX vs R8
Zvenku je R8 facelift TT ;-) Chapu ze je vasim snem, aby R8 vypadala jako moderni sportak a ne jak veteran z 80. let s palubkou z Leona. To se ale proste musi najmout designer a ne clovek co dela laciny prolisy na zadnich dverich a sportaky dela jak kulaty auticka z Kinder vajicka.
[odkaz]
[odkaz]

Co je tohle? To uz neni ani skorofacelift
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - flyboyeda
5. 3. 2013 14:17
Re: NSX vs R8
BMW nemá supersportovní auto , NSX je minulost a R8 je budoucnost
Avatar - Choochoo
5. 3. 2013 20:06
Re: NSX vs R8
Nepsal jsem o koupi BMW jako sportaku. Jinak tam mas preklep, R8 je minulost, NSX budoucnost, to je ti snad jasne.
Nechapu jak muze byt budoucnost neco designove z 80. let a pomale s 8 a 10 valcem jak 20 let stary 6 valec ;-)
5. 3. 2013 20:11
Re: NSX vs R8
to flyboyeda :-O

to snad nemyslýš vážně

v čem je R8 budoucnost a tenhle prototyp minulost?
Avatar - iudex
5. 3. 2013 16:14
Re: NSX vs R8
Aký vyrába BMW superšport? A aký vyrába Honda? Odpoveď: žiadny. NSX je minulosť, M1 tiež a momentálne sa nejaké porovnávanie Audi R8 vs. konkurencia od Hondy či BMW jaksi ani nemôže konať, lebo Audi konkurenciu nemá. ;-)
Avatar - TeeJay
5. 3. 2013 17:23
Re: NSX vs R8
Vzhledem k tomu, že je známo, jakou techniku bude nepřesrok využívat NSX, si vcelku lze udělat představu. :-)
Avatar - Ham.
5. 3. 2013 17:54
Re: NSX vs R8
... leda tak na playstation >:D
5. 3. 2013 20:16
Re: NSX vs R8
Vazeny pane, rok 1992

[odkaz]

Ja fakt nerozumim tomu, co porad proti Honde mate? Ted to nemyslim osobne..
Kazdopadne jsou to specificka auta.. Ja osobne se napriklad absolutne nezajimam o auta, ktera vidim co do kilometru 5x a vice a ted jsem to musel ventilovat, coz bezne nedelam.
Vase vec, moje zbytecna starost.
Vice versa je tak asi jenom moje osobni, a zrejme i zbozne prani, coz?
Proc sakra nekdo, kdo zadnou ostrou Hondu nejel, NSX v zivote nevidel, musi kafrat do neceho, cemu ani za mak nerozumi?
Ja taky nelezu do debaty o novem Passatovi, protoze tomu nerozumim!
Avatar - Stewee
6. 3. 2013 10:02
Re: NSX vs R8
Pozri si toto video: [odkaz]
a potom bud mudry o svojej R8, ktorej cely cas na zadok na serpentinach dycha "obycajny" 4valec v atmosfere. Kde je ta uzasna ovladatelnost R8, ked obycajna kolobezka stvorvalcova od Hondy jej dycha na *. Schlad si hormon a veci ktore si si niekde nacital o ovladatelnosto R8 si prehodnot. Pretoze generalizovat aka je R8 uzasne ovladatelna pri vzhliadnuti videa... no cerven Ta asi obleje. Sorry...
Avatar - flyboyeda
6. 3. 2013 16:29
Re: NSX vs R8
Tohle video nic nedokazuje ten s tou R8 to jenom tak lechtá a ta honda jede na doraz,kdyby chtěl s tou R8 ujet,tak ujede
Avatar - King
6. 3. 2013 18:56
Re: NSX vs R8
Koukals jen na pohyblivé obrázky nebo jsi i poslouchal Sutcliffea? :-O
6. 3. 2013 22:18
Re: NSX vs R8
Spíš mi přijde, že neumíš anglicky. Fakt je, že R8 patří mezi velmi měkké sporťáky, neklade moc nároků na řidiče, nesnaží se ho zabít. Nic, co bych si vzal na okruh. Ale na každý den je to celkem příjemné auto. Jen je vidět, že jsi v tom v životě nejel.

Nevím, jestli jsi někdy měl tu čest s ďáblíkem od Mugenu. Za sebe říkám skvělé auto. S jejich motory jsem se potkal i v jiných vozech a je to zážitek. Jen je to o něčem úplně jiném. Když na tebe řidič R8 bude hodný a bude dodržovat dopravní předpisy, tak mu budeš stačit. Na okruhu ti pak naloží. A to není ostuda.
9. 3. 2013 21:09
Re: NSX vs R8
Pěkný videjko :-)

Už se těším na Type-R 2015, 300k.

PS Dva pěkný hatche: [odkaz]
5. 3. 2013 13:00
Re: NSX vs R8
Zacinam byt alergickej na tyhle blaboly.
R8 je diametralne odlisne auto a vypada uplne jinak, nez NSX!
Avatar - Choochoo
5. 3. 2013 13:06
Re: NSX vs R8
Ja myslim, ze je to MCLaren P1 >:D
5. 3. 2013 15:33
Re: NSX vs R8
porovnávat NSX a cokoliv od audi je dost mimo... NSX je přece jen podstatně dále.
Avatar - flyboyeda
5. 3. 2013 17:03
Re: NSX vs R8
A v čem je jako NSX dál,R8 má historii je prověřená a odborníky považovaná za jedno z nejlépe ovladatelných aut,NSX je jenom model,kterej ještě nikdo nevyzkoušel,NSX je pozadu a teď to dohání
Avatar - TeeJay
5. 3. 2013 17:21
Re: NSX vs R8
Nevím, jestli zrovna ovladatelnost je považovaná za hlavní přednost R8, spíš bych řekl každodenní použitelnost a uživatelská přívětivost, což je podobná filozofie, jakou vyznávalo i původní NSX.

Ovšem hlavní rozdíl mezi R8 a NSX je technická vyspělost. Tam, kde má R8 obyčejný V8/V10, nabídne nové NSX sofistikovaný hybridní systém s vektorováním točivého momentu Sport Hybrid SH-AWD na předních kolech, schopný současně rekuperovat i asistovat. Zatím to vypadá, že to bude ještě vyspělejší, než hybridy McLarenu, Porsche a Ferrari.
Avatar - flyboyeda
5. 3. 2013 18:04
Re: NSX vs R8
Papír snese všechno,R8 má náskok,protože má praxi,až se nová NSX pořádně otestuje potom bude jasno
5. 3. 2013 18:28
Re: NSX vs R8
NSX první generace (kde bylo audi v té době? :-) jasně ukázalo, co Honda dokáže. NSX by i dnes po několika desetiletích dokázala konkurovat. NSX II bude samozřejmě někde úplně jinde.
Avatar - King
5. 3. 2013 19:16
Re: NSX vs R8
Jak už tu zaznělo - ví se, jakou techniku bude mít NSX a ví se i, jakou techniku bude mít R8 II (stejnou). Takže se další vývoj dá vcelku dobře předjímat. A vzhledem k tomu, že R8 nedokázalo na okruhu porazit ani původní NSX, není vcelku co řešit. :-)
5. 3. 2013 20:04
Re: NSX vs R8
Tak, porazit puvodni NSX-R na skutecne technickem okruhu je problem pro spoustu mnohem mladsich a papirove silnejsich aut.
Proc je asi NSX porad aktivni, co se zavodnich serialu tyce? ;)
Ja to auto rad..moc rad a dam krk na to, ze NSX svoji neskutecne nizko posazenou karoserii zaujme mnohem vic, nez kuprikladu to vetsi TT aka R8. A to je to auto o dekadu starsi..
Avatar - Choochoo
5. 3. 2013 20:09
Re: NSX vs R8
Kdyz si jeste predstavis jak budou slapat elektromotory u noveho NSX na okruhu, uz ted mi pada brada ;-)
5. 3. 2013 21:28
Re: NSX vs R8
No já se fakt směju, co jste schopni vyčíst z páru fotek studie z autosalónu.

Ruku na srdce, jse totálně směšní. >:D :yes:
5. 3. 2013 21:44
Re: NSX vs R8
Ono je toho mnohem vice.. auto.cz totiz neni nsxprime.com, vime?
Dam krk na to, ze jsi v zivote zadnou Hondu NSX nevidel, tudiz se smej jen sam sobe, pane!
Drz se sveho kopyta aneb vyjadruj se jen k tomu, cemu rozumis!

..Dnesni doba je hrozna..Kazdej druhej nymand se vyjadruje jen proto, ze chce a ne proto, ze by mel nebo muze..
5. 3. 2013 23:17
Re: NSX vs R8
A už víte, jak bude jezdit! >:D

To zatím neví ani pánové v Hondě. >:D :yes:
5. 3. 2013 23:28
Re: NSX vs R8
Troska pokory by obcas neuskodila, pane.
6. 3. 2013 07:51
Re: NSX vs R8
Ano, především vy byste měli být pokorní. Protože cucat si tu nesmysly z palce u nohy, aniž by to auto někdo vytáhl na silnici, je slušně řečeno - úsměvné. :-!
Avatar - King
5. 3. 2013 21:46
Re: NSX vs R8
Co to meleš? Z jakých pár fotek z autosalonu? Chce to trošku nastudovat fakta. 8-s :no: I když prohlížení fotek bys zanedbávat také neměl, když vidíš v NSX R8.
5. 3. 2013 23:18
Re: NSX vs R8
Ty jsi tuplovaně směšný.

To auto nikde nejezdí, nikdo ho netestoval a vy už vidíte, jak to všem nandává. No k popukání. Tohle dokážete jen vy, fanatici od Hondy, na to jsou i italomilci krátcí. >:D :yes:
Avatar - TeeJay
6. 3. 2013 09:08
Re: NSX vs R8
Tak částečně tě omlouvá, že píšeš v době, kdy je dávno po Animáčku, takže se na tom určitě podepsala psychická únava, ale bojím se, že jen tím to nebude.

Pokud vím, hovořilo se tu o technické vyspělosti v podobě hi-tech hybridního systému - nastuduj si první video na [odkaz] , což je něco, co R8 ani při nejlepší vůli mít nebude. Tento systém pohonu je celé generace vzdálen klasickému quattru, což ostatně platilo už o mechanickém SH-AWD.

A pokud jde o to, komu to nandá, padla tu zcela relevantní informace, že R8 na okruhu nestačilo ani minulé NSX a těžko očekávat, že bude nové NSX pomalejší.
6. 3. 2013 13:58
Re: NSX vs R8
A zase žvatlání o papírových hodnotách.

Pro ty pomalejší to zopakuji znovu. Až to auto vyjede, otestují ho, pak se můžeme pobavit, komu a v čem to nandá. Zatím se tu plácáte po ramenou nad kusem popsanýho papíru, což rozhodně nezavání životní zkušeností, ale bychařením.

Ty animáčku. >:D
Avatar - King
6. 3. 2013 14:23
Re: NSX vs R8
Však se také pobavíme. :-) Prozatím to na základě dosavadních zkušeností predikujeme stejně, jako je zcela jisté, že laFerrari bude bomba, ačkoli jí dělí od Enza více, než dekáda a nemá s ním naprosto nic společného. ;-) Ba co víc, ve vší naší skromnosti se tu řešilo pouze to, že budoucí NSX bude lepší, než R8, což je opravdu snadný úkol. Trošku svízelnější by asi bylo trvat na tom, že bude lepší, než 458 Italia a MP4-12C. >:D
Avatar - Choochoo
5. 3. 2013 20:17
Re: NSX vs R8
Praxi pomale 4kolky a motorem z Lamba. Z takovou praxi bych se stydel ;-)
5. 3. 2013 23:18
Re: NSX vs R8
Ty se vedle R8 můžeš leda tak stydět sám. >:D :yes:
Avatar - flyboyeda
6. 3. 2013 10:30
Re: NSX vs R8
Co to meleš,já bych byl na R8 pyšný,vychvaluješ tu NSX do nebe z informací z papíru a to auto už nevím po kolikáté to tu říkám nikdo nevyzkoušel,informace z papíru a skutčnost jsou dvě naprosto odlišné věci, R8 je skutečnost
9. 3. 2013 20:45
Re: NSX vs R8
Flyboyedo! Ty jsi na začátku diskuze uvedl:
''Raději bych šel do německé R8 než do Japonské R8,neboli NSX ''

A nakonci diskuze používáš argument, že NSX je horší, protože je jen na papíře. Tak proč jsi tu diskuzi vůbec začínal??? ;-)
Na to, že je NSX ''na papíře'', jsi přišel až během diskuze?
:-)

Selskýmu rozumu zdar
5. 3. 2013 20:22
Supeersport
Pokud vím, tak NSX bude jedním z prvních hybridních supersportů.

Ještě si tedy asi rok počkáme a ostatní si tady můžou psát o 911 a R8.
A potom už bude jasno :-)

Bude to stejné jako porovnání Passat 2.0 tdi a Mazdy 6 2.2d
nebo Golfu 1.6 tdi a Civicu 1.6 d-tec.
Kdo nemá předsudky (resp. slepou lásku k VW) tak ví své.

Inovacím zdar :-)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
5. 3. 2013 23:19
Re: Supeersport
Jasně, najednou je synonymem pro pravý sprosťák nějakej hybrid.

Kdo by to do vás, pánové, před pár lety řekl. No ani vy sami ne. >:D :yes:
5. 3. 2013 23:43
Re: Supeersport
>:D :yes: >:D :yes: >:D :yes: >:D :yes: >:D :yes:
Avatar - TeeJay
6. 3. 2013 09:11
Re: Supeersport
Ano, přesně tak, časy se mění s synonymem pro sporťák je dnes hybrid. Nějaký Porsche 918 Spyder, nějaký McLaren P1, nějaké Ferrari LaFerrari a již brzy i nějaká Honda NSX. Ale pochbuji, že ti to něco říká, na showroomu VW to nenajdeš.
6. 3. 2013 14:00
Re: Supeersport
Jestli ten "sporťák" pojmou stejně jako CRZ, tak je na průser zaděláno. >:D :yes:

Ty vůůůbec nevíš, o čem píšeš, vytahuješ tu staré auto (které skončilo někdy před sedmi lety), se kterým toto nové, bude mít společné jen logo na kapotě. Probuď se ze sna, sundej Honda brejle, přes který vůbec nevidíš a zpět do reality. ;-) >:D

PS: Jestli je někdo vyloženě pomatený pohádkář, žijící mimo realitu, jste to vy, fanatici od Hondy. Dnes jste se předvedli v plné "parádě". Stačilo k tomu jen pár fotek. >:D
Avatar - King
6. 3. 2013 14:14
Re: Supeersport
Existuje pro to přesný termín - odůvodněné očekávání. Stejně jako u Fordu skládali zákazníci zálohy na Focus RS, aniž někdo viděl něco jiného, než pár fotek, dokonce mám pocit, že tehdy ani fotky nebyly. Jedná se o situaci, kdy jsou dobré důvody se domnívat, že auto bude dobré. Tohle je přesně ten případ. Je to zcela legitimní situace, takže jak už zde na tvou adresu jednou zaznělo - trošku pokory by to chtělo. :-)
9. 3. 2013 14:20
Re: Supeersport
jj, tak před 70i lety bys určitě stejně mluvil o elektrickym vlaku.

Když začínal byly parní na vrcholu :-) Proč používat elektřinu když na uhlí se jezdí tak dobře..

Jak jsem již psal, inovacím zdar!